№ з/п |
Тема |
Дата |
Примітка |
1 |
Розвиток артикуляції. Сила голосу, темп мовлення, ритм. |
06.09 |
|
2 |
Розвиток слухового сприймання, фонематичного слуху. Ігрові вправи на звуконаслідування. Розрізнення та повторення звуків. |
06.09 |
|
3 |
Повторення за вчителем чистомовок. Вивчення невеликих віршиків, що супроводжують виконання вправ для пальчикової гімнастики. |
13.09 |
|
4 |
Формування уявлень про себе, про родину. сімˋя. родина. |
13.09 |
|
5 |
Спогади про літні канікули. Як провели час з сімˋєю, родиною влітку? Перегляд фотографій. |
20.09 |
|
6 |
Формування словника. Співвіднесення власних назв із загальними. ТАН-вправа «Чарівний кубик». |
|
|
7 |
Створення родинного дерева. Практичне вживання займенників. Ідентифікація себе. Складання невеликої розповіді про особисті інтереси. |
20.09 |
|
8 |
Культура поведінки. Повторення слів ввічливості. Практичне засвоєння таких слів у мовленні. Створення стенду ввічливих слів. |
27.09 |
|
9 |
Застосування засвоєних слів у власному мовленні. Розповідь про свою родину з використанням фотоальбому. |
27.09 |
|
10 |
Формування уявлення про пори року, про осінь, ознаки осені, осінні місяці, збір урожаю. |
04.10 |
|
11 |
Читання речень під малюнками. Конструювання речень за зразком. Класифікація одягу, взуття відносно пори року. |
04.10 |
|
12 |
Формування словника. Робота з книжкою «Осінь». Читання речень, запитань. Конструювання речень про осінь, її ознаки. |
11.10 |
|
13
|
Екскурсія до парку з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності. |
11.10 |
|
14 |
Перегляд фотографій. Обговорення зображеного за запитаннями вчителя. Складання речень-підписів до фотографій. |
18.10 |
|
15 |
Вивчення вірша «Осінь» І. Блажкевич. Складання малюнкового плану. |
18.10 |
|
16 |
Формування уявлень про працю людей восени. ТАН-вправи. |
01.11 |
|
17 |
Екскурсія в парк з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності. |
|
|
18 |
Обговорення побаченого на екскурсії за фотографіями. Складання та вивчення ТАН-історії. |
01.11 |
|
19
|
Формування уявлення про рослини. Формування словника. ТАН-вправа. Вивчення швидкомовки. |
08.11 |
|
20 |
Вивчення вірша «Ідуть дощі» М. Познанської з опорою на малюнкове та графічне зображення тексту, підкріплюючи мовою рухів. |
08.11 |
|
21
|
Розвиток слухової уваги до мовлення. Співвіднесення речень з відповідними предметними малюнками. |
15.11 |
|
22 |
Класифікація засвоєних назв рослин за видовими ознаками. Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. |
15.11 |
|
23 |
Формування уявлення про зиму, зимові місяці, зимові розваги дітей. ТАН-вправи. Ознайомлення з віршем «Даруночки зими» Т.Корольової. |
22.11 |
|
24 |
Складання ТАН-історії «Зимові розваги дітей». Виділення словникових слів зі змісту тексту. Вивчення слів. |
22.11 |
|
25 |
Відгадування загадок про зиму, сани, ковзани, лижі. |
29.11 |
|
26 |
Формування уявлення про зимові свята, зимові канікули. Перегляд фотографій. ТАН-вправа. |
29.11 |
|
27 |
Складання ТАН-історії про святкування зимових свят. Узагальнення та систематизація знань з теми. |
06.12 |
|
28
|
Формування уявлення про різноманітність тваринного світу. Розвиток памˋяті, розширення словникового запасу. ТАН-вправа. |
06.12 |
|
29 |
Класифікація тварин за приналежністю до певної групи |
13.12 |
|
30 |
Розвиток уваги та спостережливості, формування здатності до узагальнення. Вправа «Четвертий зайвий» з використанням предметних малюнків тварин. |
13.12 |
|
31 |
Свійські та дикі тварини, їх малюки. Вправи на співвіднесення, узагальнення, вилучення зайвого, розвиток асоціативного мислення. |
20.12 |
|
32 |
Пальчикова гімнастика «Птах летить» (Ю.Турчина). формування здатності до активної участі в колективних іграх. |
20.12 |
|
33 |
Розучування української народної гри «Квочка». Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. |
10.01 |
|
34 |
Формування уявлень про підгодовування птахів взимку. ТАН-вправи. |
10.01 |
|
35 |
Вправи на розвиток асоціативного мислення, уваги, зорового сприймання. Бесіда за змістом сюжетних малюнків. |
17.01 |
|
36 |
Екскурсія до парку. Підгодовування птахів взимку. Створення ТАН-історії «Підгодовування птахів взимку» |
17.01 |
|
37 |
Визначення ключових слів-назв птахів, назв корму для птахів. Конструювання словосполучень, простих речень з поданими словами. |
24.01 |
|
38 |
Формування уявлення про кімнатні рослини. ТАН-вправи у визначеному порядку: співвіднесення, вибір, називання. |
24.01 |
|
39 |
Співвіднесення назв з реальними обˋєктами. Розміщення відповідних підписів на горщиках з квітами. |
31.01 |
|
40 |
Ознайомлення зі словами, що вказують на ознаки кімнатних рослин, колір листя, квітів, розмір та форму листків, розмір стебла кімнатної рослини тощо. |
31.01 |
|
41 |
Опис кімнатної рослини за поданим планом. Складання речень з протиставним сполучником а. |
07.02 |
|
42 |
Формування здатності робити свій вибір та пояснювати за наслідуванням,за зразком. |
07.02 |
|
43 |
Опис ілюстрацій «Діти доглядають за кімнатними рослинами». Відповіді на запитання за змістом картини. |
14.02 |
|
44 |
Формування уявлення про весну, ознаки весни, працю людей весною, весняні квіти. |
14.02 |
|
45 |
Робота з книжкою «Весна». Читання та конструювання речень за зразком, конструювання відповіді з розрізаних слів на поставлене запитання. |
21.02 |
|
46 |
ТАН-вправи. Розвиток вміння встановлювати послідовність на прикладі змін в житті рослин. |
21.02 |
|
47 |
Вправи на вилучення зайвого. Відгадування загадок про весну з опорою на зображення. |
28.02 |
|
48 |
Розвиток комбінованої памˋяті, мислення, вміння розучувати вірш колективно, чути один одного. Розучування вірша «Пролісок» (К.Перелісна). |
28.02 |
|
49 |
Екскурсія до парку з метою спостереження за змінами у живій та неживій природі. Фотографування учнів на природі в процесі діяльності. |
07.03 |
|
50 |
Складання ТАН-історії «Найпрекрасніша пора року – весна» з використанням фотографій з екскурсії. |
07.03 |
|
51 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. Формування здатності до використання засвоєних слів в усному мовленні. |
14.03 |
|
52 |
Україна – наша Батьківщина. Символи України: герб, прапор, гімн. Київ – столиця України. Річка Дніпро. Домашня адреса та адреса школи. Село, де ми живемо. |
14.03 |
|
53 |
Перегляд відеороликів про Київ, про Україну, слухання пісень про Україну з наступним обговоренням. |
28.03 |
|
54 |
Розвиток памˋяті, збагачення словникового запасу. ТАН-вправи. |
28.03 |
|
55 |
Розвиток памˋяті, асоціативного мислення. Вправи на вивчення домашніх адрес однокласників, школи. |
04.04 |
|
56 |
Вивчення вірша «Рідне» (Я.Скидан). збагачення словникового запасу. |
04.04 |
|
57 |
Екскурсія головною вулицею села. |
11.04 |
|
58 |
Обговорення побаченого на екскурсії за фотографіями. Складання та вивчення ТАН-історії. |
|
|
59 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
11.04 |
|
60 |
Формування уявлення про літо, розваги дітей влітку, про літній відпочинок. |
18.04 |
|
61 |
Робота з книжкою «Літо». Читання та конструювання речень за зразком, конструювання відповіді з розрізаних слів на поставлене запитання. |
18.04 |
|
62 |
Порівняння зображення літа із зображенням різних пір року. Розучування вірша «А я у гай ходила» (П.Тичина). |
25.04 |
|
63 |
Словникова робота. Пояснення значення слів з опорою на зображення та відповідні рухи. |
25.04 |
|
64 |
Розпізнавання слів в тексті вірша за певними візуальними характеристиками: малюнок, перша буква у слові та ін. |
16.05 |
|
65 |
Засвоєння слів та словосполучень з теми. ТАН-вправи. |
16.05 |
|
66 |
Ознайомлення зі словами, що вказують на ознаки фруктів, ягід за кольором, смаком, формою. Доповнення речень. |
|
|
67 |
Перегляд фотоальбомів дітей про літній відпочинок, розваги. Формування вміння складати діалоги. |
23.05 |
|
68 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. |
|
|
69 |
Називання ознак предметів за запитаннями вчителя з опорою на зображення. Узгодження прикметника з іменником. |
23.05 |
|
70 |
Повторення і закріплення вивченого за рік. |
|
|