Календарно-тематичне планування з української мови, 4 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу на ІІ семестр, за підручником Г. Сапун, О. Придаток.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

Українська мова

 ( Автор підручника Г. Сапун )

Розраховане згідно навчального плану на 5 годин на тиждень.

ІІ семестр

№ з/п

Тема уроку

Дата

81.

КНИГИ — БЕЗЦІННИЙ СКАРБ.. Олександр Афонін «Книжковий світ — то особливий світ…». ЗАЙМЕННИК. Основні ознаки займенників як частини мови.

 

 

 

82.

Ганна Черінь «Пригоди української книжки». Обмін думками «Як я обираю книгу для читання».

 

 

83.

РЗМ. Сторінками улюблених книжок.

 

84.

Особові займенники. Складання діалогу «Пам’ятники книгам».

 

85.

Любов Відута «Я у мріях побувала…» ( напам’ять ). Добір заголовка до вірша. Відмінювання особових займенників першої та другої особи. Мовне дослідження.

 

86.

Відмінювання займенників третьої особи.

 

87.

Лідія Повх «У бібліотеці». Обмін думками «Які книги (паперові чи електронні) цікавіше читати?». Діалог «Аудіокнига — це економія часу».

 

88.

За Мариною Кірносовою «Книжка». Складання плану тексту. Театралізація уривків.

 

89.

Євген Бандуренко «Догадлива Соня». Написання займенників з прийменниками.

 

90.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 1. Мовна тема. Займенник.

 

91.

Аналіз діагностичної роботи. ЦІКАВИНКИ ЗВІДУСІЛЬ.

 РЗМ. Галина Володимирська «Все починалося з бурульки». Складання реклами.

 

92.

ДІЄСЛОВО. Григорій Єлизаветін «Як торгували в давнину?». Дієслово. Основні ознаки дієслова як частини мови.

 

93.

Леонід Талалай «Ми підемо до лісу…». Добір заголовка до вірша. Дієслова-синоніми та дієслова-антоніми.

 

94.

За Лесею Москаленко «З життя рукавичок». Роль дієслів у текстах.  

 

95.

Складання опису «Екорукавички». Роль дієслів у текстах. Написання слова гардероб.

 

96.

За Віктором Калашниковим «Як оживають малюнки». Складання сценарію мультфільму.

 

97.

Євген Бандуренко «За трьома зайцями». Неозначена форма дієслова. Мовне дослідження. 

 

98.

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами.

 

99.

За матеріалами інтернет-джерел «Навіщо бобри будують дамби?» Визначення типу тексту. Змінювання дієслів за числами. Мовне дослідження

 

100.

Грицько Бойко «На санчатах» ( напам’ять ). Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. Мовне дослідження .

 

101.

Діагностична робота № 2 . Списування.

 

102.

Аналіз діагностичної роботи. ЛЮБИТИ ПРИРОДУ — ЦІНУВАТИ ЖИТТЯ.

За Наталією Дев’ятко «Павук». Характеристика персонажа. Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин.

 

103.

РЗМ. Творчий переказ тексту за колективно складеним планом. За Миколою Вінграновським «Волохань».

 

104.

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. Мовне дослідження.

 

105.

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому і майбутньому часі (з використанням алгоритму з опорою на третю особу множини).

 

106.

Марія Солтис-Смирнова «Як ставок чистили». Порівняння творів, різних за жанрами, схожих за тематикою.

 

107.

Василь Вітка «Галка». Визначення головної думки вірша. Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами (в однині)

 

108.

Мар’яна Савка «Пташка у раю гніздечко мостила…». Вимова і написання дієслів на -ся (-сь). Мовне дослідження.

 

109.

Микола Яненко «Спасибі вам, дельфіни!». Складання плану тексту. Складання «хмари слів» на морську тематику за змістом тексту.

 

110.

Вживання дієслів у правильних граматичних формах у власному мовленні. Написання слова дисципліна.

 

111.

За Наталією Гуркіною «Метелики». Визначення реального та казкового в тексті. Складання іншої кінцівки твору. 

 

112.

Не з дієсловами.

 

113.

Узагальнення вивченого про дієслово.

 

114.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 3. Мовна тема. Дієслово.

 

115.

Аналіз діагностичної роботи. Творчі завдання.

 

116.

СВІТ ДИТИНСТВА У ПРОЗІ ТА ПОЕЗІЇ. РЗМ. Обґрунтування вибору заголовка тексту. Анатолій Григорук «Куди вітрець, туди й розумець».

 

117.

ПРИСЛІВНИК. Іван Андрусяк «Добре знати іноземні мови». Прислівник як частина мови. Написання слів вперед, попереду.

 

118.

Тетяна Винник «Буває». Добір інших заголовків до твору. Обґрунтування своєї думки. Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми. Написання слів назад, ззаду.

 

119.

Всеволод Нестайко «Незнайомець» (уривок з повісті-казки «В Країні Сонячних Зайчиків»

 

120.

Всеволод Нестайко «Незнайомець» (уривок з повісті-казки «В Країні Сонячних Зайчиків»). Визначення емоційного стану головного персонажа.

 

121.

Доречне вживання прислівників у мовленні. Написання слів щодня, щотижня, щогодини.

 

122.

Марина Павленко «Найда» (уривок з книги «Миколчині історії»). Переказування твору від імені персонажа.

 

123.

Дослідження будови прислівників. Мовне дослідження.

 

124.

РЗМ. За Василем Сухомлинським «Що посієш, те й пожнеш». Складання плану оповідання. Власна оцінка вчинків персонажа прочитаного тексту.

 

125.

Діагностична робота. №  4. Аудіювання

 

126.

Аналіз діагностичної роботи. СТАНЬ УСПІШНИМ! Ліна Костенко. «Бузиновий цар». Словесне малювання.

 

127.

РЕЧЕННЯ. Бруно Ферреро «Дуб і Троянда». Визначення головної думки твору. Види речень за метою висловлювання та інтонацією.

 

128.

Головні та другорядні члени речення. Граматична основа речення. Підмет і присудок як головні члени речення.

 

129.

Зв’язок слів у реченні.

 

130.

За матеріалами інтернет-джерел «Як український емігрант добився успіху». Проєкт «Наші успішні земляки». Написання слова кілометр.

 

131.

Однорідні члени речення. Мовне дослідження.

 

132

РЗМ. Леся Вознюк «Стань успішним!» Складання есе «Я хочу бути успішною людиною». Написання слова урівноваженість.

 

133.

За матеріалами інтернет-джерел «Ігри нескорених». Написання слова оптимізм.

 

134.

Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. Мовне дослідження.

 

135.

За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні» (ява перша). Інсценізація уривків п’єси.

 

136.

За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні» (ява друга). Інсценізація уривків п’єси.

 

137.

За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні». Визначення основної думки п’єси.

 

138.

 Анатолій Костецький  «Сміється поле, річка, ліс» ( напам’ять )

 

139.

Творчі та індивідуальні завдання до теми «Речення»

 

140.

Узагальнення вивченого про речення.

 

141.

Діагностична робота. № 5. Робота з літературним твором

 

142.

Аналіз діагностичної роботи. РЗМ. Крилата (Любов Пікас) «У кожного свій талант». Написання твору з обґрунтуванням своєї думки.

 

143.

ЗЕМЛЯ СТРІЧАЄ КВІТАМИ ВЕСНУ. Микола Лисич «Квітень». Тетяна Яблонська «На лісовій галявині» (репродукція). 

 

144

ТЕКСТ. Повторення вивченого про текст. Олександр Копиленко «Сади цвітуть!» (напам’ять уривок оповідання ).

 

145.

Ярема Гоян «Великдень». Роль слів у побудові тексту.

 

146

Василь Сухомлинський «Шпак прилетів». Поділ тексту на частини. План.

 

147.

РЗМ. Написання письмового переказу за допомогою плану та опорних слів.

 

148.

Анатолій Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце». Вибірковий переказ тексту.

 

149.

Діагностична робота № 6. Письмовий переказ тексту

 

150.

Аналіз діагностичної роботи. За Володимиром Бондаренком «Сезон тиші». Складання тексту-міркування на основі прочитаного твору.

 

151.

Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання слів по-перше, по-друге, по-третє.

 

152.

СІМ’Я ДЛЯ НАС ДОРОЖЧА НАД УСЕ. За Мариною та Сергієм Дяченками «Летючий капелюх». Визначення реальних та фантастичних подій у тексті. Словесний опис фантастичних персонажів. Складання запитань для інтерв’ю з фантастичними істотами.

 

153.

Розрізнення художніх та науково-популярних текстів.

 

154.

Текст – опис. Складання текстів-описів за допомогою малюнку.

 

155.

РЗМ. Лев Квітко «Бабусині руки». Опис зовнішності людини. Написання слова портрет.

 

156.

Діагностична робота № 7. Усний твір.

 

157.

За матеріалами інтернет-джерел «День матері». Особливості тексту-есе. Вірш про маму (напам’ять). 

 

158.

Віра Правоторова «З дідусем у зорельоті». Написання розповіді «Вихідні з дідусем»

 

159.

Узагальнення вивченого про текст.

 

160.

За Ігорем Росоховатським «Універсальні ліки». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин.

 

161.

За Ігорем Росоховатським «Універсальні ліки». Вибірковий переказ.

 

162.

Діагностична робота № 8.  Письмовий твір.

 

163.

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 1-4 КЛАСАХ.

 

164.

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого.

 

165.

Повторення вивченого. Частини мови.

 

166.

ДПА.

 

167.

Повторення вивченого. Частини мови. 

 

168

Діагностична робота № 9. Читання мовчки.

 

169.

Повторення за темами «Текст» та «Речення». Творчі та індивідуальні завдання з теми.

 

170.

Діагностична робота № 10. Читання вголос.

 

171.

За матеріалами інтернет-джерел «День Вишиванки». Проєкт «День вишиванки».

 

172.

Діагностична робота. № 11 . Диктант.

 

173.

Аналіз діагностичної роботи. Конкурс – декламаторів.

 

174.

Микола Сингаївський «Що сказало сонце?». Узагальнення знань і вмінь, здобутків у 4 класі.

 

175.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
13 травня 2023
Переглядів
3304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку