Календарно-тематичне планування 1 клас НУШ 2018-2019 н.р.
Українська мова
(навчання грамоти)
За програмою О.Я.Савченко
Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар:
підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018.
Вашуленко О.В., Прищепа О.Ю. Зошит для письма і розвитку мовлення частина №3/ О.В. Вашуленко, О.Ю. Прищепа. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019. – 64 с. : іл.
Українська мова
(навчання грамоти)
За програмою О.Я.Савченко
Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар:
підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018.
Вашуленко О.В., Прищепа О.Ю. Зошит для письма і розвитку мовлення частина №3/ О.В. Вашуленко, О.Ю. Прищепа. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019. – 64 с. : іл.
8 год на тиждень
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
Стор. підр. зош. |
Буквений період (продовження) |
|||
125. |
Знову в класі ми всі разом. |
14.01 |
3 |
126. |
Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
14.01
|
1 |
127. |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
15.01 |
4-5
|
128. |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
15.01 |
2-3
|
129. |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
16.01 |
6-7 |
130. |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
16.01 |
4 |
131. |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
18.01 |
8-9 |
132. |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
18.01 |
5 |
133. |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
21.01 |
10-11 |
134. |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
21.01 |
6-7 |
135. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
22.01 |
12-13 |
136. |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
22.01 |
8-9 |
137. |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
23.01 |
14-15 |
138. |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
23.01 |
10-11 |
139. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
25.01 |
16-17 |
140. |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Розвиток зв 'язного мовлення. |
25.01 |
12-13 |
141. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
28.01 |
18-19 |
142. |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
28.01 |
14-15 |
143. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
29.01 |
20-21 |
144. |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
29.01 |
16 |
145. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
30.10 |
22-23 |
146. |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
30.01 |
17 |
147. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
01.02 |
24-25 |
148. |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
01.02 |
18-19 |
149. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
04.02 |
26-27 |
150. |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
04.02 |
20-21 |
151. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
05.02 |
28-29 |
152. |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
05.02 |
22-23 |
153. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою. |
06.02 |
30-31 |
154. |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
06.02 |
24-25 |
155. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
08.02 |
32 |
156. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
08.02 |
|
157. |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
11.02 |
33 |
158. |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
11.02 |
26-27 |
159. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
12.02 |
34-35 |
160. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
12.02 |
28-29 |
161. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
13.02 |
36-37 |
162. |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
13.02 |
30 |
163. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка». |
15.02 |
38-39 |
164. |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
15.02 |
31 |
165. |
Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою. |
18.02 |
|
166. |
Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
18.02 |
|
167. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М ’ястківського «Весна». |
19.02 |
40-41 |
168. |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
19.02 |
34-35 |
169. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. _ |
20.02 |
42-43 |
170. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення. |
20.02 |
36 |
171. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
22.02 |
44 |
172. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
22.02 |
37 |
173. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
25.02 |
45 |
174. |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
25.02 |
38-39 |
175. |
Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
26.02 |
46 |
176. |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
26.02 |
39 |
177. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
27.02 |
47-48 |
178. |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
27.02 |
40 |
179. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
01.03 |
49 |
180. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
01.03 |
41 |
181. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
04.03 |
50-51 |
182. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
04.03 |
42-44 |
183. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
05.03 |
52 |
184. |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
05.03 |
45 |
185. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) |
06.03 |
53 |
186. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
06.03 |
46 |
187. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою. |
11.03 |
54 |
188. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
11.03 |
47 |
189. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
12.03 |
55 |
190. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
12.03 |
48 |
191. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
13.03 |
56-57 |
192. |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
13.03 |
49-50 |
193. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
15.03 |
58 |
194. |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
15.03 |
51 |
195. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
18.03 |
59 |
196. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
18.03 |
52-53 |
197. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». |
19.03 |
60-61 |
198. |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
19.03 |
54 |
199. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
20.03 |
62-63 |
200. |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
20.03 |
55 |
201. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою. |
22.03 |
64-65 |
202. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
22.03 |
56-57 |
203. |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». |
01.04 |
66 |
204. |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
01.04 |
58 |
205. |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком). |
02.04 |
67 |
206. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
02.04 |
|
207. |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль». |
03.04 |
68 |
208. |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
03.04 |
59 |
209. |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
05.04 |
69 |
210. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
05.04 |
60 |
211. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
08.04 |
70-71 |
212. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
08.04 |
61 |
213. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...». Робота з дитячою книжкою. |
09.04 |
72-73 |
214. |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
09.04 |
62 |
215. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
10.04 |
74 |
216. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
10.04 |
63 |
217. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
12.04 |
75 |
218. |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
12.04 |
64 |
219. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
15.04 |
76-79 |
220. |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
15.04 |
|
Післябуквений період |
|||
221. |
Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину. |
16.04 |
80 |
222. |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
16.04 |
|
223. |
Читаю і відгадую. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
17.04 |
81 |
224. |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
17.04 |
|
225. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
19.04 |
82-83 |
226. |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
19.04 |
|
227. |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
22.04 |
84-85 |
228. |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
22.04 |
|
229. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою. |
23.04 |
86-87 |
230 |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'явного мовлення. |
23.04 |
|
231. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
24.04 |
86-87 |
232. |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
24.04 |
|
233. |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
26.04 |
88-89 |
234. |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
26.04 |
|
235. |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
30.04 |
90-91 |
236. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
30.04 |
|
237. |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів». |
03.04 |
92-93 |
238. |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
03.04 |
|
239. |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». |
06.05 |
94 |
240. |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
06.05 |
|
241. |
Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
07.05 |
95 |
242. |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
07.05 |
|
243. |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
08.05 |
96-97 |
244. |
Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
08.05 |
|
245. |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
10.05 |
98-99 |
246. |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення. |
10.05 |
|
247. |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
13.05 |
100-101 |
248. |
Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами. |
13.05 |
|
249. |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка». |
14.05 |
102-103 |
250. |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
14.05 |
|
251. |
Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий». |
15.05 |
104-105 |
252. |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
15.05 |
|
253. |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
17.05 |
106-107 |
254. |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
17.05 |
|
255. |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». |
20.05 |
108 |
256. |
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами. |
20.05 |
|
257. |
Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
21.05 |
109 |
258. |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
21.05 |
|
259. |
Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання. |
22.05 |
|
260. |
Резервний урок. Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. |
22.05 |
|
261. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік. |
24.05 |
|
262. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення. Підсумок за рік |
24.05 |
|