№ з/п |
Зміст корекційної роботи |
Дата |
Примітка |
1 |
Розвиток базових психологічних функцій і міжфункціональної взаємодії. |
06.09 |
|
2 |
Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок. |
13.09 |
|
3 |
Удосконалення лексико-граматичного боку мовлення. Приголосні та голосні звуки й букви. |
20.09 |
|
4 |
Робота з словом. Робота з реченням. |
27.09 |
|
5 |
Розвиток і удосконалення умінь і навичок звˋязного мовлення. |
||
6 |
Розвиток мовного аналізу й синтезу. |
04.10 |
|
7 |
Формування фонематичного сприймання (диференціації фонем). Уточнення вимовного та слухового образу змішуваних звуків. |
||
8 |
Формування навички читання прямого відкритого складу з орієнтуванням на наступну букву. |
11.10 |
|
9 |
Формування морфологічної системи мови (словозміни та словотворення). |
18.10 |
|
10 |
Формування синтетичної структури речень. |
01.11 |
|
11 |
Розвиток складового синтезу. Робота зі складом. |
08.11 |
|
12 |
Розвиток граматичної будови мовлення. |
15.11 |
|
13 |
Робота над розумінням прочитаних слів, речень і тексту. |
22.11 |
|
14 |
Уточнення синтаксичних звˋязків між словами в реченні. |
29.11 |
|
15 |
Розширення і уточнення лексики. Робота з розширення, уточнення і систематизації словника. |
06.12 |
|
16 |
Формування зорового сприймання й упізнавання. Формування зорового гнозису. |
13.12 |
|
17 |
Розширення обˋєму зорової памˋяті. Розвиток просторового сприймання, просторових уявлень, зорово-просторового аналізу та синтезу. |
20.12 |
|
18 |
Диференціація правих і лівих частин тіла. Орієнтування в навколишньому просторі. |
10.01 |
|
19 |
Визначення елементів графічних зображень і букв із вживання прийменників. |
17.01 |
|
20 |
Формування слухового і зорового образу звуку та букви. |
24.01 |
|
21 |
Формування асоціації між зоровим і слуховимовним образом звуку. |
31.01 |
|
22 |
Розвиток фонематичного сприймання звуків. Слуховий аналіз мовлення. |
07.02 |
|
23 |
Диференціація змішуваних звуків. Слухова й вимовна диференціація змішуваних звуків. |
14.02 |
|
24 |
Співвідношення акустико-артикуляційного образу звуку з буквою. |
21.02 |
|
25 |
Уточнення артикуляції змішуваних звуків. Розвиток фонематичного сприймання. |
28.02 |
|
26 |
Автоматизація голосних і приголосних. Тверді і мˋякі приголосні. Дзвінкі та глухі приголосні. Свистячі звуки. Шиплячі звуки. Сонорні звуки. |
07.03 |
|
27 |
Диференціація голосних і приголосних звуків. |
14.03 |
|
28 |
Розвиток фонематичного аналізу слів. Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв. |
28.03 |
|
29 |
Розвиток складового аналізу та синтезу. Розрізнення складів, слів. |
04.04 |
|
30 |
Розрізнення мовного аналізу та синтезу. Розрізнення слів, словосполучень, речень текстів. |
11.04 |
|
31 |
Формування морфологічних узагальнень. Розвиток навичок словотворення, словозміни та узгодження слів. |
||
32 |
Формування синтагматичних відношень (робота над частинами речень). |
18.04 |
|
33 |
Орінтування у навколишньому просторі. |
25.04 |
|
34 |
Формування звˋязку між вимовою звуку і його графічним зображенням на письмі. Уточнення вимови голосних і приголосних звуків та їх зображення на письмі. |
16.05 |
|
35 |
Простір спілкування. Закріплення та узагальнення вивченого за рік. |
23.05 |
|