Календарно-тематичне планування з української мови(інклюзивне навчання)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови

для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР)

за підручником М. С. Вашуленко ІІ семестр

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови

для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР)

за підручником М. С. Вашуленко

                                                ІІ семестр

уроку

 

 Дата

  Тема уроку

  Спрямованість корекційно- розвивальної   роботи

1

 

Знову в класі ми всі разом! Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

Розвиток пізнавальних умінь.

Оволодіння вміннями звуко-буквеного аналізу слова.

Розрізнення значення слова.

Удосконалення знань про звуки та букви українського алфавіту.

2

 

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

Користування навичками упізнавання букв і вміннями підбирати потрібні букви на уроках.

3

 

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

Розвиток слухового сприймання.

Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

Розвиток уміння висловлювати власні думки, почуття, власне ставлення до прочитаного.

4

 

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Розвиток каліграфічних навичок письма.

 

5

(Ущ.)

 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.  Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі».

Робота над удосконаленням звуковимови.

Вживання нових слів у власних висловлюваннях.

 

6

 

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком.

Користування елементарними уміннями правильного написання букв, складів, списування слів, складання і записування речень.

7

 

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів.

Розвиток дрібної моторики, вміння аналізувати  написане з опорою на зразок

8

 

Буква «знак м’якшення» (ь), позначення нею на письмі м’якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні  вправи.

Удосконалення правописних вмінь. Удосконалення мовно-рухових навичок під час читання. Розвиток навичок читання складів і слів з буквою  ь.

9

 

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

Користування елементарними уміннями правильного написання букв, складів, слів.

10

 

Закріплення букви «знак м’якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

Формування усвідомленого засвоєння звукових значень букви ь, буквосполучення ьо.

11

 

Повторення правил з’єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Розвиток графічних та правописних вмінь.

12

 

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів.  Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою.

Розвиток навичок складового читання. Формування умінь усвідомленого, виразного читання речень.

13

 

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

Робота над удосконаленням звуковимови під час вивчення скоромовки.

14

(Ущ.)

 

Письмо малої  і великої букви х, Х, складів і слів  із ними. Складання речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

Удосконалення графічних та правописних навичок . Розвиток зв’язного мовлення.

15

 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

Формування усвідомленого засвоєння звукових значень букви «же».

16

 

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

Розвиток дрібної моторики, вміння аналізувати  написане з опорою на зразок.

17

 

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

Розвиток навичок усвідомленого, виразного читання.

 

18

 

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

Формування правописних вмінь.

19

 

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». Опрацювання вірша « На березі береза» (за А. Качаном)і тексту «Привіт, Сашку!».

Формування умінь усвідомленого, виразного читання слів, речень.

20

 

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

Розвиток навичок письма під диктування.

21

 

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

Формування усвідомленого засвоєння звукових значень букви «че», буквосполучень, слів, речень.

22

 

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

Розвиток уміння писати вивчені букви, слова, речення.

23

 

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою.

Розвиток вміння читати слова з вивченими буквами. Розвиток пізнавальних умінь, діалогічного мовлення.

24

(Ущ.)

 

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Письмо під диктування. Розвиток зв’язного мовлення.

Розвиток навичок письма під диктування.

Засвоєння гігієнічних правил письма.

Розвиток каліграфічних навичок письма.

25

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош»

Розвиток вміння визначати головну думку тексту.

26

 

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

Розвиток навичок читання складів і слів з новими буквами. Формування умінь здійснювати звуко-буквенний аналіз слова.

27

 

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Розвиток каліграфічних навичок письма.

 

28

 

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?» (за Ф. Петровим). Загадки.

Удосконалення мовно-рухових навичок під час читання.

29

 

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

Користування елементарними уміннями правильного написання букв, складів, списування слів.

30 (Ущ.)

 

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

Розвиток навичок читання складів і слів з буквами я, ь. Формування усвідомленого сприйняття графеми, позначення звуків буквами.

 

31

 

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

Удосконалення навичок писемного мовлення.

32

 

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М’ястківського «Весна».

Розвиток навичок читання складів і слів з буквами я, ю, ь.

33

 

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів.

Користування навичками упізнавання букв і вміннями підбирати потрібні букви.

34

 

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою.

Розвиток навичок читання цілими словами.

35

(Ущ.)

 

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. Розвиток зв’язного мовлення.

Користування елементарними уміннями правильного написання букв, складів, списування слів.

36

 

Закріплення звукових значень вивчених  букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).

Розвиток зв’язного мовлення, збагачення словникового запасу.

37

 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки.

Розвиток навичок читання складів і слів з буквами я, ю, є, ь.

38

 

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

Розвиток знань про друковане і рукописне письмо.

39

 

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

Формування усвідомленого засвоєння звукових значень вивчених  букв.

40

 

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

Розвиток каліграфічних навичок письма.

 

41

 

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Читання віршів.

Удосконалення мовно-рухових навичок під час читання.

 

42

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

Засвоєння гігієнічних правил письма.

43

 

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

Контроль правильної вимови звуків голосних і приголосних, слів і речень різної сили голосу на видиху з чіткою і правильною артикуляцією.

44

 

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

Розвиток каліграфічних навичок письма.

 45

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я – українка»(за А. Василенко), «Прапор нашої країни»(за Г. Чубач) та оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою.

Формування умінь усвідомленого, виразного читання речень

46

(Ущ.)

 

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток   зв'язного мовлення.

Формування орфографічної грамотності.

 

47

 

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

Розвиток навичок зв’язного читання.

 

48

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова  речень за малюнком.

Розвиток умінь складати та записувати речення за ілюстраціями.

49

 

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів.

Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

Формування умінь прискорювати темп читання.

50

 

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

Розвиток зорової пильності.

51

(Ущ.)

 

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?», тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

Стимулювання мовленнєвої активності.

52

 

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Розвиток зорової пильності.

 

53

 

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша  Л. Кондрашенко  «Жираф».

Розвиток пізнавальних інтересів.

 

54

 

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

Розвиток пам’яті, виразності усного мовлення.

 

55

(Ущ.)

 

Письмо малої і великої букви ф, Ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Формування орфографічної грамотності.

 

56

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

Розвиток  навичок свідомого виразного  читання (дотримання логічних пауз, інтонації).

57

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

Удосконалення графічних та правописних навичок . Розвиток зв’язного мовлення.

58

 

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки».

Формування усвідомленого засвоєння звукових значень вивчених букв, буквосполучень дж, дз, правильного відтворення їх при читанні. Розвиток навичок складового читання.

59

 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

Засвоєння гігієнічних правил письма.

Розвиток каліграфічних навичок письма.

60

 

Відпрацювання злитої вимови звуків   [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком).

Розвиток навичок читання цілими словами.

 

61

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.

Розвиток лексико-граматичного ладу мовлення.

62

(Ущ.)

 

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж].  Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль» та тексту «Цілющі джерела».

Формування усвідомленого засвоєння звукових значень вивчених букв, буквосполучень –дж, дз, правильного відтворення їх при читанні.

63

 

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

Удосконалення каліграфічних навичок письма.

 

64

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо».

Розвиток умінь аналізувати і порівнювати мовний матеріал, висловлювати власне ставлення стосовно прослуханого тексту.

65

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Формування усвідомленого засвоєння правил переносу, запису слів і речень.

66

 

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П’ятеро», вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я…». Робота з дитячою книжкою.

Формування усвідомленого засвоєння правил вживання апострофу.

67

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування.

Розвиток навичок письма під диктування.

68

 

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп’ютер».

Формування навичок читання.

69

(Ущ.)

 

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв’язного мовлення.

Уміння застосовувати правила написання слів з апострофом.

70

 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

Розвиток навичок роботи з підручником.

71

 

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

Розвиток умінь складати та записувати речення.

72

 

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква Я». Розігрування сценки за змістом вірша.

Розвиток умінь зв’язного висловлювання.

73

 

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень.

Розвиток навичок самоконтролю.

 

 

              Післябуквений період

 

74

(Ущ.)

 

Читаю і відгадую загадки. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

Розвиток осмисленого розуміння прочитаного.

75

 

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

Розвиток знань про речення.

 

76

 

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С. Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...».

Розвиток навичок усвідомленого, виразного читання.

 

77

 

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

Оволодіння вміннями правильної побудови розповіді.

78

 

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою.

Розвиток знань про правила інтонування речень, різних за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.

79

 

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. Розвиток зв’язного мовлення.

Розвиток умінь складати та записувати речення за поданим планом.

80

 

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

Дотримання правильної вимови звуків, складів, слів, наголосів у словах під час читання.

81

(Ущ.)

 

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 Удосконалення знань про букви українського алфавіту і звуки, які вони позначають. Розвиток швидкості письма.

82

 

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

Формування інтонаційно правильного читання речень різних за метою висловлювання.

83

 

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Розвиток правописних умінь.

 

84

 

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

Розвиток уміння аналізувати зміст прочитаного.

85

 

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

Розвиток самостійності під час виконання завдань.

86

(Ущ.)

 

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. З. Мензатюк «Сім днів». Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці».

Розвиток читацьких інтересів.

 

87

 

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

Формування уявлень про слова, що відповідають на питання хто? що?

88

 

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся».

І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

Використання набутих знань у власному мовлені.

 

89

 

Слова –  ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Формування уявлень про слова що позначають ознаки предметів і відповідають на питання який? яка? яке?

90

 

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

Збагачення словникового запасу.

91

(Ущ.)

 

Слова – назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення.

Збагачення словникового запасу словами, що означають предмети, ознаки, дії.

92

 

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

Виховання комунікабельності, потреби в спілкуванні.

93

 

Службові слова. Побудова і записування речень із службовими словами.

 Розвиток усвідомленого вживання службових слів при побудові речень.

94

 

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М’ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

Формування умінь прискорювати темп читання.

95

 

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

Розвиток знань про слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.

96

 

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».

Усвідомлене виконання навчальних інструкцій. Збагачення словникового запасу.

97

 

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом.

Формувати уявлення про слова, близькі за значенням.

98

(Ущ.)

 

Читаю про домашніх тварин. Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий».

Робота над усвідомленням лексичного значення слова.

 

99

 

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

Розвиток знань про слова, протилежні за значенням.

100

 

Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання.

Формування навичок читання.

101

 

Закріплення засвоєних знань і вмінь учнів. Виконання мовних вправ. Побудова і записування речень за малюнком і поданими словами.

Формування мовленнєвих умінь та правописних навичок.

102

 

Резервний урок. Вправи для розвитку навички читання.

Удосконалення навичок читання.

103

 

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

Формування умінь обґрунтувати розділові знаки наприкінці речення.

104

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.

Розвиток уміння висловлювати власні думки, почуття, власне ставлення до прочитаного.

105

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв’язного мовлення. Підсумок за рік.

Оволодіння елементарним самоконтролем під час виконання навчальних завдань.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку