Пдсумкова робота "Числівник"

Про матеріал
У контрольній роботі подані тести за темою "Числівник", щоб зробити аналіз результатів контролю навчальної діяльності учнів, для узагальнення вивченої теми. Перевірити знання учнів про числівник, що вивчався у 6 класі.Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння визначати морфологічні ознаки та синтаксичну роль числівників, уміння раціонально використовувати час.
Перегляд файлу

6 клас

Контрольна робота

Числівник

  1. Як правильно запитати:

А скільки годин?

Б який час?

В котра година?

  1. Про години говоримо кількісним чи порядковим числівником?
  2. Як неправильно говорити:

А рівно одинадцята;

Б одинадцять;

В одинадцята година рівно.

4.Неправильно побудоване словосполучення:

         А одинадцять годин десять хвилин;

          Б десять хвилин по одинадцятій;

          В десять хвилин на дванадцяту.

 5.Напишіть час словами ( усі способи):

     10.45, 22.15.

6. Напишіть час словами :

     08.20, 20.50.
7. Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний пишуться 
А через дефіс;
Б разом (одним словом) ;
В окремо (двома словами);
Г разом або окремо, залежно від того, яким членом речення виступають.
8. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:

А   два дні, три олівця, чотири пенали;

Б   чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;

В   три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;

Г   п'ять сьомих кілометра, семеро курчат, дванадцять книжок.

9. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.

А двоє разів;

Б півтори доби;

В одна третя сторінки;

Г одна  сьома метра.

10. Помилково узгоджено числівник з іменником у словосполученні.

А три професора;

Б семеро друзів;

В півтора аркуша;

Г сто гривень.

 

11. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо.

А Трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят;

Б три/п'ятих, вісімдесят/шість, сто/сім, двісті/п'ятдесят;

В триста/двадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два;

Г сто/тисячний, двадцять/п'ятий, сто/сьомий, триста/сороковий.

12. Знак м’якшення пишеться у всіх числівниках рядка:

А тр...х, міл...ярд, дев'ят...сот, чотир...ох

Б шіст..., двадцят... вісім, сорок дев'ят..., п'ят...сот

В кіл...кадесят..., дванадцят..., шіст...надцят..., шіст...сот

Г одинадцят..., дев'ят..., чотир...ома, п'ят...ма

13. Виділіть речення, яке слід відредагувати.

А Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

Б Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).

В Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна творчість).

Г У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

14. Позначте речення, яке потребує редагування.

А Більше ста тисяч людей щорічно відвідує цей музей.

Б Сюди прийшли більше семидесяти юнаків.

В У Сибірське море впадає триста тридцять шість річок.

Г У перегонах брали участь п'ятнадцятеро коней.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку