Календарно-тематичне планування з "Розвитку мовлення", 4 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з "Розвитку мовлення" за програмою з корекційно-розвиткової роботи "Розвиток мовлення" для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Омельченко І.М., Федорович Л.О.). Київ - 2016 р. Всього:35 годин (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

з/п

Зміст корекційної роботи

Дата

Примітка

1

Розвиток базових психологічних функцій і міжфункціональної взаємодії.

06.09

 

2

Розвиток загальномовленнєвих умінь і навичок.

13.09

 

3

Удосконалення лексико-граматичного боку мовлення. Приголосні та голосні звуки й букви.

20.09

 

4

Робота з словом. Робота з реченням.

27.09

 

5

Розвиток і удосконалення умінь і навичок звˋязного мовлення.

6

Розвиток мовного аналізу й синтезу.

04.10

 

7

Формування фонематичного сприймання (диференціації фонем). Уточнення вимовного та слухового образу змішуваних звуків.

8

Формування навички читання прямого відкритого складу з орієнтуванням на наступну букву.

11.10

 

9

Формування морфологічної системи мови (словозміни та словотворення).

18.10

 

10

Формування синтетичної структури речень.

01.11

 

11

Розвиток складового синтезу. Робота зі складом.

08.11

 

12

Розвиток граматичної будови мовлення.

15.11

 

13

Робота над розумінням прочитаних слів, речень і тексту.

22.11

 

14

Уточнення синтаксичних звˋязків між словами в реченні.

29.11

 

15

Розширення і уточнення лексики. Робота з розширення, уточнення і систематизації словника.

06.12

 

16

Формування зорового сприймання й упізнавання. Формування зорового гнозису.

13.12

 

17

Розширення обˋєму зорової памˋяті. Розвиток просторового сприймання, просторових уявлень, зорово-просторового аналізу та синтезу.

20.12

 

18

Диференціація правих і лівих частин тіла. Орієнтування в навколишньому просторі.

10.01

 

19

Визначення елементів графічних зображень і букв із вживання прийменників.

17.01

 

20

Формування слухового і зорового образу звуку та букви.

24.01

 

21

Формування асоціації між зоровим і слуховимовним образом звуку.

31.01

 

22

Розвиток фонематичного сприймання звуків.

Слуховий аналіз мовлення.

07.02

 

23

Диференціація змішуваних звуків. Слухова й вимовна диференціація змішуваних звуків.

14.02

 

24

Співвідношення акустико-артикуляційного образу звуку з буквою.

21.02

 

25

Уточнення артикуляції змішуваних звуків.

 Розвиток фонематичного сприймання.

28.02

 

26

Автоматизація голосних і приголосних. Тверді і мˋякі приголосні. Дзвінкі та глухі приголосні. Свистячі звуки. Шиплячі звуки. Сонорні звуки.

07.03

 

27

Диференціація голосних і приголосних звуків.

14.03

 

28

Розвиток фонематичного аналізу слів. Розрізнення голосних і приголосних звуків і букв.

28.03

 

29

Розвиток складового аналізу та синтезу.

Розрізнення складів, слів.

04.04

 

30

Розрізнення мовного аналізу та синтезу.

Розрізнення слів, словосполучень, речень текстів.

11.04

 

31

Формування морфологічних узагальнень. Розвиток навичок словотворення, словозміни та узгодження слів.

32

Формування синтагматичних відношень (робота над частинами речень).

18.04

 

33

Орінтування у навколишньому просторі.

25.04

 

34

Формування звˋязку між вимовою звуку і його графічним зображенням на письмі. Уточнення вимови голосних і приголосних звуків та їх зображення на письмі.

16.05

 

35

Простір спілкування.

Закріплення та узагальнення вивченого за рік.

23.05

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
8907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку