ІІ семестр |
||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
81. |
КНИГИ — БЕЗЦІННИЙ СКАРБ.. Олександр Афонін «Книжковий світ — то особливий світ…». ЗАЙМЕННИК. Основні ознаки займенників як частини мови. |
|
82. |
Ганна Черінь «Пригоди української книжки». Обмін думками «Як я обираю книгу для читання». |
|
83. |
РЗМ. Сторінками улюблених книжок. |
|
84. |
Особові займенники. Складання діалогу «Пам’ятники книгам». |
|
85. |
Любов Відута «Я у мріях побувала…» ( напам’ять ). Добір заголовка до вірша. Відмінювання особових займенників першої та другої особи. Мовне дослідження. |
|
86. |
Відмінювання займенників третьої особи. |
|
87. |
Лідія Повх «У бібліотеці». Обмін думками «Які книги (паперові чи електронні) цікавіше читати?». Діалог «Аудіокнига — це економія часу». |
|
88. |
За Мариною Кірносовою «Книжка». Складання плану тексту. Театралізація уривків. |
|
89. |
Євген Бандуренко «Догадлива Соня». Написання займенників з прийменниками. |
|
90. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 1. Мовна тема. Займенник. |
|
91. |
Аналіз діагностичної роботи. ЦІКАВИНКИ ЗВІДУСІЛЬ. РЗМ. Галина Володимирська «Все починалося з бурульки». Складання реклами. |
|
92. |
ДІЄСЛОВО. Григорій Єлизаветін «Як торгували в давнину?». Дієслово. Основні ознаки дієслова як частини мови. |
|
93. |
Леонід Талалай «Ми підемо до лісу…». Добір заголовка до вірша. Дієслова-синоніми та дієслова-антоніми. |
|
94. |
За Лесею Москаленко «З життя рукавичок». Роль дієслів у текстах. |
|
95. |
Складання опису «Екорукавички». Роль дієслів у текстах. Написання слова гардероб. |
|
96. |
За Віктором Калашниковим «Як оживають малюнки». Складання сценарію мультфільму. |
|
97. |
Євген Бандуренко «За трьома зайцями». Неозначена форма дієслова. Мовне дослідження. |
|
98. |
Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами. |
|
99. |
За матеріалами інтернет-джерел «Навіщо бобри будують дамби?» Визначення типу тексту. Змінювання дієслів за числами. Мовне дослідження |
|
100. |
Грицько Бойко «На санчатах» ( напам’ять ). Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами. Мовне дослідження . |
|
101. |
Діагностична робота № 2 . Списування. |
|
102. |
Аналіз діагностичної роботи. ЛЮБИТИ ПРИРОДУ — ЦІНУВАТИ ЖИТТЯ. За Наталією Дев’ятко «Павук». Характеристика персонажа. Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. |
|
103. |
РЗМ. Творчий переказ тексту за колективно складеним планом. За Миколою Вінграновським «Волохань». |
|
104. |
Змінювання дієслів майбутнього часу за особами й числами. Мовне дослідження. |
|
105. |
Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому і майбутньому часі (з використанням алгоритму з опорою на третю особу множини). |
|
106. |
Марія Солтис-Смирнова «Як ставок чистили». Порівняння творів, різних за жанрами, схожих за тематикою. |
|
107. |
Василь Вітка «Галка». Визначення головної думки вірша. Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами (в однині) |
|
108. |
Мар’яна Савка «Пташка у раю гніздечко мостила…». Вимова і написання дієслів на -ся (-сь). Мовне дослідження. |
|
109. |
Микола Яненко «Спасибі вам, дельфіни!». Складання плану тексту. Складання «хмари слів» на морську тематику за змістом тексту. |
|
110. |
Вживання дієслів у правильних граматичних формах у власному мовленні. Написання слова дисципліна. |
|
111. |
За Наталією Гуркіною «Метелики». Визначення реального та казкового в тексті. Складання іншої кінцівки твору. |
|
112. |
Не з дієсловами. |
|
113. |
Узагальнення вивченого про дієслово. |
|
114. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 3. Мовна тема. Дієслово. |
|
115. |
Аналіз діагностичної роботи. Творчі завдання. |
|
116. |
СВІТ ДИТИНСТВА У ПРОЗІ ТА ПОЕЗІЇ. РЗМ. Обґрунтування вибору заголовка тексту. Анатолій Григорук «Куди вітрець, туди й розумець». |
|
117. |
ПРИСЛІВНИК. Іван Андрусяк «Добре знати іноземні мови». Прислівник як частина мови. Написання слів вперед, попереду. |
|
118. |
Тетяна Винник «Буває». Добір інших заголовків до твору. Обґрунтування своєї думки. Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми. Написання слів назад, ззаду. |
|
119. |
Всеволод Нестайко «Незнайомець» (уривок з повісті-казки «В Країні Сонячних Зайчиків» |
|
120. |
Всеволод Нестайко «Незнайомець» (уривок з повісті-казки «В Країні Сонячних Зайчиків»). Визначення емоційного стану головного персонажа. |
|
121. |
Доречне вживання прислівників у мовленні. Написання слів щодня, щотижня, щогодини. |
|
122. |
Марина Павленко «Найда» (уривок з книги «Миколчині історії»). Переказування твору від імені персонажа. |
|
123. |
Дослідження будови прислівників. Мовне дослідження. |
|
124. |
РЗМ. За Василем Сухомлинським «Що посієш, те й пожнеш». Складання плану оповідання. Власна оцінка вчинків персонажа прочитаного тексту. |
|
125. |
Діагностична робота. № 4. Аудіювання |
|
126. |
Аналіз діагностичної роботи. СТАНЬ УСПІШНИМ! Ліна Костенко. «Бузиновий цар». Словесне малювання. |
|
127. |
РЕЧЕННЯ. Бруно Ферреро «Дуб і Троянда». Визначення головної думки твору. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. |
|
128. |
Головні та другорядні члени речення. Граматична основа речення. Підмет і присудок як головні члени речення. |
|
129. |
Зв’язок слів у реченні. |
|
130. |
За матеріалами інтернет-джерел «Як український емігрант добився успіху». Проєкт «Наші успішні земляки». Написання слова кілометр. |
|
131. |
Однорідні члени речення. Мовне дослідження. |
|
132 |
РЗМ. Леся Вознюк «Стань успішним!» Складання есе «Я хочу бути успішною людиною». Написання слова урівноваженість. |
|
133. |
За матеріалами інтернет-джерел «Ігри нескорених». Написання слова оптимізм. |
|
134. |
Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. Мовне дослідження. |
|
135. |
За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні» (ява перша). Інсценізація уривків п’єси. |
|
136. |
За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні» (ява друга). Інсценізація уривків п’єси. |
|
137. |
За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні». Визначення основної думки п’єси. |
|
138. |
Анатолій Костецький «Сміється поле, річка, ліс» ( напам’ять ) |
|
139. |
Творчі та індивідуальні завдання до теми «Речення» |
|
140. |
Узагальнення вивченого про речення. |
|
141. |
Діагностична робота. № 5. Робота з літературним твором |
|
142. |
Аналіз діагностичної роботи. РЗМ. Крилата (Любов Пікас) «У кожного свій талант». Написання твору з обґрунтуванням своєї думки. |
|
143. |
ЗЕМЛЯ СТРІЧАЄ КВІТАМИ ВЕСНУ. Микола Лисич «Квітень». Тетяна Яблонська «На лісовій галявині» (репродукція). |
|
144 |
ТЕКСТ. Повторення вивченого про текст. Олександр Копиленко «Сади цвітуть!» (напам’ять уривок оповідання ). |
|
145. |
Ярема Гоян «Великдень». Роль слів у побудові тексту. |
|
146 |
Василь Сухомлинський «Шпак прилетів». Поділ тексту на частини. План. |
|
147. |
РЗМ. Написання письмового переказу за допомогою плану та опорних слів. |
|
148. |
Анатолій Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце». Вибірковий переказ тексту. |
|
149. |
Діагностична робота № 6. Письмовий переказ тексту |
|
150. |
Аналіз діагностичної роботи. За Володимиром Бондаренком «Сезон тиші». Складання тексту-міркування на основі прочитаного твору. |
|
151. |
Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком. Написання слів по-перше, по-друге, по-третє. |
|
152. |
СІМ’Я ДЛЯ НАС ДОРОЖЧА НАД УСЕ. За Мариною та Сергієм Дяченками «Летючий капелюх». Визначення реальних та фантастичних подій у тексті. Словесний опис фантастичних персонажів. Складання запитань для інтерв’ю з фантастичними істотами. |
|
153. |
Розрізнення художніх та науково-популярних текстів. |
|
154. |
Текст – опис. Складання текстів-описів за допомогою малюнку. |
|
155. |
РЗМ. Лев Квітко «Бабусині руки». Опис зовнішності людини. Написання слова портрет. |
|
156. |
Діагностична робота № 7. Усний твір. |
|
157. |
За матеріалами інтернет-джерел «День матері». Особливості тексту-есе. Вірш про маму (напам’ять). |
|
158. |
Віра Правоторова «З дідусем у зорельоті». Написання розповіді «Вихідні з дідусем» |
|
159. |
Узагальнення вивченого про текст. |
|
160. |
За Ігорем Росоховатським «Універсальні ліки». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до частин. |
|
161. |
За Ігорем Росоховатським «Універсальні ліки». Вибірковий переказ. |
|
162. |
Діагностична робота № 8. Письмовий твір. |
|
163. |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 1-4 КЛАСАХ. |
|
164. |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого. |
|
165. |
Повторення вивченого. Частини мови. |
|
166. |
ДПА. |
|
167. |
Повторення вивченого. Частини мови. |
|
168 |
Діагностична робота № 9. Читання мовчки. |
|
169. |
Повторення за темами «Текст» та «Речення». Творчі та індивідуальні завдання з теми. |
|
170. |
Діагностична робота № 10. Читання вголос. |
|
171. |
За матеріалами інтернет-джерел «День Вишиванки». Проєкт «День вишиванки». |
|
172. |
Діагностична робота. № 11 . Диктант. |
|
173. |
Аналіз діагностичної роботи. Конкурс – декламаторів. |
|
174. |
Микола Сингаївський «Що сказало сонце?». Узагальнення знань і вмінь, здобутків у 4 класі. |
|
175. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|