Основи здоров'я
9 клас
1 година на тиждень, всього 35 годин
(До підручника основи здоров'я 9 клас
автор Н.М.Поліщук)
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Домашнє завдання |
Примітки |
Розділ І. Здоров'я людини |
||||
1. |
Дотримання здорового способу життя |
|
§1, завд. 2 письмово |
|
2. |
Сучасне уявлення про здоров'я. Взаємозв'язок фізичної, психічної, соціальної та духовної складових здоров'я. |
|
§2, завд.2 |
|
3. |
Чинники, що впливають на показники здоров'я населення. Сфери життя людини |
|
§3 |
|
Розділ ІІ. Фізична складова здоров'я |
||||
4. |
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв'язок складових фізичного здоров'я |
|
§4, п.1 |
|
5. |
Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя людини |
|
§4, п.2,3,4 |
|
6. |
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури. |
|
§5, |
|
7. |
Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну у юнацькому віці |
|
§6, |
|
8. |
Харчування під час різного фізичного навантаження |
|
§7 |
|
9. |
Контроль маси тіла.
|
|
повторити §7 |
|
10. |
Моніторинг здоров'я. Види моніторингу фізичної складової здоров'я.
|
|
§8 |
|
11. |
Підсумковий урок. Узагальнення знань (теми 1, 2). Тестуання |
|
повторити §1-8 |
|
Розділ ІІІ. Психічна і духовна складові здоров'я |
||||
12. |
Самореалізація особистості. Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості |
|
§9-10 |
|
13. |
Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення |
|
повторити §10 опр. §11 |
|
14. |
Самооцінка характеру. Проект самовиховання |
|
повторити §11 |
|
15. |
Критерії та мотиви для вибору професії. Профорієнтація.
|
|
§12 |
|
16. |
Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю |
|
§13 |
|
17. |
Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання |
|
§14 |
|
18. |
Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. Підготовка до Державної підсумкової атестації
|
|
§15 |
|
19. |
Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу.
|
|
повторити §15 |
|
20. |
Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини |
|
§16 |
|
21. |
Риси характеру. |
|
§17 |
|
22. |
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності та якість життя |
|
§18 |
|
23. |
Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру |
|
повторити §18 |
|
24. |
Узагальнення знань (за темами розділу 3) |
|
Повторити §9-18
|
|
Розділ ІУ. Соціальна складова здоров'я |
||||
Тема 1. Соціальне благополуччя |
||||
25. |
Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки між дорослими й однолітками.
|
|
§19-20 |
|
26. |
Цінність родини. Чинники міцної родини |
|
§21 |
|
27. |
Готовність до сімейного життя |
|
повторити §21 |
|
28. |
Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції |
|
§22 |
|
29. |
Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я. Профілактика вроджених вад. |
|
§23 |
|
30. |
ВІЛ/ СНІД: проблема людини і проблема людства. Формула індивідуального захисту. Тестування на ВІЛ - інфекцію, гепатити В і С. |
|
§24-25 |
|
31. |
Значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування і протидії дискримінації ВІЛ - позитивних людей.
|
|
§26 |
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки |
||||
32. |
Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв'язок особистої, національної і глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки
|
|
§27 |
|
33. |
Глобальні загрози, породженні діяльністю людини. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки як складова формування здорового способу життя.
|
|
§28-29 |
|
34. |
Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку. Узагальнення знань (за темами розділу 4). Залік. |
|
§30 |
|
35. |
Підсумково-узагальнюючий урок. Розробка проектів "Моє здоров'я - в моїх руках" |
|
|
|