Я досліджую світ, 4 клас
За підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Примітки |
|
|
Океани та материки |
|
|
50 |
15.01 |
Материки, океани і частини світу на географічних карта (с.3-5) |
|
|
|
|
Природа голубої планети |
|
|
51 |
18.01 |
Підводний світ Тихого океану (с.6-10) |
|
|
52 |
20.01 |
Проєкт «Виготовлення іграшки з фетру» |
|
|
53 |
24.01 |
Чим цікавий Атлантичний океан? ( с.12-14) |
|
|
54 |
25.01 |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан? ( с.15-18) |
|
|
55 |
27.01 |
Що приховують глибини Індійського океану? (с.19-21) |
|
|
56 |
31.01 |
Діагностувальна робота «Природа голубої планети» |
|
|
|
|
Природа материків |
|
|
57 |
01.02 |
Євразія – найбільший материк (с.22-23) |
|
|
58 |
03.02 |
Які рослини та тварини мешкають на материку Євразія? (с.24-29) |
|
|
59. |
07.02 |
Чому Африка – найспекотніший материк Землі? (с.31-33) |
|
|
60 |
08.02 |
Які рослини та тварини мешкають в Африці? с.34-38) |
|
|
61. |
10.02 |
Проєкт «Африканський велетень» |
|
|
62. |
14.02 |
Природні умови Північної Америки (с.40-42) |
|
|
63. |
15.02 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с.43-46) |
|
|
64. |
17.02 |
Природа Південної Америки (с.47-49) |
|
|
65. |
21.02 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки, (с.50-53) |
|
|
66. |
22.02 |
Австралія – найсухіший материк ( с.55-57) |
|
|
67. |
24.02 |
Рослинний і тваринний світ Австралії (с.58-61) |
|
|
68. |
28.02 |
Антарктида -найхолодніший материк (с.62-64) |
|
|
69 |
01.03 |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди.(с.65-67) |
|
|
70. |
03.03 |
Діагностувальна робота «Природа материків» |
|
|
71. |
07.03 |
Навчальний проєкт «Цікавий світ материка, на який ми хочемо потрапити» |
|
|
|
|
Всесвіт і Сонячна система |
|
|
72 |
08.03 |
Як влаштована Сонячна система? (с.69-73) |
|
|
73. |
10.03 |
Проєкт «Сонячна система» |
|
|
74. |
14.03 |
Сонце- центральне тіло Сонячної системи( с.75-78) |
|
|
75. |
15.03 |
Які бувають планети? (с.81-83) |
|
|
76 |
17.03 |
Таємниці планет земної групи ( с.84-86) |
|
|
77. |
21.03 |
Як відбувається добовий і річний рух Землі?( с.87-90) |
|
|
78. |
22.03 |
Що можна побачити на зоряному небі? (с.91-93) |
|
|
79. |
24.03 |
Молочний Шлях – наша галактика. ( с.95-96) |
|
|
80 |
04.04 |
Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт. (С.97-99) |
|
|
81. |
05.04 |
Мініпроєкт «Що допомагає нам отримувати інформацію про Всесвіт» |
|
|
82. |
07.04 |
Діагностувальна робота «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
|
|
Майбутнє – це ми. Людина і природа |
|
|
83. |
11.04 |
Які взаємозвязки існують в природі? (с.101-105) |
|
|
84. |
12.04 |
Як людина змінює природу? (с.107-109) |
|
|
85 |
14.04 |
Чому матеріали використовують повторно? (с111-115) |
|
|
86. |
18.04 |
Виготовлення горщика для вирощування саджанців дерев |
|
|
87. |
19.04 |
Що таке екологічні проблеми? (с.117-118) |
|
|
88. |
21.04 |
Навчальний проєкт «Чому ліси називають легенями планети?» (с.119) |
|
|
89. |
25.04 |
Навчальний проєкт «Чому ліси називають «легенями планети» |
|
|
90. |
26.04 |
Діагностувальна робота за темою «Майбутнє-це ми» |
|
|
|
|
Люди- багатство країни |
|
|
91. |
28.04 |
Людина – найбільша цінність (с.121-126) |
|
|
92. |
02.05 |
Людина – найбільша цінність (с.121-126)(продовження) |
|
|
93. |
03.05 |
Моя дорога до успіху (127-129) |
|
|
94. |
05.05 |
Як жити серед людей (с.130-133) |
|
|
95 |
09.05 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям?(с.135-140) |
|
|
96. |
10.05 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям?( продовж.) (с.135-140) |
|
|
97. |
12.05 |
Безпека на дорозі (с.141-144) |
|
|
98. |
16.05 |
Безпека на дорозі (с.141-144) (продовж.) |
|
|
99. |
17.05 |
Що таке правопорушення? (с.145-146) |
|
|
100 |
19.05 |
Як людина змінює світ?(с.147-150) |
|
|
101 |
23.05 |
Як людина змінює світ?(с.147-150) (продовження) |
|
|
102 |
24.05 |
Це ми можемо (с.151-154) |
|
|
103 |
26.05 |
Це ми можемо (с.151-154) (продовження) |
|
|
104 |
30.05 |
Діагностувальна робота «Люди- багатство країни» |
|
|
105 |
31.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
106 |
02.06 |
Підсумок за рік |
|
|