Календарно-тематичне планування з основ здоров'я 9 клас

Про матеріал
Основи здоров'я 9 клас 1 година на тиждень, всього 35 годин (До підручника основи здоров'я 9 клас автор Н.М.Поліщук) № Зміст навчального матеріалу Дата Домашнє завдання Примітки Розділ І. Здоров'я людини 1. Дотримання здорового способу життя §1, завд. 2 письмово 2. Сучасне уявлення про здоров'я. Взаємозв'язок фізичної, психічної, соціальної та духовної складових здоров'я. §2, завд.2 3. Чинники, що впливають на показники здоров'я населення. Сфери життя людини §3
Перегляд файлу

Основи здоров'я

9 клас

1 година на тиждень, всього 35 годин

(До підручника основи здоров'я 9 клас

автор Н.М.Поліщук)

Зміст навчального матеріалу

Дата

Домашнє завдання

Примітки

Розділ І. Здоров'я людини

1.

Дотримання здорового способу життя

 

§1, завд. 2 письмово

 

2.

Сучасне уявлення про здоров'я. Взаємозв'язок фізичної, психічної, соціальної та духовної складових здоров'я.

 

§2, завд.2

 

3.

Чинники, що впливають на показники здоров'я населення. Сфери життя людини

 

§3

 

Розділ ІІ.  Фізична складова здоров'я

4.

Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я. Взаємозв'язок складових фізичного здоров'я

 

§4, п.1

 

5.

Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичне, психологічне і соціальне благополуччя людини

 

§4, п.2,3,4

 

6.

Складові  особистої гігієни. Гігієнічні процедури.

 

§5,

 

7.

Біологічні ритми і здоров'я. Значення сну у юнацькому віці

 

§6,

 

8.

Харчування під час різного фізичного навантаження

 

§7

 

9.

Контроль маси тіла.

  • Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму

 

повторити §7

 

10.

Моніторинг здоров'я. Види моніторингу фізичної складової здоров'я.

  • експрес - оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я
  •  

 

§8

 

11.

Підсумковий урок. Узагальнення знань (теми 1, 2). Тестуання

 

повторити §1-8

 

 

 

Розділ ІІІ. Психічна і духовна складові здоров'я

12.

Самореалізація особистості. Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості

 

§9-10

 

13.

Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення

 

повторити

§10

опр. §11

 

14.

Самооцінка характеру. Проект самовиховання

 

повторити §11

 

15.

Критерії та мотиви для вибору професії. Профорієнтація.

  • Виявлення професійних схильностей

 

§12

 

16.

Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю

 

§13

 

17.

Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання

 

§14

 

18.

Індивідуальні особливості сприйняття і навчання. Підготовка до Державної підсумкової атестації

  • визначення індивідуального стилю навчання

 

§15

 

19.

Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу.

  • відпрацювання навичок раціонального планування часу й підготовки до іспитів

 

повторити

§15

 

20.

Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини

 

§16

 

21.

Риси характеру.

 

§17

 

22.

Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності та якість життя

 

§18

 

23.

Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру

 

повторити

§18

 

24.

Узагальнення знань (за темами розділу 3)

 

Повторити §9-18

 

 

Розділ ІУ.  Соціальна складова здоров'я

Тема 1. Соціальне благополуччя

25.

Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки між дорослими й однолітками.

  • Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками

 

§19-20

 

26.

Цінність родини. Чинники міцної родини

 

§21

 

27.

Готовність до сімейного життя

 

повторити §21

 

28.

Репродуктивне здоров'я молоді. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції

 

§22

 

29.

Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я. Профілактика вроджених вад.

 

§23

 

30.

ВІЛ/ СНІД: проблема людини і проблема людства. Формула індивідуального захисту. Тестування на ВІЛ - інфекцію, гепатити В і С.

 

§24-25

 

31.

Значення моральних цінностей для профілактики ВІЛ-інфікування і протидії дискримінації ВІЛ - позитивних людей.

  • Відпрацювання навичок поширення достовірної інформації про ВІЛ-інфекцією/ СНІД у своєму середовищі

 

§26

 

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки

32.

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв'язок особистої, національної і глобальної безпеки. Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки

 

 

§27

 

33.

Глобальні загрози, породженні діяльністю людини. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки як складова формування здорового способу життя.

  • відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні3навичок оцінювання ризику на особистому рівні

 

§28-29

 

34.

Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку.

Узагальнення знань (за темами розділу 4). Залік.

 

§30

 

35.

Підсумково-узагальнюючий урок. Розробка проектів "Моє здоров'я - в моїх руках"

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 серпня 2019
Переглядів
861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку