Календарно-тематичне планування
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 5 КЛАС(НУШ)
(1година на тиждень)
Програма: «Модельна навчальна програма «Мистецтво.5-6 класи»(інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти»(автори: Л.Масол,О.Просіна). Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Підручник: Мистецтво:підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/Л.М.Масол.-К.:Видавництво: «Освіта»,2022.-256с.
№ п/п |
Розділи,теми |
Дата |
Примітка |
1. |
ВСТУП. Походження мистецтва. Мистецтво стародавніх цивілізацій. Як виникло образотворче мистецтво? |
|
|
2. |
Образотворче мистецтво стародавніх цивілізацій. |
|
|
РОЗДІЛ 1.Народне мистецтво |
|||
3. |
Одвічні ритми мистецтва. Орнаментальні мотиви. |
|
|
4. |
Барвиста магія народного малярства. |
|
|
5. |
Золоті руки народних майстрів. Декоративно-ужиткове мистецтво. |
|
|
6. |
Народна іграшка. |
|
|
7. |
Мистецький дивосвіт. Чарівні арабески. |
|
|
8. |
Підсумковий урок за розділом 1. |
|
|
РОЗДІЛ 2. Професійне мистецтво |
|
|
|
9. |
Музичні та графічні інтонації. Графіка: мелодії виразних ліній. |
|
|
10. |
Види графіків. |
|
|
11. |
Палітра тембрів і симфонія кольорів. Живопис: кольорова гармонія. |
|
|
12. |
Колорит у живописі. |
|
|
13. |
Секрети фактури. Скульптура-мистецтво пластичних форм. |
|
|
14. |
Архітектура – музика, що застигла в камені. |
|
|
15. |
Мистецький дивосвіт. Архітектура та образотворче мистецтво Сходу.. |
|
|
16. |
Підсумковий урок за розділом 2. Перевіряю свої досягнення. |
|
|
РОЗДІЛ 3.Сценічні мистецтва |
|
|
|
17. |
Коли всі мистецтва разом. Література і візуальні образи. |
|
|
18. |
Цирк в архітектурі і живописі. |
|
|
19. |
У царстві Мельпомени. Театральна афіша повідомляє. |
|
|
20. |
Мистецтво створення ляльки. |
|
|
21. |
У музичному театрі. Споруди та інтер’єри театрів. |
|
|
22. |
Майстерність сценографії. |
|
|
23. |
Ансамбль: у єдності краса. Архітектурний ансамбль. |
|
|
24. |
Садово - паркове мистецтво. |
|
|
25. |
Мистецький дивосвіт. Цирк Сходу. |
|
|
26. |
Підсумковий урок за розділом 3. |
|
|
РОЗДІЛ 4. Візуальні мистецтва |
|||
27. |
Наймолодша муза. Художник у кіно. |
|
|
28. |
Як створюється мультик? |
|
|
29. |
Час новітній створює красу. Дизайн і його види. |
|
|
30. |
Дизайн і комп’ютерні технології. |
|
|
31. |
Мистецтво і техніка. Фотомистецтво : мандрівка без кордонів і меж. |
|
|
32. |
Сучасні артпрактики. |
|
|
33. |
Мистецький дивосвіт. Карнавальні костюми,маски,образи. |
|
|
34. |
Підсумковий урок за розділом 4. Перевіряю свої досягнення. |
|
|
35. |
Урок-виставка. Прогулянка по галереї створених робіт. |
|
|