УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником «Українська мова та читання, 2 кл.», Ч. 1, авт. Варзацька Л. О., Трохименко Т. О.
Типова освітня програма для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743)
3,5 години на тиждень
I СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки
|
ЗВУКИ І БУКВИ |
|||
1 |
Звуки мовлення. Букви. (впр.1-6) |
|
|
2 |
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. (впр.7-13) |
|
|
3 |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту. (впр.14-19) |
|
|
4 |
Наголос. (впр.20-25) |
|
|
5 |
Склад. Перенесення слів із рядка в рядок. (впр.26-32) |
|
|
6 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. (впр.33-39) |
|
|
7 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання слів та речень. |
|
|
8 |
Позначення буквами я,ю,є,ї звуків (одного або двох). (впр.40-43) |
|
|
9 |
Позначення буквами я,ю,є,ї звуків (одного або двох). (впр.43-46) |
|
|
10 |
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. (впр.47-52) |
|
|
11 |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (впр.53-59) |
|
|
12 |
Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. (впр.60-66) |
|
|
13 |
Звуки [дж],[дз], позначення їх на письмі. Правила переносу слів із буквосполученнями дж,дз. (впр.67-73) |
|
|
14 |
Розвиток зв’язного мовлення. Говоримо, записуємо, відповідаємо. Відповіді на запитання. |
|
|
15 |
Звуки [г],[ґ], позначення їх на письмі. Вимова і написання слів з цими буквами. (впр.74-79) |
|
|
16 |
Буква щ та її звукове значення. (впр.80-84) |
|
|
17 |
Діагностувальна робота. Мовна тема з теми «Звуки і букви». |
|
|
18 |
Аналіз діагностувальної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. (впр.85-92) |
|
|
19 |
Вимова та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. (впр.93-97) |
|
|
20 |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення. (впр.98-103) |
|
|
21 |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова речень. |
|
|
22 |
Вправи на закріплення знань. Вправляння у переносі слів із знаком мʼякшення. Звуко-буквений аналіз слів. (впр.104-109) |
|
|
23 |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів із буквосполученням ьо. (впр.110-114) |
|
|
24 |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими мʼякими приголосними звуками. (впр.115-120) |
|
|
25 |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (впр. 121-124) |
|
|
26 |
Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф. (впр.125-129) |
|
|
27 |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (впр.130-135) |
|
|
28 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання речень та діалогу. |
|
|
29 |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. (впр.136-141) |
|
|
30 |
Діагностувальна робота. Мовна тема з теми «Звуки і букви. Склад. Наголос». |
|
|
СЛОВО |
|||
31 |
Аналіз діагностувальної роботи. Слово. Лексичне значення слова. (впр.142-148) |
|
|
32 |
Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. (впр.149-154) |
|
|
33 |
Слова, близькі та протилежні за значенням. (впр.155-160) |
|
|
34 |
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. Споріднені слова. (впр.161 -166) |
|
|
35 |
Розвиток зв’язного мовлення. Визначення теми тексту. Добір влучного заголовка. |
|
|
36 |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини - кореня. (впр.167-173) |
|
|
37 |
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. (впр.174-179) |
|
|
38 |
Слова – назви дій. Слова - назви предметів. Слова - назви ознак. Слова - назви чисел. (впр.180-186) |
|
|
39 |
Слова, які називають дії предметів (дієслова). (впр.187-194) |
|
|
40 |
Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням. (впр.195-200) |
|
|
41 |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням. (впр.201-207) |
|
|
42 |
Розвиток зв’язного мовлення. Відновлення деформованого тексту. |
|
|
43 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
44 |
Аналіз діагностувальної роботи. Слова, які означають назви предметів (іменники). (впр.208-214) |
|
|
45 |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням. (впр.215-221) |
|
|
46 |
Слова – назви предметів, близькі за значенням. Слова, що означають один предмет і багато предметів. Зміна іменників за зразком «один – багато». (впр.222-226) |
|
|
47 |
Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих. (впр.227-233) |
|
|
48 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. (впр.234-240) |
|
|
49 |
Розвиток зв’язного мовлення. Добір слів для звʼязку речень у тексті. |
|
|
50 |
Велика буква у кличках тварин. (впр.241-247) |
|
|
51 |
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. (впр.248-254) |
|
|
52 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
53 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|