Календарно – тематичне планування з образотворчого мистецтва для 2 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автори - Резніченко М.І., Трач С.К.
Образотворче мистецтво
(за підручником «Образотворче мистецтво: підруч. для 2 кл.
загальноосвіт. навч. закл. / С.Т. Трач, М.І. Резніченко. – Тернопіль.:
Навчальна книга - Богдан, 2012.- 128 с.: іл.»)
ІІ семестр
(1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Композиційні прийоми у графіці та живописі (9 год) |
|||
16. |
Композиційні засоби досягнення художньої виразності зображення. Ілюстрація до казки І.Я. Франка «Заєць та Їжак» |
|
|
17. |
Пропорції фігури людини. Виконання композиції «Улюблений казковий персонаж» |
|
|
18. |
Рівновага у композиції. Виконання композиції «Зимові розваги» |
|
|
19. |
Поняття композиційного центру. Виділення головного в композиції. Виконання композиції «Зимова ніч» |
|
|
20. |
Композиційний центр. Виконання композиції «Смачні фрукти» |
|
|
21. |
Статика та динаміка. Виконання композиції «Хуртовина» |
|
|
22. |
Передавання глибини простору. Виконання композиції «Гарна хата» |
|
|
23.
|
Симетрія та асиметрія в композиції. Виконання композиції «Святковий букет» |
|
|
24. |
Зображувальні можливості кольору. Виконання композиції «Танок метеликів» |
|
|
25.
|
Відтворення глибини простору за допомогою кольору. Виконання композиції «Пори року» |
|
|
Композиційні прийоми у скульптурі та декоративно-прикладного мистецтва (8 год) |
|||
26. |
Образ тварини у скульптурі. «У зоопарку» |
|
|
27. |
Розширення поняття про пропорції тварин, тіла людини. Ліплення за уявою. «Герої казки «Буратіно» |
|
|
28. |
Ознайомлення з традиціями писанкарства в Україні. Великодні писанки |
|
|
29. |
Народна іграшка. Поняття про особливості декоративного образу тварин. «Дивовижні коники та баранці» |
|
|
30. |
Декоративна стилізація. «Паперові диво-квіти» |
|
|
31. |
Узагальнення знань. |
|
|