УКРАЇНСЬКА МОВА
11 КЛАС
Рівень стандарту
(Відповідно до навчальних програм,
затверджених наказом МОН від 23.10.2017 №1407)
(105 год, 3 год на тиждень)
Форми контролю |
К-сть годин |
|
І сем |
ІІ се |
|
Перевірка мовної теми (контрольна робота), (тест чи диктант) |
2 |
2 |
Письмо: Есе |
2 |
3 |
Усний переказ |
Інд. |
|
Діалог |
Інд. |
|
Усний твір |
|
Інд. |
№ з/п |
|
Тема уроку |
Примітка |
|
І семестр Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості |
||||
1 |
|
Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість |
|
|
2 |
|
Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість |
|
|
Морфологічна норма |
||||
3 |
|
Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників |
|
|
4 |
|
Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників |
|
|
5 |
|
Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників |
|
|
6 |
|
Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників |
|
|
7 |
|
Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., |
|
|
8 |
|
Вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий) |
|
|
9 |
|
Контрольне есе “Що потрібно робити, щоб здійснилася мрія?” |
Контр.есе |
|
10 |
|
Прислівник. Ступені порівняння прислівників |
|
|
11 |
|
Прислівник. Ступені порівняння прислівників |
|
|
12 |
|
Прикметники, що перейшли в іменники |
|
|
13 |
|
Прикметники, що перейшли в іменники |
|
|
14 |
|
Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника |
|
|
15 |
|
Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника |
|
|
16 |
|
Дієслово, дієслівні форми |
|
|
17 |
|
Дієслово, дієслівні форми |
|
|
18 |
|
Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. |
|
|
19 |
|
Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. |
|
|
20 |
|
Контрольне есе “Мандрівка до одного з семи чудес України” |
Контр. есе |
|
21 |
|
Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть) |
|
|
22 |
|
Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини |
|
|
23 |
|
Активні й пасивні дієприкметники |
|
|
24 |
|
Активні й пасивні дієприкметники |
|
|
25 |
|
Контрольна робота №1. Морфологічна норма
|
КР №1 |
|
Синтаксична норма |
||||
26 |
|
Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка |
|
|
27 |
|
Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка |
|
|
28 |
|
Складні випадки синтаксичного узгодження |
|
|
29 |
|
Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці) |
|
|
30 |
|
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками) |
|
|
31 |
|
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування |
|
|
32 |
|
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест) |
|
|
33 |
|
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками |
|
|
34 |
|
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо) |
|
|
35 |
|
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо) |
|
|
36 |
|
Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки) |
|
|
37 |
|
Словосполучення з прийменниками в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки) |
|
|
38 |
|
Вживання похідних сполучників |
|
|
39 |
|
Вживання похідних сполучників |
|
|
40 |
|
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка (Він був активним учасником тих подій. Мій однокласник – директор школи. Перегляд вистави становить частину нашого плану на вихідний. Висіло багато картин; більшість громадян учора підтримали; більшість депутатів проголосувало; батько з сином відвідали; виставка-продаж вразила) |
|
|
41 |
|
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка |
|
|
42 |
|
Пасивні конструкції з дієсловами на –ся |
|
|
43 |
|
Пасивні конструкції з дієсловами на –ся |
|
|
44 |
|
Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то |
|
|
45 |
|
Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то |
|
|
46 |
|
Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення |
|
|
47 |
|
Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення |
|
|
48 |
|
Прості ускладнені речення |
|
|
49 |
|
Прості ускладнені речення |
|
|
50 |
|
Правила побудови складних речень |
|
|
51 |
|
Правила побудови складних речень |
|
|
52 |
|
Логічні помилки в складних реченнях |
|
|
53 |
|
Логічні помилки в складних реченнях |
|
|
54 |
|
Контрольна робота №2. Синтаксична норма |
КР №2 |
|
Пунктуаційна норма |
||||
55 |
|
Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні |
|
|
56 |
|
Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні |
|
|
57 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями |
Діалог
|
|
58 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями |
Усний переказ |
|
ІІ семестр |
||||
59 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення |
|
|
60 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення |
|
|
61 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями |
|
|
62 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями |
|
|
63 |
|
Контрольне есе “Ця музика спонукає до думок” |
Контр.есе |
|
64 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками |
|
|
65 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками |
|
|
66 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами |
|
|
67 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими обставинами |
|
|
68 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями |
|
|
69 |
|
Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними словами і реченнями |
|
|
70 |
|
Кома в складному реченні |
|
|
71 |
|
Кома в складному реченні |
|
|
72 |
|
Крапка з комою у складному реченні |
|
|
73 |
|
Крапка з комою у складному реченні |
|
|
74 |
|
Двокрапка у складному реченні |
|
|
75 |
|
Контрольне есе «Читання робить нас кращими» |
Контр.есе |
|
76 |
|
Тире у складному реченні |
|
|
77 |
|
Розділові знаки при прямій мові |
|
|
78 |
|
Розділові знаки при прямій мові |
|
|
79 |
|
Контрольна робота №3. Пунктуаційна норма |
КР №3 |
|
Стилістична норма |
||||
80 |
|
Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів |
|
|
81 |
|
Стилістичне використання синонімів, антонімів і паронімів |
|
|
82 |
|
Стилістичні особливості слів іншомовного походження |
|
|
83 |
|
Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика |
|
|
84 |
|
Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики |
|
|
85 |
|
Контрольне есе |
Контр. есе |
|
86 |
|
Стилістичне забарвлення фразеологізмів. |
|
|
87 |
|
Виражальні можливості фразеологізмів |
|
|
88 |
|
Стилістичні особливості засобів словотвору |
|
|
89 |
|
Стилістичні особливості частин мови |
|
|
90 |
|
Вимоги до вживання синтаксичних одиниць у різних стилях |
|
|
91 |
|
Контрольна робота №4. Стилістична норма |
КР №4 |
|
Практична риторика |
||||
92 |
|
Засоби мовного вираження промови. Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні |
|
|
93 |
|
Риторичні фігури. Антитеза. Повторення |
|
|
94 |
|
Риторичні фігури. Градація. Порівняння |
|
|
95 |
|
Риторичні фігури. Риторичне запитання. Звернення |
|
|
96 |
|
Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення) |
|
|
97 |
|
Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту інформаційного жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
|
|
98 |
|
Діалогічні жанри (бесіда, телефонна розмова, листування) |
|
|
99 |
|
Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту діалогічного жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
|
|
100 |
|
Оцінювальні жанри (похвала, осуд, рецензія, характеристика) |
|
|
101 |
|
Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту оцінювального жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
|
|
102 |
|
Етикетні жанри (привітання, вибачення) |
|
|
103 |
|
Збирання необхідної інформації й допоміжного матеріалу, написання, удосконалення, виголошування тексту етикетного жанру (на вибір учня). Аналіз і самоаналіз |
|
|
104 |
|
Контрольна робота №5. Практична риторика |
КР №5 Усний твір |
|
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|