№ |
Скориговано |
Дата |
Скориговано |
Зміст |
Примітка |
1 |
|
07.09 |
|
Букварний період. |
|
2 |
|
07.09 |
|
Навчання грамоти (продовження) . |
|
3 |
|
14.09 |
|
Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників. |
|
4 |
|
14.09 |
|
Поняття про добу: день, ніч. |
|
5 |
|
21.09 |
|
Повторення речення за вчителем, товаришем. |
|
6 |
|
21.09 |
|
Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя). |
. |
7 |
|
28.09 |
|
Частини тіла. |
|
8 |
|
28.09 |
|
Призначення рук, ніг людини. |
|
9 |
|
05.10 |
|
Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного. |
|
10 |
|
05.10 |
|
Зовнішній вигляд людини: правила охайності. |
|
11 |
|
12.10 |
|
Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки. |
|
12 |
|
12.10 |
|
Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків. |
|
13 |
|
19.10 |
|
Здоров’я людини: правила гігієни. |
|
14 |
|
19.10 |
|
Розпорядок дня школяра, корисне харчування. |
|
15 |
|
02.11 |
|
Поділ речень з 2-4 слів на слова. |
|
16 |
|
02.11 |
|
Звуки і букви І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р |
|
17 |
|
09.11 |
|
Читання і розвиток усного мовлення. |
|
18 |
|
09.11 |
|
Розширення словникового запасу. |
|
19 |
|
16.11 |
|
Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах. |
|
20 |
|
16.11 |
|
Ознайомлення з навколишнім |
|
21 |
|
23.11 |
|
Людина. Власні ім’я а прізвище. |
|
22 |
|
23.11 |
|
Органи чуттів людини. |
|
23 |
|
30.11 |
|
Предмети побуту, які нас оточують. |
|
24 |
|
30.11 |
|
Користування ними. |
|
25 |
|
07.12 |
|
Звуки і букви ІІ етапу: В, І, Т, З, Й, Ж, Б, Г, Д, Е. |
|
26 |
|
07.12 |
|
Читання і розвиток усного мовлення. |
|
27 |
|
14.12 |
|
Розширення словникового запасу. |
|
28 |
|
14.12 |
|
Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. |
|
29 |
|
21.12 |
|
Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
30 |
|
21.12 |
|
Фіксація буквою початкового звука у словах. |
|
№ |
Скориговано |
Дата |
Скориговано |
Зміст |
Примітка |
31 |
|
11.01 |
|
Написання вивчених букв, слів з ними. |
|
32 |
|
11.01 |
|
Поняття про живу та неживу природу. |
|
33 |
|
18.01 |
|
Що належить до природи? |
|
34 |
|
18.01 |
|
Овочі. Фрукти. Ягоди. |
|
35 |
|
25.01 |
|
Охорона природи. |
|
36 |
|
25.01 |
|
Зима. Сезонні зміни у природі. |
. |
37 |
|
01.02 |
|
Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка. |
|
38 |
|
01.02 |
|
Тварини свійські: кіт, собака, корова. |
|
39 |
|
08.02 |
|
Зовнішній вигляд. |
|
40 |
|
08.02 |
|
Тварини дикі: вовк, заєць |
|
41 |
|
15.02 |
|
Зовнішній вигляд. |
|
42 |
|
15.02 |
|
Звуки і букви ІІІ етапу: Я, Ю, Є, ї, Ч, Ф, Ц, Щ. |
|
43 |
|
22.02 |
|
Читання і розвиток усного мовлення. |
|
44 |
|
22.02 |
|
Розширення словникового запасу. |
|
45 |
|
29.02 |
|
Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах. |
|
46 |
|
29.02 |
|
Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків. |
|
47 |
|
07.03 |
|
Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові |
|
48 |
|
07.03 |
|
Фіксація буквою початкового звука у словах. |
|
49 |
|
14.03 |
|
Формування зорових еталонів букв |
|
50 |
|
14.03 |
|
Знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків |
|
51 |
|
21.03 |
|
Впізнавання букв, накладених одна на одну |
|
52 |
|
21.03 |
|
Виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок |
|
53 |
|
04.04 |
|
Складання букв з паличок, паперових смужок, проволоки за зразком |
|
54 |
|
04.04 |
|
Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв |
|
55 |
|
11.04 |
|
Співвідношення слів з предметами, які вони називають. |
|
56 |
|
11.04 |
|
Складання індивідуальних альбомів вивчених слів |
|
57 |
|
18.04 |
|
Друкування вивчених букв та слів за зразком |
|
58 |
|
18.04 |
|
Друкування вивчених букв та слів під диктовку |
|
59 |
|
25.04 |
|
Друкування вивчених букв та слів дописування відсутніх елементів. |
|
60 |
|
25.04 |
|
Утворення та читання закритих трьохбуквених складів, які є словом |
|
61 |
|
02.05 |
|
Утворення та читання закритих та відкритих двохбуквених складів |
|
62 |
|
02.05 |
|
Утворення та читання слів з вивчених складових структур. |
|
63 |
|
09.05 |
|
Співвідношення слів з предметами, малюнками. |
|
64 |
|
09.05 |
|
Вибіркове читання слів. |
|
65 |
|
16.05 |
|
Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви. |
|
66 |
|
16.05 |
|
Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно. |
|
67 |
|
23.05 |
|
Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних |
|
68 |
|
23.05 |
|
Друкування слів з вивчених складових структур або букв за зразком |
|
69 |
|
30.05 |
|
Друкування слів з вивчених складових структур або букв під диктовку |
|
70 |
|
30.05 |
|
Підписання малюнків вивченими словами |
|