Написання малої букви п. Допомога Попелюшці

Про матеріал

Завдання конспекту уроку з української мови (навчання грамоти, письмо) для 1 класу НУШ мають на меті не тільки навчити писати маленьку букву п, а й розвивають у дітей дрібну моторику, увагу та спостережливість, комунікативні навички, деякі завдання ставлять дитину перед вибором, таким чином, учні можуть проявити свій смак та вподобання.

Перегляд файлу

Українська мова (Письмо)

Тема: Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами

Мета: ознайомити учнів з малою рукописною буквою р, навчити писати її; формувати вміння читати й писати склади та слова з буквою р; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати речення; розвивати спостережливість, уміння аналізувати, порівнювати, розрізняти значення багатозначних слів, розповідати за малюнком; виховувати старанність, охайність.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.
  1. Привітання
  2. Настрій «Леґо»
  3. Казковий герой Попелюшка

Попелюшка прийшла просити допомоги. Адже їй скоро вирушати на бал, а зла мачеха напридумувала бідоласі силу-силенну завдань, з якими дівчина не впорається без вашої  допомоги. Допоможемо їй?

II. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Гра «Впізнай склад»

Одним із перших завдань, що задала своїй падчериці мачуха було підмести листя на вулиці. Вона дала їй в руки мітлу і попросила прибрати подвіря. Коли дівчина почала мести, то помітила щось незвичайне. З-під листя виглядали якісь склади, які треба було скласти у слова. Але, на жаль, в неї ніяк не виходило скласти їх разом.

  1. Гра «Розклади по полицям»

Наступним завданням для Попелюшки було розкласти іграшки і предмети по полицям.

IІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  1. Бесіда за малюнком.

Що роблять діти? Вони також допомагають Попелюшці прибрати . Дайте їм імена? Розкажіть як вони допомагають батькам? А чи допомагаєте ви своїй мамі чи татові? Як саме?

  1. Обведення штрихпунктирних ліній.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота у прописах

Попелюшці необхідно написати листа своїй хрещеній феї, яка може допомогти їй вирушити на бал. Але, щоб щось написати треба навчитися їй писати букву п. Отже, вона з нами вчитиметься писати.

  1. Розгляд і порівняння друкованої і писаної букв п
  2. Гра «На що схожа буква п?»
  3. Пояснення написання малої букви «п»
  4. Письмо в повітрі, створення образу букви за допомогою нитки
  5. Прописування 1 рядка букви п.
  6. Самостійна робота на другому рядочку.

Добір слів до складів пі, пе, пл

  1. Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика

Ми багато писали, а тепер слід відпочити від письма і трішки попрацювати.  Як ви знаєте, що мачуха недолюблювала Попелюшку, тому давала їй надзвичайно складні роботи. Ось і тепер разом з Попелюшкою повинні відібрати від рису у стаканчик фасулинки. Для цього слід бути дуже уважними.

3. Написання ручкою слів з вивченою буквою «півник», «пил»

4. Написання за зразком слів «папка, пісок»

5. Зарядка для очей «Бантик»

Під час прибирання Попелюшка помітила, що усі бантики, які вона мала розсипалися і опинилися у вас. Візьміть його і відсуньте від своїх очей на витягнуту руку. Подивіться на цей бантик оченятами, не відводячи від нього погляду. Повільно наближайте його все ближче і ближче до свого носика, постійно дивлячись на нього, поки він не торкнеться кінчика носа. А потім так само повільно відсувайте його назад на витягнуту руку. Так робимо ще 2 рази.

V. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Робота з реченнями.

Прочитайте речення. Скільки слів у ньому? Який розділовий знак стоїть в кінці? Всі слова однакові? Чи є маленькі слова? Як їх позначимо графічно?

У Лесі пенал. У мене папка. Он півник.


2. Створення графічної схеми за допомогою леґо найменшого речення; іншого речення.

3. Творче завдання

Так як Попелюшці на балу треба буде спілкуватися з різними людьми, то вона повинна вміти правильно, красиво говорити.

Прочитайте речення з запитальною інтонацією; здивовано; сумно; весело.

4. Вправа «Вибір»

Для того, щоб Попелюшка поїхала на бал, що їй потрібно?

Так, правильно. Витягніть з конвертика листочки, де зображено сукні та транспортні засоби. Позначте ٧    ту сукню чи той транспортний засіб, який вам найбільше до вподоби. А тепер подивіться на склади на своєму листочку і обведіть той, з якого починається слово на малюнку. Пізніше ви ці малюнки розмалюєте.

VІ. Підсумок уроку. 

  1. Фідбек «Леґо»
  2. Вправа «Займи позицію»

Ви сьогодні молодці! Гарно попрацювали і допомогли Попелюшці відправитись на бал. І розповідали, що допомагаєте батькам. То тоді ви є ким? Помічниками. Давайте прочитаємо. «Я - помічник!», «Я - помічниця!». А тепер вам слід встати під тим словом ким ви являєтесь.

Дякую за увагу!

 

docx
Додано
13 січня 2019
Переглядів
4152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку