Контрольна робота з теми: «Велике диво казки»

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 класу НУШ із теми "Велике диво казки". Різнорівневе тестування.
Перегляд файлу

Предмет: Українська література

Клас: 5

Тема уроку: Контрольна робота з теми: «Велике диво казки»

 

І варіант

Початковий рівень (1 б.)

  1. Літературна казка – це...

А жанр фольклору з фантастичними елементами;

Б літературний твір на основі реальних подій;

В  невеликий за обсягом твір із несподіваною кінцівкою;

Г авторський твір, заснований на вигаданих історіях.

2. Казки за змістом поділяють на..

А про рослини, побутові, фантастичні;

Б про тварин, про людей, побутові;

В про людей, побутові, фантастичні;

Г про тварин, побутові, фантастичні.

3.До фантастичних казок належить:

А «Цар лев»;

Б «Мудра дівчина»;

В «Про правду і кривду»;

Г «Летючий корабель».

4. Хто є автором казки "Фарбований лис"?

А Василь Симоненко;

Б Іван Франко;

В Василь Королів-Старий;

Г народ.

5. Куди стрибнув лис, тікаючи від погоні?

А в річку;

Б у бочку з фарбою;

В в хату;

Г у ліс.

6. Хто із звірів прибіг із новиною про мисливців? (казка В. Короліва-Старого «Мавка-Вербинка»)?

А заєць;

Б їжак;

В лисиця;

Г кізочка.

5 клас Контрольна робота №2

Велике диво казки

Тестування

ІІ варіант

Початковий рівень (1 б.)

1.Народна казка - це...

А це усне оповідання про визначні історичні події та їхніх героїв і героїнь;

Б довершений за змістом вислів про риси та вчинки людей із повчальним характером;

В невелика розповідь про незвичайні, вигадані, часом фантастичні події, яка закінчується щасливо;

Г короткий та дотепний опис людей, тварин, предметів, подій та явищ, які треба розпізнати й відгадати.

2.Казки, в основі яких лежать події щоденного життя, називаються...

А фантастичними;

Б побутовими;

В про тварин;

Г народними.

3.До казок про тварин належить:

А «Мудра дівчина»;

Б «Як їжак і заєць бігали наввипередки»;

В «Ох»;

Г «Летючий корабель».

4. Хто є автором казки "Цар Плаксій та Лоскотон"?

А Василь Симоненко;

Б Іван Франко;

В Василь Королів-Старий;

Г народ.

5. Як назвав себе Микита?

А цар Соломон;                      Б  найхитріший у лісі;

В цар Остромисл;                  Г наймудріший у лісі.

6. Чим пригощав лісник Мавку Вербинку?

А чаєм із солодощами;           Б лісовими горішками;

В цукерками;                           Г молочною кашею.

 

 

 

Середній рівень (1 б.)

7. Продовжити твердження. Драматичний твір – це…

 

Достатній рівень (2 б.)

8. Установити відповідність між назвою твору та героєм.

1. «Цар Плаксій та Лоскотон»       А Хухи

2. «Мавка-Вербинка»                     Б Капітан Макака

3. «Фарбований Лис»                     В Дід

4. «Микита Кожум’яка»  Г Вовчик-Братик.

 

Високий рівень (3 б.)

9. Скласти сенкан до образу дядька Лоскотона.

 

Середній рівень (1 б.)

7. Продовжити твердження. Рима – це…

 

Достатній рівень (2 б.)

8. Установити відповідність між назвою твору та героєм.

1. «Цар Плаксій та Лоскотон»       А Князь

2. «Мавка-Вербинка»                     Б Мавпа Фрузя

3. «Фарбований Лис»                     В Вай-Вай

4. «Микита Кожум’яка»  Г Лісовик.

 

Високий рівень (3 б.)

9. Скласти сенкан до образу Микити Кожум’яки.

 

docx
Додав(-ла)
Капко Дмитро
Додано
5 січня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку