Календарно-тематичне планування з Образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака,
О.М. Колотило (2018)» для 1 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
(1 год. На тиждень. Середа)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Інструктаж з ТБ під час уроку. Образотворче мистецтво. Крапка, лінія. СОМ: K. Жерард. Моє місто; Д. Івашина. Міський пейзаж. ХТД: зображення та декорування лініями і крапками шкільного дзвоника (фломастери, олівці). |
|
|
|
Види та характер ліній: пряма, ламана, хвиляста. СОМ: С. Якутович. Ілюстрація до повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих предків», Д. Денисова. З Днем народження. ХТД: Подарунок другові або подружці. Малюнок різними лініями (фломастери, олівці). Гра: «Відгадай характер лінії» (зображення лінії руками у повітрі). |
|
|
|
Контур. СОМ: О. Кваша. Фрагмент ілюстрації до книги Р. Скиби «Кожному по скибці». ХТД: малювання їжачка. (фломастери, олівці). Гра: скласти казочку про їжачка за малюнком-піктограмою. |
|
|
|
Інструменти художника: фарби, пензлі. Правила розміщення малюнка на аркуші. СОМ: Ган Інь-Сан. Метелики. ХТД: Квіткова галявина. Вправа: малювання відбитками пальчиків, змочених у фарбу, простих за формою об’єктів природи: метеликів, павучків, квітів. |
|
|
|
Настрій в образотворчому мистецтві. Правила нанесення акварельної фарби на малюнок. СОМ: ілюстрація: персонажів мультфільму «Незнайко в Сонячному місті». СКМ: М/ф «Незнайко в Сонячному місті» (фрагмент). ХТД: малювання святкового феєрверку у ляльковому місті (воскові олівці та акварельні фарби). |
|
|
|
Форма. Утворення лініями різних форм: трикутної, прямокутної. СОМ: персонажі з мультфільмів. СКМ: М/ф «Літачок Ліп» (за мотивами казок Н. Вовк). ХТД: створення образу диво-машини, використовуючи різні форми (кольорові олівці). Гра: «Веселі літери». Створення образів літери-машинки чи іншої іграшки. |
|
|
|
Утворення лініями різних форм: круглої та овальної. Аплікація. Правила правильного розміщення Аплікації на аркуші. СОМ: В. Тимошенко. “Натюрморт з чорнобривцями” ХТД: виконання аплікації “Урожай” (кольоровий папір). |
|
|
|
Природні матеріали. Форма. СОМ: Т. Бердник. Картини з Листя. ХТД: моделювання з природного матеріалу: створення образів героїв мультфільмів (фрукти, пластилін). |
|
|
|
Колір. Основні та похідні кольори. Палітра. СОМ: Й. Бокшай. Осінь. ХТД: зображення природи способом роздмухування плям (фарби, тонований папір, трубочка для соку). Вправа: «Основні та похідні кольори». |
|
|
|
Кольори веселки. Основні та похідні кольори. Правила розміщення зображення на аркуші. СОМ: І. Буканов. Райдуга. ХТД: зображення веселки (акварель). |
|
|
|
Теплі, холодні кольори. Колірне коло.СОМ: В. Ван Гог. Місячна ніч. ХТД: Малювання будиночка Осені теплими кольорами або будиночка Зими – холодними (варіант – за вибором). Вправи: Зображення доріжки з опалого листя фарбами теплих кольорів і льодяної гірки фарбами холодних кольорів. Гра: «Веселі літери та цифри». Створення казкових будиночків із використанням літер та цифр. |
|
|
|
Ритм. Повторення правил користування ножицями. СОМ: О. Кваша. Іл. Серії «Їде грудень на коні», приклади ритму в образотворчому мистецтві. ХТД: Колективна робота. Створення прикраси у певному ритмі із сніжинок. |
|
|
|
Розбіл та затемнення кольорів. Повторення правил розміщення об’єктів на аркуші. СОМ: К. Головін. Зимова дорога; Ю. Пацан. Зима. ХТД: Створення композиції «Танок сніговиків». Вправа: затемнення та розбіл синього кольору. Колективна робота. Гра: продовження історії Барвика про сніговичка. |
|
|
|
Зимові свята в мистецтві. СОМ: Л. Мартін. ХТД: малювання композиції «Новорічна ялинка» (гуаш, пальчикові відбитки). |
|
|
|
Вітальна листівка. СОМ: С. Гординський. Різдвяні листівки. ХТД: Варіант 1. Створення вітальної листівки «Різдвяна зірка» (матеріали за вибором). Варіант 2. «Різдвяне янголятко» (відбитки долоньок, домальовування фарбами). |
|
|
|
Узагальнення. Перевіряємо свої досягнення (завдання лясольки. Завдання барвика. Завдання лясольки та барвика) |
|