Планування, українська мова 1 клас інклюзивне навчання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для дитини з ООП 1 класу (ІІ семестр) з вказаними вправами-завданнями та компетентностями-очікуваними результатами на кожен урок за підручником І.О.Большакової, М.С.Пристінської "Українська мова, 1 клас".
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з української мови на ІІ семестр 2021-2022 н.р.

для учениці  1-А класу за інклюзивною формою навчання

--------------------------------------------------------------------------------

№ уроку

          Дата                                     

Скори

гована

дата

     Тема уроку / вправи та завдання для виконання             

Очікувані результати –

Ліза буде:

81

 

82

 

 

Усне і писемне мовлення. Бесіда за сюжетним малюнком  про новорічне свято (ялинку, зимові забави). Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). Графічний диктант. Гра «Покажи, де ліворуч, праворуч тощо на сторінці зошита, підручника, малюнка».

Виконувати вправи на орієнтування на сторінках зошита; виконувати простий графічний диктант; вправи на наведення, письмо ліній, букв;  малювати, розфарбовувати зображення про новорічне свято, називаючи предмети, які розмальовує.

83

 

84

 

 

Слова – назви предметів. Підготовка руки до написання рукописних  букв: письмо вертикальної лінії за зразком та з допомогою педагога.

Вправи «Назви», «Покажи» (за предметними малюнками із словами-назвами предметів». Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії.

 

Називати та показувати певні слова- предмети за вказівкою педагога, за малюнком;  слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви; обводити трафарети, за пунктирними лініями обводити графічний образ букви; за зразком намагатися наводити, писати основні елементи букв, гачки, прямі і похилі лінії і т.п.; заучувати частини та повністю невеличкі пісеньки, потішки, віршики, лічилки.

85

 

86

 

 

Слова – назви дій. Гра «Підбери картинку до слова-назви дій». Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії за зразком та особистим прикладом  педагога.

Показувати за педагогом частини рядка; виконувати вправи на наведення, написання вертикальних ліній, елементів букв, букв за зразком, за особистим прикладом педагога;  добирати  картинку слова-назви дій, називаючи це слово.

87

 

 

88

 

 

Слово і речення. Гра «Покажи та назви букву». Вправа «Намалюй улюблену букву».  Наведення та письмо овалу за зразком. Слухання казки «Рукавичка». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

 

 

Слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; малювати улюблену букву, «оживляти» її; слухати та підспівувати пісню про алфавіт; виконувати вправи на наведення, написання вертикальних ліній, елементів букв, букв за зразком, за особистим прикладом педагога;  добирати  ілюстрацію до казки, називаючи це слово; пробувати за педагогом та ілюстраціями казки переказувати стисло зміст самої прослуханої казки.

89

90

 

 

Слово і речення. Гра «Покажи та назви букву». Письмо знаків питання за зразком. Вправа «Наведи літери по зразку». Логопедична вправа.

Називати хто? що? зображений на малюнку; розпізнавати, показувати і називати букви; виконувати вправи на наведення та письмо букв, знаків питання; вивчати скоромовку

91

92

93

 

 

Називання відомих букв. Вправа «Смартфончик» (відшукай та розмалюй букву А, О, Р). Письмо та наведення  вертикальної лінії  за зразком. Слухання казки «Лисичка і журавель». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

Слухати розповідь казки за ілюстраціями; показувати малюнок-відповідь на запитання педагога за змістом казки; ліпити персонажа казки з пластиліну та називати його, повторювати ( розігрувати)  діалог з казки (спроба); визначати послідовність подій у тексті за ілюстраціями; виконувати вправи на наведення та письмо букв, знаків питання; вивчати скоромовку

94

95

96

 

 

Поняття про букви (закріплення). Друкування-наведення відомих букв. Гра «Оживи букву О, Р». Вправи на читання з буквою А,О.  Письмо та наведення елементів рукописних букв за зразком. Логопедичні вправи. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку

97

98

99

100

101

 

 

Звук  [м]. Букви М м. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Друкування-наведення букв. Логопедичні вправи. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Пан Коцький». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

 

 

Називати букви за їх графічним зображенням; вибирати картку-емоцію про власні почуття та емоції від прослуханого чи побаченого; повторювати за педагогом слів (речень коротких та простих) з різною інтонацією та емоційним забарвленням; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву

102

103

104

105

106

 

 

Звуки  [л], [л'] . Букви Л л. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування-наведення букв, складів. Письмо похилої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

 

 

слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

107

108

109

110

111

 

 

Звук  [у]. Букви  У у. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування- наведення букв, складів. Письмо похилої палички, букви «у». Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Колобок». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

 

Вчитися слухати розповідь педагога; розвивати уміння виконувати певні завдання за інструкціями- вказівками педагога; дивитися відео, мультфільм чи презентацію за темою уроку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

112

113

114

115

116

 

 

Звук [н],[н']. Букви Н н. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування-наведення  букв, складів. Письмо похилої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

117

118

119

120

121

 

 

Звук [с], [с']. Букви С с. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування-наведення букв, складів. Письмо похилої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Вовк і семеро козенят». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

122

123

124

125

126

 

 

Звук [к]. Букви К к.  Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування-наведення букв, складів. Письмо похилої палички з заокругленням унизу. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Ріпка». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

127

128

129

130

131

 

 

Звук [и]. Букви И и. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування-наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

132

133

134

135

136

 

 

Звук [е]. Букви Е е. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Логопедичні вправи . Друкування-наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Маша і ведмідь». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

137

138

139

140

141

 

 

Звук  [р], [р']. Букви  Рр. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування та наведення букв, складів. Письмо похилої палички з заокругленням угорі. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку

142

143

144

145

146

 

 

Звук [і]. Букви І і. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування-наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання оповідання.  Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку

147

148

149

150

151

 

 

Звук [б]. Букви Б б.  Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Послідовність подій.  Друкування та наведення букв, складів.  Письмо похилої палички з заокругленням угорі Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв..

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку

152

153

154

155

156

 

 

Звук  [в]. Букви  В в. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Логопедичні вправи . Друкування, наведення букв, складів. Письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву

157

158

159

160

161

 

 

Звук  [д],    [д'].   Букви  Д д . Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування, наведення букв, складів. Письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання оповідання. Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву

162

163

164

165

166

 

 

Звук [п]. Букви П  п. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування, наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву

167

168

169

170

171

 

 

Звук  [т],[т']. Букви Т   т. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування, наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки. Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. 

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

172

173

174

 

 

 

Звук  [г]. Букви Г  г. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Друкування, наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку чи скоромовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву

175

 

 

Повторення та закріплення вивчених букв. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички». Вправи на засвоєння вивчених букв.

 

 

 

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На 2 клас орієнтовно:

 

 

 

 

 

Звук  [ґ]. Букви Ґ ґ. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Друкування, наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички

 

 

 

 

Звук   [з], [з']. Букви З  з. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Друкування, наведення букв, складів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею внизу.

 

 

 

 

Звук  [ж]. Букви  Ж  ж. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Друкування, наведення букв, складів. Письмо подовженої палички з петлею вгорі.

 

 

 

 

Звук  [ш]. Букви  Ш ш. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Скоромовка. Друкування, наведення букв, складів. Письмо подовженої палички з петлею вгорі.

 

 

 

 

Звук [х]. Букви  Х х. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Друкування, наведення букв, складів. Письмо лівого півовала.

 

 

 

 

Звук [й]. Букви  Й й.  Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Друкування, наведення букв, складів. Письмо лівого півовала

 

 

 

 

Звук [ч]. Букви  Ч ч. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Друкування, наведення букв, складів. Письмо лівого півовала

 

 

 

 

Букви Щ щ. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Друкування, наведення букв, складів. Письмо правого півовала

 

 

 

 

Букви Я  я.  Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Друкування, наведення букв, складів. Письмо правого півовала

 

 

 

 

Букви  Ю ю. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Послідовність подій.  Друкування, наведення букв, складів. Письмо правого півовала

 

 

 

 

Букви Є є. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Друкування, наведення букв, складів. Письмо правого півовала.

 

 

 

 

Буква  ь ( знак м’якшення). Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Друкування, наведення букв, складів. Письмо овала.

 

 

 

 

Алфавіт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алфавіт

 

175

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Цілі навчання: розвиток усного мовлення та опанування грамотою, збагачення і поступове накопичення словникового запасу, уявлень про навколишній світ. Розвивати увагу, уміння зосереджуватися, сприймання (зорове і слухове) , пам’ять, дрібну і загальну моторику, здібність до аналізу й синтезу та інших розумових процесів. Активізація (а не механічне тренування)  мислительної діяльності: кожне слово, кожне речення, яке Ліза чує або  їй читають, мусить бути нею усвідомлено. Спиратися на більшу кількість збережених  аналізаторів, викликати у Лізи емоції, стимулювати більшу самостійність в роботі. Зацікавлювати учбовою працею. Розвивати уміння уважно слухати педагога, розуміти і виконувати його розпорядження, завдання, інструкції, доручення; культурно поводитися в найближчому середовищі, слухати і розуміти оточуючих, вміти про щось попросити; усвідомити себе ученицею, знати і виконувати прості обов’язки учнів; орієнтуватися в найближчому середовищі (класі, ліцеї, їдальні, спортзалі, на подвір’ї). розвивати важливі для читання і письма мовного і фонематичного слуху, аналітико-синтетичної діяльності. Проводити роботу над уточненням і розвитком слухових і зорових сприймань, спеціальною підготовкою дитини до письма. Роботу над розвитком усного мовлення і мислення пов’язувати зі спостереженнями предметів, які вивчаються, оточують дитину, явищ природи і праці самої дитини та інших людей (в класі, в школі, вдома, на подвір’ї, у парку тощо). Правильно організувати ігрову та предметно-практичну діяльність для Лізи з метою виховання вміння жити і працювати в колективі, підкорювати свої бажання потребам класу. Накопичування активного словникового запасу.  

Навчати співвідносити звук і букву, зливати букви у склади. Паралельно з вивченням друкованих букв пробувати вивчати і рукописні, використовувати вправи у наведенні елементів букв і самих букв, їх з’єднань з вивченими буквами. При цьому і письмо-наведення, і списування, застосовуються після попереднього звукового аналізу і складання звукосполучень, складів і слів з розрізної азбуки.

ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Ліза буде з допомогою вчителя/асистента вчителя: вчитися сприймати монологічне висловлення (казку, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з/без опорою на наочність, показувати малюнок-відповідь на просте запитання; розвивати власний словниковий запас; обирати для письма правильне приладдя, за вказівкою педагога, відповідно зразка ( шрифт, колір, розмір тощо); вчитися дотримуватися певних правил щодо оформлення букв на письмі; розвивати дрібну моторику рук; малювати або добирати ілюстрації до художнього тексту (прослуханого), створювати аплікації, ліпити (наприклад, персонажів казок тощо); повторювати за педагогом слів, речення з різною інтонацією та емоційним забарвленням; використовувати голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; імпровізувати з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, пісень тощо; вивчати / повторювати маленькі скоромовки, чистомовки, забавлянки, віршики; називати зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм); створювати прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, колаж тощо); знаходити подібне і відмінне у буквах, малюнках, зображеннях, навколишньому світі; визначати послідовність подій у тексті за ілюстраціями; вибирати картку-емоцію про власні почуття та емоції від прослуханого чи побаченого; обирати букви на позначення звуків на письмі, називати букви за їх графічним зображенням; вказувати на малюнок або одним словом відповідати на запитання типу хто?, що?, коли?, де?, за вказівкою «Покажи», «Знайди», «Скажи» тощо.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лазарович Любов
    Ваша робота НЕЙМОВІРНА. Творчого вам натхнення!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
2797
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку