Календарно – тематичне планування з образотворчого мистецтва для 4 класу (ІІ семестр)

Про матеріал

Календарно – тематичне планування з образотворчого мистецтва для 4 класу (ІІ семестр) складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи.» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2011 (зі змінами 2016 року), автори - Резніченко М.І., Трач С.К.

Перегляд файлу

 

Образотворче мистецтво

ІІ семестр

1 година на тиждень

 

з/п

 

Тема уроку

Матеріал до уроку

Дата

Примітка

 

 

Образи природи, тварин, людей у мистецтві

 

 

 

 

 

Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою штампування. Створення композиції «Невідома планета»

картон, гумка, картопля

 

 

 

 

Зображення явищ природи, глибини простору в пейзажі. Виконання композиції «Караван у пустелі»

гуаш, тонований папір

 

 

 

 

Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що йдуть у глибину (річка, доріжка тощо). Створення композиції «Морські фантазії»

гуаш або акварельні фарби

 

 

 

 

Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Виконання композиції «Свято весняної природи»

гуаш або акварельні фарби

 

 

 

 

Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Створення декоративного образу тварин

гуаш

 

 

 

 

Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Виконання композиції «Фантастична істота»

гуаш, тонований папір

гуаш або акварельні фарби

 

 

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Зображення фігури тварини в композиції «Мій чотирилапий друг»

 

 

Портрет як художній образ. Виконання портрету казкового героя

гуаш або акварельні фарби

 

 

 

 

Зображення людини в статичному та динамічному станах.  Виконання композиції «Веселі старти»

гуаш або акварельні фарби

 

 

Образ рідного краю у мистецтві

 

 

Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Створення композиції «Український рушничок»

гуаш або акварельні фарби

 

 

 

 

Особливості природного середовища рідного міста. Виконання композиції «Пам’ятки архітектури»

гуаш або акварельні фарби

гуаш або акварельні фарби

 

 

Особливості архітектури рідного міста. Важливість збереження пам’яток архітектури. Виконання композиції «Садки цвітуть»

 

 

Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Виконання композиції «Святковий день»

гуаш або акварельні фарби

 

 

 

 

Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Виконання композиції «Шпаківня»

гуаш або акварельні фарби

 

 

 

 

Різноманітність форм металевих виробів. Ковальське та ливарське мистецтво. Виконання композиції «Металеве мереживо» «Чудо-дзвіночки»

Кольоровий папір

 

 

 

 

Поняття про оформлення вітрин як один із різновидів прикладного мистецтва. Прийоми групування предметів різних за розміром та кольором. Створення дизайну вітрини магазину

матеріали на вибір

 

 

 

 

Створення святкового настрою за допомогою кольору та декору в багатоплановій тематичній композиції. Виконання композиції «Україна— моя Батьківщина             

акварельні фарби

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка дитячих робіт. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рудь Тетяна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крекот Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Образотворче мистецтво 4 клас (Резніченко М.І., Трач С.К)
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
3042
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку