Скориговано |
Дата |
Скориговано |
Зміст |
Примітка |
|
1 |
|
05.09 |
|
Поняття про слово. Значення слова (означає назви предмета, дії, ознаки тощо). |
|
2 |
|
12.09 |
|
Будова слова. Корінь слова, закінчення (практично). |
|
3 |
|
19.09 |
|
Спільнокореневі слова. Ненаголошені голосні в корені слова. |
|
4 |
|
26.09 |
|
Речення розповідні, питальні. Розділові знаки в кінці цих речень. |
|
5 |
|
03.10 |
|
Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо), їх особливості. |
|
6 |
|
10.10 |
|
Мовлення як основний засіб спілкування. |
. |
7 |
|
17.10 |
|
Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. |
|
8 |
|
31.10 |
|
Особливості національного мовленнєвого етикету. |
|
9 |
|
07.11 |
|
Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання). |
|
10 |
|
14.11 |
|
Слухання-розуміння текстів різного типу |
|
11 |
|
21.11 |
|
Переказ тексту за поданим планом. |
|
12 |
|
28.11 |
|
Вибірковий переказ. |
|
13 |
|
05.12 |
|
Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів |
|
14 |
|
12.12 |
|
Монологічне мовлення (самостійне висловлювання). |
|
15 |
|
19.12 |
|
Конструювання висловлювань: опис (предметів, людей, явищ природи) |
|
№ |
Скориговано |
Дата |
Скориговано |
Зміст |
Примітка |
16 |
|
12.01 |
|
Читання мовчки (розуміння, запам’ятовування) текстів. |
|
17 |
|
19.01 |
|
Робота з книжкою: виділення слів, частин змісту в тексті. |
|
18 |
|
26.01 |
|
Написання під диктування речень і текстів. |
|
19 |
|
02.02 |
|
Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему. |
|
20 |
|
09.02 |
|
Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення). |
|
21 |
|
16.02 |
|
Мова як засіб спілкування. Рідна, державна та інші мови. |
. |
22 |
|
23.02 |
|
Голосні й приголосні звуки. |
|
23 |
|
01.03 |
|
Приголосні тверді й м'які, дзвінкі й глухі |
|
24 |
|
08.03 |
|
Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв. |
|
25 |
|
15.03 |
|
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. |
|
26 |
|
22.03 |
|
Групи слів за значенням: синоніми, антоніми. |
|
27 |
|
05.04 |
|
Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова. |
|
28 |
|
12.04 |
|
Розрізнення префікса і прийменника (практично). |
|
29 |
|
19.04 |
|
Розрізнення частин мови |
|
30 |
|
26.04 |
|
Відмінність словосполучення від слова й речення. |
|
31 |
|
03.05 |
|
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
32 |
|
10.05 |
|
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. |
|
33 |
|
17.05 |
|
Текст. Заголовок тексту. |
|
4 |
|
24.05 |
|
Поділ текстів на логічно завершені частини за даним планом. |
|
35 |
|
31.05 |
|
Складання простого плану тексту. |
|