10 клас. Німецька мова. 1,5 год
ІІ семестр
№ п/п |
Дата
|
Підтема |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||
|
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
|
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія
|
Онлайн- взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування |
|||
Lektion 4/ Massenmedien
|
25 |
|
Die Presse Jugendmagazine |
|
c- С.8482 |
Впр.3,с.84 |
Впр.1,с.82 |
Впр.2,3,с.82 Впр.4,5,6,с.83 |
39. |
|
Впр.7,с.83 Впр.5,с.85 |
|
26. |
|
Was steht in der Zeitung Zeitungen mal anders |
|
|
|
Впр.1,2,с.84 |
|
40. |
|
|
|
27. |
|
Wie alt ist der Computer? |
|
С.86 |
Впр.2(в),с.86 |
Впр.1,с.86 Впр.4,с.87 |
Впр.2,с.86 Впр.3,5,с.87 |
41. |
|
Впр.6,с.87 |
|
28. |
|
Das Internet – ein Freund ode rein Feid?
|
|
С.88 |
|
|
Впр.2,3,с.88 Впр.3,с.89
|
42. |
|
Впр.7,с.90 |
|
29. |
|
Beliebte Websites.
|
|
|
|
|
Впр.5,6,с.90 |
|
|
|
|
Lektion 5. Musik |
30. |
|
Музичні інструменти Музиканти |
Місцеві прийменники та прислівники |
Впр.1, 2 (с.107) |
Впр.4 (с.109) |
Впр.3с (с.107) |
Впр.5 (с.110) |
|
Впр.3б,4 (с.109-110) |
Впр.5 (с.110) |
Впр.7 (с.110) |
Впр. 2 (с.107) вивч. |
31. |
|
Відомі композитори Йоган Себастіан Бах |
Відносні займенники |
Впр.2а (с.111) |
Впр.3 (с.114) |
Впр.4, 5 (с.112) |
Впр.2б (с.111) |
Впр.3 (с.112) |
|
Впр.2б (с.111) |
Впр.6 (с.112) |
Підготрозпов. |
32. |
|
Українські композитори
|
|
Впр.2 (с.116) |
Впр.3 (с.116) |
Впр.1 (с.116) |
|
Впр.4 (с.117) |
|
Впр.6а,б (с.118) |
|
Впр.7 (с.118) |
33. |
|
Стилі музики |
|
Впр.2 (с.119) |
Впр.6 (с.120) |
Впр.3 (с.119) |
Впр.4,5 (с.119-120) |
|
|
Впр.6б,7 (с.121) |
|
Впр.8 (с.121) |
34. |
|
Сучасні німецькі співаки та групи |
|
Впр.2а (с.122) |
|
Впр.2а (с.122) |
Впр.2б,3 (с.122) |
|
|
|
|
Впр.3 (с.122) |
35. |
|
Музика в моєму житті |
|
Впр.3а (с.125) |
Впр.4 (с.125) |
Впр.1 (с.125) |
Впр.2,3б (с.125) |
Впр.5 (с.126) |
|
Впр.2,3б (с.125) |
Впр.6 (с.126) |
напис. твір до теми |
36. |
|
Тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Німеччина – країна та люди
37. |
|
Їхати на екскурсію Культура в спілкуванні
|
Знахідний відмінок з назвами країн |
Впр.2 (с.133 Впр.2 (с.135)) |
Впр.4б (с.133) |
Впр.1а (с.133) |
Впр.1б,4а,5 (с.133-134) |
Впр.3 (с.133) |
|
|
|
Впр.2 с.133 Впр.7 (с.137 |
38. |
|
Німецькомовні країни на карті Європи |
|
Впр.2 (с.138) |
|
Впр.1 (с.138) |
Впр.3 (с.138) |
Впр.5 (с.139) |
|
|
|
Підгот. доповідь Впр.7 (с.139) |
39. |
|
Клімат і ландшафти |
Географічні власні назви |
Впр.2 (с.140) |
Впр.4 (с.141) |
Впр.1 (с.140) |
Впр.3 (с.141) |
Впр.5б (с.142) |
Впр.5с (с.142) |
Впр.6 (с.142) |
|
Впр.4 (с.141) переказ. |
40. |
|
Найгарніші міста Німеччини Найвідоміші визначні місця Німеччини |
|
|
|
|
Впр.2 (с.146) |
Впр.3 (с.147) |
Впр.4 (с.148) |
Впр.5 (с.148) |
|
Впр.3 (с.147) |
41. |
|
Свята та вихідні дні |
Впр.2б (с.149) |
Впр.3 (с.149) |
Впр.1 (с.149)
|
Впр.2а,4,5 (с.149-150) |
|
|
|
Впр.8 (с.151) |
Впр.8а (с.151) |
|
42.
|
|
Відомі особистості |
|
Впр.2а (с.152) |
|
Впр.1 (с.152) |
Впр.2б (с.152) |
|
|
|
Впр.5 (с.154) |
Впр.5 (с.154) |
Україна – країна і люди
43. |
|
Україна – моя Батьківщина
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Впр.2 (с.158) |
|
Впр.1 (с.161) |
Впр.3а, (с.158-159) |
|
Впр.3б (с.158) |
|
|
Впр.3а (с.158) Вивч.
|
44. |
|
Символи України |
|
Впр.2а (с.161) |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1 (с.161) Вивч. |
45.
|
|
Відомі українці |
|
Впр.3 (с.164) |
Впр.4а (с.165) |
Впр.1 (с.164) |
Впр.2 (с.164) |
Впр.4б (с.166) |
Впр.4а (с.165) |
Впр.3 (с.164) |
|
Підгот. презент. |
46. |
|
Наші міста Найгарніші визначні місця України |
|
Впр.2 (с.168) |
Впр.4 (с.168) |
Впр.3 (с.167) |
|
|
|
|
|
Впр.8 (с.169) |
47. |
|
Тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до КР |
48. |
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до КР |
49. |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до КР |
50. |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до КР |
51. |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений ГМ |