Календарне планування уроків з інтегрованого курсу «Мистецтво». 5 клас
Компонент «Образотворче мистецтво» (1 год)
№ уроку |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Вступ. 1–2. ПОХОДЖЕННЯ МИСТЕЦТВА |
|||
1 |
|
|
Як виникло образотворче мистецтво |
2 |
|
|
Образотворче мистецтво стародавніх цивілізацій |
Розділ 1. НАРОДНЕ МИСТЕЦТВО |
|||
3–4. ОДВІЧІ РИТМИ МИСТЕЦТВА |
|||
3 |
|
|
Орнаментальні мотиви |
4 |
|
|
Барвиста магія народного малярства |
5–6. ЗОЛОТІ РУКИ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ |
|||
5 |
|
|
Декоративно-ужиткове мистецтво |
6 |
|
|
Народна іграшка |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
7 |
|
|
Чарівні арабески |
8 |
|
|
ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
Розділ 2. ПРОФЕСІЙНЕ МИСТЕЦТВО |
|||
1–2. МУЗИЧНІ ТА ГРАФІЧНІ ІНТОНАЦІЇ |
|||
9 |
|
|
Графіка: мелодії виразних ліній |
10 |
|
|
Види графіки |
3-4. ПАЛІТРА ТЕМБРІВ І СИМФОНІЯ КОЛЬОРІВ |
|||
11 |
|
|
Живопис: кольорова гармонія |
12 |
|
|
Колорит у живописі |
5-6. СЕКРЕТИ ФАКТУРИ |
|||
13 |
|
|
Скульптура – мистецтво пластичних форм |
14 |
|
|
Архітектура — музика, що застигла в камені |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
15 |
|
|
Архітектура та образотворче мистецтво Сходу |
16 |
|
|
8. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
17 |
|
|
Повторення розділу 1, 2 |
Розділ 3. СЦЕНІЧНІ МИСТЕЦТВА |
|||
1–2. КОЛИ ВСІ МИСТЕЦТВА РАЗОМ |
|||
18 |
|
|
Література і візуальні образи |
19 |
|
|
Цирк в архітектурі та живописі |
3–4. ЦАРСТВО МЕЛЬПОМЕНИ |
|||
20 |
|
|
Театральна афіша повідомляє |
21 |
|
|
Мистецтво створення ляльки |
5–6. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ |
|||
22 |
|
|
Споруди й інтер’єри театрів |
23 |
|
|
Майстерність сценографії |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
24 |
|
|
Цирк Сходу |
25 |
|
|
8. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
Розділ 4. ВІЗУАЛЬНІ МИСТЕЦТВА |
|||
1–2. НАЙМОЛОДША МУЗА |
|||
26 |
|
|
Художник у кіно |
27 |
|
|
Як створюється мультик |
3–4. ЧАС НОВІТНІЙ СТВОРЮЄ КРАСУ |
|||
28 |
|
|
Дизайн і його види |
29 |
|
|
Фотомистецтво: мандрівка без кордонів і меж |
5–6. АНСАМБЛЬ: В ЄДНОСТІ КРАСА |
|||
30 |
|
|
Архітектурний ансамбль |
31 |
|
|
Садово-паркове мистецтво |
7. МИСТЕЦЬКИЙ ДИВОСВІТ |
|||
32 |
|
|
Карнавальні костюми, маски |
33 |
|
|
8. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ |
34 |
|
|
Повторення розділу 3, 4 |
35 |
|
|
Виставка робіт |