Тема: «Диференціація звуків «З-ЗЬ»
Мета: Вчити дитину розпізнавати на слух звуки З-З'; чітко вимовляти звуки у складах і словах; розвивати фонематичний слух, зорове сприймання, зорову увагу, пам'ять, увагу; активізувати, розширювати словниковий запас.
Хід заняття
І. І. Організаційний момент
Логопед. Доброго дня! Сьогодні до нас завітала зебра. Вона прийшла до нас на заняття для того, щоб навчитися розрізняти на слух звуки З-З'. Давай, ми їй допоможемо!
ІІ. Основна частина
Правила гри: Вебери ті картинки, у яких є звук З
5.Гра «Знайди спільний звук!»
Логопед: Визнач, який однаковий звук є в декількох різних словах. (При вимовлянні слів чітко виділяю даний звук силою голосу)
– Зима, коза, казан, зубра – [з]
– Зірки, Зіна, зілля, зябра – [з']
–Азбука, водолаз, поїзд, в'яз, дзеркало – [з]
– Князь, низько, скрізь, мазь – [з']
ІІІ. Фізкультхвилинка
IV. Основна частина
ЗЬ