№ з/п |
Тема |
Дата |
Примітка |
1 |
Букварний період. Навчання грамоти (продовження). |
07.09 |
|
2 |
Розвиток навичок мовленнєвої діяльності (слухання-розуміння, говоріння, читання). |
14.09 |
|
3 |
Розвиток усного мовлення. |
21.09 |
|
4 |
Накопичення активного словникового запасу. |
28.09 |
|
5 |
Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників. |
05.10 |
|
6 |
Повторення речення за вчителем, товаришем. (Поняття про живу та неживу природу. Що належить до природи?). |
12.10 |
|
7 |
Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). |
19.10 |
|
8 |
Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного. |
02.11 |
|
9 |
Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. |
09.11 |
|
10 |
Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків. |
16.11 |
|
11 |
Поділ речень з 2-4 слів на слова. |
23.11 |
|
12 |
Розвиток комунікативних здібностей. |
30.11 |
|
13 |
Букварний період. Навчання грамоти. |
07.12 |
|
14 |
Вивчення звуків і букв I етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р. |
14.12 |
|
15 |
Читання і розвиток усного мовлення. Розширення словникового запасу. |
21.12 |
|
16 |
Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах. |
11.11 |
|
17 |
Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. (Органи слуху, мовлення, чуттів людини). |
18.11 |
|
18 |
Розрізнення різних звуків – шумів (стук, дзвін, дзенкіт, гудіння, плескання) та мовних звуків, словосполучень під час спостережень оточуючої дійсності та ігри. |
25.11 |
|
19 |
Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові; фіксація буквою початкового звука у словах. |
01.02 |
|
20 |
Формування зорових еталонів букв: знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків; впізнавання букв, накладених одна на одну. |
08.02 |
|
21 |
Запамˋятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв, співвідношення слів з предметами, які вони називають. |
15.02 |
|
22 |
Складання індивідуальних альбомів вивчених слів, використання їх для вирішення задач навчального та практичного характеру. |
22.02 |
|
23 |
Друкування вивчених букв та слів: за зразком, під диктовку, дописування відсутніх елементів. |
01.03 |
|
24 |
Записування свого імені, прізвища. |
15.03 |
|
25 |
Продовження вивчення звуків і букв I етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р. |
29.03 |
|
26 |
Утворення та читання закритих трьохбуквенних складів, які є словом. |
05.04 |
|
27 |
Утворення та читання закритих та відкритих двохбуквенних складів; читання таблиці складів. |
12.04 |
|
28 |
Утворення та читання слів з вивчених складових структур. |
19.04 |
|
29 |
Співвідношення слів з предметами, малюнками. Вибіркове читання слів. |
26.04 |
|
30 |
Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви. Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно. |
|
|
31 |
Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних (з опорою на малюнок). |
03.05 |
|
32 |
Друкування слів з вивчених складових структур або букв: за зразком, під диктовку, підписання малюнків вивченими словами. |
10.05 |
|
33 |
Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики. |
17.05 |
|
34 |
Написання вивчених букв. Списування. Складання коротких слів з розрізної азбуки. |
24.05 |
|
35 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. |
|
|