«Погоджено» «Затверджено»
Заступник директора з НВР Директор школи
_______________________ _______________________
«___»____________202__р. «___»____________202__р.
Календарно-тематичне планування з предмету:
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (інтегрований курс) 10 клас
(70 годин на рік, 2 год. в тиждень)
за прогамою ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА(інтегрований курс)10 клас рівень стандарту
для закладів загальної середньої освіти Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698
Вчителя: Найди Наталії Вячеславівни
№ з.п. |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата |
Примітка |
|
РОЗДІЛ 1. ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ІДЕНТИЧНІСТЬ |
7 |
|
|
1. |
Що таке ідентичність |
1 |
|
|
2. |
Соціалізація особистості |
1 |
|
|
3. |
Соціалізація в сім’ї. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури. |
1 |
|
|
4. |
Самореалізація людини |
1 |
|
|
5. |
Практичне заняття. Що означає бути українцем / українкою в часи російської збройної агресії проти України. |
1 |
|
|
6. |
Практичне заняття Що означає для тебе життєвий успіх. |
1 |
|
|
7. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 2. ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ |
9 |
|
|
8. |
Людська гідність і права людини |
1 |
|
|
9. |
Еволюція прав людини |
1 |
|
|
10. |
Людина і держава |
1 |
|
|
11. |
Права дитини |
1 |
|
|
12. |
Механізми захисту прав людини і прав дитини |
1 |
|
|
13. |
Практичне заняття. Як звертатися до Європейського Суду з прав людини. |
1 |
|
|
14. |
Тема 6. Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту. |
1 |
|
|
15. |
Практичне заняття. Які способи та шляхи захисту цивільних осіб в умовах збройного конфлікту. |
1 |
|
|
16. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ЛЮДИНА В СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ |
9 |
|
|
17. |
Соціокультурна багатоманітність |
1 |
|
|
18. |
Соціальні цінності. Гендерна, етнічна, конфесійна різноманітність. |
1 |
|
|
19. |
Ефективна комунікація |
1 |
|
|
20. |
Стереотипи та упередження. |
1 |
|
|
21. |
Дискримінація. |
1 |
|
|
22. |
Конфлікти |
1 |
|
|
23. |
Способи подолання конфліктів. Переговори і медіація. Консенсус і компроміс. |
1 |
|
|
24. |
Практичне заняття. Як поводитися в конфліктних ситуаціях. |
1 |
|
|
25. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 4. ДЕМОКРАТИЧНЕ СУСПІЛЬСТВО ТА ЙОГО ЦІННОСТІ |
13 |
|
|
26. |
Демократична держава |
1 |
|
|
27. |
Конституція та її призначення. Правова держава. Законодавча, виконавча та судова влада в демократичній державі. |
1 |
|
|
28. |
Вибори і референдум як інструменти демократії. |
1 |
|
|
29. |
Роль політичних партій в демократичній державі |
1 |
|
|
30. |
Громадянське суспільство |
1 |
|
|
31. |
Громада |
1 |
|
|
32. |
Громадянська участь |
1 |
|
|
33. |
Практичне заняття. Які принципи місцевого самоврядування в Україні |
1 |
|
|
34. |
Школа – простір демократії |
1 |
|
|
35. |
Шкільне самоврядування (учнівське, вчительське, батьківське). |
1 |
|
|
36. |
Дитячі й молодіжні громадські об'єднання |
1 |
|
|
37. |
Практичне заняття. Чи забезпечує Статут нашого освітнього закладу права дитини: учнівський моніторинг. |
1 |
|
|
38. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 5. СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА МАС-МЕДІА |
11 |
|
|
39. |
Комунікація, інформація, медіа |
1 |
|
|
40. |
Реклама. Вплив мас медіа на формування громадської думки та власної позиції людини. |
1 |
|
|
41. |
Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність |
1 |
|
|
42. |
Маніпулятивний вплив медіа |
1 |
|
|
43. |
Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. |
1 |
|
|
44. |
Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа |
1 |
|
|
45. |
Практичне заняття: Як розпізнати маніпуляції та захиститись від них. |
1 |
|
|
46. |
Інтернет |
1 |
|
|
47. |
Кіберзлочинність. Кібератаки в умовах конфлікту: хто є ціллю. |
1 |
|
|
48. |
Практичне заняття. Приклади пропаганди: аналіз та протидія |
1 |
|
|
49. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 6. ВЗАЄМОДІЯ ГРОМАДЯН І ДЕРЖАВИ В ДОСЯГНЕННІ СУСПІЛЬНОГО ДОБРОБУТУ |
13 |
|
|
50. |
Соціальні цілі економіки |
1 |
|
|
51. |
Сталий розвиток |
1 |
|
|
52. |
Ринкова економіка |
1 |
|
|
53. |
Функції держави в ринковій економіці. Державний бюджет, податки, напрямки видатків. Зміни доходів та видатків державного бюджету у воєнний час. |
1 |
|
|
54. |
Економіка домогосподарства |
1 |
|
|
55. |
Бюджет домогосподарств: види доходів, напрямки витрат, заощадження, в тому числі в умовах воєнного стану |
1 |
|
|
56. |
Практичне заняття. Як планувати і витрачати родинний бюджет. |
1 |
|
|
57. |
Підприємництво |
1 |
|
|
58. |
Ринок праці |
1 |
|
|
59. |
Заробітна плата як дохід найманого працівника. Трудові відносини під час війни: гарантії та зміни. |
1 |
|
|
60. |
Практичне заняття. Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме. |
1 |
|
|
61. |
Лобіювання інтересів та корупція |
1 |
|
|
62. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
|
РОЗДІЛ 7. УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ |
8 |
|
|
63. |
Інтеграція та глобалізація |
1 |
|
|
64. |
Міграційні процеси. Види та форми сучасної міграції. |
1 |
|
|
65. |
Міжнародні відносини та міжнародне право |
1 |
|
|
66. |
Україна – член європейського та світового співтовариства |
1 |
|
|
67. |
Практичне заняття. Як волонтери різних країн підтримують Україну в умовах збройного конфлікту. |
1 |
|
|
68. |
Практичне заняття. НАТО – сила, що захищає мирних громадян |
1 |
|
|
69. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
1 |
|
|
70. |
Підсумкове узагальнення. |
1 |
|
|