Календарно-тематичне планування з розвитку мовлення 4 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з корекційно-розвиткової роботи «Розвиток мовлення» 4 клас складене за програмою з корекційно -розвиткової роботи "Розвиток мовлення " для дітей з інтелектуальними порушеннями (2 години на тиждень)- автор Хайдарова О.С.
Перегляд файлу

Скориговано

Дата

Скориговано

Зміст

Примітка

1

 

07.09

 

Букварний період.

 

2

 

07.09

 

Навчання грамоти (продовження) .

 

3

 

14.09

 

Слухання-розуміння мовлення вчителя, однокласників.

 

4

 

14.09

 

Поняття про добу: день, ніч.

 

5

 

21.09

 

Повторення речення за вчителем, товаришем.

 

6

 

21.09

 

Закінчення розпочатого речення (з допомогою вчителя).

.

7

 

28.09

 

Частини тіла.

 

8

 

28.09

 

Призначення рук, ніг людини.

 

9

 

05.10

 

Відповіді на запитання до прослуханого, прочитаного.

 

10

 

05.10

 

Зовнішній вигляд людини: правила охайності.

 

11

 

12.10

 

Складання за запитаннями вчителя речень з 2-4 слів до розглянутого малюнка, прослуханої казки.

 

12

 

12.10

 

Виділення на слух з живого мовлення окремих слів, в словах – окремих звуків.

 

13

 

19.10

 

Здоров’я людини: правила гігієни.

 

14

 

19.10

 

Розпорядок дня школяра, корисне харчування.

 

15

 

02.11

 

Поділ речень з 2-4 слів на слова.

 

16

 

02.11

 

Звуки і букви І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р

 

17

 

09.11

 

Читання і розвиток усного мовлення.

 

18

 

09.11

 

Розширення словникового запасу.

 

19

 

16.11

 

Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

 

20

 

16.11

 

Ознайомлення з навколишнім

 

21

 

23.11

 

Людина. Власні ім’я а прізвище.

 

22

 

23.11

 

Органи чуттів людини.

 

23

 

30.11

 

Предмети побуту, які нас оточують.

 

24

 

30.11

 

Користування ними.

 

25

 

07.12

 

Звуки і букви ІІ етапу: В, І, Т, З, Й, Ж, Б, Г, Д, Е.

 

26

 

07.12

 

Читання і розвиток усного мовлення.

 

27

 

14.12

 

Розширення словникового запасу.

 

28

 

14.12

 

Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків.

 

29

 

21.12

 

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

30

 

21.12

 

Фіксація буквою початкового звука у словах.

 

 

 

Скориговано

Дата

Скориговано

Зміст

Примітка

31

 

11.01

 

Написання вивчених букв, слів з ними.

 

32

 

11.01

 

Поняття про живу та неживу природу.

 

33

 

18.01

 

Що належить до природи?

 

34

 

18.01

 

Овочі. Фрукти. Ягоди.

 

35

 

25.01

 

Охорона природи.

 

36

 

25.01

 

Зима. Сезонні зміни у природі.

.

37

 

01.02

 

Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинка.

 

38

 

01.02

 

Тварини свійські: кіт, собака, корова.

 

39

 

08.02

 

Зовнішній вигляд.

 

40

 

08.02

 

Тварини дикі: вовк, заєць

 

41

 

15.02

 

Зовнішній вигляд.

 

42

 

15.02

 

Звуки і букви ІІІ етапу: Я, Ю, Є, ї, Ч, Ф, Ц, Щ.

 

43

 

22.02

 

Читання і розвиток усного мовлення.

 

44

 

22.02

 

Розширення словникового запасу.

 

45

 

29.02

 

Повторення та закріплення знань і навичок, засвоєних у попередніх класах.

 

46

 

29.02

 

Розвиток фонематичного слуху і правильної вимови звуків.

 

47

 

07.03

 

Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові

 

48

 

07.03

 

Фіксація буквою початкового звука у словах.

 

49

 

14.03

 

Формування зорових еталонів букв

 

50

 

14.03

 

Знаходження заданої букви серед інших букв чи знаків

 

51

 

21.03

 

Впізнавання букв, накладених одна на одну

 

52

 

21.03

 

Виділення з ряду правильно написаної букви з опорою на зразок

 

53

 

04.04

 

Складання букв з паличок, паперових смужок, проволоки за зразком

 

54

 

04.04

 

Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв

 

55

 

11.04

 

Співвідношення слів з предметами, які вони називають.

 

56

 

11.04

 

Складання індивідуальних альбомів вивчених слів

 

57

 

18.04

 

Друкування вивчених букв та слів за зразком

 

58

 

18.04

 

Друкування вивчених букв та слів під диктовку

 

59

 

25.04

 

Друкування вивчених букв та слів дописування відсутніх елементів.

 

60

 

25.04

 

Утворення та читання закритих трьохбуквених складів, які є словом

 

61

 

02.05

 

Утворення та читання закритих та відкритих двохбуквених складів

 

62

 

02.05

 

Утворення та читання слів з вивчених складових структур.

 

63

 

09.05

 

Співвідношення слів з предметами, малюнками.

 

64

 

09.05

 

Вибіркове читання слів.

 

65

 

16.05

 

Доповнення складу до слова, підстановка в слово пропущеної букви.

 

66

 

16.05

 

Читання речень з 2-3 слів разом з вчителем, хором, самостійно.

 

67

 

23.05

 

Доповнення в реченні відсутнього слова з ряду попередньо прочитаних

 

68

 

23.05

 

Друкування слів з вивчених складових структур або букв за зразком

 

69

 

30.05

 

Друкування слів з вивчених складових структур або букв під диктовку

 

70

 

30.05

 

Підписання малюнків вивченими словами

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
27 листопада
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку