Календарно-тематичне планування з Української мови 2 клас 1 семестр

Про матеріал
За підручником «Українська мова та читання, 2 кл.», Ч. 1, авт. Варзацька Л. О., Трохименко Т. О. Типова освітня програма для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником «Українська мова та читання, 2 кл.», Ч. 1,       авт. Варзацька Л. О., Трохименко Т. О.

Типова освітня програма для учнів 1–2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України     від 12.08.2022 № 743)

3,5 години на тиждень

 

Українська мова та читання 2 клас ч.1 Підручник (Варзацька) Варзацька 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I СЕМЕСТР

уроку

Тема уроку

Дата

 

Примітки

 

ЗВУКИ І БУКВИ

1

Звуки мовлення. Букви. (впр.1-6)

 

 

2

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. (впр.7-13)

 

 

3

Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту. (впр.14-19)

 

 

4

Наголос. (впр.20-25)

 

 

5

Склад. Перенесення слів із рядка в рядок. (впр.26-32)

 

 

6

Голосні звуки. Позначення їх буквами. (впр.33-39)

 

 

7

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання слів та речень.

 

 

8

Позначення буквами я,ю,є,ї звуків (одного або двох). (впр.40-43)

 

 

9

Позначення буквами я,ю,є,ї звуків (одного або двох). (впр.43-46)

 

 

10

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. (впр.47-52)

 

 

11

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. (впр.53-59)

 

 

12

Звук [ф], позначення його буквою ф. Складання речень. (впр.60-66)

 

 

13

Звуки [дж],[дз], позначення їх на письмі. Правила переносу слів із буквосполученнями дж,дз. (впр.67-73)

 

 

14

Розвиток зв’язного мовлення.

Говоримо, записуємо, відповідаємо. Відповіді на запитання.

 

 

15

Звуки [г],[ґ], позначення їх на письмі. Вимова і написання слів з цими буквами. (впр.74-79)

 

 

16

Буква щ та її звукове значення. (впр.80-84)

 

 

17

Діагностувальна робота. Мовна тема з теми «Звуки і букви».

 

 

18

Аналіз діагностувальної роботи. Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. (впр.85-92)

 

 

19

Вимова та написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками. (впр.93-97)

 

 

20

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення. (впр.98-103)

 

 

21

Розвиток зв’язного мовлення.

Побудова речень.

 

 

22

Вправи на закріплення знань. Вправляння у переносі слів із знаком мʼякшення. Звуко-буквений аналіз слів. (впр.104-109)

 

 

23

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів із буквосполученням ьо. (впр.110-114)

 

 

24

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими мʼякими приголосними звуками. (впр.115-120)

 

 

25

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. (впр. 121-124)

 

 

26

Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф. (впр.125-129)

 

 

27

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. (впр.130-135)

 

 

28

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання речень та діалогу.

 

 

29

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. (впр.136-141)

 

 

30

Діагностувальна робота. Мовна тема з теми «Звуки і букви. Склад. Наголос».

 

 

СЛОВО

31

Аналіз діагностувальної роботи. Слово. Лексичне значення слова. (впр.142-148)

 

 

32

Слова, однакові за звучанням, але різні за значенням. (впр.149-154)

 

 

33

Слова, близькі та протилежні за значенням. (впр.155-160)

 

 

34

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. Споріднені слова. (впр.161 -166)

 

 

35

Розвиток зв’язного мовлення.

Визначення теми тексту. Добір влучного заголовка.

 

 

36

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини - кореня. (впр.167-173)

 

 

37

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. (впр.174-179)

 

 

38

Слова – назви дій. Слова - назви предметів. Слова - назви ознак. Слова - назви чисел. (впр.180-186)

 

 

39

Слова, які називають дії предметів (дієслова). (впр.187-194)

 

 

40

Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням. (впр.195-200)

 

 

41

Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням. (впр.201-207)

 

 

42

Розвиток зв’язного мовлення.

Відновлення деформованого тексту.

 

 

43

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

44

Аналіз діагностувальної роботи. Слова, які означають назви предметів (іменники). (впр.208-214)

 

 

45

Слова – назви предметів, протилежні за значенням. (впр.215-221)

 

 

46

Слова – назви предметів, близькі за значенням. Слова, що означають один предмет і багато предметів. Зміна іменників за зразком «один – багато». (впр.222-226)

 

 

47

Відмінність слів, близьких за значенням, від спільнокореневих. (впр.227-233)

 

 

48

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах. (впр.234-240)

 

 

49

Розвиток зв’язного мовлення.

Добір слів для звʼязку речень у тексті.

 

 

50

Велика буква у кличках тварин. (впр.241-247)

 

 

51

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. (впр.248-254)

 

 

52

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

53

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

docx
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку