1
№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу |
Кіль- кість годин |
Дата прове- дення |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Приміт- ка |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43 44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97 98
99
100
101
102
103
104
105 106
107
108
109
110
111
112
113 114
115 116
117
118
119
120
121 122
123
124
|
I семестр
Тема. Вступ
Завдання предмету трудового навчання в 7-му класі. Об’єкти навчальних робіт
Повторення правил безпечної праці при роботі з інструментами. Бережне ставлення до сировини, матеріалів, обладнання майстерні. Стан робочого місця учня
Тема. Робота з природними матеріалами Теоретична основа
Об’ємні вироби з природного матеріалу. Правила заготівлі та зберігання природного матеріалу Практична робота. Заготівля природного мате-ріалу
Практична робота. Заготівля природного мате-ріалу Практична робота. Заготівля природного мате-ріалу
Екскурсія до міського парку з метою огляду рослинного світу Екскурсія до міського парку з метою огляду рослинного світу
Екскурсія на місцевості з метою огляду клумби з трояндами
Технологія виготовлення об’ємних виробів з природного матеріалу Троянда, її види. Технологія виготовлення троянд з кленового листя. Правила підготовки листя для виробу
Практична робота. Підготовка кленового листя (миття листя, протирання) Матеріали та інструменти. Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи. Практична робота. Скручування троянд
Практична робота. Скручування троянд Правила нанесення лаку, необхідність лакування виробів. Практична робота. Лакування квітів
Практична робота. Лакування квітів Практична робота. Оформлення стебла
Практична робота. Оформлення стебла Практична робота. Оформлення букету Тематичне оцінювання
Технологія виготовлення декоративних аплікацій із круп, тирси та макаронів Крупа та її види. Технологія виготовлення «круп’яних» баночок. Матеріали та інструменти. Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи Практична робота. Виготовлення «круп’яних» баночок. Підготовка матеріалів для роботи. Миття та просушування баночок
Практична робота. Змазування баночок товстим шаром клею ПВА Практична робота. Обкачування в крупі. Просушування
Практична робота. Оздоблення баночок (насінням, квасолею) – викладання орнаменту Практична робота. Оздоблення баночок (насінням, квасолею) – викладання орнаменту
Практична робота. Лакування виробів Практична робота. Лакування виробів
Практична робота. Остаточне оформлення виробів
Тема. Підсумкове заняття Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з природними матеріалами за вибором і смаком учнів Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з природними матеріалами за вибором і смаком учнів Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з природними матеріалами за вибором і смаком учнів Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з природними матеріалами за вибором і смаком учнів Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з природними матеріалами за вибором і смаком учнів Тематичне оцінювання
Тема. Технологія вирощування рослин. Осінні роботи на пришкільній ділянці Необхідність очищення квітника. Терміни проведення цих робіт. Способи прибирання всохлих стебел і листя. Правила збору насіння квітів та способи його збереження Назви рослин, що ростуть на пришкільній ділянці. Практична робота. Робота на шкільній ділянці. Висмикування з коренем усохлих стебел однорічних рослин
Практична робота. Робота на шкільній ділянці. Висмикування з коренем усохлих стебел однорічних рослин Практична робота. Робота на шкільній ділянці. Зрізка усохлих стебел і листя багаторічних квіткових рослин
Осіння обробка ґрунту. Правила безпечної роботи з граблями, лопатою. Практична робота. Згрібання сухого листя, решток рослин Практична робота. Згрібання сухого листя, решток рослин
Практична робота. Згрібання сухого листя, решток рослин Практична робота. Збирання насіння квітів та підготовка його до зберігання
Практична робота. Збирання насіння квітів та підготовка його до зберігання Практична робота. Сортування насіння квітів
Практична робота. Сортування насіння квітів Практична робота. Виготовлення паперових пакетів для насіння і підписування назв Тематичне оцінювання
Тема. Робота з папером і картоном Технологія різання паперу. Витинанка Види мистецтв: образотворче, декоративно-ужиткове, архітектурне. Одинарні витинанки. Їх конструктивні особли-вості. Традиційні забарвлення витинанок. Тра-диційні форми. Традиційні профілі країв
Інструменти, матеріали і пристосування для виготовлення витинанок. Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи. Послідовність виконання витинанки. Раціональні прийоми роботи при вирізуванні узорів
Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: підбір матеріалів та інструментів; згинання паперу Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: підбір матеріалів та інструментів; згинання паперу
Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: промальовування контуру малюнка за готовими схемами на виворітній стороні паперу (від зігнутого боку) Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: промальовування контуру малюнка за готовими схемами на виворітній стороні паперу
Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: надрізи на основній складці витинанки або на суміжних складках Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: вирізання ножицями композиції по контуру малюнка
Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: вирізання ножицями композиції по контуру малюнка Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: розгор-тання витинанки
Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: при-клеювання на картон, колір якого буде контрастним до композиційного Практична робота. Виготовлення одинарних витинанок різної геометричної форми: остаточне оформлення та оздоблення виробу
Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з рослинними мотивами (квітки, листочки) Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з рослинними мотивами (плоди)
Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з рослинними мотивами (дерево життя) Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з рослинними мотивами (дерево життя)
Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з тваринними мотивами (метелики) Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з тваринними мотивами (жучки)
Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з тваринними мотивами (павуки) Практична робота. Виготовлення одинарної витинанки з традиційними профілями країв з тваринними мотивами (півні)
Практична робота. Наклеювання витинанок на основу Практична робота. Наклеювання витинанок на основу Тематичне оцінювання
Тема. Робота з папером і картоном. Технологія виготовлення пап'є-маше Пап’є-маше: історія виникнення та розвитку. Матеріали, що використовуються : папір (газетний, тонкий), клей (клей ПВА, шпалерний, клейстер на мучній основі), речовина для змащування форми (вазелін, олія), пензлик, шпаклівка для ґрунтовки, фарба (водоемульсійна, гуаш, акрилова) Форми для пап’є-маше. Види технік виготовлення з пап’є-маше: листкове, з рідкої паперової маси, під тиском. Санітарно-гігієнічні вимоги до організації робочого місця
Виготовлення тарілки (миски) з пап’є-маше Практична робота. Вибір форми для роботи (миска, тарілка). Підготовка паперу (розривання на дрібні шматочки) Практична робота. Вибір форми для роботи (миска, тарілка). Підготовка паперу (розривання на дрібні шматочки)
Практична робота. Занурення газетних шматочків у розведений клей ПВА. Змащування форми. Оклеювання форми першим шаром Практична робота. Занурення шматочків у розведений клей ПВА. Оклеювання форми другим шаром. Просушування
Практична робота. Занурення шматочків у розведений клей ПВА. Оклеювання форми третім шаром. Просушування Практична робота. Занурення шматочків у розведений клей ПВА. Оклеювання форми четвертим шаром. Просушування
Практична робота. Занурення шматочків у розведений клей ПВА. Оклеювання форми п’ятим шаром. Просушування Практична робота. Занурення шматочків у розведений клей ПВА. Оклеювання форми шостим шаром. Просушування
Практична робота. Занурення шматочків у розведений клей ПВА. Оклеювання форми сьомим шаром. Просушування Практична робота. Відокремлення тарілки та миски від форми. Підготовка ѓрунтовки
Практична робота. Ґрунтовка тарілки та миски шпаклівкою. Просушування Практична робота. Ґрунтовка тарілки та миски шпаклівкою. Просушування
Практична робота. Фарбування тарілки та миски в білий колір (для подальшого розпису фарбами) Практична робота. Фарбування тарілки та миски в білий колір (для подальшого розпису фарбами) Тематичне оцінювання
Тема. Робота з фарбами Хатній український розпис. Основи декоративного петриківського розпису. Елементи петриківського розпису. Приклади декоративного розпису. Образи квітково-рослинних мотивів петриківського орнаменту Особливості петриківського розпису. Матеріали, інструменти та його підготовка. Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги до роботи
Екскурсія до шкільного етнографічного музею. Огляд предметів побуту з петриківським розписом Практична робота. Оволодіння чотирма типами мазка, традиційно названих «грібенець», «зернятко»
Практична робота. Оволодіння чотирма типами мазка, традиційно названих «горішок», «перехідний мазок» Практична робота. Вправи на поєднання вивчених мазків (колосок, пірчасте листя, початок квітки – пуп’янок)
Практична робота. Вправи на поєднання вивчених мазків (елементи стрічкового орнаменту, три пари кривих зернят, бігунець з трипелюсткових квіток) Практична робота. Вправи на поєднання вивчених мазків (вусики до центру квітки, поєднання кривих зернят із зернятками)
Практична робота. Вправи на складання орнаменту Практична робота. Вправи на складання орнаменту
Практична робота. Вправи на складання орнаменту Практична робота. Розпис посуду з пап’є-маше (виготовлений раніше) петриківським орнаментом
Практична робота. Розпис посуду з пап’є-маше (виготовлений раніше) петриківським орнаментом Практична робота. Розпис посуду з пап’є-маше (виготовлений раніше) петриківським орнаментом
Екскурсія до міського музею Екскурсія до міського музею
Тема. Підсумкове заняття Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з фарбами або пластичними матеріалами за вибором і смаком учнів Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з фарбами або пластичними матеріалами за вибором і смаком учнів
Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з фарбами або пластичними матеріалами за вибором і смаком учнів Самостійна робота. Виготовлення виробу-сувеніру з використанням вивчених технік роботи з фарбами або пластичними матеріалами за вибором і смаком учнів Тематичне оцінювання
Варіативний модуль Іісторичні відомості про розвиток мистецтва топіаріїв. Місце та роль топіаріїв у сучасному декоративно-ужитковому мистецтві. Види топіаріїів, їх значення. Будова топіарія. Ма-теріали для виготовлення топіаріів. Правила безпечної роботи та санітарно-гігієнічні вимоги
Технологія виготовлення топіаріїв з паперу Практична робота. Розроблення ескізного малюнка виробу
Правила добору посуду та стовбура до розміру кулі. Практична робота. Добір інструментів та матеріалів Виготовлення кулі для топіарія (з газети, з ниток) Технологія виготовлення квітів та листя з серветок технікою скручування. Практична робота. Підготовка матеріалів для оформлення крони. Виготовлення заготовок для крони
Правила розведення сухих сумішей для посадки дерев Практична робота. Насадка кулі на стовбур. Практична робота. Розведення сухих сумішей та заповнення посуду для посадки. Посадка дерева, просушування суміші
Технологія виготовлення об'ємного торцювання Практична робота. Наклеювання заготовок або готових матеріалів на кулю для крони Практична робота. Наклеювання заготовок або готових матеріалів на кулю для крони
Контроль якості виробу. Догляд за топіаріями Практична робота. Остаточна обробка та оздоблення виробу
Технологія виготовлення кавового топіарію Практична робота. Розроблення ескізного малюнка виробу. Добір інструментів та матеріалів Виготовлення кулі для топіарія (з газети, з ниток)
Практична робота. Насадка кулі на стовбур. Розведення сухих сумішей для посадки. Практична робота. Заповнення посуду сумішшю. Посадка дерева, просушування суміші
Практична робота. Підготовка матеріалів для оформлення крони. Наклеювання кавових зерен на кулю
Практична робота. Підготовка матеріалів для оформлення крони. Наклеювання кавових зерен на кулю
Контроль якості виробу. Догляд за топіаріями Практична робота. Оформлення стовбура. Виготовлення оздоблювальних елементів
Практична робота. Остаточна обробка та оздоблення виробу Практична робота. Остаточна обробка та оздоблення виробу Тематичне оцінювання
|
124
2
1
1
25 7
1
1
1
1
1
1
1
9
1
1
1
1 1
1 1
1 1
9
1
1
1
1
1
1
1 1
1
5
1
1
1
1
1
12 1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1 1
22
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
16
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
16 1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1 1
4 1
1
1
1
22 1
1
1 1
1
1
1
1
1
1
1 1
1 1
1
1
1
1
1 1
1
1
|
02.09.2019
02.09.2019
03.09.2019
03.09.2019
04.09.2019
04.09.2019
06.09.2019
06.09.2019
09.09.2019
09.09.2019
10.09.2019
10.09.2019
11.09.2019 11.09.2019
13.09.2019 13.09.2019
16.09.2019 16.09.2019
17.09.2019
17.09.2019
18.09.2019
18.09.2019
20.09.2019
20.09.2019
23.09.2019 23.09.2019
24.09.2019
24.09.2019
25.09.2019
. 25.09.2019
27.09.2019
27.09.2019
30.09.2019
30.09.2019
01.10.2019
01.10.2019
02.10.2019
02.10.2019
04.10.2019
04.10.2019
07.10.2019
07.10.2019
08.10.2019 08.10.2019
11.10.2019
11.10.2019
14.10.2019
14.10.2019
15.10.2019
15.10.2019
16.10.2019
16.10.2019
18.10.2019
18.10.2019
21.10.2019
21.10.2019
22.10.2019
22.10.2019
25.10.2019
25.10.2019
04.11.2019
04.11.2019
05.11.2019
05.11.2019
06.11.2019
06.11.2019
08.11.2019
08.11.2019
11.11.2019
11.11.2019
12.11.2019
12.11.2019
13.11.2018
13.11.2018
15.11.2019
15.11.2019
18.11.2019
18.11.2019
19.11.2019
19.11.2019
20.11.2019
20.11.2019
22.11.2019
22.11.2019
25.11.2019
25.11.2019
26.11.2019
26.11.2019
27.11.2019
27.11.2019
29.11.2019
29.11.2019
02.12.2019
02.12.2019
03.12.2019
03.12.2019
04.12.2019 04.12.2019
06.12.2019
06.12.2019
09.12.2019
09.12.2019
10.12.2019
10.12.2019
11.12.2019 11.12.2019
13.12.2019
13.12.2019
16.12.2019
16.12.2019
17.12.2019
17.12.2019
18.12.2019 18.12.2019
20.12.2019 20.12.2019
23.12.2019
23.12.2019
24.12.2019
24.12.2019
26.12.2019 26.12.2019
28.12.2019
28.12.2019
|
Учень: має уявлення про завдання предмету трудового навчання в 7 класі; називають об’єкти навчальних робіт; ставляться до сировини, матеріалів, обладнання майстерні бережно; організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: визначає об’ємні вироби з природного матеріалу;
знає правила заготівлі та зберігання природного матеріалу; заготовляє природний матеріал;
розрізнює троянди за їх видами;
знає технологію виготовлення троянд з кленового листя;
знає правила підготовки листя для виробу;
добирає матеріали та інструменти;
знає правила нанесення лаку;
визначає необхідність лакування виробів;
виготовляє букет з квітів троянд з кленового листя
Учень: знає крупи та її види;
знає технологію виготовлення «круп’яних» баночок;
добирає матеріали та інструменти;
виготовляє «круп’яні» баночки;
організовує робоче місце;
дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: розуміє необхідність очищення квітника; визначає терміни проведення цих робіт; знає способи прибирання всохлих стебел і листя; знає правила збору насіння квітів та способи його збереження; називає рослини, що ростуть на пришкільній ділянці; виконує роботу на шкільній ділянці; висмикує з коренем усохлих стебел однорічних рослин; зрізує усохлі стебла і листя багаторічних квіткових рослин; згрібає сухе листя, рештки рослин
збирає насіння квітів; готує його до зберігання; проводить сортування насіння квітів; виготовляє паперові пакети для насіння і підписує назви; організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: має уявлення про види мистецтв;
має уявлення про одинарні витинанки та їх конструктивні особливості;
називає традиційні забарвлення витинанок, традиційні профілі країв, традиційні мотиви;
добирає інструменти, матеріали і пристосування для виготовлення витинанок;
знає послідовність виконання витинанки;
володіє раціональними прийомами роботи при вирізуванні узорів;
виготовляє одинарні витинанки - традиційних для українського декоративно-ужиткового мистецтва мотивів, форм, кольорів, з традиційними профілями країв;
організовує робоче місце;
дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: має уявлення про види мистецтв; має уявлення про одинарні витинанки та їх конструктивні особливості; називає традиційні забарвлення витинанок, традиційні профілі країв, традиційні мотиви; добирає інструменти, матеріали і пристосування для виготовлення витинанок; знає послідовність виконання витинанки; володіє раціональними прийомами роботи при вирізуванні узорів; виготовляє одинарні витинанки - традиційних для українського декоративно-ужиткового мистецтва мотивів, форм, кольорів, з традиційними профілями країв; організовує робоче місце; дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: має уявлення про пап’є-маше, історію виникнення та розвитку;
орієнтується у видах технік виготовлення з пап’є-маше;
добирає матеріали, що використовуються;
виготовляє тарілки (миски) з пап’є-маше;
організовує робоче місце;
дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: має уявлення про хатній український розпис;
знайомий з основами декоративного петриківського розпису;
впізнає елементи петриківського розпису;
знайомий з образами квітково-рослинних мотивів петриківського орнаменту;
має уявлення про особливості петриківського розпису;
готує матеріали, інструменти;
володіє чотирма типами мазка, традиційно названих «грібенець», «зернятко», «горішок», «перехідний мазок»;
виконує вправи на поєднання вивчених мазків;
розписує посуд з пап’є-маше (виготовлений раніше) петриківським орнаментом;
організовує робоче місце;
дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
Учень: має уявлення про місце та роль топіаріїв у сучасному декоративно-ужитковому мистецтві;
має уявлення про види топіаріїів, їх значення, будову топіарія;
характеризує матеріали, які використовуються для виготовлення топіаріїв;
добирає інструменти та пристосування для роботи;
обгрунтовує добір конструкційних матеріалів залежно від виробу;
розробляє ескізний малюнок (композицію) виробу;
виготовляє кулі для топіарія;
розводить сухі суміші для посадки;
виготовляє заготовки для крони;
наклеює заготовки або готові матеріали на кулю для крони;
оздоблює виріб;
дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог
|
Пізнавальний розвиток: розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу за попередні роки , відтворення знань про безпечне користування інструментами, формування мотиваційної основи вивчення курсу. Мовленнєвий розвиток: формування супроводжуючого мовлення. Особистісний розвиток: розвиток позитивного ставлення до художньо-творчої діяльності
Пізнавальний розвиток: збагачення уявлення про природні матеріали, розширення знань про квіти та злакові культури, розширення уявлень про властивості природного матеріалу та способи з'єднання окремих частин, розвиток уваги та самостійності під час екскурсії. Мовленнєвий розвиток: на основі збагачення словника назвами рослинних матеріалів, розвиток уміння давати словесний звіт про виконану роботу за запитаннями вчителя. Сенсомоторний розвиток: розвиток спостережливості на основі відбору природного матеріалу для виготовлення виробу, розвиток дрібної моторики рук на основі роботи з природним матеріалом. Особистісний розвиток: формування охайності, працелюбності, самостійності, спостережливості, відповідальності за якість виконаної роботи, наполегливості у досягненні мети, любові до природи
Пізнавальний розвиток: збагачення уявлення про рослини, про їх розмноження, порівняння різних видів діяльності на шкільних квітниках. Мовленнєвий розвиток: розширення словникового запасу, комунікативних умінь, використання назв інвентарю у словесному описі дій. Сенсомоторний розвиток: розвиток дрібної моторики рук під час збирання та пакування насіння, порівняння за розміром, формою, кольором насіння квіткових рослин. Особистісний розвиток: працелюбності, наполегливості у досягненні мети, відповідальності, дотримання вимог організації власної праці, любові до природи
Пізнавальний розвиток: формування уявлень про одинарні витинанки, традиційні форми, мотиви, розвиток мислення на основі аналізу зразків витинанок та визначення послідовності виконання трудових операцій.
Мовленнєвий розвиток: збагачення словникового запасу назвами трудовий операцій та об’єктів виготовлення, на основі складання характеристики об’єктів виготовлення за запитаннями вчителя. Сенсомоторний розвиток: розвиток дрібної моторики рук на основі роботи з витинанкою.
Особистісний розвиток: формування охайності, розвиток емоційно-естетичного сприймання, відчуття кольорової гами
Пізнавальний розвиток: формування уявлень про одинарні витинанки, традиційні форми, мотиви, розвиток мислення на основі аналізу зразків витинанок та визначення послідовності виконання трудових операцій.
Мовленнєвий розвиток: збагачення словникового запасу назвами трудовий операцій та об’єктів виготовлення, на основі складання характеристики об’єктів виготовлення за запитаннями вчителя.
Сенсомоторний розвиток: розвиток дрібної моторики рук на основі роботи з витинанкою. Особистісний розвиток: формування охайності, розвиток емоційно-естетичного сприймання, відчуття кольорової гами
Пізнавальний розвиток: формування уявлень про техніку пап’є-маше, збагачення уявлень про використання паперу, розвиток пам'яті на основі пригадування властивостей та використання паперу.
Мовленнєвий розвиток: збагачення словникового запасу назвами трудовий операцій та об’єктів виготовлення, на основі складання характеристики об’єктів виготовлення за запитаннями вчителя.
Сенсомоторний розвиток: розвиток координації та точності рухів рук, дрібної моторики рук на основі виготовлення з пап’є-маше.
Особистісний розвиток: формування охайності, розвиток емоційно-естетичного сприймання.
Пізнавальний розвиток: розвиток почуття ритму, гармонії через застосування попередньої переробки реальних форм на декоративні, відпрацювання вміння аналізувати художньо-образотворчі засоби декоративно-ужиткового мистецтва та відтворювати їх у власних роботах, закріплення прийомів декоративного малювання, розвиток пам'яті, фантазії, самостійності виконання практичних художньо-творчих завдань.
Мовленнєвий розвиток: використання назв дій у словесному описі власної діяльності, уміння висловлювати оцінні судження щодо творів народного мистецтва.
Сенсомоторний розвиток: розвиток зорово-моторної координації, дрібної моторики руки під час закріплення прийомів декоративного малювання.
Особистісний розвиток: розвиток особистісних якостей: уміння працювати самостійно й у колективі, наполегливості, розвиток естетичного ставлення до праці і творів народних майстрів, формування інтересу до українського народного мистецтва, поваги до культурної спадщини України, її традицій
Пізнавальний розвиток: формування уявлення про топіарії, розвиток пізнавальної діяльності на основі формування загальнотрудових умінь (аналіз виробу, планування послідовності виконання, здійснення самоконтролю - порівняння зі зразком)
Мовленнєвий розвиток: розвиток мовлення на основі збагачення словника назвами трудових операцій та об’єктів виготовлення, розвиток зв’язного мовлення на основі визначення послідовності виконання трудових операцій
Сенсомоторний розвиток: розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій, корекція дрібної моторики на основі роботи з наклеювання елементів крони на кулю
Особистісний розвиток: формування охайності, наполегливості, уважності, розвиток емоційно-естетичного сприймання, відчуття кольорової гами
|
|