Українська мова
Підручник « Українська мова 4 клас » М.С. Вашуленко, С. Г. Дубовик
Видавництво : Київ, видавничий дім « Освіта », 2015
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948
Зведений перелік робіт з підсумкової перевірки,
які проводяться в 1-4 класах з мови
Вид перевірки |
1 клас |
2 клас |
3 клас |
4 клас |
||||
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
І сем. |
ІІ сем. |
|
Читання* |
– |
1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Списування |
– |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Диктант |
– |
– |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
2 |
Перевірка мовних знань і вмінь |
– |
– |
1 |
2 |
1 |
2 |
1 |
2 |
Письмовий переказ |
– |
– |
– |
– |
1 |
– |
1 |
– |
Діалог (усно або письмово)** |
|
|
|
1 |
1 |
|
1 |
|
Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
1 |
Загальна кількість перевірокза семестр |
– |
2 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
*у 2-4 класах сформованість читацьких умінь перевіряється на уроках літературного читання;
** форма перевірки діалогу (усно або письмово) – за вибором учителя.
№ уроку |
Скориг.№ уроку |
Дата |
Скориг.дата |
Тема уроку |
|
|
|
|
ЧИСЛІВНИК
|
61 |
|
|
|
Загальне уявлення про числівник як частину мови. |
62 |
|
|
|
Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні |
63 |
|
|
|
Практичне засвоєння вимови і правопису відмінкових форм окремих числівників |
64 |
|
|
|
Питання до кількісних і порядкових числівників |
65 |
|
|
|
Контрольна робота: списування |
66 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Детальний переказ тексту з творчим завданням |
|
|
|
|
ЗАЙМЕННИК
|
67 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про займенник як частину мови. |
68 |
|
|
|
Спостереження за роллю різних займенників у тексті |
69 |
|
|
|
Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах |
70 |
|
|
|
Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини |
71 |
|
|
|
Відмінювання особових займенників |
72 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування на основі прочитаного оповідання В. Сухомлинського «Співуча пір’їнка» |
73 |
|
|
|
Вживання займенників з прийменниками |
74 |
|
|
|
Побудова сполучень слів і речень із займенниками в різних формах. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. |
75 |
|
|
|
Контрольна робота з мовної теми«Числівник», «Займенник» |
76 |
|
|
|
ДІЄСЛОВО Аналіз перевірної роботи. Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками) |
77 |
|
|
|
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях |
78 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання твору «Зима» |
79 |
|
|
|
Особливості речень з однорідними присудками |
80 |
|
|
|
Неозначена форма дієслова (початкова форма). Вживання дієслів у неозначеній формі в прислів’ях та приказках. |
81 |
|
|
|
Змінювання дієслів за часами |
82 |
|
|
|
Контрольна робота: диктант |
83 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ |
84 |
|
|
|
Змінювання дієслів за часами і числами |
85 |
|
|
|
Дієслова теперішнього часу |
86 |
|
|
|
Дієслова майбутнього часу |
87 |
|
|
|
Дієслова минулого часу |
88 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання текстів |
89 |
|
|
|
Дієслова на – ся (-сь). Розбір дієслова як частини мови |
90 |
|
|
|
Контрольна робота з мовної теми«Дієслово» |
|
|
|
|
ПРИСЛІВНИК |
91 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами) |
92 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий письмовий переказ оповідання В. Сухомлинського «Усмішка» |
93 |
|
|
|
Роль прислівників-синонімів у мовленні |
94 |
|
|
|
Роль прислівників-антонімів у мовленні |
95 |
|
|
|
Прислівники в загадках, прислів’ях та приказках |
96 |
|
|
|
Контрольна робота: диктант |
97 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Творення прислівників від спільнокореневих прикметників |
98 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. |
99 |
|
|
|
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками |
100 |
|
|
|
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками |
101 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ |
102 |
|
|
|
Роль прислівників у художніх текстах. Роль прислівників у науково-популярних текстах |
103 |
|
|
|
Правопис найуживаніших прислівників. Узагальнення вивченого про прислівник |
|
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ
|
104 |
|
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Текст» Заголовок. Тема і мета тексту
|
105 |
|
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Звуки і букви». Абетка. Склад. Наголос. Звуко-буквений розбір слів |
106 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору-міркування «Що таке доброта?» |
107 |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація |
108 |
|
|
|
Повторення й узагальнення з теми «Будова слова» Споріднені слова. Закінчення. Основа. Частини основи: префікс, корінь, суфікс. |
109 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення з теми « Частини мови» |
109 |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування |
110 |
|
|
|
Повторення й узагальнення з теми « Частини мови» |
Список слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам’ятати
Аеропорт, будь ласка, ввечері, вдень, взимку, вісімдесяти,влітку, восени,вперед, вранці,вчора, гардероб,гектар, до побачення, держава,дисципліна, ззаду, інженер, кілометр, ліворуч, механік, мізинець, мільйон, назад, напам’ять, океан, попереду, посередині, праворуч, п’ятдесят, п’ятдесяти, п’ятсот, революція, сигнал, сімдесяти, спільнота, телеграма, телефон, температура, тепер, терпуг, трамвай, тролейбус, футбол, чернетка, шеренга, шістнадцять, шістдесяти, шістсот, щогодини, щоденно, щотижня, юннат, ярина