Календарно-тематичне планування з румунської мови для 4 класу (35 год. на рік)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» , створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас), розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич) Інформатична галузь 35 год на рік/1 год на тиждень І семестр - 16 год № п\п Дата Тема Сторінка у підручнику 1. Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу 2 кл. 2. Чи є спілкування обміном інформацією 12 - 13 3. Як розпізнавати неправдиву інформацію 31 – 34 4. Як розпізнавати неправдиву інформацію (продовження). Дослідження 31 - 34 5. Як не заблукати у всесвітній мережі 43 – 46 6. Як не заблукати у всесвітній мережі (продовження) Практична робота. 43 - 46 7. Чому важливо бути відповідальним 64 - 65 Чому важливо бути відповідальним (продовження) Діагностична робота. Тест 64 - 65 8. Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу 9. Як відчути себе дослідником 77 - 78 10. Що таке інформаційний об’єкт. 86 - 87 11. У середовищі текстового редактора 109 - 112
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автори: О. Савченко, І.Красуцька (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Ключові компетентості

І семестр

Читаємо й розповідаємо про свої захоплення

  1.                 

 

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. Осінній настрій. Ліна Костенко. Вже брами літа замикає осінь... (с. 4-5)

 

  1.                 

 

Олександра Савченко. Як читають книжки (с. 6)

 

  1.                 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.                 

 

Марія Манеру. Читач Максимко. Веселе слово. Василь Марсюк. Диктант (с. 7-8)

 

  1.                 

 

Медіавіконце: види і джерела інформації (с. 9)

 

  1.                 

 

Давид Гуліа. Розум, знання і сила. Хочеш бути чарівником/чарівницею книжок? (с. 10)

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.11).

 

Прагнемо зрозуміти своїх предків

  1.                 

 

Вступ до розділу. Як ще не було початку світа. (Українська народна обрядова пісня)  (с. 12-13)

 

  1.                 

 

Стародавній Єгипет. Створення світу (За єгипетськими міфами). Переповіла Ольга Бондарук (с. 14-15)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Стародавня Греція. Дедал та Ікар (З міфів Давньої Греції). Переповіла Катерина Гловацька (с. 16-19)

 

  1.            

 

Слов’янські народи. Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей.  (с.20-22)

 

  1.            

 

Слов’янські народи. Дана й Лада (с.23-24)

 

  1.            

 

Медіавіконце: історія медіа (с.25  ) 

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.26)

 

Збагачуємося скарбами усної народної творчості

  1.            

 

Вступ до розділу. За Софією Грицою. Наші джерела (с.27-29)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Народні казки. Заяче сало (Українська народна казка) (с.29-31)

 

  1.            

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (с.31-36)

 

  1.            

 

Народні казки. Дев’ять братів-сіроманців (Хорватська народна казка) (продовження) (с.31-36)

 

  1.            

 

Байки і притчі. Жаба боязкіша від зайця (Народна байка). Без труда нема плода (Народна притча). Записала Олена Пчілка (с.37-38)

 

  1.            

 

Народні пісні. Стоїть явір над водою (Українська народна пісня) (с.39-40)

 

  1.            

 

Народні легенди. Хліб і золото (с.41-42)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Прислів’я і приказки. Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу (с.43-44)

 

  1.            

 

Веселе слово. Народні усмішки. Записав Борис Грінченко. Швачка.  Син та мати (с.45)

 

  1.            

 

Медіавіконце: колекції народної творчості (с.46)

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.47).

 

Захоплюємося сторінками історії України

  1.            

 

Вступ до розділу. Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни (с.48-51)

 

  1.            

 

Олександр Олесь. Ярослав Мудрий (с.51-53)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів (с.54)

 

  1.            

 

Медіавіконце: кінофільми (с.55)

 

  1.            

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (с.56-59)

 

  1.            

 

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) (продовження) (с.56-59)

 

  1.            

 

Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова. Алла Коваль. Знайомі незнайомці Єдність і взаєморозуміння. Олесь Лупій. 22 січня (с.60-63)

 

  1.            

 

Брати Капранови. Незалежність України (Уривок з книжки «Мальована історія Незалежної України») (с.64-66)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.67).

 

Розуміємо красу й добро

  1.            

 

Вступ до розділу. Максим Рильський. Зима (с.68-69)

 

  1.            

 

Ніна Бічуя. Чотири руді лисиці (с.69-70)

 

  1.            

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (с.71-76)

 

  1.            

 

Валентина Вздульська. Горобине Різдво (Із збірки «Казки Різдвяного ангела») (продовження). Галина Кирпа. Мій ангел такий маленький (с.71-76)

 

  1.            

 

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (с.77-81)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Марія Людкевич. Пригода у хатинці лісника (продовження) (с.77-81)

 

  1.            

 

Медіавіконце: електронне листування (с.82)

 

  1.            

 

Веселе слово. Дмитро Білоус. Колядник (с.83-84)

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.85).

 

Пишаємося рідною країною

  1.            

 

Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любити той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна (с.87-88)

 

  1.            

 

Надія Кир’ян. Євшан. Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? (с.88-90)

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя (с.90-92)

 

  1.            

 

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? (с.93)

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Перевіряю свої досягнення. (с.94).

 

  1.            

 

Підсумковий урок за І семестр

 

ІІ семестр

Замислюємося над сторінками книжок українського письменства

  1.            

 

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97

 

  1.            

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває».     с. 98

 

  1.            

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99

 

  1.            

 

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100

 

  1.            

 

Життя і творчість Івана Франка. с. 101

 

  1.            

 

Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103

 

  1.            

 

Життя і творчість Лесі Українки. с. 104

 

  1.            

 

Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105

 

  1.            

 

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

  1.            

 

Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства». с. 107

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс

  1.            

 

Вступ до розділу. Істотні ознаки байки.

Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109

 

  1.            

 

Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111

 

  1.            

 

Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112

 

  1.            

 

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118

 

  1.            

 

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119-125

 

  1.            

 

Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125

 

  1.            

 

Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133

 

  1.            

 

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!»(продовження). с.125-133

 

  1.            

 

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133

 

  1.            

 

Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136

 

  1.            

 

Діагностувальна робота: читання мовчки

 

  1.            

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

Чуємо весняні передзвони

  1.            

 

Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138

 

  1.            

 

Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка».        с.138-139

 

  1.            

 

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.            

 

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141

 

  1.            

 

День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142

 

  1.            

 

Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142

 

  1.            

 

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143

 

  1.            

 

Діагностувальна робота. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.144

 

  1.            

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

  1.            

 

Робота з дитячою книжкою.

 

Фантазуємо, творимо і мріємо

  1.            

 

Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. Степан Пушик «Новинкар». с.145-148

 

  1.        

 

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

 

  1.        

 

Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152

 

  1.        

 

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153

 

  1.        

 

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155

 

  1.        

 

Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156

 

  1.        

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.        

 

Діагностувальна робота: читання вголос.

 

  1.        

 

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

 

  1.        

 

Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя».

 

  1.        

 

Перегляд улюблених мультфільмів.

 

  1.        

 

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.

 

  1.        

 

Бібліотечний урок «Щоденник читача».

 

  1.        

 

Перегляд  дитячих телепередач.

 

  1.        

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.        

 

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад.

 

  1.        

 

Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів».

 

  1.        

 

Вікторина: «У світі казки чарівної».

 

  1.        

 

Читаю для себе.

 

  1.        

 

Читаю для друга.

 

  1.        

 

Читаю для себе.

 

  1.        

 

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.        

 

Читаю для друга.

 

  1.        

 

Резервний урок.

 

  1.        

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

Вчитель _______ ________________

doc
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку