Календарно-тематичне планування з української мови 1 клас

Про матеріал
Календарне планування складено за підручником для 1 класу закладів загальної середньої освіти «Українська мова. Буквар» автори М.С. Вашуленко, О.В. Вашуленко за програмою НУШ-1 (на 2022-2023 навчальний рік)
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА . НАВЧАННЯ ГРАМОТИ (І семестр)

Календарне планування складено за підручником для 1 класу закладів загальної середньої освіти «Українська мова. Буквар» автори М.С. Вашуленко, О.В. Вашуленко за програмою НУШ-1 (на 2022-2023 навчальний рік)

 

Дата

К-сть уроків

Тема уроку

Словник

Добукварний період

АДАПТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД

1.
 

 

1

Здрастуй школо! Опрацювання правил поведінки на уроці, правила сидіння за партою, користування шкільним приладдям. Ознайомлення з письмовим приладдям.
 

Урок, поведінка, парта, стілець

2.

 

1

Ознайомлення з письмовим приладдям.
 

Зошит, олівець, лінійка, підручник

3.

 

1

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Орієнтування на сторінці зошита

Привіт, однокласник

4.
5.

 

2

Підготовчі графічні вправи. Відтворення графічних вправ

 

6.

7.

 

2

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що? Домальовування, розфарбування малюнків. Тема : Шкільне приладдя

Зошит, ручка, олівець, лінійка, підручник

8.

 

1

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що? Домальовування, розфарбування малюнків. Тема : Іграшки

Лего , машинка, пірамідка, м’яч

9.
10.

 

2

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що? Домальовування, розфарбування малюнків. Тема: Овочі і фрукти

Картопля,  морква, буряк, цибуля, помідор, огірок, яблуко, лимон, апельсин, банан

11.

 

1

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? Графічні вправи

Вчитель, вихователь, учень,

12.

 

1

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? Домальовування, розфарбування малюнків. Тема: Професії

Кухар, вчитель, прибиральниця, лікар

13.

 

1

Ознайомлення зі словами – назвами предметів.Хто? Домальовування, розфарбування малюнків. Тема: Свійські тварини

Свиня, кіт, собака, корова

14.

 

1

Ознайомлення зі словами – назвами предметів.Хто? Домальовування, розфарбування малюнків. Тема: Дикі тварини

Заєць, лисиця, білка, ведмідь, олень

15.

16.

 

2

Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять?

Сидить, їсть, спить

17.

18.

 

2

Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які?

Велике, солодкий, гарна, червоні

19.

20.

 

 

2

Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Контролювання натиску олівцем на папір. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань».

Шафа, посуд, тварина

21.

 

1

Досліджую речення.

Професії, кухар, лікар

22.

 

1

Ознайомлення зі знаками в кінці речення.

Крапка, знак питання, знак оклику

23.

 

1

Ознайомлення зі службовими словами.

На, під, перед, між

24.

25.

 

2

Поділ слів на склади.

Склад, кіт, миша, оса

26.

 

 

1

Ознайомлююся з наголосом у словах.

Наголос

27.

 

1

Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення

Дощ, спів, дзвін

28.

 

1

Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Розвиток зв’язного мовлення.

Тема: «Вчуся запитувати».

Голосні, приголосні

29.

30.

 

2

Аналізую звуковий склад слів. Письмо в повній графічній сітці.

Казка, колобок, ріпка

Букварний період

31.

32.

33.

34.

 

 

 

 

4

Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.  Письмо малої  і великої букви о, О. Закріплення букви о, О, її звукового значення.

Оса, огірок, око

35.

36.

37.

38.

 

 

 

 

4

Звук [а]. Буква а, А.. Письмо малої і великої букви а, А. Закріплення букви а, А, її звукового значення.

Аня, мама

39.

40.

 

 

2

Звук [и]. Буква и, И. Письмо малої  букви и . Один предмет – багато предметів.
Робота з дитячою книжкою.

Письмо великої букви И. Розвиток зв’язного мовлення.
Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів».

Язик, ноги

41.

42.

 

 

2


Звук [ж], позначення його буквою ж, Ж (же). Читання складів і слів із буквою ж. Письмо малої букви ж.

 

 

 

Жук, вежа

43.

44.

 

 

2


Закріплення букви ж, Ж, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою ж, Ж.

45.

46.

 

 

2

Звуки [т], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т.  Письмо малої букви т.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся описувати предмети».

Тато, жито, рот

 

 

47.

48.

 

 

2

Письмо великої букви Т. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

49.

50.

 

 

2

Звуки [з], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів з буквою з, З. Письмо малої букви з.

Зима, коза

 

 

51.

52.

 

 

2

Письмо великої букви З. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

53.

54.

 

 

2

Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в.  Письмо малої букви в.

 

 

Пава, мавпа, Вова

 

Вовк, сова, лев

 

 

55.

56.

 

 

2

Письмо великої букви В. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).

 

57.

58.

 

 

2

Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів  із буквою б. Письмо малої букви б.

 

Бик, жаба,

59.

60.

 

 

2

Письмо великої букви Б. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів».

 

61.

62.

63.

64.

 

4

Буква є, Є. Письмо малої і великої  букви є, Є.  Позначення буквами є, Є звуків [йе] і м'якості по­переднього приголосного та звука [е].  Закріплення знань про букву є, Є.

Єва, єнот, миє

65.

66.

67.

68.

 

 

 

 

4

Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п. Письмо малої і великої букви п, П. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви.

 

Пуп, липа, лапа, пкма

69.

70.

 

 

2

Звуки [л], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л.Письмо малої букви л.

 

 

Лак, слон, овал, лото

71.

72.

 

 

2

Закріплення звуків [л], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами.

Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів».

73.

74.

 

 

2

Звуки [р] буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р. Письмо малої букви р.

Рак, нора, хор

75.

76.

 

 

2

Письмо великої букви Р. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви.

77.

78.

79.

 

3

Звук [ч], позначення його буквами ч, Ч (че). Письмо малої і великої букви ч, Ч. Закріплення звукового значення букви ч, Ч

Овоч, бочка, чай

80.

 

1

Закріплення вмінь писати вивчені букви.

Букви о, а, и, ж, т, з, в, б, є, п, л, р, ч

81.

82.

 

 

 

 

2

Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова. Письмо малої і великої букви і І

Зір, Іра, ліс

83.

84.

85.

86.

 

 

 

 

4

Звук [ф], позначення його буквами ф, Ф (еф). Читання складів, слів.  Письмо малої і великої букви ф, складів і слів з нею. Закріплення звукового значення букви ф, Ф.

 

Фото, фазан

87.

88.

 

2

Звук[ц], позначення їх буквами ц, Ц (це). Звуковий аналіз слів. Читання складів,слів. Письмо малої  букви ц, складів і слів з нею. 

 

Цап, піца, палац

89.

90.

 

2

Закріплення звукового значення букви ц, Ц. Письмо великої букви Ц.

91.

 

1

Звук [г], позначення його буквою г,Г (ге). Звуковий аналіз слів.

Читання складів і слів із буквою г. Письмо малої букви г.

 

Гора, ноги, сніг

 

92.

93.

 

2

Закріплення букви г, Г, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях. Письмо великої букви Г.

94.

95.

 

2

Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к.Письмо малої букви к.

Кора, рак, око

96.

97.

 

2

Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях. Письмо великої букви К.

Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені».

 

98.

99.

 

2

Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й. Письмо малої букви й.

Гай, майка, йорж

100.

101.

 

2

Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях. Письмо великої букви Й.

102.

103.

104.

105.

 

 

4

Звук [ґ], позначення його буквами ґ, Ґ (ґе). Письмо малої букви ґ. 

Закріплення букв г, ґ, їх звукового значення і звуків, які вони позначають. Письмо великої літери ґ. 

Ґава, ґрати, аґрус

 

106.

107.

 

2

Звуки [д], позначення їх буквою д, Д (де). Письмо малої букви д.

 

 

Дід, садок

108.

109.

 

2


Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях. Письмо великої букви Д.

 

110.

111.

 

 

 

2

Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], у зіставленні з [т]. Читання складів і слів із буквою д.

Рот, дим, дуб, тин

112.

 

1

Підсумковий урок за семестр.

Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками».

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
9 січня 2023
Переглядів
3670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку