ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
(До підручника «Основи здоров'я»)
Автор: О. В. Гнатюк.
34 години
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І розділ. Здоров'я людини (3 год) |
|||
1. |
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини
|
|
|
2. |
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні й небезпечні ситуації |
|
|
3. |
Складові здоров'я. Чинники здоров'я |
|
|
ІІ розділ. Фізична складова здоров'я (7 год) |
|||
4. |
Харчування і здоров'я |
|
|
5. |
Про рух і загартовування |
|
|
6. |
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття! |
|
|
7. |
Про поставу. Плоскостопість |
|
|
8. |
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота |
|
|
9. |
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі |
|
|
10. |
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися |
|
|
ІІІ розділ. Соціальна складова здоров'я (17 год) |
|||
11. |
Традиції збереження здоров'я в родині |
|
|
12. |
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки |
|
|
13. |
Умій сказати «Ні» |
|
|
14. |
Руйнівники здоров'я |
|
|
15. |
Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном |
|
|
16. |
Про рекламу |
|
|
17. |
Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соціального значення |
|
|
18. |
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами |
|
|
19. |
Дії при пожежі |
|
|
20. |
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі |
|
|
21. |
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуацій |
|
|
22. |
Безпека руху пішоходів |
|
|
23. |
Сигнали регулювання дорожнього руху |
|
|
24. |
Види перехресть. Рух майданами |
|
|
25. |
Дорожньо - транспортні пригоди |
|
|
26. |
Дорожні знаки |
|
|
ІV розділ. Психічна і духовна складові здоров'я (7 год) |
|||
27. |
Самооцінка і поведінка людини |
|
|
28. |
Упевненість самовпевненість |
|
|
29. |
Хочу, можу, треба. Воля |
|
|
30. |
Як досягти мети |
|
|
31. |
Повага і самоповага |
|
|
32. |
Звички і здоров'я |
|
|
33. |
Розвиток творчих здібностей. |
|
|
34. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|