Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми: Українська мова : програма. 10–11 класи. Академічний рівень. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv.
КТП укладено відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».
Календарно-тематичне планування
з української мови для 11-их класів
на 2018 − 2019 н. р.
Пояснювальна записка
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми: Українська мова : програма. 10–11 класи. Академічний рівень. URL : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv.
КТП укладено відповідно до листа МОНУ від 03.07.2018 р. № 1/9-415 «Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році».
Підручник. Українська мова : підруч. для 11 кл. ЗНЗ з навчанням естетичний укр. мовою : академ. рівень, профіл. рівень / С. О. Караман та ін. К. : Освіта, 2011. 416 с.
Академічний рівень - 70 год. (2 год. на тиждень)
Фронтальні види контролю робіт |
||
|
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми▫ (тестові завдання) |
2 |
2 |
Письмо: |
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
- |
Правопис: |
|
|
|
1 |
1 |
Форми контролю |
Індивідуальні види контрольних робіт |
|
Діалог |
1 |
- |
Усний переказ |
1 |
- |
Усний твір |
- |
1 |
Читання вголос |
- |
1 |
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
К-сть годин |
І семестр |
|||
Повторення вивченого в 10 класі. Стилістика мови. Культура мовлення |
|||
1 |
|
Стилістика як розділ науки про мову. Фонетичні, лексичні, фразеологічні, словотворчі засоби стилістики |
1 |
2 |
|
Норма літературної мови як основне поняття правильності мовлення, її варіативність |
1 |
3 |
|
Стилістичне забарвлення граматичних понять і граматичних форм. Написання -н- у прикметниках, дієприкметниках, займенниках, прислівниках; -нн- у прикметниках, прислівниках |
1 |
4 |
|
Поняття роду, числа. Не з різними частинами мови |
1 |
5 |
|
РМ. Навчальне читання мовчки текстів діалогічного й монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види запису почутого: докладний запис, конспект |
1 |
6 |
|
Власні і загальні назви. Велика буква і лапки у власних назвах |
1 |
7 |
|
Ступені порівняння. Написання складних прикметників |
1 |
8 |
|
РМ. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням(висловлення власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків) Усний переказ |
1 |
9 |
|
РМ. Письмовий стислий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням (висловлення власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків) |
1 |
10 |
|
Повні й короткі, стягнені й нестягнені форми прикметників |
1 |
11 |
|
Займенники й контекст. Синоніміка займенникових форм. Правопис займенників |
1 |
12 13 |
|
РМ. Контрольний переказ із творчим завданням |
2 |
14 |
|
Стилістичні аспекти дієслівних категорій. Синоніміка дієприкметників. Синоніміка дієприслівників |
1 |
15 |
|
Пунктограма при відокремлених другорядних членах речення |
1 |
16 |
|
Тематична контрольна робота №1 (тестові завдання) |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Стилістика простих речень |
|||
17 |
|
Види простих речень і їх відтінки значень |
1 |
18 |
|
РМ. Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог-обмін думками, враженнями (офіційна і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної теми Діалог |
1 |
19 |
|
Синоніміка: двоскладних і односкладних речень; неозначено-особових, узагальнено-особових і безособових; означено-особових і безособових |
1 |
20 |
|
Синоніміка мовних засобів вираження: присудка, другорядних членів; інверсія замість прямого порядку слів |
1 |
21 |
|
РМ. Виступ під час дискусії (підготовлений і непідготовлений) на суспільно-політичну або морально-етичну теми, його композиція. Основні способи виступу |
1 |
22 23 |
|
РМ. Контрольний твір-есе
|
2 |
24 |
|
Синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів. Пунктограми у простому реченні |
1 |
25 |
|
Вираження різноманітних смислових значень за допомогою звертань, вставних слів і вставних конструкцій, їх емоційно-експресивний характер |
1 |
26 |
|
Пунктограми у простому реченні. Практикум |
1 |
27 |
|
Контрольна робота (диктант) |
1 |
28 |
|
Тематична контрольна робота №2 (тестові завдання) |
1 |
29 |
|
РМ. Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і по мобільному телефону (sms) |
1 |
30 |
|
РМ. Основні вимоги до культури спілкування по телефону і в Інтернеті |
1 |
31 |
|
Повторення вивченого. Просте речення. Синтаксичний аналіз простих речень |
1 |
32 |
|
Повторення вивченого. Розділові знаки в простому реченні |
1 |
33 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого у І семестрі |
1 |
Тематична оцінка |
|||
ІІ семестр |
|||
Стилістика складних речень |
|||
34 |
|
Види складних речень. Пунктограми у складному реченні |
1 |
35 |
|
Смислові відношення між частинами складних речень |
1 |
36 |
|
Синоніміка складносурядних і складнопідрядних речень; складних безсполучникових і складносурядних; складних безсполучникових і складнопідрядних |
1 |
37 38 |
|
РМ. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (висловлення власного ставлення до подій, героїв, їхніх учинків) |
2 |
39 |
|
Синоніміка складнопідрядних і простих речень з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотами |
1 |
40 41 |
|
РМ. Контрольний переказ із творчим завданням |
2 |
42 |
|
Пунктограми у складному реченні |
1 |
43 |
|
Синоніміка сполучників і сполучних слів, що з’єднують складні сполучникові речення |
1 |
44 |
|
РМ. Реферат за темою, пов’язаною з предметами, що вивчаються, особливості його побудови і мовне оформлення |
1 |
45 |
|
Пунктограми в складному реченні. Практикум |
1 |
46 |
|
РМ. Доповідь за темою, пов’язаною з предметами, що вивчаються,прийоми встановлення й збереження контакту з аудиторією |
1 |
47 |
|
Тематична контрольна робота (тестові завдання) |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Стилістика речень з різними засобами вираження чужого мовлення. Стилістика мовлення (функціональна). Культура мовлення |
|||
48 |
|
Пряма і непряма мова, її призначення й граматично-смислові особливості. Стилістичні особливості авторських слів при прямій мові. Синоніміка речень з прямою мовою |
1 |
49 |
|
Пунктограми при прямій мові |
1 |
50 |
|
Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Мовлення розмовне і книжне, їх співвідношення і особливості. Поняття стилю мовлення: позамовні ознаки й мовні |
1 |
51 |
|
Стилі мовлення, їх підстилі. Зміст і структура текстів кожного зі стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри |
1 |
52 |
|
РМ. Навчальне аудіювання текстів діалогічного й монологічного характеру різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види запису почутого: тези, докладний і короткий плани |
1 |
53 |
|
Мовлення правильне й комунікативно доцільне. Основні ознаки, вимоги до гарного мовлення |
1 |
54 |
|
Тематична контрольна робота (тестові завдання) |
1 |
Тематична оцінка |
|||
Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови |
|||
55 |
|
Лексикологія і фразеологія |
1 |
56 |
|
Морфологічна будова слова. Написання слів з найуживанішими орфограмами |
|
57 |
|
РМ. Усний твір-роздум на морально-етичну тему Усний твір |
1 |
58 |
|
Частини мови |
1 |
59 |
|
Слово, словосполучення, речення. |
1 |
60 |
|
Просте речення. Члени речення. Складне речення |
|
61 |
|
Система розділових знаків |
1 |
62 |
|
Текст. Його будова |
|
63 |
|
Контрольна робота (диктант) |
1 |
64 |
|
РМ. Читання текстів різних стилів Читання вголос |
1 |
65 |
|
Узагальнення вивченого протягом року |
1 |
Тематична оцінка |