УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА
№ |
Тема |
Дата |
|
Добуквений період |
|||
|
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Ознайомлення з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма. |
|
|
|
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Культура мовлення. |
|
|
|
Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів. |
|
|
|
Ознайомлююся зі словами –назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це? |
|
|
|
Розфарбовування предметних малюнків без виводу ліній за межі контуру. |
|
|
|
Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я. |
|
|
|
Координування рухів руки. Порівняння предметів |
|
|
|
Ознайомлююся зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? |
|
|
|
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. |
|
|
|
Ознайомлююся зі словами — назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка? яке? які? |
|
|
|
Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Координування рухів руки. |
|
|
|
Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Розфарбовування та вставляння крапок в предметний малюнок з різною силою натиску на папір. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Ознайомлююся зі словами ,якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами. |
|
|
|
Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір. |
|
|
|
Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Орієнтування в ліво-правому направленні письма. Розвиток спритності пальчиків. |
|
|
|
Ознайомлююся зі знаками в кінці речення.(. ! ?) |
|
|
|
Ознайомлення з основним рядком графічної сітки зошита. Наведення ліній без відриву ручки від паперу. |
|
|
|
Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. |
|
|
|
Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. |
|
|
|
Зображення елементів прямих, із заокругленнями вгорі і внизу. |
|
|
|
Овали, півовали. Наведення, зображення, домальовування малюнків. |
|
|
|
Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Розрізнюю голосні і приголосні звуки. |
|
|
|
Робота в повній графічній сітці (міжрядкова, похила). Зображення похилих прямих ліній, похилих із заокругленнями. |
|
|
|
Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. |
|
|
|
Овали, півовали. Зафарбовування ягід коловими рухами пальців. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Аналізую звуковий склад слів. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Петельні лінії. Короткі, подовжені петлі, різноспрямовані. |
|
|
|
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
Буквений період |
|||
|
Звук [а].Позначення його буквою А, а.Виділення звука [а] у словах. |
|
|
|
Письмо малої букви а. |
|
|
|
Закріплення букви А, а її звукового значення. |
|
|
33. |
Письмо великої букви А. Виділення складників великої букви А. |
|
|
34. |
Звук [о]. Позначення його буквою О, о. Виділення звука [о] у словах. |
|
|
|
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. |
|
|
|
Закріплення букви О, о її звукового значення. |
|
|
|
Письмо великої букви О. Закріплення письма великої букви А |
|
|
|
Звук [і]. Позначення його буквою І, і. |
|
|
|
Письмо малої букви і, І. |
|
|
|
Звук [и]. Позначення його буквою И, и. Один предмет – багато предметів (однина і множина). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Письмо малої і великої буквии, И. Розвиток зв’язного мовлення |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у склади. Диктант вивчених букв. |
|
|
|
Звук [у]. Позначення його буквою У, у. Вправляння у звуковому аналізі слів. |
|
|
|
Письмо малої букви у. Безвідривне поєднання складників малої букви у. |
|
|
|
Звук [у]. Позначення його буквою У, у. Вправляння у звуковому аналізі слів. |
|
|
|
Письмо малої букви у. Безвідривне поєднання складників малої букви у. |
|
|
|
Закріплення букви У, у її звукового значення. |
|
|
|
Письмо великої букви У. Безвідривне поєднання складників великої букви У. |
|
|
|
Звук [е]. Позначення його буквою е, Е. |
|
|
|
Закріплення букви Е, е її звукового значення. |
|
|
|
Письмо великої букви Е. Безвідривне сполучення букв Ее. |
|
|
|
Звук [м]. Позначення його буквою М, м (ем). |
|
|
|
Письмо малої букви м. Безвідривне поєднання складників малої букви м. |
|
|
|
Закріплення букви М, м її звукового значення. |
|
|
|
Безвідривне поєднання складників великої букви М. |
|
|
|
Звуки [л], [л']. Позначення їх буквою Л, л (ел). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Письмо малої букви л. Безвідривне поєднання складників малої букви л. |
|
|
|
Закріплення звуків [л], [л'], букви Л, л. |
|
|
|
Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Диктант складів. |
|
|
|
Звуки [н], [н']. Позначення їх буквою Н, н (ен). |
|
|
|
Письмо малої букви н. Відривне поєднання складників малої букви н. |
|
|
|
Закріплення звуків [н], [н'], букви Н, н. |
|
|
|
Письмо великої букви Н. Відривні поєднання складників великої Н. Письмо слова з великої букви Н. |
|
|
|
Звуки [с], [с']. Позначення їхбуквою С, с (ес). |
|
|
|
Письмо малої букви с. Письмо складів з буквою с. Письмо речення |
|
|
|
Закріплення звуків [с], [с'], букви С, с. |
|
|
|
Письмо великої букви С. Написання складів з великою буквою С. |
|
|
|
Звуки [к],[к']. Позначення його буквою К, к (ка). |
|
|
|
Письмо малої букви к. Відривне поєднання складників рядкової букви к. |
|
|
|
Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Рукописна велика буква К. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування. |
|
|
|
Звук [в].Позначення йогобуквою В, в (ве). |
|
|
|
Письмо малої букви в. Безвідривне поєднання складників малої букви в. |
|
|
|
Закріплення букви К, в її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо великої букви В. Поєднання складників великої букви В. |
|
|
|
Звуки [р], [р']. Позначення їх буквою Р, р (ер). |
|
|
|
Письмо малої букви р. Безвідривне поєднання складників рядкової букви р. |
|
|
|
Закріплення букви Р, р її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо великої букви Р. Типи поєднання великої букви Р з іншими буквами. Письмо імен з буквою Р. |
|
|
|
Звук [п]. Позначення йогобуквою П, п (пе). |
|
|
|
Письмо малої букви п. Відривне поєднання складників рядкової букви п. |
|
|
|
Закріплення букви П, п її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. |
|
|
|
Звуки [т], [т']. Позначення їхбуквою Т, т (те). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Словниково – логічні вправи. |
|
|
|
Закріплення букви Т, т її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
|
|
|
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Письмо речення. |
|
|
|
Звуки [д], [д']. Позначення їхбуквою Д, д (де). |
|
|
|
Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Письмо слів із буквою д. |
|
|
|
Закріплення букви Д, д її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
|
|
|
Письмо великої букви Д. Типи поєднань букви Д з іншими буквами. |
|
|
|
Звуки [з], [з']. Позначення їхбуквоюЗ, з (зе). |
|
|
|
Письмо малої букви з. Безвідривне поєднання складників рядкової букви з. |
|
|
|
Закріплення букви З, з її звукового значення. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо великої букви З. Письмо реченнязі знаком оклику. |
|
|
|
Звук [б], [б'].Позначенняїх буквою Б, б(бе).Читання складів, слів, тексту. |
|
|
|
Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. |
|
|
|
Закріплення букви Б, б її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Письмо великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Словниково – логічні вправи. |
|
|
|
Звук [й]. Позначення його буквою Й, й («йот»), («ій»).Читання слів, речень.Вправи з розвитку фонематичного слуху. |
|
|
|
Письмо малої букви й. Безвідривне поєднання двох складників малої букви й. Письмо речення. |
|
|
|
Велика буква Й. Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
|
|
Письмо великої букви Й. Письмо слів з буквою Й, буквосполученням Йо. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Складання і записування буквосполучень. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
|
Закріплення букв, їх звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Списування коротких речень з друкованого тексту. |
|
|
|
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
|
|
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
|
|
|
Письмо великої букви Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Звук [ґ ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. |
|
|
|
Письмо малої букви ґ. Складання речень за малюнком. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букв «ге», «ге». Скоромовки. Виразне читання віршів. |
|
|
|
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
|
|
|
Опрацювання тексту «На городі». |
|
|
|
Написання слів та речень із буквою г, ґ. |
|
|
|
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
|
|
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. |
|
|
|
Складання і записування слів. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Казкові хмаринки».Скоромовка. |
|
|
|
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. |
|
|
|
Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). |
|
|
|
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Скоромовка. Опрацювання вірша М Воробйова «Сто дібров». |
|
|
|
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
|
|
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Опрацювання тексту «Пошта». |
|
|
|
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) |
|
|
|
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
|
|
Д. Закріплення звукового значення букви «же», «ша». Опрацювання тексту «Привіт, Сашку!». |
|
|
|
Д. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки. |
|
|
|
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви Ч, ч «че». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею, Порівняння написання букв Ч та У. Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
|
Звуки [ц], [і[ц'], позначення їх буквою Ц, ц «це». Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви Ц «це». Загадки. |
|
|
|
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
|
|
|
Д. Закріплення звукових значень букви Ч, ч «че» та Ц,ц «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». |
|
|
|
Д. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Словниковий диктант. |
|
|
|
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко». |
|
|
|
Письмо великої букви Я буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
|
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. |
|
|
|
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
|
|
Буква Є,є позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. |
|
|
|
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. |
|
|
|
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
|
|
|
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
|
|
Буква Ї, ї, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
|
|
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко). |
|
|
|
Д. Закріплення звукових значень вивчених букв. Оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
|
|
Буква Щ, щ «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
|
|
|
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». |
|
|
|
Письмо великої букви Щ Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
|
|
|
Звук [ф], позначення його буквою Ф, ф «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». |
|
|
|
Письмо малої букви ф. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
|
|
|
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
|
Звуки [дз], [дз'] У, позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки». |
|
|
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
|
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. |
|
|
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
|
|
Закріплення звука [дж] у буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
|
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. |
|
|
|
Д. Опрацювання вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
Д. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
|
|
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
|
|
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». |
|
|
|
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
|
|
Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину. |
|
|
|
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
|
|
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». |
|
|
|
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
|
|
|
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
|
|
|
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. |
|
|
|
Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
|
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
|
|
|
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
|
|
|
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
Голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісиою). |
|
|
|
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів». |
|
|
|
Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
|
|
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
|
|
|
Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
|
|
|
Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О« Кротюк). |
|
|
|
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
|
|
|
Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами. |
|
|
|
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка». |
|
|
|
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». |
|
|
|
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк). |
|
|
|
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». |
|
|
|
Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|