Календарно-тематичне планування з трудового навчання 9 клас
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ з/п |
Дата |
Змiст уроку |
Примiтка |
Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки |
|||
Знаннєвий компонент Знає властивості та сфери застосування сучасних конструкційних матеріалів. Розуміє біоніку як науку про створення механізмів, пристроїв, технічних об'єктів чи технологій, ідея яких запозичена із живої природи. Характеризує будову та принцип дії інструментів, пристосувань та обладнання для обробки конструкційних матеріалів. Пояснює застосування автоматичних пристроїв у технологічних процесах, побуті. Діяльнісний компонент Характеризує результати проектування на кожному етапі та зіставляє їх із запланованими. Застосовує елементи біоніки у процесі створення форми виробу. Обґрунтовує доцільність вибору конструкційних матеріалів. Оцінює об'єкт проектування з використанням аналогів. Розраховує орієнтовний бюджет проекту. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення. Добирає матеріали, інструменти та обладнання для виготовлення виробу. Дотримується прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням. Визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу. Вирізняє за характерними ознаками технології виготовлення та оздоблення виробів, поширені в регіоні проживання. Виготовляє виріб. Створює композицію для оздоблення виробу. Оздоблює виріб. Характеризує сфери застосування електрифікованих знарядь праці. Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій. Читає та виконує кресленик деталей виробу та технічний рисунок (за потреби при виконанні проекту). Розпізнає автоматичний пристрій за принципом його дії. Ціннісний компонент Усвідомлює доцільність застосування методів проектування для вирішення завдань. Прогнозує якість виготовлення, вартість та сферу застосування виробу у залежності від вибору конструкційних матеріалів. Обґрунтовує власні судження щодо галузей застосування конструкційних матеріалів. Оцінює результати власної діяльності. Усвідомлює важливість вторинної переробки сировини. Усвідомлює значення стандартів у процесі створення графічної документації. Усвідомлює важливість автоматики у побуті та виробництві |
|||
Основна технологія: Технологія ручної обробки деревини, Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Додаткова технологія:Технологія оздоблення різьбленням, |
|||
1 |
|
Вступ. Правила внутрішнього розпорядку та безпеки праці у шкільній майстерні. Матеріали хімічного походження. Композиційні матеріали. |
|
2 |
|
Основи біоніки у проектуванні. Значення моделей і макетів у проектуванні. |
|
3 |
|
Композиційні матеріали як сучасний вид технологій із створення нових конструкційних матеріалів. |
|
4 |
|
Автоматизація, комп’ютеризація технологічних процесів, застосування промислових роботів. |
|
5 |
|
Застосування автоматичних приладів на виробництві та в побуті. |
|
6 |
|
Визначення завдань із виконання проекту. Міні-маркетингові дослідження. Планування проектної діяльності. |
|
7 |
|
Художнє проектування. Ескізний малюнок проектованого виробу. |
|
8 |
|
Розробка необхідних документів для виготовлення виробу. Вибір конструкційних матеріалів. |
|
9 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
10 |
|
Виготовлення виробу. |
|
11 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
12 |
|
Виготовлення виробу. |
|
13 |
|
Виготовлення виробу. |
|
14 |
|
Виготовлення виробу. |
|
15 |
|
Елементарні економічні обґрунтування проекту. Розробка реклами. |
|
16 |
|
Оформлення портфоліо проекту, Захист Проекту
|
|
Проект №2 Вироби для власних потреб Основна технологія:Технологія механічної обробки деревини, Технологія виготовлення в’язаних Додаткова технологія: Технологія ручної обробки деревини |
|||
17 |
|
Вибіроб’єкту проектування.Плануванняроботи з виконання проекту. |
|
18 |
|
Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
|
19 |
|
Графічне зображення. |
|
20 |
|
Розробка необхідних документів для виготовлення виробу. |
|
21 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
22 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
23 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
24 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
25 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
26 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
27 |
|
Технологічний процес виготовлення виробу |
|
28
|
|
Оздоблення виробу. |
|
29 |
|
Опорядження виробу |
|
30 |
|
Елементарні економічні обґрунтування проекту. |
|
31 |
|
Розробка реклами. |
|
32 |
|
Оформлення портфоліо проекту, підготовка до захисту проекту. |
|
33 |
|
Захист Проекту
|
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування Проект № 2. Об’єкт проектної діяльності. Мій власний стиль |
|||
Знаннєвий компонент Називає основні стилі одягу. Знає і називає види одягу. Діяльнісний компонент Виконує проект зі створення власного стилю в одязі. Уміє добирати одяг відповідно до особливостей своєї фігури, поєднувати види одягу тощо. Добирає краватки та зав’язує їх різними способи. Ціннісний компонент Усвідомлює власний стиль в одязі |
|||
34 |
|
Технологія проектування власного стилю. Стилі в одязі. Врахування особливостей фігури при виборі власного стилю. Види одягу та його види. Дрес-код. Створення власного стилю в одязі. Добір одягу відповідно до своєї фігури, поєднання видів одягу. |
|
35 |
|
Краватки, їх види. Вибір краваток. Способи зав’язування краваток. Зав’язування краватки різними способами. |
|