Українська мова
(за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко)
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
50 |
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками (таблиця відмінювання) в однині та множині. |
|
|
51 |
Вправи на визначення відмінка прикметника в реченні |
|
|
52 |
Побудова сполучень слів і речень з прикметниками в різних відмінкових формах, введення їх у текст |
|
|
53 |
Розвиток зв'язного мовлення. Переказ тексту «Джерельце взимку» |
|
|
54 |
Вимова і правопис прикметників із суфіксами -ськ, -зьк, -цьк |
|
|
55 |
Контрольна робота: диктант |
|
|
56 |
Аналіз контрольної роботи. Уживання знака м'якшення перед закінченням прикметників. Тема |
|
|
57 |
Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів |
|
|
58 |
Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду |
|
|
59 |
Відмінювання прикметників у множині |
|
|
60 |
Вправи на вживання різних відмінкових форм прикметників у множині |
|
|
61 |
Узагальнення і систематизація знань і вмінь за темою «Прикметник» |
|
|
62 |
Контрольна робота з мовної теми «Прикметник» |
|
|
63 |
Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв'язного мовлення. Докладний переказ тексту «Життя в зимовому лісі» |
|
|
Числівник |
|||
64 |
Загальне уявлення про числівник як частину мови. Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні |
|
|
65 |
Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників |
|
|
66 |
Питання до кількісних і порядкових числівників |
|
|
67 |
Узагальнення і систематизація знань і вмінь за темою «Числівник» |
|
|
68 |
Контрольна робота: списування |
|
|
69 |
Аналіз контрольної роботи. Розвиток зв'язного мовлення. Твір-есе «Чому я люблю свою Батьківщину?» Тема |
|
|
Займенник |
|||
70 |
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті |
|
|
71 |
Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах |
|
|
72 |
Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини |
|
|
73 |
Відмінювання особових займенників |
|
|
74 |
Вживання займенників з прийменниками |
|
|
75 |
Розвиток зв'язного мовлення. Стислий переказ тексту «Дві груші й одна» |
|
|
76 |
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. |
|
|
77 |
Вправи на використання займенників для зв'язку речень у текстах. Удосконалення текстів, шляхом використання займенників замість лексичних повторів |
|
|
Дієслово |
|||
78 |
Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв'язок з іменниками) |
|
|
79 |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях |
|
|
80 |
Особливості речень з однорідними присудками |
|
|
81 |
Розвиток зв'язного мовлення. Творчий переказ тексту «Правда буває гірша за неправду» |
|
|
82 |
Роль дієслів у текстах розповідного та описового характеру. |
|
|
83 |
Неозначена форма дієслова (початкова форма) |
|
|
84 |
Змінювання дієслів за часами |
|
|
85 |
Змінювання дієслів за числами. |
|
|
86 |
Дієслова теперішнього часу |
|
|
87 |
Розвиток зв'язного мовлення. Вибірковий переказ тексту «В гостях у весни» |
|
|
88 |
Дієслова майбутнього часу |
|
|
89 |
Контрольна робота: диктант |
|
|
90 |
Аналіз контрольної роботи. Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи. Тема |
|
|
91 |
Правопис особових закінчень дієслів 2-ї особи |
|
|
92 |
Правопис особових закінчень дієслів 3-ї особи |
|
|
93 |
Дієслова минулого часу |
|
|
94 |
Дієслова на -ся (-сь) |
|
|
95 |
Розвиток зв'язного мовлення. Твір з обґрунтуванням власної думки «Моя улюблена телепередача» |
|
|
96 |
Повторення вивченого про дієслово |
|
|
97 |
Контрольна робота з мовної теми «Дієслово» |
|
|
Прислівник |
|||
98 |
Аналіз перевірної роботи. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами) |
|
|
99 |
Роль прислівників - синонімів у мовленні |
|
|
100 |
Роль прислівників - антонімів у мовленні |
|
|
101 |
Розвиток зв'язного мовлення. Твір з обґрунтуванням своєї думки «Моя заповітна мрія» |
|
|
102 |
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація. |
|
|
103 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками |
|
|
104 |
Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах |
|
|
105 |
Правопис найуживаніших прислівників |
|
|
106 |
Узагальнення вивченого про прислівник |
|
|
107 |
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Біла пір’їнка» |
|
|
Повторення вивченого в 1-4 класах |
|||
108 |
Що ми знаємо про текст, речення, слово. Що ми знаємо про іменник. Що ми знаємо про прикметник Тема |
|
|
109 |
Що ми знаємо про займенник та числівник |
|
|
110 |
Що ми знаємо про дієслово та прислівник. Повторення й узагальнення вивченого за рік |
|
|