2 семестр
За підручником В. Наумчука, М. Наумчук «Українська мова. Буквар» 1 клас (Частина 2)
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати навчання |
Сторінк и підручни ка., зошита |
Буквений період (продовження) |
||||
1. |
|
Звуки [б], [б´], позначення їх буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Зіставлення звуків [б] — [п]. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «Берізка». |
Учень / учениця:
|
Буквар, 2 части на, с. 3- 5 |
2. |
|
Письмо малої букви б. Складовий диктант. Написання буквосполучень, складів, речень. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє |
Зошит, с. 5-6 |
3. |
|
Закріплення звукового значення букви «бе». Читання слів. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква «Бе»». Скоромовка. |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);
- висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо |
Буквар, с. 6-7 |
4. |
|
Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею. Складання розповіді за малюнком та опорними словами. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголоснихзвуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;
складає розповідь за опорними словами
|
Зошит, с. 7 |
5. |
|
Звуки [г], [г´], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Читання речень. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 8-9 |
|
|
|
- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів |
|
||
6. |
|
Письмо малої букви г. Написання буквосполучень і складів із буквою г. Утворення та записування слів. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 8 |
||
7. |
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання речень. Опрацювання вірша Л. Біленької «Буква Г». Ребуси. Логічні вправи за питаннями хто? що? |
Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
|
Буквар, с. 10-11 |
||
8. |
|
Письмо великої букви Г. Написання складів та слів із буквою Г. Списування речень, поданих рукописним. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 9 |
|||
9. |
|
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Читання речень. Словниково- логічні вправи. Скоромовка. |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту; - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки,
|
Буквар, с. 12-13 |
|||
10. |
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів із буквою ґ. Досліджуємо медіа. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 10 |
|||
|
|
|
|
|
11. |
|
Закріплення звукового значення букви «ґе». Читання речень. Опрацювання віршів Л. Біленької «Буква Ґ», М. Дяченко «Гусенятко ґелґотіло…». Загадка. |
Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо;
|
Буквар, с. 14-15 |
12. |
|
Письмо великої букви Ґ. Написання слів, словосполучень і речень. Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 11 |
13. |
|
Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Утворення слів. Опрацювання оповідання. Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 16-17 |
14. |
|
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів і речень Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 12 |
15. |
|
Закріплення звукового значення букви «че». Чистомовка. Прислів’я. Загадка. Складання казки «Струмочок і річечка — вірні друзі». Опрацювання вірша Г. Чубач «Буква Ч». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 18-19 |
|
|
|
- створює невелике зв’язне висловлювання на задану тему на основі малюнка; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо |
|
16. |
|
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Утворення і записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
частини слова) |
Зошит, с. 13 |
17. |
|
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Скоромовка. Прислів’я. |
Учень / учениця:
- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;
|
Буквар, с. 20-21 |
18. |
|
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речень. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 14 |
||
19. |
|
Закріплення звукового значення букви «йот». Словниково-логічні вправи. Опрацювання віршів О. Сенатович «Зайчику, зайчику, де ти був?», Л. Верьовка «Буква Й». Досліджуємо медіа. |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм) |
Буквар, с. 22-23 |
||
20. |
|
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами. Слова, протилежні за значенням. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 14-15 |
||
21. |
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання оповідання «Пригоди зернинки». |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо
|
Буквар, с. 24-25 |
||
22. |
|
Письмо малої букви х, буквосполучень і складів із нею. Написання слів. Письмо під диктування. |
Учень / учениця:
написане |
Зошит, с. 16 |
||
23. |
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту, віршів П. Залевський «Хату зводить дід Хома…», Л. Біленька «Буква Х». |
Учень / учениця:
пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;
|
Буквар, с. 26-27 |
24. |
|
Письмо великої букви Х. Написання складів, слів. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Досліджуємо медіа. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 17 |
25. |
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 28-29 |
|
|
|
|
|
26. |
|
Письмо малої букви я. Звуковий аналіз слів. Написання буквосполучень, слів, речень. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 18 |
27. |
|
Закріплення звукових значень букви «я». Порівняння. Досліджуємо медіа. Ребуси. Опрацювання віршів Г. Чубач «Оленя», Л. Біленька «Буква Я. Ягуар купив буквар». Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного |
Буквар, с. 30-31 |
28. |
|
Письмо великої букви Я, слів із нею. Складання та записування речень. Складання усної розповіді за опорними словами. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 19 |
29. |
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша П. Воронька «Журавлики- журавлі». Скоромовки. Приказки. |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо |
Буквар, с. 32–33 |
30. |
|
Письмо малої букви ж. Написання складів та слів із буквою ж. Складання і записування слів та речень. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 20 |
|
|
|
|
|
||
31. |
|
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання тексту, оповідання «Друзі» (за А. Свашенко), вірша Л. Повх «Буква Ж. Жук і жаба мандрували». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 34-35 |
||
32. |
|
Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 21 |
||
|
|
|
а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - списує слова і речення з рукописного тексту; перевіряє написане |
|
33. |
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовка. Опрацювання вірша Л. Яковенко «Гордилися гусаки…». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 36-37 |
34. |
|
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
а також слів, які пишуться так, як вимовляються;
|
Зошит, с. 22 |
35. |
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання оповідання «Театр» (за Н. Воскресенською), віршів В. Крищенко «Вишиванка», Л. Біленька «Буква Ш». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 38-39 |
|||
36. |
|
Письмо великої букви Ш. Написання складів, слів і речень. Складання усної розповіді за малюнком. Досліджуємо медіа. |
Учень / учениця:
частини слова) |
Зошит, с. 23 |
|||
37. |
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша П. Тичини «Україна», тексту «Наша країна». |
Учень / учениця:
фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах |
Буквар, с. 40-41 |
|||
38. |
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень та слів із нею. Складання усної розповіді за опорними словами. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 24 |
|||
39. |
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання віршів П. Воронька «Суничка- сестричка», М. Дяченко «Буква Ї». Приказки. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 42-43 |
|||
40. |
|
Письмо великої букви Ї, буквосполучень із нею. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. |
Учень / учениця:
написане |
Зошит, с. 25 |
|||
41. |
|
Звуки [ц], [ц´], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання вірша Г. Чубач. Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 44-45 |
42. |
|
Письмо малої букви ц. Письмо буквосполучень із буквою ц. Складання і записування слів. Навчальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 26 |
43. |
|
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання віршів Л. Яковенко «Де ти снідав горобець», Л. Біленька «Цуценя і цапеня». Загадка. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 46-47 |
|
|
|
|
|
44. |
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. Досліджуємо медіа. Оголошення. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 27 |
45. |
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Ювілей». Прислів’я. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 48-49 |
46. |
|
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів. Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 28 |
||
47. |
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання віршів І. Січовика «За сніданком Юра Юлю…», В. Бутрім «Буква Ю». Загадка. Ребус. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 50-51 |
||
48. |
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Досліджуємо медіа. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 29 |
||
49. |
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання оповідання А. М'ястківського «Сонечко». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 52-54 |
||
50. |
|
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Звуковий аналіз слів. Складання усної розповіді за серією малюнків «Ранок школяра». |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 30 |
||
51. |
|
Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання оповідання Г. Бойка «Бережіть рідних», вірша М. Дяченко «Буква Є». |
Учень / учениця:
звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);
досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо |
Буквар, с. 54-55 |
52. |
|
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень і слів. Вибірковий диктант. Написання речень. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 31 |
53. |
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Словниково- логічні вправи. Опрацювання вірша І. Січовика «Що не |
Учень / учениця:
частини слова); |
Буквар, с. 56-57 |
|
|
так?», оповідання М. Герасименка «Злякався». |
глибшого розуміння змісту тексту |
|
54. |
|
Письмо малої букви щ. Звуковий аналіз слів. Написання складів, слів, речень. Складання усної розповіді за опорними словами. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 32 |
55. |
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Прислів’я. Опрацювання тексту «Ми живемо в Україні», віршів «Хочеш мати щастя?», М. Дяченко «Буква Щ». Робота з дитячою книжкою. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 58-59 |
56. |
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 33 |
|||
57. |
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту «На фабриці». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 60-61 |
|||
58. |
|
Письмо малої букви ф. Звуковий аналіз слів. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом Складання діалогу. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 34 |
|||
59. |
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Мрійники», вірша М. Дяченко «Буква Ф». Скоромовки. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 62-63 |
|||
60. |
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Написання речень. Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх |
Зошит, с. 35 |
|||
61. |
|
Звуки [ дз], [ дз´], позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [ дз], [дз´]. Звуковий аналіз слів. Загадка. Фразеологізми. Прислів’я. Опрацювання тексту «Казочка». |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 64-65 |
||
62. |
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Складання і записування речень. Досліджуємо медіа. |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;
доповнює і записує речення за змістом |
Зошит, с. 36-37 |
||
63. |
|
Звук [ дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [ дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Джерельце». Загадка. Прислів’я. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 66-67 |
||
64. |
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Словниковий диктант. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
перевіряє написане;
|
Зошит, с. 38 |
||
65. |
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Опрацювання віршів. Прислів’я. Фразеологізми. Загадка. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 68-69 |
||
66. |
|
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
Учень / учениця:
|
Зошит, с. 39-40 |
||
Післябуквенний період |
|||||||
67.
|
|
Ми навчилися читати. Г. Джемула «Я вмію читати!». Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних завдань. Подвоєння приголосних у словах. Написання слів і речень. |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо |
Буквар, с. 70-71 Зошит, с. 41 |
|||
68. |
|
Ми навчилися читати. М. Чумарна «Сонце в небі». Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних завдань. Списування речень, поданих рукописним шрифтом. Доповнення речень. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо |
Буквар, с. 72 Зошит, с. 42 |
|||
69. |
|
Ми навчилися читати. «Слова-втікачі» (з журналу «Барвінок»). Вправи для розвитку навички читання. Прислів’я. Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа. Народні звичаї. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 73-74 Зошит, с. 43 |
|||
|
|
Списування речення, поданого друкованим шрифтом. Записування відповідей на запитання. |
|
|
||
70.
|
|
Ми навчилися читати. В. Сухомлинський «Пихата літера». Вправи для розвитку навички читання. Виконання мовних завдань. Списування вірша М. Сингаївського «Що я малюю», поданого рукописним шрифтом. Розфарбовування малюнка. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 75-76 Зошит, c. 44-45 |
||
71 |
|
Чарівні слова. Н. Красоткіна «Чарівні слова». Вправи для розвитку навички читання. Прислів’я. Виконання мовних завдань. Досліджуємо медіа. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
Учень / учениця:
скоромовки, забавлянки тощо |
Буквар, с. 77-78 Зошит, c. 46 |
||
72 |
|
Чарівні слова. «Пригода в лісі» (казка). Переказування казки. Вправи для розвитку навички читання. Алфавіт. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Виконання мовних завдань. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 79-80 Зошит, с. 47-48 |
73 |
|
Світ дитинства. В. Сухомлинський «Найрадісніше і найсумніше». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. Звуки мовлення. Букви. Повторення написання букв і, ї, и, й, ш, ц, щ, ь, поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням. |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту |
Буквар, с. 81-82 |
74. |
|
Світ дитинства. Б. Крекотін «Як «Михайликові повезло». Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. Звуко-буквений аналіз слів. Повторення написання букв п, т, р, н, к, ч, поєднання їх з іншими буквами. Доповнення речень. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 83-84 |
75 |
|
Світ дитинства. О. Буков «Яблуко». Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Український алфавіт. Повторення написання букв г, ґ, л, м, я, поєднання їх з іншими буквами. Списування тексту із завданнями. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного |
Буквар, с. 85-86 |
76 |
|
Добре бути добрим. В. Росін «Газета». Співставлення малюнка і тексту. Вправи для розвитку навички читання. Голосні звуки. Склад. Наголос. Повторення написання букв с, е, х, ж, з, є, поєднання їх з іншими буквами. |
Учень / учениця:
відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо
|
Буквар, с. 87-88 |
77. |
|
Добре бути добрим. «Урок дружби» (за М. Пляцковським). Читання в особах. Вправи для розвитку навички читання. Приголосні звуки. Зміна значення слова у результаті заміни одного зі звуків. Повторення написання букв о, а, б, д, ю, ф, поєднання їх з іншими буквами. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 89-90 |
78 |
|
Добре бути добрим. «Хатка на тополі» (за В. Чухлібом). Переказування оповідання. Вправи для розвитку навички читання. Буква ю та її звукові значення. Повторення написання букв в, у, поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 91-92 |
||
79
|
|
Відомі імена. Леся Українка – поетична квітка України. Леся Українка «На зеленому горбочку». Вправи для розвитку навички читання. Буква є та її звукові значення. Складання схем речень. Відновлення деформованих речень. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 95-96 |
||
80
|
|
Відомі імена. Катерина Білокур. Вправи для розвитку навички читання. Складання речень за картиною К. Білокур (на вибір). Буква ї та її звукове значення. Відновлення деформованого тексту. Доповнення речень. Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 97-98 |
||
81.
|
|
Кольори природи. «Земля- красуня» (з енциклопедії «Дивосвіт»). Вправи для розвитку навички читання. Добір слів, близьких за значенням. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою. Склад. Наголос. Буква щ та її звукове значення. Повторення написання букв ц, ш, щ, поєднання їх з іншими буквами. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 99- 100 |
|||
82
|
|
Кольори природи. «Півень і Фарби» (за В. Сутєєвим). Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією. Буквосполучення дз, дж. Вимова звуків [ дж],[ дз], [ дз ´]. Звуко-буквений аналіз слів. Доповнення речень. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 101- 102 |
|||
83 |
|
Кольори природи. А. Потапова «Світ прекрасний навколо тебе». Вправи для розвитку навички читання. Читання з різною інтонацією. Знак м’якшення (ь). Перенос слів із знаком м’якшення. Повторення написання букви ь з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. |
Учень / учениця:
|
Буквар, с. 103 |
84 |
|
Весняні свята. М. Щербак «Великдень». І. Жиленко «Весна і мама». Прислів’я. Вправи для розвитку навички читання. Апостроф. Повторення написання букв І, Ї, Н, К, Ю та поєднання їх з іншими буквами. Списування із завданням. |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
|
Буквар, с. 104- 106 |
85 |
|
Моя Батьківщина – Україна. В. Новомирова «Батьківщина». Л. Біленька «Бережіть Україну». Вправи для розвитку навички читання. Повторення написання букв Г, П, Т, Р, Б, В, Д та поєднання їх з іншими буквами. Словниково-логічні вправи. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
|
Буквар, с. 107- 109 |
||
86. |
|
Правило переносу. Повторення написання букв Ґ, Л, М, Я, А, та поєднання їх з іншими буквами. Розвиток уміння записувати слова за алфавітом. |
Учень / учениця:
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя); творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує
|
|
||
87 |
|
Велика буква в написанні слів. Повторення написання букв С, О, Е, Є, Ф та поєднання їх з іншими буквами. Навчальний диктант. |
Учень / учениця:
вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя)
|
|
||
88. |
|
Повторення написання букв З, Х, Ж та поєднання їх з іншими буквами. Складання схем речень. Складання речень за поданими схемами. Розвиток зв’язного мовлення. |
Учень / учениця:
вчителя; складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
||
89. |
|
Повторення написання букв Й, Ч, У та поєднання їх з іншими буквами. Диференціація назв предметів, ознак, дій. |
Учень / учениця:
вчителя; |
|
||
|
|
|
складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя) |
|
|||
90 |
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Диференціація назв предметів, ознак, дій. Відновлення деформованих речень. |
Учень / учениця:
|
|
|||
91 |
|
Диференціація слів-назв предметів, ознак, дій. Слова, близькі за значенням. Лексичне значення слів. |
Учень / учениця:
текст (лексика, будова речення, форми слова); |
|
|||
92. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних вправ. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік. |
Учень / учениця:
|
|
|||