Календарно-тематичне планування з "Розвитку мовлення", 2 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за програмою з корекційно-розвиткової роботи "Розвиток мовлення" з використанням методики ТАН-Содерберг" для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г.О.). Київ - 2018 р. Всього:70 годин (2 години на тиждень). 2 клас
Перегляд файлу

з/п

Тема

Дата

Примітка

1

Розвиток артикуляції. Сила голосу, темп мовлення, ритм.

06.09

 

2

Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків.

06.09

 

3

Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ для пальчикової гімнастики.

13.09

 

4

Формування уявлень про себе, про родину.

сімˋя. родина.

13.09

 

5

Спогади про літні канікули. Як провели час з сімˋєю, родиною влітку? Перегляд фотографій.

20.09

 

6

Формування словника. Співвіднесення власних назв із загальними. ТАН-вправа «Чарівний кубик».

 

 

7

Створення родинного дерева. Практичне вживання займенників. Ідентифікація себе. Складання невеликої розповіді про особисті інтереси.

20.09

 

8

Культура поведінки. Повторення слів ввічливості. Практичне засвоєння таких слів у мовленні. Створення стенду ввічливих слів.

27.09

 

9

Застосування засвоєних слів у власному мовленні. Розповідь про свою родину з використанням фотоальбому.

27.09

 

10

Формування уявлення про пори року, про осінь, ознаки осені, осінні місяці, збір урожаю.

04.10

 

11

Читання речень під малюнками. Конструювання речень за зразком. Класифікація одягу, взуття відносно пори року.

04.10

 

12

Формування словника. Робота з книжкою «Осінь». Читання речень, запитань. Конструювання речень про осінь, її ознаки.

11.10

 

13

 

 

 

Екскурсія до парку з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі.

Фотографування учнів на природі в процесі діяльності.

11.10

 

14

Перегляд фотографій. Обговорення зображеного за запитаннями вчителя. Складання речень-підписів до фотографій.

18.10

 

15

Вивчення вірша «Осінь» І. Блажкевич. Складання малюнкового плану.

18.10

 

16

Формування уявлень про працю людей восени. ТАН-вправи.

01.11

 

17

Екскурсія в парк з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності.

 

 

18

Обговорення побаченого на екскурсії за фотографіями. Складання та вивчення ТАН-історії.

01.11

 

19

 

Формування уявлення про рослини. Формування словника. ТАН-вправа. Вивчення швидкомовки.

08.11

 

20

Вивчення вірша «Ідуть дощі» М. Познанської з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту, підкріплюючи мовою рухів.

08.11

 

21

 

Розвиток слухової уваги до мовлення. Співвіднесення речень з відповідними предметними малюнками.

15.11

 

22

Класифікація засвоєних назв рослин за видовими ознаками. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення.

15.11

 

23

Формування уявлення про зиму, зимові місяці, зимові розваги дітей. ТАН-вправи. Ознайомлення з віршем «Даруночки зими» Т.Корольової.

22.11

 

24

Складання ТАН-історії «Зимові розваги дітей». Виділення словникових слів зі змісту тексту. Вивчення слів.

22.11

 

25

Відгадування загадок про зиму, сани, ковзани, лижі.

29.11

 

26

Формування уявлення про зимові свята, зимові канікули. Перегляд фотографій. ТАН-вправа.

29.11

 

27

Складання ТАН-історії про святкування зимових свят. Узагальнення та систематизація знань з теми.

06.12

 

28

 

Формування уявлення про різноманітність тваринного світу. Розвиток памˋяті, розширення словникового запасу. ТАН-вправа.

06.12

 

29

Класифікація тварин за приналежністю до певної групи

13.12

 

30

Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин.

13.12

 

31

Свійські та дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого, розвиток асоціативного мислення.

20.12

 

32

Пальчикова гімнастика «Птах летить» (Ю.Турчина). формування здатності до активної участі в колективних іграх.

20.12

 

33

Розучування української народної гри «Квочка». Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування.

10.01

 

34

Формування уявлень про підгодовування птахів взимку. ТАН-вправи.

10.01

 

35

Вправи на розвиток асоціативного мислення, уваги, зорового сприймання. Бесіда за змістом сюжетних малюнків.

17.01

 

36

Екскурсія до парку. Підгодовування птахів взимку. Створення ТАН-історії «Підгодовування птахів взимку»

17.01

 

37

Визначення ключових слів-назв птахів, назв корму для птахів. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами.

24.01

 

38

Формування уявлення про кімнатні рослини. ТАН-вправи у визначеному порядку: співвіднесення, вибір, називання.

24.01

 

39

Співвіднесення назв з реальними обˋєктами. Розміщення відповідних підписів на горщиках з квітами.

31.01

 

40

Ознайомлення зі словами, що вказують на ознаки кімнатних рослин, колір листя, квітів, розмір та форму листків, розмір стебла кімнатної рослини тощо.

31.01

 

41

Опис кімнатної рослини за поданим планом. Складання речень з протиставним сполучником а.

07.02

 

42

Формування здатності робити свій вибір та пояснювати за наслідуванням,за зразком.

07.02

 

43

Опис ілюстрацій «Діти доглядають за кімнатними рослинами». Відповіді на запитання за змістом картини.

14.02

 

44

Формування уявлення про весну, ознаки весни, працю людей весною, весняні квіти.

14.02

 

45

Робота з книжкою «Весна». Читання та конструювання речень за зразком, конструювання відповіді з розрізаних слів на поставлене запитання.

21.02

 

46

ТАН-вправи. Розвиток вміння встановлювати послідовність на прикладі змін в житті рослин.

21.02

 

47

Вправи на вилучення зайвого. Відгадування загадок про весну з опорою на зображення.

28.02

 

48

Розвиток комбінованої памˋяті, мислення, вміння розучувати вірш колективно, чути один одного. Розучування вірша «Пролісок» (К.Перелісна).

28.02

 

49

Екскурсія до парку з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності.

07.03

 

50

Складання ТАН-історії «Найпрекрасніша пора року – весна» з використанням фотографій з екскурсії.

07.03

 

51

Узагальнення та систематизація знань з теми. Формування здатності до використання засвоєних слів в усному мовленні.

14.03

 

52

Україна – наша Батьківщина. Символи України: герб, прапор, гімн. Київ – столиця України. Річка Дніпро. Домашня адреса та адреса школи. Село, де ми живемо.

14.03

 

53

Перегляд відеороликів про Київ, про Україну, слухання пісень про Україну з наступним обговоренням.

28.03

 

54

Розвиток памˋяті, збагачення словникового запасу. ТАН-вправи.

28.03

 

55

Розвиток памˋяті, асоціативного мислення. Вправи на вивчення домашніх адрес однокласників, школи.

04.04

 

56

Вивчення вірша «Рідне» (Я.Скидан). збагачення словникового запасу.

04.04

 

57

Екскурсія головною вулицею села.

11.04

 

58

Обговорення побаченого на екскурсії за фотографіями. Складання та вивчення ТАН-історії.

 

 

59

Узагальнення та систематизація знань

з теми.

11.04

 

60

Формування уявлення про літо, розваги дітей влітку, про літній відпочинок.

18.04

 

61

Робота з книжкою «Літо». Читання та конструювання речень за зразком, конструювання відповіді з розрізаних слів на поставлене запитання.

18.04

 

62

Порівняння зображення літа із зображенням різних пір року. Розучування вірша «А я у гай ходила» (П.Тичина).

25.04

 

63

Словникова робота. Пояснення значення слів з опорою на зображення та відповідні рухи.

25.04

 

64

Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, перша буква у слові та ін.

16.05

 

65

Засвоєння слів та словосполучень з теми. ТАН-вправи.

16.05

 

66

Ознайомлення зі словами, що вказують на ознаки фруктів, ягід за кольором, смаком, формою. Доповнення речень.

 

 

67

Перегляд фотоальбомів дітей про літній відпочинок, розваги. Формування вміння складати діалоги.

23.05

 

68

Узагальнення та систематизація знань з теми.

 

 

69

Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Узгодження прикметника з іменником.

23.05

 

70

Повторення і закріплення вивченого за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
4507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку