Календарно-тематичне планування з української літератури
5-А клас
(70 годин на рік, 2 година на тиждень)
ІI семестр
|
2 семестр |
|
К-сть |
К-сть |
|
Контрольні роботи у формі: - контрольного класного твору - виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
3 -
2 |
3 1
2 |
Уроки розвитку мовлення: - усно - письмово |
1 1 |
1 1 |
Уроки позакласного читання (ПЧ) |
2 |
2 |
Література рідного краю |
1 |
1 |
Перевірка зошитів |
4 |
5 |
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Повторення |
|
|
№ |
дата |
|
||
|
|
|
|
РОЗДІЛ 2. МАЛЮЄ СВІТ ПОЕЗІЯ. ТЕМА 3. МУЗИКА ПОЕТИЧНОГО СЛОВА |
|
29 |
08.01 |
|
|
Лірика. Види лірики (про природу, про рідний край). Краса поетичної мови і мелодійність віршів Тараса Шевченка . Картини довколишнього світу, природи в поезіях Тараса Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» й «Садок вишневий коло хати…». (Нап.) Синквейн на тему «Лірика» на основі поезій Т.Шевченка ТЛ: ліричний твір, ліричний герой , тропи (персоніфікація). |
лірика |
30 |
12.01 |
|
|
Краса природи, життєрадісність, патріотичні почуття в поезіях Павла Тичини («Не бував ти у наших краях!», «Блакить мою душу обвіяла…»). Засоби образної мови. ТЛ: метафора, епітет. |
Художні засоби |
31 |
15.01 |
|
|
Любов до життя, краса природи у вірші Павла Тичини «Гаї шумлять…» Музикальність поезії. Робота в групах «Досліджуємо вірш» (Нап.) |
поезія |
32 |
19.01 |
|
|
Дивовижний світ природи в поезіях Євгена Гуцала «Зірка», «Чарівники», «Журавлі високі пролітають…». |
тема |
33 |
22.01 |
|
|
Краса рідної природи у віршах Максима Рильського «Дощ», «Осінь – маляр із палітрою пишною…» Зв'язок між станом людської душі та довкіллям у поезіях. |
ідея |
34 |
26.01 |
|
|
РМ №3 (усно). «Словесне малювання» картин природи за поезіями Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала, М.Рильського з використанням втвчених тропів. |
Твір-опис |
35 |
29.01 |
|
|
Вираження почуттів людини у віршах Миколи Вінграновського «Перша колискова», «Бабунин дощ», «Сама собою річка ця тече…». (Нап. ) Зошит |
вірш |
36 |
02.02 |
|
|
ПЧ №3 Міні-проєкт «Поетичний настрій» Улюблені вірші українських поетів про природу. (презентація вірша) |
проєкт |
37 |
05.02 |
|
|
РМ№4 (письмово) .Твір-етюд (замальовка) за метафорою |
Твір-етюд |
38 |
09.02 |
|
|
Діагностична робота № 3. (тестові завдання) з розділу «МАЛЮЄ СВІТ ПОЕЗІЯ. ТЕМА 3. МУЗИКА ПОЕТИЧНОГО СЛОВА» Тематична |
ТО |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ ТЕМА 4. КНИЖКА ВЧИТЬ, ЯК У СВІТІ ЖИТЬ. ІСТОРИЧНЕ МИНУЛЕ В ХУДОЖНІХ ТВОРАХ |
|
39 |
12.02 |
|
|
Історичне минуле у художніх творах. Літописні оповіді. Нестор Літописець. «Повість минулих літ» - найдавніший літопис нашого народу (оповіді про заснування Києва, про Святослава). Казкові та історичні мотиви сюжетів. (загальне ознайомлення) ТЛ: літопис |
оповідь |
40 |
16.02 |
|
|
«Повість минулих літ» Любов до рідної землі, сила духу, благородство й сміливість українських князів (в оповідях князів Володимира і Ярослава). (Віртуальна екскурсія) |
твір |
41 |
19.02 |
|
|
Значення літописання для нащадків. Літопис як жанр. |
жанри |
42 |
23.02 |
|
|
Художнє розмаїття творів на історичну тематику. Олександр Олесь . Уривки з книжки « Княжа Україна» («Заспів», «Україна в старовину») - поетична оповідь Олександра Олеся про минуле нашого народу |
тематика |
43 |
26.02 |
|
|
Олександр Олесь. «Похід на Царгород»» (із кн. «Княжа Україна») Шлях князя Олега та його дружини від Києва до Царгорода (Складання уявного маршруту, фішбоун) Зошит |
ідея |
44 |
01.03 |
|
|
Олександр Олесь «Ярослав Мудрий» (із кн. «Княжа Україна») Заповіт князя Ярослава Мудрого нащадкам. «Оживи світлину» |
тема |
45 |
04.03 |
|
|
Іван Нечуй-Левицький. «Візитівка письменника». Історично-фантастична казка «Запорожці» Історичне минуле українського народу у творі. Реальне і фантастичне у творі. Зміст твору, описи природи, Запорозької Січі Романтичний образ лоцмана Карпа Летючого як втілення найкращих рис нащадків славетних запорожців. (Віртуальна екскурсія) ТЛ: пейзаж, портрет |
казка |
46 |
08.03 |
|
|
Іван Нечуй-Левицький. Казка «Запорожці» Запорожці – славні лицарі України , приклад звитяжної боротьби за волю рідного краю, самовідданого патріотизму та героїзму. Історичні постаті у казці. |
Історична постать |
47 |
11.03 |
|
|
Іван Нечуй-Левицький. Казка «Запорожці» Поєднання внутрішньої краси із зовнішньою в людині. Роздуми запорожця про долю України. Образи Олесі Музиківни та Марусі Музиківни. Художні засоби у творі. |
Художні засоби |
48 |
15.03 |
|
|
Діагностична робота № 4. (тестові завдання) з розділу «ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ ТЕМА 4. КНИЖКА ВЧИТЬ, ЯК У СВІТІ ЖИТЬ Історичне минуле України в художніх творах» Тематична |
ТО |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ ТЕМА 4. КНИЖКА ВЧИТЬ, ЯК У СВІТІ ЖИТЬ. СВІТ ПРИРОДИ ТА ЛЮДИНИ В ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ |
|
49 |
18.03 |
|
|
Євген Гуцало «Лось». Світ природи і людини у художній прозі. Протистояння добра і зла в оповіданні ТЛ: оповідання. |
оповідання |
50 |
22.03 |
|
|
Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань в оповіданні Євгена Гуцала «Лось». Зошит |
Головний герой |
51 |
01.04 |
|
|
Проблема браконьєрства й захисту природи у творі. Синквейн до образу дядька Шпичапка. «Лось» |
проблематика |
52 |
05.04 |
|
|
Проблеми злочину й покарання, громадянської відповідальності в оповіданні « Лось» |
|
53 |
08.04 |
|
|
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Цікава історія з життя письменника. Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками. |
ідея |
54 |
12.04 |
|
|
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Федько як особистість. |
Характеристика героя |
55 |
15.04 |
|
|
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Толя як антипод Федька. |
Характеристика героя |
56 |
19.04 |
|
|
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Мізерність душі і підлість. Порівняльна характеристика Федька й Толі. «Діаграма Венна» |
Другорядні герої |
57 |
22.04 |
|
|
Григор Тютюнник «Дивак». Неповторність і багатство внутрішнього світу людини в оповіданні. |
тема |
58 |
26.04 |
|
|
Григор Тютюнник «Дивак». Гідна поведінка Олеся як позиція особистості в оповіданні Григора Тютюнника «Дивак». |
оповідання |
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ ТЕМА 4. КНИЖКА ВЧИТЬ, ЯК У СВІТІ ЖИТЬ. ПРИГОДИ ТА ФАНТАСТИКА В СУЧАСНІЙ ПРОЗІ |
|
59 |
29.04 |
|
|
Добро і зло в повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». ТЛ: повість Зошит |
Повість-казка |
60 |
03.05 |
|
|
Своєрідність будови повісті-казки Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Жанрові й мовні особливості цього твору. |
ідея |
61 |
06.05 |
|
|
Символіка країни Недоладії та її мешканців у повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». |
тема |
62 |
10.05 |
|
|
Всеволод Нестайко. «Чарівний талісман» Повість про справжню дружбу дітей та про їхні пригоди |
проблематика |
63 |
13.05 |
|
|
Всеволод Нестайко. «Чарівний талісман» Вчинки й характери персонажів. ТЛ: головний герой, другорядні герої. |
|
64 |
17.05 |
|
|
Діагностична робота№5. Контрольний твір- роздум за прочитаними творами з і власним життєвим досвідом «Лідерами народжуються чи стають?» |
ТО |
65 |
20.05 |
|
|
ПЧ №4. Сергій Гридін — Федько, прибулець з інтернету |
ТО |
66 |
24.05 |
|
|
ЛРК№2. Сучасні твори-земляків для дітей Зошит Тематична |
оповідання |
67 |
27.05 |
|
|
Підсумок за 2-й семестр. Література на 6 клас |
ТО |
68 |
31.05 |
|
|
Узагальнення за рік |
ТО |
|
|
|
|
Аудіювання |
|
|
|
|
|
Говоріння |
|
|
|
|
|
Читання |
|
|
|
|
|
Письмо |
|
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
|
|
Річна |
|