Календарно – тематичне планування з образотворчого мистецтва для 4 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автори - Резніченко М.І., Трач С.К.
Образотворче мистецтво ІІ семестр 1 година на тиждень
|
|||||
№ з/п |
|
Тема уроку |
Матеріал до уроку |
Дата |
Примітка |
|
|
Образи природи, тварин, людей у мистецтві |
|
|
|
|
|
Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Створення композиції «Невідома планета» |
картон, гумка, картопля |
|
|
|
|
Зображення явищ природи, глибини простору в пейзажі. Виконання композиції «Караван у пустелі» |
гуаш, тонований папір |
|
|
|
|
Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Створення композиції «Морські фантазії» |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
|
|
Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Виконання композиції «Свято весняної природи» |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
|
|
Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Створення декоративного образу тварин |
гуаш |
|
|
|
|
Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Виконання композиції «Фантастична істота» |
гуаш, тонований папір гуаш або акварельні фарби |
|
|
Образи тварин у творах художників-анімалістів. Зображення фігури тварини в композиції «Мій чотирилапий друг» |
|||||
|
|
Портрет як художній образ. Виконання портрету казкового героя |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
|
|
Зображення людини в статичному та динамічному станах. Виконання композиції «Веселі старти» |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
Образ рідного краю у мистецтві |
|||||
|
|
Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Створення композиції «Український рушничок» |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
|
|
Особливості природного середовища рідного міста. Виконання композиції «Пам’ятки архітектури» |
гуаш або акварельні фарби гуаш або акварельні фарби |
|
|
Особливості архітектури рідного міста. Важливість збереження пам’яток архітектури. Виконання композиції «Садки цвітуть» |
|||||
|
|
Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Виконання композиції «Святковий день» |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
|
|
Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Виконання композиції «Шпаківня» |
гуаш або акварельні фарби |
|
|
|
|
Різноманітність форм металевих виробів. Ковальське та ливарське мистецтво. Виконання композиції «Металеве мереживо» «Чудо-дзвіночки» |
Кольоровий папір |
|
|
|
|
Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором. Створення дизайну вітрини магазину |
матеріали на вибір |
|
|
|
|
Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Виконання композиції «Україна— моя Батьківщина |
акварельні фарби |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка дитячих робіт. Підсумок за рік. |
|
|
|