Календарно- тематичне планування з природознавства для 5 класу(оновлене)( з урохуванням змін до програм 2018 року) За підручником Т.В.Коршевнюк, В.І.Баштовий
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
|
Вступ |
|
|
1 |
Науки , що вивчають природу |
|
|
2 |
Практичне заняття Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: енциклопедії , словники, Інтернет- ресурси тощо. |
|
|
3 |
Методи вивчення природи |
|
|
4 |
Обладнання для вивчення природи. Практичне заняття Ознайомлення з простим обладнанням для природничонаукових спостережень та дослідів |
|
|
5 |
Значення природничо-наукових знань для людини. Організація спостережень за тілами живої та неживої природи |
|
|
6 |
Навчальний проект «Жива і нежива природа» |
|
|
7 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
Тіла, речовини та явища навколо нас |
|
|
8 |
Тіла навколо нас . Характеристика тіла, іх вимірювання |
|
|
9 |
Практична робота №1 Вимірювання маси та розмірів різних тіл |
|
|
10 |
Речовини та їх фізичні властивості |
|
|
11 |
Атоми і молекули |
|
|
12 |
Неорганічні та органічні речовини у найближчому оточенні людини |
|
|
13 |
Чисті речовини та суміші |
|
|
14 |
Способи розділення сумішей |
|
|
15 |
Практичне заняття Розділення сумішей фільтруванням |
|
|
16 |
Явища природи, та їхня різноманітність. Фізичні явища |
|
|
17 |
Механічні й теплові фізичні явища |
|
|
18 |
Магнітні та електричні фізичніявища |
|
|
19 |
Звукові та світлові фізичні явища |
|
|
20 |
Хімічні явища , або хімічні реакції |
|
|
21 |
Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі |
|
|
22 |
Узагальнення знань . Контрольна робота № 1 |
|
|
|
Всесвіт |
|
|
23 |
Небо . Небесна сфера |
|
|
24 |
Небесні тіла |
|
|
25 |
Зорі та сузір’я |
|
|
26 |
Практичне заняття Визначення найвідоміших сузір’їв на карті зоряного неба |
|
|
27 |
Сонячна система |
|
|
28 |
Зоряні системи - галактики |
|
|
29 |
Всесвіт і його складові |
|
|
30 |
Астрономія – наука про Всесвіт. Методи та засоби астрономічних досліджень |
|
|
31 |
Освоєння космосу людиною
|
|
|
32 |
Узагальнення знань |
|
|