Календарно-тематичне планування з "Розвитку мовлення", 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з "Розвитку мовлення" за програмою з корекційно-розвиткової роботи "Розвиток мовлення" з використанням методики ТАН-Содерберг" для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з розумовою відсталістю (Заремба В.В., Ліщук Н.І., Морозова Н.В., Блеч Г.О.). Київ - 2018 р. Всього:35 годин (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

з/п

Тема

Дата

Примітка

1

Букварний період. Навчання грамоти (продовження).

07.09

 

2

Розвиток навичок мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання).

14.09

 

3

Розвиток усного мовлення.

21.09

 

4

Накопичення активного словникового запасу.

28.09

 

5

Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників.

05.10

 

6

Повторення речення за вчителем, товаришем. (Поняття про живу та неживу природу. Що належить до природи?).

12.10

 

7

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя).

19.10

 

8

Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного.

02.11

 

9

Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки.

09.11

 

10

Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків.

16.11

 

11

Поділ речень з 2-4 слів на слова.

23.11

 

12

Розвиток комунікативних здібностей.

30.11

 

13

Букварний період. Навчання грамоти.

07.12

 

14

Вивчення звуків і букв I етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

14.12

 

15

Читання і розвиток усного мовлення.

Розширення словникового запасу.

21.12

 

16

Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

11.11

 

17

Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. (Органи слуху, мовлення, чуттів людини).

18.11

 

18

Розрізнення різних звуків – шумів (стук, дзвін, дзенкіт, гудіння, плескання) та мовних звуків, словосполучень під час спостережень оточуючої дійсності та ігри.

25.11

 

19

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах.

01.02

 

20

Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв, накладених одна на одну.

08.02

 

21

Запамˋятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв, співвідношення слів з предметами, які вони називають.

15.02

 

22

Складання індивідуальних альбомів вивчених слів, використання їх для вирішення задач навчального та практичного характеру.

22.02

 

23

Друкування вивчених букв та слів: за зразком, під диктовку, дописування відсутніх елементів.

01.03

 

24

Записування свого імені, прізвища.

15.03

 

25

Продовження вивчення звуків і букв

I етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

29.03

 

26

Утворення та читання закритих трьохбуквенних складів, які є словом.

05.04

 

27

Утворення та читання закритих та відкритих двохбуквенних складів; читання таблиці складів.

12.04

 

28

Утворення та читання слів з вивчених складових структур.

19.04

 

29

Співвідношення слів з предметами, малюнками. Вибіркове читання слів.

26.04

 

30

Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви. Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно.

 

 

31

Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок).

03.05

 

32

Друкування слів з вивчених складових структур або букв: за зразком, під диктовку, підписання малюнків вивченими словами.

10.05

 

33

Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

17.05

 

34

Написання вивчених букв. Списування. Складання коротких слів з розрізної азбуки.

24.05

 

35

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали для друку
Інкл
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
2440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку