Календарно-тематичне планування з предмету Громадянська освіта 10 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету: ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс) 10 клас (70 годин на рік, 2 год. в тиждень) за прогамою ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА(інтегрований курс)10 клас рівень стандарту для закладів загальної середньої освіти Рекомендовано Міністерством освіти і науки України наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698
Перегляд файлу

«Погоджено» «Затверджено»

Заступник директора з НВР Директор школи

_______________________ _______________________

«___»____________202__р.                                                               «___»____________202__р.

 

Календарно-тематичне планування з предмету:

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс)  10 клас

 (70 годин на рік, 2 год. в тиждень)

за прогамою ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА(інтегрований курс)10 клас рівень стандарту

для закладів загальної середньої освіти Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698

 

Вчителя: Найди Наталії Вячеславівни

№ з.п.

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата

Примітка

 

РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ

7

 

 

1.

Що таке ідентичність

1

 

 

2.

Соціалізація особистості

1

 

 

3.

Соціалізація в сім’ї. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури.

1

 

 

4.

Самореалізація людини

1

 

 

5.

Практичне заняття.

Що означає бути українцем / українкою в часи російської збройної агресії проти України.

1

 

 

6.

Практичне заняття

Що означає для тебе життєвий успіх.

1

 

 

7.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ

9

 

 

8.

Людська гідність і права людини

1

 

 

9.

Еволюція прав людини

1

 

 

10.

Людина і держава

1

 

 

11.

Права дитини

1

 

 

12.

Механізми захисту прав людини і прав дитини

1

 

 

13.

Практичне заняття.

Як звертатися до Європейського Суду з прав людини.

1

 

 

14.

Тема 6. Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту.

1

 

 

15.

Практичне заняття.

Які способи та шляхи захисту цивільних осіб в умовах збройного конфлікту.

1

 

 

16.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ

9

 

 

17.

Соціокультурна багатоманітність

1

 

 

18.

Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність.

1

 

 

19.

Ефективна комунікація

1

 

 

20.

Стереотипи та упередження.

1

 

 

21.

Дискримінація.

1

 

 

22.

Конфлікти

1

 

 

23.

Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і компроміс.

1

 

 

24.

Практичне заняття.

Як поводитися в конфліктних ситуаціях.

1

 

 

25.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ

13

 

 

26.

Демократична держава

1

 

 

27.

Конституція та її призначення. Правова держава.

Законодавча, виконавча та судова влада в демократичній державі.

1

 

 

28.

Вибори і референдум як інструменти демократії.

1

 

 

29.

Роль політичних партій в демократичній державі

1

 

 

30.

Громадянське суспільство

1

 

 

31.

Громада

1

 

 

32.

Громадянська участь

1

 

 

33.

Практичне заняття.

 Які принципи місцевого самоврядування в Україні

1

 

 

34.

Школа – простір демократії

1

 

 

35.

Шкільне самоврядування (учнівське, вчительське, батьківське).

1

 

 

36.

Дитячі й молодіжні громадські об'єднання

1

 

 

37.

Практичне заняття.

Чи забезпечує Статут нашого освітнього закладу права дитини: учнівський моніторинг.

1

 

 

38.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

РОЗДІЛ 5. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА

11

 

 

39.

Комунікація, інформація, медіа

1

 

 

40.

Реклама. Вплив мас медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.

1

 

 

41.

Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність

1

 

 

42.

Маніпулятивний вплив медіа

1

 

 

43.

Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів.

1

 

 

44.

Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа

1

 

 

45.

Практичне заняття:

Як розпізнати маніпуляції та захиститись від них.

1

 

 

46.

Інтернет

1

 

 

47.

Кіберзлочинність. Кібератаки в умовах конфлікту: хто є ціллю.

1

 

 

48.

Практичне заняття.

Приклади пропаганди: аналіз та протидія

1

 

 

49.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

РОЗДІЛ 6. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ

13

 

 

50.

Соціальні цілі економіки

1

 

 

51.

Сталий розвиток

1

 

 

52.

Ринкова економіка

1

 

 

53.

Функції держави в ринковій економіці. Державний бюджет, податки, напрямки видатків. Зміни доходів та видатків державного бюджету у воєнний час.

1

 

 

54.

Економіка домогосподарства

1

 

 

55.

Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження, в тому числі в умовах воєнного стану

1

 

 

56.

Практичне заняття.

Як планувати і витрачати родинний бюджет.

1

 

 

57.

Підприємництво

1

 

 

58.

Ринок праці

1

 

 

59.

Заробітна плата як дохід найманого працівника. Трудові відносини під час війни: гарантії та зміни.

1

 

 

60.

Практичне заняття.

Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме.

1

 

 

61.

Лобіювання інтересів та корупція

1

 

 

62.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

 

РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ

8

 

 

63.

Інтеграція та глобалізація

1

 

 

64.

Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції.

1

 

 

65.

Міжнародні відносини та міжнародне право

1

 

 

66.

Україна – член європейського та світового співтовариства

1

 

 

67.

Практичне заняття.

Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту.

1

 

 

68.

Практичне заняття.

НАТО – сила, що захищає мирних громадян

1

 

 

69.

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

1

 

 

70.

Підсумкове узагальнення.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 січня
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку