Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу 2018-2019 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу 2018-2019 н.р. (140 годин; 4 години на тиждень)
Перегляд файлу

 

5 клас

Українська мова

(4 год. на тиждень)

 

 

Зміст програмового матеріалу

Клас / Дата

ТЕМА 1. Вступ

1

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова – державна мова України.

5-А

5-Б

5-В

2

РМ №1. Загальне уявлення про мовлення; види мовленнєвої діяльності їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування.

5-А

5-Б

5-В

3

РМ №2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру). Підготовка до здачі контрольного діалогу.

5-А

5-Б

5-В

4

РМ №3. Складання розповіді на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів (орієнтовна тема: «Чим запам’яталося мені літо»)

5-А

5-Б

5-В

ТЕМА 2. Повторення вивченого в початкових класах

5

Текст. Речення. Слово. Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення.

5-А

5-Б

5-В

6

РМ №4. Текст змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті.

5-А

5-Б

5-В

7

РМ №5. Усна й письмова форма тексту (висловлення). Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета (явища). Особливості будови опису предмета (тварини).

5-А

5-Б

5-В

8

РМ №6. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом. Підготовка до усного контрольного переказу.

5-А

5-Б

5-В

9

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту.

5-А

5-Б

5-В

10

Контрольна робота №1 (тестові завдання) Повторення вивченого в початкових класах.

5-А

5-Б

5-В

ТЕМА 3. Лексикологія

11

Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні слова (повторення). Використання багатозначних слів у прямому й переносному значенні (повторення).

5-А

5-Б

5-В

12

Лексична помилка та умовне позначення її (практично). Тлумачний словник.

5-А

5-Б

5-В

13

Групи слів за значенням: синоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником синонімів.

5-А

5-Б

5-В

14

Групи слів за значенням: антоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником антонімів.

5-А

5-Б

5-В

15

Групи слів за значенням: омоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником омонімів.

5-А

5-Б

5-В

16

РМ №7. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

5-А

5-Б

5-В

17

РМ №8. Докладний письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

5-А

5-Б

5-В

18

Докладний (контрольний) письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми

5-А

5-Б

5-В

19

Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів.

5-А

5-Б

5-В

20

РМ №9. Аналіз письмового переказу

5-А

5-Б

5-В

21

Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

5-А

5-Б

5-В

22

Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.

5-А

5-Б

5-В

23

Джерела українських фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником.

5-А

5-Б

5-В

24

Фразеологізми в ролі членів речення.

5-А

5-Б

5-В

25

Повторення теми. Тренувальні вправи (підготовка до контрольної роботи). Контрольне читання мовчки.

5-А

5-Б

5-В

26

Контрольна робота №2 (тестові завдання) Лексикологія

5-А

5-Б

5-В

ТЕМА 4. Будова слова. Орфографія

27

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення – значущі частини слова (повторення й поглиблення відомостей).

5-А

5-Б

5-В

28

Спільнокореневі слова й форми слова.

5-А

5-Б

5-В

29

Уникнення помилок, пов’язаних із невиправданим вживанням спільнокореневих слів.

5-А

5-Б

5-В

30

Змінні й незмінні слова.

5-А

5-Б

5-В

31

РМ №10. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

5-А

5-Б

5-В

32

Правопис значущих частин слова (повторення)

5-А

5-Б

5-В

33

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

34

РМ №11. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

5-А

5-Б

5-В

35

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

5-А

5-Б

5-В

36

Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-. Тренувальні вправи

5-А

5-Б

5-В

37

Тренувальні вправи. Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.

5-А

5-Б

5-В

38

 

Контрольна робота №3 (тестові завдання) Будова слова. Орфографія.

5-А

5-Б

5-В

ТЕМА 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія.

Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення

39

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

5-А

5-Б

5-В

40

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

5-А

5-Б

5-В

41

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ (повторення).

5-А

5-Б

5-В

42

РМ №12. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

5-А

5-Б

5-В

43

РМ №13. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»).

5-А

5-Б

5-В

44

РМ №14. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом.

5-А

5-Б

5-В

45

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично). Основні правила переносу.

5-А

5-Б

5-В

46

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

5-А

5-Б

5-В

47

РМ №15. Аналіз письмового твору.

5-А

5-Б

5-В

48

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

5-А

5-Б

5-В

49

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и], [о] перед складом із наголошеним [у] в коренях слів.

5-А

5-Б

5-В

50

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.

5-А

5-Б

5-В

51

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.

5-А

5-Б

5-В

52

Вимова і правопис префіксів роз-, без-.

5-А

5-Б

5-В

53

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

54

Спрощення в групах приголосних.

5-А

5-Б

5-В

55

Тренувальні вправи

5-А

5-Б

5-В

56

Контрольний диктант

5-А

5-Б

5-В

57

Тренувальні вправи (підготовка до контрольної роботи).

5-А

5-Б

5-В

58

Контрольна робота №4 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

5-А

5-Б

5-В

59

Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

5-А

5-Б

5-В

60

Узагальнення вивченого за семестр.

5-А

5-Б

5-В

ІІ СЕМЕСТР

ТЕМА 6. Фонетика. Графіка. Орфоепія.

Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення (продовження)

61

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). Чергування [о] - [а], [е] - [і], [е] - [и]; [о], [е] з [і]; [и] - [і] після [ж],[ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

5-А

5-Б

5-В

62

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

63

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично). Чергування [г], [к], [х] - [ж],[ч], [ш] - [зʹ], [цʹ], [сʹ]

5-А

5-Б

5-В

64

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

65

Повторення й узагальнення знань, здобутих протягом семестру.

5-А

5-Б

5-В

66

РЗМ №16. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови.

5-А

5-Б

5-В

67

РЗМ. №17. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови. Підготовка до усного контрольного твору.

5-А

5-Б

5-В

68

Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-).

5-А

5-Б

5-В

69

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

70

Позначення мякості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

5-А

5-Б

5-В

71

Сполучення ьо, йо.

5-А

5-Б

5-В

72

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

73

Правила вживання знака мякшення (повторення й поглиблення).

5-А

5-Б

5-В

74

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

75

Правила вживання апострофа.

5-А

5-Б

5-В

76

Тренувальні вправи. Вимова та правопис слів з апострофом.

5-А

5-Б

5-В

77

Контрольне аудіювання.

5-А

5-Б

5-В

78

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

5-А

5-Б

5-В

79

Контрольна робота №5 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

5-А

5-Б

5-В

80

Аналіз тематичної контрольної роботи. Узагальнення теми.

5-А

5-Б

5-В

Відомості із синтаксису й пунктуації

81

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

5-А

5-Б

5-В

82

Головне й залежне слово в словосполученні.

5-А

5-Б

5-В

83

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

84

РМ № 18. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»).

5-А

5-Б

5-В

85

Контрольний письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі.

5-А

5-Б

5-В

86

Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

87

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

5-А

5-Б

5-В

88

Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні слова (повторення).

5-А

5-Б

5-В

89

РМ№ 19. Аналіз письмового твору.

5-А

5-Б

5-В

90

Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

5-А

5-Б

5-В

91

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

5-А

5-Б

5-В

92

Повторення теми.

5-А

5-Б

5-В

93

Другорядні члени речення: додаток.

5-А

5-Б

5-В

94

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

95

Другорядні члени речення: означення.

5-А

5-Б

5-В

96

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

97

 

Другорядні члени речення: обставина.

5-А

5-Б

5-В

98

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

99

Способи вираження означення , додатка й обставини різними частинами мови.

5-А

5-Б

5-В

100

Контрольна робота №6 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (словосполучення, речення, головні та другорядні члени речення).

5-А

5-Б

5-В

101

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами.

5-А

5-Б

5-В

102

Кома між однорідними членами. Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

103

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

5-А

5-Б

5-В

104

Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

105

РМ № 20. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

5-А

5-Б

5-В

106

РМ № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

5-А

5-Б

5-В

107

 

Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення).

5-А

5-Б

5-В

108

РМ № 22. Аналіз письмового переказу.

5-А

5-Б

5-В

109

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

5-А

5-Б

5-В

111

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

112

Виділення вставних слів на письмі комами.

5-А

5-Б

5-В

113

РМ № 23. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

5-А

5-Б

5-В

114

РМ № 24. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

5-А

5-Б

5-В

115

 

Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.

5-А

5-Б

5-В

116

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

5-А

5-Б

5-В

117

Контрольна робота № 7 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (речення з ОЧР, звертаннями та вставними словами).

5-А

5-Б

5-В

118

 

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

5-А

5-Б

5-В

119

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

120

 

Діалог. Тире при діалозі.

5-А

5-Б

5-В

121

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

122

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Діалог. Тире при діалозі.

5-А

5-Б

5-В

123

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

124

Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру.

5-А

5-Б

5-В

125

Тренувальні вправи. Повторення вивчених орфограм і пунктограм.

5-А

5-Б

5-В

126

Контрольний диктант.

5-А

5-Б

5-В

127

Аналіз диктанту. Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

128

 

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

5-А

5-Б

5-В

129

Контрольна робота №8 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (речення з прямою мовою. Діалог).

5-А

5-Б

5-В

130

Аналіз помилок, допущених у контрольній роботі.

5-А

5-Б

5-В

131

Повторення й узагальнення в кінці року.

5-А

5-Б

5-В

Повторення й узагальнення в кінці року

132

Робота над помилками, допущеними в контрольному диктанті.

5-А

5-Б

5-В

133

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

134

Лексикологія.

5-А

5-Б

5-В

135

Будова слова й орфографія.

5-А

5-Б

5-В

136

Фонетика й графіка.

5-А

5-Б

5-В

137

Орфоепія й орфографія.

5-А

5-Б

5-В

138

Синтаксис і пунктуація.

5-А

5-Б

5-В

139

Тренувальні вправи.

5-А

5-Б

5-В

140

Узагальнення вивченого протягом року.

5-А

5-Б

5-В

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Pysanchyn Nadiya
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 березня 2020
Переглядів
8623
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку