Календарно-тематичне планування з основ здоров я, 5 клас

Про матеріал
Матеріал містить календарно-тематичне планування уроків для 5 класу (навчальна програма за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти), яка затверджена від 07.06.2017 №804. Програма містить інтеграцію курсу "Вчимося жити разом" у зміст навчального предмета.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування із основ здоров’я  5 клас

Програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (рівень стандарту)

Підручник  Т. Бойченко, «Основи здоровя», 5 клас, Кіїв, «Генеза», 2013

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

(35 годин, 4 години – резервний час; 1 година на тиждень)

 

практичні

контрольні

тематичні

тренінги

І семестр

18

1

2

4

ІІ семестр

15

1

2

3

Всього на рік

33

2

4

7

 

№ з/п

Дата

Корекція дати

Домашнє завдання

Зміст уроку

 

 

 

 

Розділ 1. Здоров’я людини.

1.

02.09

 

 

Вступний тренінг. Життя і здоров’я людини ( за проектом ВЖР) здоровий спосіб життя. Принципи здорового способу життя.

П.р.№1. « Моделювання поведінки у разі погіршення самопочуття»

П.р.№2. « Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла»

2.

09.09

 

 

Безпека і небезпека для життя. Принципи безпечної життєдіяльності

П.р.№3. « Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію

3.

16.09

 

 

Безпека на дорозі. Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.

П.р.№4.«Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у т.ч. й умовах обмеженої оглядовості.

П.р. №5«Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги»

П.р. №6« Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці»

4.

29.09

 

 

Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира.

П.р. №7 «Відпрацювання навичок поведінки у транспорті»

П.р. №8 «Моделювання поведінки пасажира при аварії в громадському транспорті.

5.

30.09

 

 

Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира в разі ДТП.

П.р.№9. «Моделювання поведінки пасажира в разі аварії в громадському транспорті»

 

 

 

 

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я.

6.

07.10

 

 

Уміння вчитися. Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра.. виконання домашніх завдань.. облаштування робочого місця.

7.

14.10

Виконати

07.10

 

 

Умови успішного навчання. Розвиток здібностей.

П.р.№10 «Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя». «Мій розпорядок дня».

8.

21.10

 

 

Створення мотивації до навчання.

П.р.№11. «Визначення індивідуальних особливостей сприйняття» Тематична атестація.

9.

04.11

 

 

Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної роботи.

П.р.№12 «Відпрацювання навичок активного слухання. Відпрацювання навичок ефективного самонавчання».

П.р. №13 «Відпрацювання навичок підготовки до контрольної роботи»

10.

11.11

 

 

Повага до себе та інших. Тренінг №1. «Ти – Особливий». Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага й толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

11.

18.11

 

 

Почуття й емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття. Тренінг №2: «Ми – особливі» (за проектом ВЖР)

П.р. №14. «Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей»

 

12.

25.11

 

 

Тренінг №3. «Про почуття і відчуття» ( проектом ВЖР)

 

 

 

 

Розділ 3. «Фізична складова здоров’я»

13.

02.12

 

 

Рухова активність. Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом.

П.р.№15. «Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах»

 

14.

09.12

 

 

Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

П.р.№16 «Моделювання ситуації надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід»

15.

16.12.

 

 

Профілактика порушень постави та гостроти зору.

П.р.№17. « Розрахунок максимальної ваги портфеля»

П.р. №18 « Виконання вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей».

Контрольний зріз.

16.

23.12

 

 

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.

Тематична атестація.

17.

 

 

 

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я людини.

П.р. № 19 « Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером.

 

 

 

 

 

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я.

18.

 

 

 

Соціальний добробут.

Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.

П.р. № 20 « Аналіз літературних джерел про права дитини». Створення пам’ятки: «Права та обов’язки дитини»

19.

 

 

 

Спілкування і здоров’я.  Ефективне спілкування. Тренінг №4. « Що сприяє порозумінню між людьми». (за проектом ВЖР)

П.р. № 21. «Відпрацювання навичок ефективного спілкування»

20.

 

 

 

Вплив поведінки на здоров’я. Переваги упевненої поведінки. Тренінг №5. «Упевнена поведінка» ( за проектом ВЖР)

21.

 

 

 

Спілкування з дорослими. Повага до батьків і вчителів. Взаємодопомога членів родини.

П.р.№ 22. «Відпрацювання навичок упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих. Тренінг № 6. «Спілкування з дорослими» (за проектом ВЖР)

22.

 

 

 

Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями й дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.

Тренінг № 7 «Спілкування з однолітками» (за проектом ВЖР)

 

23.

 

 

 

Безпека спілкування в Інтернеті.

П.р.№23 «Безпека спілкування в Інтернеті»

 

24.

 

 

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей за будь якою ознакою, в т.ч. за станом здоров’я (ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ) та інвалідністю.

П.р.№ 24. «Аналіз витрат сім’ї під час хвороби ОРВІ одного з членів родини».

 

25.

 

 

 

Поняття про туберкульоз та ВІЛ-інфекцію.

Тематична атестація

 

26.

 

 

 

РОЗДІЛ 5 Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека.

Пожежна безпека. Умови й причини виникнення пожеж. «Трикутник вогню». Принципи запобігання і гасіння пожеж.

27.

 

 

 

Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

П.р.№25. «Відпрацювання навичок захисту органів дихання від отруйних газів. Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи».

28

 

 

 

 Дитина в  автономній ситуації. . Екстремальні ситуації з незнайомцями.

П.р. №26 «Моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми».

29.

 

 

 

Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного і телевізійного шахрайства. Проникнення в оселю зловмисників.

П.р. №27 «Обстеження безпеки своєї оселі».

30.

 

 

 

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки.

П.р. №28 «Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях».

П.р. №29 «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великогоскупчення людей».

31.

 

 

 

Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоровя людини. Способи збереження природного середовища.

П.р.№30. «Створення саморобок для повторного використання пластикових упаковок».

32.

 

 

 

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння в зону підтоплення.

П.р. №31. «Моделювання безпечної поведінки під час сильного вітру, грози, підтоплення».

33.

 

 

 

Підручні рятувальні заходи.

П.р.№ 32 «Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів.

34

 

 

 

Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах.

Контрольний зріз.

35.

 

 

 

Дії в небезпечних ситуаціях на воді.

П.р. №33. «Моделювання ситуації надання допомоги постраждалому при тепловому або сонячному ударі.

Тематична атестація.

 

 

 

docx
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку