Календарно-тематичне планування з української мови, 1 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 1 класу Нової української школи
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

Тема

Дата

Добуквений період

  1.  

 

Здрастуй, школо! Ознайомлення з  «Букварем». Ознайомлення з письмовим приладдям (зошитом, ручкою, олівцем), гігієнічними правилами письма.

 

  1.  

Я вчуся знайомитися,  спілкуватися. Культура мовлення.

 

  1.  

Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів.

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами –назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це?

 

  1.  

Розфарбовування предметних малюнків без виводу ліній за межі контуру.

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами – назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання  хто це? Сім’я.

 

  1.  

Координування рухів руки. Порівняння предметів

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить?

 

  1.  

Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині.

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами — назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка? яке? які?

 

  1.  

Візуальне виділення предмета з малюнка, наведення його. Координування рухів руки.

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Розфарбовування та вставляння крапок в предметний малюнок з різною силою натиску на папір. Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Ознайомлююся зі словами ,якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами.

 

  1.  

Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір.

 

  1.  

Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Орієнтування в ліво-правому направленні письма. Розвиток спритності пальчиків.

 

  1.  

Ознайомлююся зі знаками в кінці речення.(. ! ?)

 

  1.  

Ознайомлення з основним рядком графічної сітки зошита. Наведення ліній без відриву ручки від паперу.

 

  1.  

Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.

 

  1.  

Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова.

 

  1.  

Зображення елементів прямих, із заокругленнями вгорі і внизу.

 

  1.  

Овали, півовали. Наведення, зображення, домальовування малюнків.

 

  1.  

Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Розрізнюю голосні і приголосні звуки.

 

  1.  

Робота в повній графічній сітці (міжрядкова, похила). Зображення похилих прямих ліній, похилих із заокругленнями.

 

  1.  

Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів.

 

  1.  

Овали, півовали. Зафарбовування ягід коловими рухами пальців. Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Аналізую звуковий склад слів. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Петельні лінії. Короткі, подовжені петлі, різноспрямовані.

 

  1.  

Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

Буквений період

  1.  

Звук [а].Позначення його буквою А, а.Виділення звука [а]  у словах.

 

  1.  

Письмо малої букви а.

 

  1.  

Закріплення букви А, а її звукового значення.

 

33.

Письмо великої букви А. Виділення складників великої букви А.

 

34.

Звук [о]. Позначення його буквою О, о. Виділення звука [о]  у словах.

 

  1.  

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами.

 

  1.  

Закріплення букви О, о її звукового значення.

 

  1.  

Письмо великої букви О. Закріплення письма великої букви А

 

  1.  

Звук [і]. Позначення його буквою І, і.

 

  1.  

Письмо малої букви і, І.

 

  1.  

Звук [и]. Позначення його буквою И, и. Один предмет – багато предметів (однина і множина). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Письмо малої і великої буквии, И. Розвиток зв’язного мовлення

 

  1.  

 Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у склади. Диктант вивчених букв.

 

  1.  

Звук [у]. Позначення його буквою У, у. Вправляння у звуковому аналізі слів.

 

  1.  

Письмо малої букви у. Безвідривне поєднання складників малої букви у.

 

  1.  

Звук [у]. Позначення його буквою У, у. Вправляння у звуковому аналізі слів.

 

  1.  

Письмо малої букви у. Безвідривне поєднання складників малої букви у.

 

  1.  

Закріплення букви У, у її звукового значення.

 

  1.  

Письмо великої букви У. Безвідривне поєднання складників великої букви У.

 

  1.  

Звук [е]. Позначення його буквою е, Е.

 

  1.  

Закріплення букви Е, е її звукового значення.

 

  1.  

Письмо великої букви Е. Безвідривне сполучення букв Ее.

 

  1.  

Звук [м]. Позначення його буквою М, м (ем).

 

  1.  

Письмо малої букви  м. Безвідривне поєднання складників малої букви м.

 

  1.  

Закріплення букви М, м її звукового значення.

 

  1.  

Безвідривне поєднання складників великої букви М.

 

  1.  

Звуки [л], [л']. Позначення їх  буквою Л, л (ел). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Письмо малої букви  л. Безвідривне поєднання складників малої букви л.

 

  1.  

Закріплення звуків [л], [л'], букви Л, л.

 

  1.  

Письмо великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Диктант складів.

 

  1.  

Звуки [н], [н']. Позначення їх буквою Н, н (ен).

 

  1.  

Письмо малої букви  н. Відривне поєднання складників малої букви н.

 

  1.  

Закріплення звуків [н], [н'], букви Н, н.

 

  1.  

Письмо великої букви Н. Відривні поєднання складників великої Н. Письмо слова з великої букви Н.

 

  1.  

Звуки [с], [с']. Позначення їхбуквою С, с (ес).

 

  1.  

Письмо малої букви  с. Письмо складів з буквою с. Письмо речення

 

  1.  

Закріплення звуків [с], [с'], букви С, с.

 

  1.  

Письмо великої букви С. Написання складів з великою буквою С.

 

  1.  

Звуки [к],[к']. Позначення його буквою К, к (ка).

 

  1.  

Письмо малої букви  к. Відривне поєднання складників рядкової

букви к.

 

  1.  

Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Рукописна велика буква К. Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування.

 

  1.  

Звук [в].Позначення йогобуквою В, в (ве).

 

  1.  

Письмо малої букви в. Безвідривне поєднання складників малої букви в.

 

  1.  

Закріплення букви К, в її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

Письмо великої букви В. Поєднання складників великої букви В.

 

  1.  

Звуки [р], [р']. Позначення їх буквою Р, р (ер).

 

  1.  

Письмо малої букви  р. Безвідривне поєднання складників рядкової

букви р.

 

  1.  

Закріплення букви Р, р її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

Письмо великої букви Р. Типи поєднання великої букви Р з іншими буквами. Письмо імен з буквою Р.

 

  1.  

Звук [п]. Позначення йогобуквою П, п (пе).

 

  1.  

Письмо малої букви  п. Відривне поєднання складників рядкової

букви п.

 

  1.  

Закріплення букви П, п її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П.

 

  1.  

Звуки [т], [т']. Позначення їхбуквою Т, т (те). Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Удосконалення  уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Словниково – логічні вправи.

 

  1.  

Закріплення букви Т, т її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

 

  1.  

Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Письмо речення.

 

  1.  

Звуки [д], [д']. Позначення їхбуквою Д, д (де).

 

  1.  

Письмо малої букви  д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Письмо слів із буквою д.

 

  1.  

Закріплення букви Д, д її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

 

  1.  

Письмо великої букви Д. Типи поєднань букви Д з іншими буквами.

 

  1.  

Звуки [з], [з']. Позначення їхбуквоюЗ, з (зе).

 

  1.  

Письмо малої букви  з. Безвідривне поєднання складників рядкової букви з.

 

  1.  

Закріплення  букви З, з її звукового значення. Удосконалення  уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

Письмо великої букви З. Письмо реченнязі знаком оклику.

 

  1.  

Звук [б], [б'].Позначенняїх буквою Б, б(бе).Читання складів, слів, тексту.

 

  1.  

Письмо малої букви  б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б.

 

  1.  

Закріплення букви Б, б її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Письмо великої букви  Б. Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Удосконалення  уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Словниково – логічні вправи.

 

  1.  

Звук [й]. Позначення його буквою Й, й («йот»), («ій»).Читання слів, речень.Вправи з розвитку фонематичного слуху.

 

  1.  

Письмо малої букви  й. Безвідривне поєднання двох складників малої букви й. Письмо речення.

 

  1.  

Велика буква Й. Буквосполучення йо. Удосконалення  уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

  1.  

Письмо великої букви  Й. Письмо слів з буквою Й, буквосполученням  Йо.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Складання і записування буквосполучень.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

  1.  

Закріплення букв, їх звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Списування коротких речень з друкованого тексту.

 

  1.  

Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

  1.  

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

 

  1.  

Письмо великої букви Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Звук  [ґ ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів.

 

  1.  

Письмо малої букви ґ. Складання речень за малюнком.

 

  1.  

Закріплення звукових значень букв «ге», «ге». Скоромовки. Виразне читання віршів.

 

  1.  

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

 

  1.  

Опрацю­вання тексту «На городі».

 

  1.  

Написання слів та речень  із бук­вою г, ґ.

 

  1.  

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів.

 

  1.  

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

 

  1.  

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту поданого рукописним шрифтом.

 

  1.  

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів.

 

  1.  

Складання і запису­вання слів. Розвиток зв'язного мовлення.

 

  1.  

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки».Скоромовка.

 

  1.  

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів.

 

  1.  

Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко).

 

  1.  

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Звук [ж], позначення його буквою «же». Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М Воробйова «Сто дібров».

 

  1.  

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

 

  1.  

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

  1.  

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] - [ш]. Опрацювання тексту «Пошта».

 

  1.  

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном)

 

  1.  

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

  1.  

Д. Закріплення звукового значення букви «же», «ша». Опрацювання тексту «Привіт, Сашку!».

 

  1.  

Д. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Скоромовки.

 

  1.  

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви Ч, ч «че». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею, Порівняння написання букв Ч та У. Розвиток зв’язного мовлення.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

  1.  

Звуки [ц], [і[ц'], позначення їх буквою Ц, ц «це». Звуковий ана­ліз слів.

 

  1.  

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів.

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви Ц «це». Загадки.

 

  1.  

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

 

  1.  

Д. Закріплення звукових значень букви Ч, ч «че» та Ц,ц «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?».

 

  1.  

Д. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Словниковий диктант.

 

  1.  

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів.

 

  1.  

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

 

  1.  

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко».

 

  1.  

Письмо великої букви Я буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

 

  1.  

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного.

 

  1.  

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «ю». Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. 

 

  1.  

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

 

  1.  

Буква Є,є  позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного.

 

  1.  

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є.

 

  1.  

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

 

  1.  

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

 

  1.  

Буква Ї, ї, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів.

 

  1.  

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

 

  1.  

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко).

 

  1.  

Д. Закріплення звукових значень вивчених букв. Оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

  1.  

Буква Щ, щ «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

 

  1.  

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?».

 

  1.  

Письмо великої букви Щ Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

 

  1.  

Звук [ф], позначення його буквою Ф, ф «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

 

  1.  

Письмо малої букви ф. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

 

  1.  

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення

 

  1.  

Звуки [дз], [дз'] У, позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».

 

  1.  

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

  1.  

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].

 

  1.  

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

 

  1.  

Закріплення звука [дж] у буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

  1.  

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом.

 

  1.  

Д. Опрацювання вірша Н. Гуркіної «Маю де­сять пальців я...». Робота з дитячою книжкою.

 

  1.  

Д. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов­лення.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

  1.  

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

 

  1.  

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

  1.  

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»».

 

  1.  

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

 

  1.  

Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину.

 

  1.  

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

 

  1.  

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...».

 

  1.  

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

 

  1.  

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

 

  1.  

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв.

 

  1.  

Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв'язного мовлення. 

 

  1.  

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

 

  1.  

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

  1.  

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

 

  1.  

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків, Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

 

  1.  

Голосні та приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

 

  1.  

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісиою).

 

  1.  

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк «Сім днів».

 

  1.  

Слова — назви предметів. Розрізнення слів — назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

  1.  

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

 

  1.  

Слова — ознаки предметів. Розрізнення слів — ознак пред­метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

  1.  

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

 

  1.  

Слова— назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

  1.  

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О« Кротюк).

 

  1.  

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Біг­ла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

 

  1.  

Службові слова. Побудова і записування речень із служ­бовими словами.

 

  1.  

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

 

  1.  

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо».

 

  1.  

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк).

 

  1.  

Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Бу­де день веселий».

 

  1.  

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ.

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
8700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку