Календарно-тематичне планування з німецької мови на 2 семестр для 10 класу за підручником: Німецька мова 10 клас (Автори:С. І. Сотнікова, Г. В. Гоголєва) 2018.
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||||||||
Тема : Робота і професії |
||||||||||||||||
32 |
|
Учні розповідатимуть про |
Робота і професії. Хто ви за професією? Введення нової лексики з теми.
|
Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. |
|
|
Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. |
стор.80 |
Das Verb lassen
|
Впр. 8 (с. 82); |
||||||
33 |
|
вмітимуть висловлювати власну думку, називати сучасні професії |
Сучасні професії. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. |
|
|
сучасні професії
|
Partizip I |
Впр. 7 (с. 85) |
||||||
34 |
|
Порівнюватимуть свої професійні навички з іншими |
Професійний шлях. Ведення діалогу за темою. Навчання усному розумінню прочитаного. |
|
|
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії. |
Оцінює фінансові можливості сучасних професій.
|
професійні якості та уміння |
Partizip I |
Впр. 7 (с. 88) |
||||||
35 |
|
розповідати про |
Побажання щодо професії. Прийменники з родовим відмінком. |
|
Усвідомлює важливість «розумних» цілей щодо професії. |
|
|
професійні якості та уміння |
Plusquamperfekt: Vorzeitigkeit |
Впр.6 (с.90) |
||||||
36 |
|
писатимуть оголошення, електронні листи для пошуку роботи |
Пошук роботи. Визначення понять. Монологічне мовлення. |
|
Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. |
|
Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. |
стор.91 |
Plusquamperfekt: Vorzeitigkeit |
Впр.7 (с.93); підготувати проект |
||||||
37 |
|
узагальнять і систематизують свої знання і вміння з теми |
Проектна робота «Mein Traumberuf». Систематизація лексики з теми. |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з теми |
||||||
Тема: Живопис
|
||||||||||||||||
38 |
|
тренуватимуть навички усного мовлення |
Живопис. Жанри живопису. Введення нової лексики з теми.
|
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля |
|
|
|
жанри живопису
|
Konditionalsätze
|
Впр. 7, (с. 99) |
||||||
39 |
|
розвиватимуть творчі здібності, вміння відстояти свою думку |
Мій улюблений жанр живопису. Монологічне мовлення. |
Обґрунтовує мистецькі проекти щодо розвитку довкілля. |
|
|
|
жанри живопису
|
Konditionalsätze
|
Впр. 6, (с.101) |
||||||
40 |
|
розповідатимуть про всесвітньовідомих художників |
Всесвітньовідомі художники. Робота над текстом. |
|
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва. |
|
|
відомі художники та їхні твори
|
Die Satzreihe |
Впр. 6, (с.103) |
||||||
41 |
|
розповідати про |
Відомі художники Німеччини. Монологічне мовлення. |
|
|
Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
|
відомі художники та їхні твори
|
Die Satzreihe |
Впр. 6, (с.105) |
||||||
42 |
|
розповідати про |
Відомі художники України. Діалогічне мовлення. |
|
|
Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
|
відомі художники та їхні твори
|
|
Впр. 7, (с.108) |
||||||
43 |
|
тренуватимуть навички усного мовлення |
У картинній галереї. Розширення словникового запасу з теми. |
|
|
|
Співвідносить можливість відвідування мистецьких заходів із власною фінансовою спроможністю. |
відвідування музею, виставки або галереї |
|
Впр.6 (с.111) |
||||||
44 |
|
перевірять свої знання і вміння з теми |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з теми |
||||||
Тема:Наука і технічний прогрес
|
||||||||||||||||
45 |
|
розповідати про |
Наука і технічний прогрес. Сучасні засоби комунікації. Введення нової лексики з теми. |
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
|
|
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
сучасні засоби комунікації та інформації
|
Demonstrativpronomen –dieser, -jener, -solcher
|
Впр. 6, (с.116) |
||||||
46 |
|
розповідати про |
Що може мобільний телефон? Робота над текстом. |
|
|
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. |
|
стор.117 |
|
Впр. 6, (с.118) |
||||||
47 |
|
закріпити набуті мовні й мовленнєві вміння та навички |
Соціальні мережі. Систематизація лексики з теми. |
Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. |
|
|
|
комп'ютерне обладнання
|
Demonstrativpronomen –dieser, -jener, -solcher
|
Впр. 6, (с.120) |
||||||
48 |
|
вмітимуть називати переваги і недоліки інтернету |
Інтернет – переваги і недоліки. Введення нової лексики з теми. |
Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля. |
|
|
|
комп’ютерні технології |
|
Впр. 6 (с.122); |
||||||
49 |
|
повідомляти про винаходи і відкриття |
Важливі винаходи і відкриття. Робота над текстом. |
|
|
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
Аналізує та оцінює шляхи фінансування розвитку науки і техніки. |
комп’ютерні технології |
Demonstrativpronomen –dieser, -jener, -solcher
|
Впр. 7, (с.126) |
||||||
50 |
|
називати переваги і недоліки використання авто |
Авто – завдають шкоди довкіллю, чи ні? Робота над отриманою інформацією. |
|
|
Дискутує щодо впливу сучасних технологій на довкілля |
|
стор.127 |
|
Впр. 6, (с.128) |
||||||
51 |
|
перевірять свої знання і вміння з теми |
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
||||||
Тема:Природа і погода |
||||||||||||||||
52 |
|
тренуватимуть навички говоріння із вживанням нової лексики |
Природа і погода. Введення нової лексики з теми. |
Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
|
|
|
природні катаклізми, їх види та наслідки
|
Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el
|
Впр. 8, (с.133) |
||||||
53 |
|
висловлювати власну думку щодо впливу погоди на здоров’я
|
Погана погода – поганий настрій? Монологічне мовлення. Систематизація лексики. |
|
|
|
Демонструє розуміння необхідності використання енергозбере-жувальних технологій. |
вплив погоди на здоров’я та настрій |
Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el
|
Впр. 7, (с.136) |
||||||
54 |
|
Вестимуть діалоги за темою |
Чотири елементи. Висловлення припущень. Обґрунтування думки. |
Аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля. |
|
|
|
|
|
Впр. 7, (с.138) |
||||||
55 |
|
розповідати про |
Природні катастрофи. Усне мовлення з теми. |
|
|
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
|
стор.139 |
Deklination der Adjektive auf -a, -е, -er, -el
|
Впр. 5, (с.141) |
||||||
56 |
|
наводитимуть приклади небезпек для навколишнього середовища |
Небезпека для довкілля. Діалогічне мовлення |
|
|
Розуміє вплив екологічних чинників на довкілля |
|
стор.142 |
|
Підготувати проект |
||||||
57 |
|
систематизують лексичні одиниці з теми |
Проектна робота «Будь природі другом» |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексику з теми |
||||||
Тема:Україна і німецькомовні країни |
||||||||||||||||
58 |
|
розповідати про Україну і німецькомовні країни
|
Україна і німецькомовні країни. Введення нової лексики з теми. |
|
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. |
|
|
адміністративний та політичний устрій |
|
Підгот. до контролю аудіювання |
||||||
59 |
|
перевірять свої знання і вміння сприймати інформацію на слух |
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю письма |
||||||
60 |
|
перевірять свої знання і вміння з письма |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю читання |
||||||
61 |
|
перевірять свої знання і вміння з читання |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підгот. до контролю говоріння |
||||||
62 |
|
перевірять свої знання і вміння усного мовлення |
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Впр. 8, (с.152) |
||||||
63 |
|
розвиватимуть навички усного і писемного мовлення |
Україна – моя Батьківщина. Діалогічне мовлення з теми. |
|
|
|
Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
природні ресурси
|
|
Впр. 7, (с.155) |
||||||
64 |
|
знатимуть основну інформацію про Австрію і її столицю |
Австрія. Розвиток техніки читання і перекладу. |
|
|
|
|
адміністративний та політичний устрій |
|
Впр. 8, (с.160) |
||||||
65 |
|
знатимуть основну інформацію про Швейцарію і її столицю |
Швейцарія. Систематизація лексики з теми. |
|
Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів. |
|
|
державні свята |
|
Впр. 7, (с.163) |
||||||
66 |
|
систематизують свої знання і вміння |
Повторення вивченого. Систематизація лексичного і граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||