Календарно-тематичне планування з української мови 1 клас ІІ семестр до підручника В.І. Наумчук, М.М. Наумчук з очікуваними результатами

Про матеріал
УКРАЇНСЬКА МОВА 2 семестр За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 2) з очікуваними результатами
Перегляд файлу

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

2 семестр

За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 2)

 

 

уроку

 

 

Дата

 

 

Тема уроку

 

 

Очікувані результати навчання

Сторінк и

підручни

ка., зошита

Буквений період (продовження)

1.

 

Звуки [б], [б´], позначення їх буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Зіставлення звуків

[б] [п]. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту

«Берізка».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

Буквар, 2 части

на, с. 3-

5

2.

 

Письмо малої букви б. Складовий диктант. Написання буквосполучень, складів, речень.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних

звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє

Зошит, с. 5-6

3.

 

Закріплення звукового

значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання вірша

Л. Біленької «Буква «Бе»». Скоромовка.

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- висловлює думку, що подобається в почутому, а що ні;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар,

с. 6-7

4.

 

Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею.

Складання розповіді за малюнком та опорними словами.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголоснихзвуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;

складає розповідь за опорними словами

 

Зошит, с. 7

5.

 

Звуки [г], [г´], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Читання речень.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

 

Буквар, с. 8-9


 

 

 

 

 

  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів

 

6.

 

Письмо малої букви г. Написання буквосполучень і складів із буквою г. Утворення та записування слів.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 8

7.

 

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання речень. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква Г».

Ребуси. Логічні вправи за питаннями хто? що?

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

Буквар, с. 10-11


 

 

8.

 

Письмо великої букви Г. Написання складів та слів із буквою Г. Списування речень, поданих рукописним.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 9

9.

 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Читання речень. Словниково- логічні вправи. Скоромовка.

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

  • скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 12-13

10.

 

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Досліджуємо медіа. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;

 

Зошит, с. 10


 

 

 

 

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого тексту; перевіряє написане

 

11.

 

Закріплення звукового значення букви «ґе». Читання речень. Опрацювання віршів Л. Біленької «Буква Ґ»,

М. Дяченко «Гусенятко ґелґотіло…». Загадка.

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

  • - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 14-15

12.

 

Письмо великої букви Ґ. Написання слів, словосполучень і речень. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 11


 

13.

 

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Утворення слів. Опрацювання оповідання. Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

Буквар, с. 16-17

14.

 

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів і речень Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 12

15.

 

Закріплення звукового значення букви «че». Чистомовка.

Прислів’я. Загадка. Складання казки «Струмочок і річечка вірні друзі». Опрацювання вірша Г. Чубач «Буква Ч».

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;

Буквар, с. 18-19

 


 

 

 

 

- створює невелике зв’язне висловлювання на задану тему на основі малюнка;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

скоромовки, забавлянки тощо

 

16.

 

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею.

Утворення і записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

частини слова)

Зошит, с. 13

17.

 

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

Скоромовка. Прислів’я.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

  • - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 20-21


 

18.

 

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речень.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 14

19.

 

Закріплення звукового значення букви «йот».

Словниково-логічні вправи.

Опрацювання віршів

О. Сенатович «Зайчику, зайчику, де ти був?»,

Л. Верьовка «Буква Й». Досліджуємо медіа.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору;

обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм)

Буквар, с. 22-23

20.

 

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами. Слова, протилежні за значенням.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 14-15

21.

 

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Скоромовка. Опрацювання оповідання «Пригоди зернинки».

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 

Буквар, с. 24-25

22.

 

Письмо малої букви х,

буквосполучень і складів із нею. Написання слів. Письмо під диктування.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє

написане

Зошит,

с. 16


 

 

23.

 

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту, віршів П. Залевський «Хату зводить дід Хома…», Л. Біленька

«Буква Х».

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

Буквар, с. 26-27

24.

 

Письмо великої букви Х. Написання складів, слів. Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Досліджуємо медіа.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 17

25.

 

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа].

Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  •  

Буквар, с. 28-29


 

 

 

 

 

  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

26.

 

Письмо малої букви я. Звуковий аналіз слів.

Написання буквосполучень, слів, речень.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •   пише малі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає речення за малюнком

Зошит, с. 18

27.

 

Закріплення звукових значень букви «я». Порівняння.

Досліджуємо медіа. Ребуси. Опрацювання віршів Г. Чубач

«Оленя», Л. Біленька «Буква Я. Ягуар купив буквар». Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

Буквар, с. 30-31


 

28.

 

Письмо великої букви Я, слів

із нею. Складання та записування речень. Складання усної розповіді за опорними словами. Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає розповідь за опорними словами

Зошит,

с. 19

29.

 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та

слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша

П. Воронька «Журавлики- журавлі». Скоромовки.

Приказки.

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні

звуки);

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 32–33

30.

 

Письмо малої букви ж. Написання складів та слів із буквою ж. Складання і записування слів та речень.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини

 

Зошит, с. 20


 

 

 

 

  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  •  творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • складає і записує речення за малюнком

 

31.

 

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту, оповідання «Друзі» (за

А. Свашенко), вірша Л. Повх

«Буква Ж. Жук і жаба мандрували».

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);
  • пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду

Буквар, с. 34-35

32.

 

Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею.

Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

Зошит, с. 21


 

 

 

 

 

а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

 

33.

 

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Скоромовка. Опрацювання вірша Л. Яковенко «Гордилися гусаки…».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 36-37

34.

 

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,

а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає речення за малюнком

Зошит, с. 22


 

35.

 

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання оповідання

«Театр» (за

Н. Воскресенською), віршів В. Крищенко «Вишиванка», Л. Біленька «Буква Ш».

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо

Буквар, с. 38-39

36.

 

Письмо великої букви Ш. Написання складів, слів і речень. Складання усної розповіді за малюнком.

Досліджуємо медіа.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

частини слова)

Зошит, с. 23

37.

 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі].

Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша П. Тичини

«Україна», тексту «Наша країна».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини,

фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

Буквар, с. 40-41

38.

 

Письмо малої букви ї, буквосполучень та слів із нею. Складання усної розповіді за опорними словами.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • усно складає розповідь за опорними словами

Зошит, с. 24

39.

 

Закріплення звукового значення букви «ї».

Опрацювання віршів

П. Воронька «Суничка- сестричка», М. Дяченко «Буква Ї». Приказки.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 42-43

40.

 

Письмо великої букви Ї, буквосполучень із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє

написане

Зошит, с. 25


 

 

41.

 

Звуки [ц], [ц´], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Опрацювання вірша Г. Чубач. Робота з дитячою книжкою.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для
  • глибшого розуміння змісту тексту

Буквар, с. 44-45

42.

 

Письмо малої букви ц. Письмо буквосполучень із буквою ц.

Складання і записування слів. Навчальний диктант.

Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • розрізнює друковане і рукописне письмо
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

Зошит, с. 26

43.

 

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання віршів Л. Яковенко «Де ти снідав горобець», Л. Біленька

«Цуценя і цапеня». Загадка.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

Буквар, с. 46-47


 

 

 

 

 

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 

44.

 

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

Досліджуємо медіа. Оголошення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • визначає, кому і для чого призначений медіатекст;
  • визначає тему і головну думку простих візуальних медіатекстів

Зошит, с. 27

45.

 

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу].

Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту

«Ювілей». Прислів’я.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 48-49


 

46.

 

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

Зошит, с. 28

47.

 

Закріплення звукових значень букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання віршів

І. Січовика «За сніданком Юра

Юлю…», В. Бутрім «Буква Ю». Загадка. Ребус.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

Буквар, с. 50-51

48.

 

Письмо великої букви Ю,

складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Досліджуємо медіа.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • доповнює і записує речення

Зошит,

с. 29

49.

 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе].

Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Скоромовка.

Опрацювання оповідання

А. М'ястківського «Сонечко».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 52-54

50.

 

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Звуковий аналіз слів. Складання усної розповіді за серією малюнків

«Ранок школяра».

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає усну розповідь за серією малюнків

Зошит, с. 30


 

 

51.

 

Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання оповідання Г. Бойка «Бережіть рідних», вірша М. Дяченко

«Буква Є».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює

звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 54-55

52.

 

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень і слів. Вибірковий диктант.

Написання речень.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  •   поєднує безвідривно елементи  букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє
  • розрізнює друковане і рукописне письмо
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає і записує речення за ілюстрацією

Зошит, с. 31

53.

 

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч].

Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Словниково- логічні вправи. Опрацювання вірша І. Січовика «Що не

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

частини слова);

Буквар, с. 56-57


 

 

 

 

так?», оповідання

М. Герасименка «Злякався».

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для

глибшого розуміння змісту тексту

 

54.

 

Письмо малої букви щ. Звуковий аналіз слів. Написання складів, слів, речень. Складання усної

розповіді за опорними словами.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;
  • складає розповідь за опорними словами і малюнком

Зошит, с. 32

55.

 

Закріплення звукового значення букви «ща». Прислів’я. Опрацювання тексту «Ми живемо в

Україні», віршів «Хочеш мати щастя?», М. Дяченко «Буква Щ». Робота з дитячою

книжкою.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із
  • власним емоційно-чуттєвим досвідом

Буквар, с. 58-59


 

56.

 

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • складає і записує речення за ілюстрацією

Зошит, с. 33

57.

 

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «На фабриці».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

Буквар, с. 60-61

58.

 

Письмо малої букви ф. Звуковий аналіз слів.

Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом Складання діалогу.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 34

59.

 

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту

«Мрійники», вірша М. Дяченко

«Буква Ф». Скоромовки.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо;
  • пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами

Буквар, с. 62-63

60.

 

Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Написання речень. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

  •    пише малі і великі рукописні букви з дотриманням правильної форми, висоти, ширини
  • поєднує безвідривно елементи букв природного злиття; букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;

перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

Зошит, с. 35


 

 

61.

 

Звуки [ дз], [ дз´], позначення їх буквосполученням «дз».

Відпрацювання злитої вимови звуків [ дз], [дз´]. Звуковий аналіз слів. Загадка.

Фразеологізми. Прислів’я. Опрацювання тексту

«Казочка».

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 64-65

62.

 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Складання і записування речень. Досліджуємо медіа.

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

доповнює і записує речення за змістом

Зошит, с. 36-37

63.

 

Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж».

Відпрацювання злитої вимови звука [ дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту

«Джерельце». Загадка. Прислів’я.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 66-67

64.

 

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними.

Словниковий диктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту;

перевіряє написане;

  • перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;
  • складає речення за малюнком

Зошит, с. 38

65.

 

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.

Опрацювання віршів. Прислів’я. Фразеологізми. Загадка.

Учень / учениця:

  • аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 68-69

66.

 

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

Учень / учениця:

  • обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
  • поповнює власний словниковий запас;
  • списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане

Зошит, с. 39-40


 

 

Післябуквенний період

67.

 

 

Ми навчилися читати.

Г. Джемула «Я вмію читати!». Вправи для розвитку навички читання.

Виконання мовних завдань. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів і речень.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 70-71

Зошит, с. 41

68.

 

Ми навчилися читати.

М. Чумарна «Сонце в небі». Вправи для розвитку навички читання.

Виконання мовних завдань.

Списування речень, поданих рукописним шрифтом.

Доповнення речень. Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші,

народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

 - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 72 Зошит,

с. 42

69.

 

Ми навчилися читати.

«Слова-втікачі» журналу

«Барвінок»). Вправи для розвитку навички читання. Прислів’я. Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа. Народні звичаї.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • визначає тему і головну думку в тексті;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

Буквар, с. 73-74

Зошит, с. 43


 

 

 

 

 

Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Записування відповідей на запитання.

 

  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 

70.

 

 

Ми навчилися читати.

В. Сухомлинський «Пихата літера». Вправи для розвитку навички читання.

Виконання мовних завдань. Списування вірша

М. Сингаївського «Що я малюю», поданого рукописним шрифтом. Розфарбовування малюнка.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • визначає тему і головну думку в тексті;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар,

с. 75-76

Зошит, c. 44-45

71

 

Чарівні слова. Н. Красоткіна

«Чарівні слова». Вправи для розвитку навички читання.

Прислів’я.

Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа.

Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • визначає тему і головну думку в тексті;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,

скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 77-78

Зошит,

c. 46


 

 

72

 

Чарівні слова. «Пригода в лісі»

(казка). Переказування казки. Вправи для розвитку навички читання.

Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.

Виконання мовних завдань.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • визначає тему і головну думку в тексті;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

Буквар, с. 79-80

Зошит, с. 47-48

73

 

Світ дитинства.

В. Сухомлинський

«Найрадісніше і найсумніше». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання.

Звуки мовлення. Букви. Повторення написання букв і, ї, и, й, ш, ц, щ, ь, поєднання їх

з іншими буквами. Списування із завданням.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для

відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • визначає тему і головну думку в тексті;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

Буквар, с. 81-82


 

74.

 

Світ дитинства. Б. Крекотін

«Як «Михайликові повезло». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання.

Звуко-буквений аналіз слів. Повторення написання букв п, т, р, н, к, ч, поєднання їх з іншими буквами. Доповнення речень.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору

Буквар, с. 83-84

75

 

Світ дитинства. О. Буков

«Яблуко». Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

Український алфавіт. Повторення написання букв г, ґ, л, м, я, поєднання їх з іншими буквами. Списування тексту із завданнями.

Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для

відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

Буквар, с. 85-86


 

76

 

Добре бути добрим. В. Росін

«Газета». Співставлення малюнка і тексту. Вправи для розвитку навички читання.

Голосні звуки. Склад. Наголос. Повторення написання букв с, е, х, ж, з, є, поєднання їх з іншими буквами.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розрізняє головне і другорядне в тексті;
  • визначає тему і головну думку в тексті;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу,

відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо

 

Буквар, с. 87-88

77.

 

Добре бути добрим. «Урок дружби» (за

М. Пляцковським). Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання.

Приголосні звуки. Зміна значення слова у результаті заміни одного зі звуків.

Повторення написання букв о, а, б, д, ю, ф, поєднання їх з іншими буквами.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору

 

Буквар, с. 89-90


 

 

78

 

Добре бути добрим. «Хатка на тополі» (за В. Чухлібом).

Переказування оповідання. Вправи для розвитку навички читання. Буква ю та її звукові значення. Повторення написання букв в, у, поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту;

Буквар, с. 91-92

79

 

 

Відомі імена. Леся Українка

поетична квітка України. Леся Українка «На зеленому горбочку». Вправи для розвитку навички читання.

Буква є та її звукові значення. Складання схем речень. Відновлення деформованих речень.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту

 

Буквар,

с. 95-96

80

 

 

Відомі імена. Катерина Білокур. Вправи для розвитку навички читання. Складання речень за картиною К. Білокур (на вибір).

Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого тексту. Доповнення речень.

Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту

 

Буквар, с. 97-98


 

81.

 

 

Кольори природи. «Земля- красуня» енциклопедії

«Дивосвіт»). Вправи для розвитку навички читання. Добір слів, близьких за значенням. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою.

Склад. Наголос. Буква щ та її звукове значення. Повторення написання букв ц, ш, щ, поєднання їх з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту;
  • знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів

 

Буквар, с. 99-

100

82

 

 

Кольори природи. «Півень і Фарби» (за В. Сутєєвим).

Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією.

Буквосполучення дз, дж. Вимова звуків [ дж],[ дз], [ дз

´]. Звуко-буквений аналіз слів.

Доповнення речень.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору

 

Буквар, с. 101-

102


 

83

 

Кольори природи.

А. Потапова «Світ прекрасний навколо тебе». Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією.

Знак м’якшення (ь). Перенос слів із знаком м’якшення.

Повторення написання букви ь

з іншими буквами. Словниково-логічні вправи.

Учень / учениця:

  • читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • читає за ролями фрагменти літературного твору;
  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

 

Буквар, с. 103

84

 

Весняні свята. М. Щербак

«Великдень». І. Жиленко

«Весна і мама». Прислів’я. Вправи для розвитку навички читання.

Апостроф. Повторення написання букв І, Ї, Н, К, Ю та поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання;

  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 

Буквар, с. 104-

106


 

 

85

 

Моя Батьківщина – Україна. В. Новомирова «Батьківщина». Л. Біленька «Бережіть Україну». Вправи для розвитку навички читання.

Повторення написання букв Г, П, Т, Р, Б, В, Д та поєднання їх з іншими буквами.

Словниково-логічні вправи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та

інформаційні тексти) залежно від мети читання;

  • розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;
  • зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;
  • використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
  • імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
  • розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;
  • досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

 

Буквар, с. 107-

109

86.

 

Правило переносу. Повторення написання букв Ґ, Л, М, Я, А, та поєднання їх з іншими буквами. Розвиток уміння записувати слова за алфавітом.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя);

творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує

  • частини слова)

 

87

 

Велика буква в написанні слів. Повторення написання букв С, О, Е, Є, Ф та поєднання їх з іншими буквами. Навчальний диктант.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою

вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою

ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

 

88.

 

Повторення написання букв З, Х, Ж та поєднання їх з іншими буквами. Складання схем речень. Складання речень за поданими схемами. Розвиток зв’язного мовлення.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою

вчителя;

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою

ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

89.

 

Повторення написання букв Й, Ч, У та поєднання їх з іншими буквами. Диференціація назв предметів, ознак, дій.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • розрізняє друковане і рукописне письмо;
  • списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; перевіряє написане;
  • виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою

вчителя;

 


 

 

 

складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою

ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)

 

90

 

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Диференціація назв предметів, ознак, дій.

Відновлення деформованих речень.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;
  • відновлює деформований текст;
  • перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

 

91

 

Диференціація слів-назв предметів, ознак, дій. Слова, близькі за значенням.

Лексичне значення слів.

Учень / учениця:

  • знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;
  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;
  • удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний

текст (лексика, будова речення, форми слова);

 

92.

 

Узагальнення і систематизація  знань учнів. Виконання мовних вправ. Розвиток

зв’язного мовлення. Підсумок за рік.

Учень / учениця:

  • записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
  • створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами;
  • удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова);
  • відновлює деформований текст;

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федькович Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
15 січня 2023
Переглядів
6509
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку