Календарно-тематичне планування з української літератури 5 клас ІІ семестр НУШ за модельною програмою Архипової В.П.

Про матеріал
Календарно - тематичне планування Українська література 5 клас (НУШ) Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Перегляд файлу

                                       Календарно - тематичне планування

  Українська  література

                                                            5 клас  (НУШ)

 

                     Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної                                  середньої освіти (автори: Архипова В.П., Січкар С.І., Шило С.Б.)  «Рекомендовано Міністерством                                                                                                освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і  науки України від 12.07.2021 № 795)

 

                                                       2 год на тиждень (70 годин на рік)

 

 

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

К-сть

К-сть

Контрольні  роботи у формі:

Всього

2

3

контрольного класного твору

-

1

виконання інших  завдань (тестів, відповідей  на запитання тощо)

2

2

Позакласне читання

2

2

Виразне читання

2

2

Література рідного краю

2

2

Розвиток  мовлення

2

у+п

2

у+п

 

 

 

 

                                                                                                                ІІ семестр

                                                                                                Розділ 2. Малює світ поезія

                                                                                      Тема 3.   Музика поетичного слова  ( 10 год )

  33

Лірика. Види лірики (про природу, про рідний край). Картини довколишнього світу, природи в поезіях Тараса Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…»

ТЛ: ліричний твір, ліричний герой

 

1

Творчий експеримент «Припущення» Синквейн «Лірика»

Розрізняє тексти різних типів у контексті авторського задуму; читає ліричні твори з урахуванням особливостей декламації

Музичне мистецтво – пісні на слова

 Т. Шевченка.

 

 

Напам’ять

34

Відтворення краси рідного краю засобами образної мови (метафора, епітет, персоніфікація). Пейзаж

«Садок вишневий коло хати…».

 

ТЛ: персоніфікація, пейзаж

 

 

1

«Коло ідей» «Словесне малювання» «Літературний салон»

Визначає основну мету почутого; визначає образ ліричного героя

 

 

 

Напам’ять

35

 Краса природи, життєрадісність, патріотичні почуття в поезіях Павла Тичини «Не бував ти у наших краях!»

 

1

Робота в групах «Місткий кошик» Гра «Відгадай, хто я» «Літературознавча експертиза»

Висловлює в усній та/або письмовій формі власні почуття, враження, викликані прочитаним, своє ставлення до зображених у поезії явищ

 

 

 

36

Урок виразного читання№3

Любов до життя, краса природи у вірші Павла Тичини «Гаї шумлять…» Віршована мова.

 

1

«Коло ідей» Робота в парах «Навчаємося спільно» Гра «Загадкова скринька»

Характеризує особливості віршованої форми; розрізняє тексти різних стилів, типів та жанрів у контексті авторського задуму; розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

Музичне мистецтво – тема природи в музичних творах

УВЧ №3

Напам’ять

37

Дивовижний світ природи в поезіях Євгена Гуцала «Зірка», «Чарівники»

Засоби читання (темп, сила голосу, тембр звука, дикція, пауза, інтонація)

 

1

«Літературне лото»

Оформлює власне висловлення, враховуючи основні засади академічної доброчесності; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення

 

 

38

Уміння бачити красу рідної природи у віршах Максима Рильського «Дощ», «Осінь – маляр із палітрою пишною…»

 

1

Гра «Створи ліричний настрій» «Літературне лото»

 

 

Напам’ять

«Дощ»

39

Урок літератури рідного краю №3

Н. Мовчан-Карпусь

 Збірка «Над річкою Журавкою»

 

 

1

 

Знає письменників рідного краю

 

 

ЛРК№3

40

Вираження почуттів людини у віршах Миколи Вінграновського «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече…».

 

1

Конкурс декламаторів поезії Міні-проєкт «Поетичний настрій»

Характеризує вплив інтонації та засобів виразного читання на сприйняття змісту тексту

 

 

41

Урок мовленнєвого розвитку№3

«Чарівний світ поетичного слова»

(за творчістю М.Рильського,Т.Шевченка,

М.Вінграновського)

 

 

1

 

 

 

РМ№3

усно

42

Контрольна робота №3  з теми «Музика поетичного слова»(тести)

 

1

 

 

 

КР№3

                                                                                                                           

                                                                                                             РОЗДІЛ 3. ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ

                                                                                                        Тема №4.    Книжка вчить, як на світі жить  (14  год)

 

43

Історичне минуле у художніх творах. Літописні оповіді.

«Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу

ТЛ: літопис

 

1

Гра «Я літописець»

Пояснює значення літописання для нащадків; визначає основну мету почутого

 

 

44

Казкові й історичні мотиви літописних сюжетів. «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Про княгиню Ольгу»

 

1

Відтермінована розгадка «Запитання до тексту»

Читає літописні оповіді у різний спосіб відповідно до мети читання; співвідносить зміст літописних оповідей з історичним і культурним контекстом. вибірково переказує зміст почутого повідомлення

Історія України – доба Київської Русі

 

45

«Про хрещення Русі князем Володимиром». Значення літописання для нащадків.

 

 

1

Гра «Мозаїка»

Вибірково переказує зміст почутого повідомлення

 

 

46

Урок позакласного читання №3

Іван Крип’якевич «Малі козаки» або

Зірка Мензатюк.

«Таємниця козацької шаблі» (скорочено)

На  вибір учителя

 

1

 

 

 

УПЧ №3

47

Олександр Олесь «Заспів», «Україна в старовину»

 

ТЛ: оповідання

 

1

«Візитівка письменника» «Оживи світлину»

Читає оповідання та повісті у різний спосіб відповідно до мети читання; відтворює основні думки і факти, окремі висловлювання персонажів у літературному творі

 

 

 

48

 Зображення походу князя Олега на Царгород в історичній поемі Олександра Олеся  «Похід на Царгород»

 

1

«Місткий кошик» «Літературне лото» «Запитання до тексту»

 

Княжа доба

 

49

Розповідь про правління князя Ярослава у поемі О.Олеся «Ярослав Мудрий»

 

1

Інформація з опорою на життєвий досвід Гра «Відгадай, хто я» Робота в групах «Мудрі сови»

Характеризує особливості форми тексту, зумовлені змістом; самостійно складає простий план почутого

 

 

50

Іван Нечуй-Левицький  «Запорожці».

Літературна фантастична казка. Протиставлення героїчного минулого та сучасного підневільного становища  люду

 

1

Випереджувальні завдання «Кроссенс»

 

Знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання; творчо опрацьовує прочитаний текст

 

 

51

Урок мовленнєвого розвитку №4

 

 

1

 

 

 

РМ №4

письмово

52

Протистояння добра і зла в оповіданні Євгена Гуцала «Лось».

ТЛ: оповідання.

 

1

Робота в групах «Навчаємося спільно»

Читає тексти різних функціональних стилів і мовленнєвих жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання

 

 

53

Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань в оповіданні Євгена Гуцала «Лось».

ТЛ: головний герой, другорядні герої.

 

1

«Літературознавча експертиза»

Розрізняє зміст оповідань та повістей у контексті авторського задуму; формулює тему та основну думку твору

 

 

54

Володимир Винниченко «Федько-халамидник». Возвеличення чесності, власної гідності, винахідливості в образі Федька

 

1

 

 

 

Світ дитинства у творах зарубіжних письменників

 

55

Володимир Винниченко «Федько-халамидник».

Композиційні та сюжетні особливості прозових творів.

 

 

 

1

Мальований скрайбінг Малюнкові схеми Створення та розв’язання кросвордів

Розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб

 

 

56

Урок виразного читання№4

Виразне читання окремих епізодів твору В.Винниченка «Федько-халамидник»

 

1

 

 

 

УВЧ №4

57

Контрольна робота №4 з теми «Книжка вчить, як на світі жить»

Контрольний твір на тему

 

 

1

 

 

 

КР №4

Тести

К. твір

                                                                    

                                                                            Тема №5.    Книжка вчить, як на світі жить  (14  год)

 

58

Неповторність і багатство внутрішнього світу людини в оповіданні Григора Тютюнника «Дивак».

 

1

Малюнкові схеми

Створення та розв’язання кросвордів

Формулює тему та основну думку твору;

розкриває актуальність літературних творів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб

 

 

59

Єдність світу людини й світу природи в оповіданні Григора Тютюнника «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.

ТЛ: головний герой, другорядні герої

 

1

 

 

 

 

60

Урок позакласного читання№4

Василь Симоненко «Подорож в країну Навпаки».

 

1

 

 

 

УПЧ№4

61

Добро і зло в повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».

 

1

«Подвійний щоденник»

«Кубування»  

Читає тексти різних стилів і жанрів у різний спосіб відповідно до мети читання;

формулює тему та основну думку твору

 

 

62

Пригоди і фантастика у сучасній прозі

Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Жанрові й мовні особливості цього твору.

 

1

Кластер «Мій улюблений герой»

Визначає спільні та різні елементи і форми подібних за певними структурними ознаками текстів; характеризує емоційний стан літературних персонажів, їх поведінку та вчинки, виявляючи толерантність

 

 

 

63

Символіка країни Недоладії та її мешканців у повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».

 

1

«Запитання до тексту»

«Діаграма Венна»

Проводить паралелі між образами і ситуаціями, зображеними в тексті, і власним життєвим досвідом;

аргументує власну оцінку прочитаного тексту

 

 

64

Зображення різноманітних пригод кращих друзів .Всеволод Нестайко  «Чарівний талісман».

ТЛ: портрет

 

1

Коло думок»

Гра «Темна конячка»

Робота в групах «Спільний пошук»

Розпізнає основні виражальні засоби, використовує окремі з них

 

 

65

 Возвеличення дружби, порядності, сили волі у пригодницькому творі Всеволода Нестайка «Чарівний талісман».

 

 

1

Творча лабораторія

 

За мотивами прочитаного створює власний медійний продукт;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади прочитаних творів

 

 

66

Дмитро Красицький «Дитинство Тараса» Дитячі роки великого Кобзаря.

 

1

 

 

 

 

 

67

Анна Багряна «Маленька Ляпутета»

 

 

1

 

 

 

 

68

Урок літератури рідного краю №4

А.Михайлівський «Чорнушка» Характеристика Лемішки як носія добра і людяності

 

1

 

Знає письменників рідного краю

 

 

ЛРК №4

69

Контрольна робота №5 з теми «Книжка вчить, як на світі жить»

(Тести)

 

1

 

 

 

КР№5

70

Підсумковий урок . Література на літо

 

1

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Підлужна Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Зайцева Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бєлошенко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Артеменко Раїса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Глушко Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Шинкарьова Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Собко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Собко Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Сидоренко Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Додано
16 червня 2022
Переглядів
25399
Оцінка розробки
5.0 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку