Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас 2 семестр за підручником Л. Варзацька, Т. Трохименко

Про матеріал
Пропоную календарно - тематичне планування уроків Української мови за програмою Савченко та підручником Л. Варзацька, Т. Трохименко. Під час планування визначені програмні вимоги, які зазначені на кожне заняття та допоможуть вчителеві здійснювати оцінювання знань дітей за індексами.
Перегляд файлу

 Календарне планування уроків української мови в 3 класі

(посібник «Українська мова та читання» Л. Варзацька, Т. Трохименко 

частина 1

Вчитель:  _________________________________________

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин =______уроків (святкові дні_____________________)

(66 годин української мови, 10 годин розвитку зв’язного мовлення)

Дата

Тема уроку

Стор.

Примітки

  1.  

 

ЧАСТИНИ МОВИ

Поняття про частини мови. Службові слова. Роль службових слів у реченні.

 Ст. 63-65

Впр.151-156

 

  1.  

 

Прикметник  як частина  мови.  Дослідження  ролі прикметників у мовленні.

Ст. 86-88

Впр.204-209

 

  1.  

 

Встановлення  зв’язку  прикметників  з  іменниками.

 

Ст. 89-90

Впр.210-213

 

  1.  

 

Діагностична робота «Диктант»

 

 

  1.  

 

Зв’язок  прикметників  з  іменниками.  Вправляння у постановці  запитань до слів.  Перевірка  та редагування текстів.

 

 

  1.  

 

Уживання  прикметників  у прямому  і переносному значенні.

 

 

  1.  

 

Уживання  прикметників в описах. Тренувальні  вправи. Вправляння у складанні  речень та текстів.

 

 

  1.  

 

Редагування та перевірка тексту, що містить прикметники різних  родів.

 

 

  1.  

 

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми.

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв’язного  мовлення    Робота над розумінням діалогічного й монологічного мовлення.

Складання sms-повідомлення за поданою темою.

 

 

  1.  

 

Уживання   прикметників  у загадках.  Письмове переказування тексту розповідного змісту.

 

 

  1.  

 

Змінювання прикметників за  числами та питаннями.

 Ст. 91-93

Впр.214-218

 

  1.  

 

Змінювання прикметників за родами.  Дотримання культури оформлення письмових робіт.

Ст. 93-96

Впр.219-224

 

  1.  

 

Використання  виражальних засобів мови. Відтворення змісту прослуханого своїми словами.

 

 

  1.  

 

Зв'язок  прикметників  з  іменниками.  Дотримання графічних, гігієнічних і технічних правил письма.

 Ст. 96-98

Впр.225-229

 

  1.  

 

Змінювання  прикметників  за родами 

 Ст. 98-99

Впр.230-234

 

  1.  

 

Родові  закінчення   прикметників

Ст. 100-101

Впр.235-239

 

  1.  

 

Урок розвитку зв’язного  мовлення     Складання і записування запитань за змістом  прочитанного  та

відповідей  на  запитання.

 

 

  1.  

 

Змінювання  прикметників за числами в сполученні  з іменниками.

Ст. 100-103

Впр.240-244

 

  1.  

 

Використання  прикметників у власному мовленні.

 

 

  1.  

 

Діагностична робота «Списування»

 

 

  1.  

 

Аналіз  діагностичної   роботи.  Числівник  як частина мови.

Ст. 104-105

Впр.245-250

 

  1.  

 

Роль  числівників  у  мовленні.

Ст. 105-107

Впр.251-256

 

  1.  

 

Вимова і правопис  числівників.  Вправляння  у написанні  числівників. 

Ст. 108-109

Впр.257-262

 

  1.  

 

Засвоєння  правильної  вимови і правопису найуживаніших числівників.

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв’язного  мовлення     Обговорення письмових робіту парах, невеликих групах. Удосконалення тексту.  

 

 

  1.  

 

Повторення та закріплення  знань  про  числівник.

 

 

  1.  

 

Дієслово. Дослідження  ролі дієслів у мовленні.

 Ст. 110-111

Впр.263-267

 

  1.  

 

Дієслова-синоніми

 

 

  1.  

 

Зв'язок  дієслів з іншими  частинами   мови.

 Ст. 112-114

Впр.268-272

 

  1.  

 

Змінювання  дієслів за числами. 

 Ст. 115-116

Впр.273-277

 

  1.  

 

Змінювання  дієслів за часами. Робота з реченнями.

Ст. 116-118

Впр.272-283

 

  1.  

 

Теперішній, майбутній та минулий час.

Ст. 119-120

Впр.284-287

 

  1.  

 

Урок розвитку  зв’язного  мовлення  

Дослідження будови тексту. Визначення теми і мети тексту. Складання плану тексту. 

 

 

  1.  

 

Вправляння у визначенні часу дієслів.

Ст. 121-123

Впр.288-292

 

  1.  

 

Утворення  дієслів   теперішнього, майбутнього та минулого часу.

 Ст. 123-124

Впр. 293-297

 

  1.  

 

Вправляння у визначенні часу та числа дієслів.

Ст. 125-126

Впр. 298-301

 

  1.  

 

Правопис не з дієсловами.

Ст. 126-128

Впр.302-306

 

  1.  

 

Вживання дієслів у власному мовленні.

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: мовна тема   «Частини мови»

 

 

  1.  

 

РЕЧЕННЯ

Аналіз  діагностичної  роботи.  Дослідження речень, різних за метою висловлювання, інтонацією, зі звертаннями.

Ст. 129-131

Впр.307-311

 

  1.  

 

Урок розвитку  зв’язного   мовлення    Сприймання простих медіатекстів, виявлення в них очевидних ідей та прихованої інформації. Висловлення власного ставлення до медіаповідомлень.

 

 

  1.  

 

Визначення в реченні головних і другорядних членів.

 

Ст. 132-134

Впр.312-317

 

  1.  

 

Встановлення зав’язків між словами в словосполученні і реченні. Навчальний диктант.

Ст. 135-137

Впр.318-322

 

  1.  

 

Встановлення  зав’язків між словами в словосполученні і реченні.

 Ст. 135-139

Впр.323-327

 

  1.  

 

Побудова різних видів речень . Визначення в реченні головних і другорядних членів.

 

 

  1.  

 

Редагування речень. Відновлення речень в тексті.

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: мовна тема    «Речення. Члени речення»

 

 

  1.  

 

Аналіз  діагностичної роботи.

Урок розвитку зв’язного  мовлення    Створення простих медіа продуктів (прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення); кому і для чого призначені створені  медіа продукти

 

 

  1.  

 

Побудова різних видів речень.

 

 

  1.  

 

Розрізнення різних типів і стилів текстів (художні, науково-популярні, ділові).

Текст і його ознаки. Заголовок тексту.

§ 37. Ст. 140-141

Впр 328-332

 

  1.  

 

Дотримання культури оформлення письмових робіт.

Абзац. Роль абзаців у тексті. Найважливіші слова у тексті.

§  38. Ст. 142--144

Впр 333-337

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи. Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого. Визначення теми і мети тексту. Складання плану тексту

§  39. Ст. 144--149

Впр 338-343

 

  1.  

 

Урок розвитку зв’язного мовлення   Письмове переказування тексту розповідного змісту. Перевірка та редагування текстів.

 Робота над складанням і записуванням запитань за змістом прочитаного. Навчальний переказ.

 

 

  1.  

 

Визначення теми і мети почутої інформації. Дослідження будови тексту.

Текст-розповідь та його ознаки.  Тема і мета висловлювання.

§  40. Ст. 147--149

Впра344-346

 

  1.  

 

Відтворення змісту прослуханого своїми словами.

Досліджуємо будову тексту-розповіді.

§  40. Ст. 143--144

Впр 346-347

 

  1.  

 

Визначення теми і мети почутої інформації.

Текст-опис.Тема і мета висловлювання.

§  41. Ст. 149

Впр348-349

 

  1.  

 

Використання виражальних засобів мови.

Текст-опис. Досліджуємо ознаки та будову.

§  41. Ст. 150-151

Впр350-352

 

  1.  

 

Висловлення власного ставлення до змісту написаного. Дослідження будови тексту.

Текст-міркування.  Тема і мета висловлювання.

§ 42. Ст. 151

Впр353-354

 

  1.  

 

Вибір необхідної інформації з почутого.

Текст-міркування. Досліджуємо ознаки та будову.

§  42. Ст. 152-153

Впр 355-357

 

  1.  

 

Вираження власної думки щодо змісту прослуханого.

Ознайомлення з жанром есе.

 

§  43. Ст. 153-155

Впр 358-363

 

  1.  

 

Урок розвитку зв’язного мовлення   Побудова зв’язних текстів (розповідь, опис, міркування). Обговорення письмових робіт.

 Діагностична  робота: письмовий переказ

 

 

  1.  

 

Створення усних монологічних висловлень (розповідь, опис, міркування, есе) самостійно та з опорою на дидактичні матеріали (даним початком, основною частиною або кінцівкою, складеним планом).   Творча робота над есе

§ 44. Ст. 155-157

Впр363-367

 

  1.  

 

Розрізнення різних типів і стилів текстів (художні, науково-популярні, ділові).   Текст і його ознаки. Заголовок тексту.

§ 37. Ст. 140-141

Впр 328-332

 

  1.  

 

Повторення  вивченого за 2 семестр

Усне та писемне  мовлення.

 

 

  1.  

 

Дослідження будови тексту. Розрізнення різних типів і стилів текстів

 

 

  1.  

 

Діагностична  робота: диктант.

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи . Слово. Значення слова. Будова слова.

 

 

  1.  

 

Частини  мови.

 

 

  1.  

 

Члени речення.

 

 

  1.  

 

Урок розвитку  зв’язного   мовлення    Написання  есе: «Я успішно  закінчив   навчання» або «Мої літні канікули»

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
18 липня 2021
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку