Календарне планування з української мови ( за підручником Л.О.Варзацька, Г.Є.Зроль, Л.М.Шильцова) 4 клас ІІ семестр. Включає уроки розвитку зв'язного мовлення, всі види перевірних та контрольних робіт та державну підсумкову атестацію згідно нових вимог.
( за підручником Л.О.Варзацька, Г.Є.Зроль, Л.М.Шильцова)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Ст. |
Дата |
62 |
Змінювання прикметників за родами та числами. (Вправи 204-208) |
97-98 |
|
63 |
Змінювання прикметників за родами та числами. (Вправи 209-213) |
98-100 |
|
64 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання запрошення |
|
|
65 |
Відмінювання прикметників. (Вправи 214-219) |
100-103 |
|
66 |
Вправи на визначення відмінків прикметників у реченні. (Вправи 220-223) |
104-105 |
|
67 |
Спостереження за зміною закінчень прикметників у різних відмінкових формах. (Вправи 224-228) |
105-107 |
|
68 |
Вправи на визначення відмінків прикметників у реченні. (Вправи 229-233) |
107-109 |
|
69 |
Зміна закінчень прикметників у різних відмінкових формах. (Вправи 234-237). |
109-110 |
|
70 |
Зміна закінчень прикметників у різних відмінкових формах. (Вправа 238 ). |
110 |
|
71 |
Використання прикметників в описі зовнішності людини. (Вправи 240 – 243) |
111-112 |
|
72 |
Використання прикметників в описах пейзажу. (Вправи 244-247) |
113-114 |
|
73 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Детальний переказ тексту за колективно складеним планом |
|
|
74 |
Вимова та правопис прикметників -ськ- та -зьк-, -цьк-. (Вправи 248-252) |
114-116 |
|
75 |
Вживання знака м’якшення перед закінченням прикметників. (Вправи 253-257) |
116-118 |
|
76 |
Вимова та правопис прикметників -ськ- та -зьк-, -цьк- Вживання знака м’якшення перед закінченням прикметників |
|
|
77 |
Відмінювання прикметників у множині. (Вправи 263-266) |
120-121 |
|
78 |
Повторення вивченого про прикметник |
122 |
|
79 |
Контрольна робота з мовної теми: «Прикметник» |
|
|
Числівник |
|||
80 |
Аналіз контрольної роботи Числівник як частина мови. (Вправи 267-271) |
123-124 |
|
81 |
Вимова та правопис числівників. (вправи 272-277) |
125-127 |
|
82 |
Спостереження за функціональною роллю числівників у реченні. (Вправи 278-282) |
127-128 |
|
83 |
Вправи на практичне застосування складних і складених числівників. (Вправи 283-287) |
129-130 |
|
84 |
Вправи на практичне застосування складних і складених числівників. |
130-131 |
|
85 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Детальний переказ тексту з елементами міркування |
|
|
86 |
Повторення вивченого про числівник |
131 |
|
Займенник |
|||
87 |
Займенник як частина мови (Вправи 288-291) |
132-134 |
|
88 |
Особові займенники (Вправи 292-296) |
134-136 |
|
89 |
Особові займенники |
|
|
90 |
Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників з прийменниками. (Вправи 297-301) |
137-138 |
|
91 |
Займенники першої особи однини і множини. Написання займенників з прийменниками. |
|
|
92 |
Займенники другої особи однини і множини. (Вправи 302-306) |
139-140 |
|
93 |
Займенники другої особи однини і множини. |
|
|
94 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання й записування зв’язаних між собою речень, які описують зміст малюнка |
|
|
95 |
Займенники третьої особи однини і множини |
140-142 |
|
96 |
Займенники третьої особи однини і множини (Вправи 307-311) |
|
|
97 |
Роль займенників у текстах. (Вправи 312 – 315) |
143-144 |
|
98 |
Роль займенників у текстах. |
144-145 |
|
99 |
Повторення вивченого з теми «Займенник». |
|
|
100 |
Контрольна робота:диктант ( комбінована контрольна робота) |
|
|
101 |
Дієслово |
146-148 |
|
Аналіз контрольної роботи Повторення вивченого про дієслово як частину мови. Роль дієслова в реченні. (Вправи 316-320) |
|||
102 |
Зв'язок дієслова з іншими частинами мови.(Вправи 321-323) |
148-149 |
|
103 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання письмового висловлювання типу розповіді про ситуацію з життя класу |
|
|
104 |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. |
|
|
105 |
Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. |
|
|
106 |
Змінювання дієслів за числами. (Вправи 323-324) |
149-150 |
|
107 |
Часи дієслова.Змінювання дієслів за часами. (Вправи 325-329) |
151-153 |
|
108 |
Правопис не з дієсловами. (Вправи 330-333) |
153-155 |
|
109 |
Неозначена форма дієслова. (Вправи 334-338) |
155-157 |
|
110 |
Неозначена форма дієслова |
|
|
111 |
Дієслова, що означають незавершену і завершену дію. (Вправи 339-343) |
157-158 |
|
112 |
Дієслова, що означають незавершену і завершену дію. |
|
|
113 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Детальний переказ тексту (за колективно складеним планом і поданою кінцівкою) |
180-183 |
|
114 |
Контрольна робота: списування
|
|
|
115 |
Значення -ся (-сь). Вимова і правопис дієслів на –ся (-сь). (Вправи 390-395) |
183 |
|
116 |
Значення -ся (-сь). Вимова і правопис дієслів на –ся (-сь). |
|
|
117 |
Повторення вивченого про дієслово. |
|
|
118 |
Контрольна робота з мовної теми: «Дієслово» |
|
|
|
Прислівник |
|
|
119 |
Аналіз контрольної роботи Поняття про прислівник як частину мови. (Вправи 396-400) |
184-186 |
|
120 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання привітання до Дня матері |
186-187 |
|
121 |
Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. (Вправи 401-403) |
186-187 |
|
122 |
Порівняння прислівників і прикметників. Основна граматична ознака прислівників. (Вправи 404-405) |
189-190 |
|
123 |
Вживання у мовленні прислівників-антонімів і прислівників- синонімів. (Вправи 406-410) |
191-193 |
|
124 |
Вживання у мовленні прислівників-антонімів і прислівників- синонімів. (Вправи 411-415). |
193-195 |
|
125 |
Практичне ознайомлення з формами ступенів порівняння прислівників (без уживання термінів). (Вправи 416-420) Контрольна робота: диктант |
193-195 |
|
126 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. (Вправи 421-425) |
195-196 |
|
127 |
Повторення вивченого про прислівник |
|
|
128 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Складання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали |
|
|
129 |
Підсумкова контрольна робота/ державна підсумкова атестація |
|
|
130 |
Повторення вивченого у 1-4 класах |
197-199 |
|
Речення. Види речень за метою висловлювання. Звуко-буквений аналіз слів (Вправи 426-430) |
|||
131 |
Речення з однорідними членами. Головні і другорядні члени речення. Розбір слова за будовою. (Вправи 431-435) |
199-201 |
|
132 |
Частини мови. Дієслова. Часові форми дієслів.(Вправи 436-440) |
201-203 |
|
133 |
Частини мови. Зв'язок прикметників з іменниками. (Вправи 441-445) |
203-205 |
|
134 |
Повторення вивченого про частини мови |
|
|
135 |
Урок розвитку зв’язного мовлення Удосконалення написаного тексту |
|
|
136 |
Підсумковий урок за рік |
|
|