Календарно-тематичне планування з української мови 1 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 1 класу,за програмою О.Я.Савченко, до підручника Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. , з очікуваними результатами.
Перегляд файлу

Українська мова

(навчання грамоти)

За програмою О.Я.Савченко

Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар:

 підруч. для   1кл. для закладів загальної середньої освіти  К: Видавничий дім "Освіта", 2018.

Вашуленко О.В., Прищепа О.Ю. Зошит для письма і розвитку мовлення частина №3/ О.В. Вашуленко, О.Ю. Прищепа. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019. – 64 с. : іл.

5 год на тиждень

ІІ семестр

№п/п

Тема уроку

Очікувані результати

Буквений період (продовження)

1

Знову в класі ми всі разом.

Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

2

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

3

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

4

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із бук­вою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

5

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

6

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з бук­вою ґ. Складання речень за малюнком.

Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацю­вання тексту «На городі».

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

 

7

8

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

 

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

9

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); Буквар, с. 20-21 10 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

10

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

11

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки».

 

Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

12

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

13

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

 

14

 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

 

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

 

15

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - розрізняє головне і другорядне в тексті

16

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє

17

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

 

18

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

 

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

 

 

  19

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

20

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршем.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

21

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друко­ваним шрифтом

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

22

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

23

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

24

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

Письмо великої букви Ц,буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі

25.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - читає за ролями фрагменти літературного твору; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки

26.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

27

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

Мовно-логічні вправи.Звуко-буквений аналіз слів з буквою я.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки

28

Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

 

29

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. Мястківського «Весна».‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

30.

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко). Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування.

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

31

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - розрізнює друковане і рукописне письмо

32

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях  вірша А.Качана «Сині дині». Загадки.

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

33

Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту.

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

34

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

 

35

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

36

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

37

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач)

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

38

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант.

 

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); Буквар, с. 54-55 27 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

39

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє - розрізнює друковане і рукописне письмо - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

40

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

41

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

42

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

43

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

44

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

45

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини - поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

46

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві».

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо; - пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами

47

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

48

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша

А.Зарудного «Дзвіночки».

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків

49

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер»

(за Ю. Старостенком).

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

 

50

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль».

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту

51

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

 

Учень / учениця:

 - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова); - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання

52

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

53

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо».

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

54

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю де­сять пальців я...».

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями

55

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер».

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

56

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - визначає тему і головну думку в тексті; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

 

 

 

 

57

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша.

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

58

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - визначає тему і головну думку в тексті; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

 

 

 

Післябуквений період

59

Читаю і відгадую загадки. ЗагадкиП. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину.

 

Учень / учениця:

 - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

60

 

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

Читаю і відгадую. Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - визначає тему і головну думку в тексті; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

61

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

 

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

62

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

63

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя

64

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'явного мовлення.

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо

65

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою

66

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні)

67

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту

68

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

69

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк «Сім днів».

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за Буквар, с. 89-90 43 змістом прочитаного

70

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

Учень / учениця:

 - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо

71

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці».

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо

72

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно

73

Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; - розрізняє головне і другорядне в тексті

74

Слова –  ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак пред­метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту

75

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся».

І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма

76

Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо

 

 

 

 

77

 

 

 

 

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк).

 

 

 

 

 

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

78

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту

79

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (заЛ. Савчук).Прислів'я.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо

80.

Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя

81.

Читаю про дитячі ігри. Л.Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане; - виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя

82

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

 

Учень / учениця:

 - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку в тексті; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо - імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу

83.

Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».

 

Учень / учениця:

 - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

 

84

 

 

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим тек­стом.

 

 

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку в тексті

85.

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо;

 

86.

 

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ.

 Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

Учень / учениця:

 - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - розрізняє друковане і рукописне письмо; - списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

 

87

 

Читаю про чарівні слова нашої мови.

А. Костецький «Бу­де день веселий».

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку в тексті; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 

88

 

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюн­ком і поданими словами.

 

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку в тексті; - розрізняє головне і другорядне в тексті; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

89

Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку в тексті; - розрізняє головне і другорядне в тексті

90

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

 

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами; - відновлює деформований текст; - перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

91

Вправи для розвитку навички читання.

 

Учень / учениця:

 - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; - записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами

92

Закріплення знань. Перевір себе.

 

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

 - визначає тему і головну думку в тексті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рожелюк Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
8 січня 2023
Переглядів
2010
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку