Тема: Лінії з заокругленнями
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з елементами рукописних літер; навчати писати елементи «коротка пряма, заокруглена внизу праворуч та довга пряма, заокруглена внизу праворуч»; закріплювати вміння та навички орієнтуватися на сторінці зошита, правила правильної посадки під час письма, положення зошита та тримання ручки; розвивати вміння учнів розташовувати елементи в рядку на однаковій відстані, навички складового аналізу слів, уважність; почуття прекрасного; виховувати інтерес до уроків письма, охайність під час роботи, старанність, працьовитість.
Обладнання: плакат «Сиди правильно під час письма»; музичний супровід: аудіозапис звуків лісу; робочий зошит, кошик для фруктів, картки з зображенням елементів букв.
Тип уроку: засвоєння нових знань
Дата:
Хід уроку
І. Організація класу.
Динамічна пауза. Дітям пропонується згадати, які літери вони вже писали і зібрати їх д кошика.
-Які елементи букв ми вже навчилися писати. Давайте покладем їх у наш кошик.(Діти складають у кошик картки і називають елементи рукописних букв)
ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
Позитивна установка на урок.
-На кожному уроці ми прагнемо досягти успіху. І сьогодні також.
Тож для початку посміхніться один одному і побажайте вдалої роботи.
1.Звучить запис звуків лісу
-Діти, а куди ми з вами потрапили? А що допомогло вам розпізнати ліс?(або робимо акцент на воді, що тече, чи пташках, які співають) (слух) А За допомогою яких органів людина пізнає світ? (Очі, ніс, вуха, рот, шкіра)
2.Розгляньте малюнки у зошиті на ст.8. Розфарбуйте той орган, який допоміг відгадати звуки лісу.
Міні-підсумок про те, як люди пізнають світ.
3.Які дерева ви знаєте ? (На дошці зображення дерев та відповідних листочків.(березові, дубові, кленові)
-Наші листочки заблукали і не можуть знайти дорогу до свого дерева. Ми їм допоможемо. Але для цього нам потрібно виконати завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань і способів дій. Повідомлення теми уроку.
-Сьогодні на уроці ми продовжуємо вчитися писати елементи рукописних літер, а саме – лінії із заокругленнями.
- Березовий листочок пропонує нам повторити щоденні рутити.
Повторення правил сидіння за партою, правильного положення руки та зошита.
Повторення та письмо «У повітрі» вже вивчених елементів букв. (Діти після прикріплюють березовий листочок до свого дерева)
ІV.Формування нових знань і способів дій.
1.Робота в зошиті на ст.5
2.Завдання від кленового листочка. Давайте спробуємо викласти із нитки елемент літери, що бачимо на 1 робочому рядку. Діти складають разом з вчителем.
-Давайте спробуємо прописати цей елемент носиком у повітрі.
-Молодці. Кленовий листочок повертається на своє місце.
Діти наводять елементи літер за зразком.
2.Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU
V.Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок.
-А тепер завдання від дубових листочків.
1.Письмо ліній із заокругленням у зошиті (ст.8)
(Діти прописують всі рядки лише до середини, по завершенню прикріплюють дубовий листок на місце.
2.Самооцінювання.
-Намалюйте смайлик біля того рядка, який на вашу думку вийшов найкраще.
VІ. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.
«Дерево успіху»
Вчитель роздає учням білі листочки( дубові, березові, кленові), а діти оцінюють свою роботу в зошиті та розфарбовують листочки у відповідний колір: зелений листок – завдання у зошиті виконано охайно і все написано, як на зразках. Жовтий – 1-3 помилки, червоний листок – 4 і більше помилок.
Список використаної літератури:
1. Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х частинах) : Ч. 1 / О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська. — Київ : Літера ЛТД, 2018. — 112 с.
2.Іщенко О. Л. Методичні рекомендації до проведення уроків письма до підручника «Українська мова. Буквар. 1 клас» /О.Л. Іщенко С. П. Логачевська С. П. – Київ : Літера ЛТД, 2018. – 112 с.