Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу на 2021-2022 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу на 2021-2022 н.р.
Перегляд файлу

БАЛЬКОВЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВОЛОЧИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

 

 

 

           Затверджую

           Директор

             

            ________­­­­­    В.В. Орловський

 

                   «_____» _________________  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

навчального матеріалу

 

з української мови

для 5  класу

на 2021-2022 н.р.

 

 

Учитель: Школьнік Н.М.

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

Бальковецького НВК

 

__________М.І. Приймак

_____________________

 

 

Календарно-тематичне планування

 з української мови

год на рік

4  год на тиждень

 

 

Форми контролю

 

І

 

ІІ

Перевірка мовної теми

             

4

4

Письмо:

 переказ

 

1

 

1

 твір

 

 

Правопис:

диктант

1

1

І семестр

ІІ семестр

 

діалог – 1

читання вголос – 1

 

усний переказ – 1

усний твір – 1

 

 

 

 

 

 

Кількість обов’язкових контрольних робіт:

Назва роботи

І семестр дата

ІІ семестр дата

Рік

- розвиток мовлення

 

 

 

- діалог

 

 

 

- усний переказ

 

 

 

- усний твір

 

 

 

- читання вголос

 

 

 

- диктант

 

 

 

- письмовий переказ

 

 

 

- письмовий твір

 

 

 

- читання мовчки

 

 

 

- аудіювання

 

 

 

- мовна тема

 

 

 

Разом

 

 

 

 

Програма. Українська мова. 5 − 9 класи. Програма для ЗНЗ з українською мовою навчання / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013. URL:  https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas (дата звернення: 10.08.2019)

КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 01.07.2019 р. № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».

Підручник:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

І семестр

 

Зміст програмового матеріалу

примітки / Дата

ТЕМА 1. Вступ

1

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова – державна мова України.

 

 

2

РМ №1. Загальне уявлення про мовлення; види мовленнєвої діяльності їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування.

 

 

3

РМ №2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру). Підготовка до здачі контрольного діалогу.

 

 

4

РМ №3. Складання розповіді на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів (орієнтовна тема: «Чим запам’яталося мені літо»)

 

 

ТЕМА 2. Повторення вивченого в початкових класах

5

Текст. Речення. Слово. Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення.

 

 

6

РМ №4. Текст змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті.

 

 

7

РМ №5. Усна й письмова форма тексту (висловлення). Типи мовлення: розповідь, опис, роздум, оцінка предмета (явища). Особливості будови опису предмета (тварини).

 

 

8

РМ №6. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

 

 

9

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту.

 

 

10

Контрольна робота №1 (тестові завдання) Повторення вивченого в початкових класах.

 КР1

 

ТЕМА 3. Лексикологія

11

Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні слова (повторення). Використання багатозначних слів у прямому й переносному значенні (повторення).

 

 

12

Лексична помилка та умовне позначення її (практично). Тлумачний словник.

 

 

13

Групи слів за значенням: синоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником синонімів.

 

 

14

Групи слів за значенням: антоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником антонімів.

 

 

15

Групи слів за значенням: омоніми (повторення й поглиблення). Ознайомлення зі словником омонімів.

 

 

16

РМ №7. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

 

 

17

РМ №8. Докладний письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

 

 

18

Докладний (контрольний) письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми

Контрольний письмовий переказ

 

19

Пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів.

 

 

20

РМ №9. Аналіз письмового переказу

 

 

21

Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.

 

 

22

Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.

 

 

23

Джерела українських фразеологізмів. Ознайомлення з фразеологічним словником.

 

 

24

Фразеологізми в ролі членів речення.

 

 

25

Повторення теми. Тренувальні вправи (підготовка до контрольної роботи).

 

 

26

Контрольна робота №2 (тестові завдання) Лексикологія

КР2

 

ТЕМА 4. Будова слова. Орфографія

27

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення – значущі частини слова (повторення й поглиблення відомостей).

 

 

28

Спільнокореневі слова й форми слова.

 

 

29

Уникнення помилок, пов’язаних із невиправданим вживанням спільнокореневих слів.

 

 

30

Змінні й незмінні слова.

 

 

31

РМ №10. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

 

 

32

Правопис значущих частин слова (повторення)

 

 

33

Тренувальні вправи.

 

 

34

РМ №11. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

Діалог

 

35

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

 

 

36

Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-. Тренувальні вправи

 

 

37

Тренувальні вправи. Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.

 

 

38

 

Контрольна робота №3 (тестові завдання) Будова слова. Орфографія.

КР3

 

ТЕМА 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія.

Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення

39

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

 

 

40

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

 

 

41

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ (повторення).

 

 

42

РМ №12. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

Усний переказ

 

43

РМ №13. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно вивчати іноземну мову»).

 

 

44

РМ №14. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом.

 

 

45

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично). Основні правила переносу.

 

 

46

Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.

 

 

47

РМ №15. Аналіз письмового твору.

 

 

48

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

 

 

49

Контрольний диктант

 

 

50

Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и], [о] перед складом із наголошеним [у] в коренях слів.

 

 

51

Тренувальні вправи

 

 

52

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.

 

 

53

Тренувальні вправи

 

 

54

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.

 

 

55

Тренувальні вправи

 

 

56

Вимова і правопис префіксів роз-, без-.

 

 

57

Тренувальні вправи.

 

 

58

Спрощення в групах приголосних.

 

 

59

Тренувальні вправи

 

 

60

Тренувальні вправи (підготовка до контрольної роботи).

 

 

61

Контрольна робота №4 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

КР4

 

62

Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

 

 

63

Узагальнення вивченого за семестр.

 

 

64

Узагальнення вивченого за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

ТЕМА 6. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення (продовження)

примітки

дата

54

Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (практично). Чергування [о] - [а], [е] - [і], [е] - [и]; [о], [е] з [і]; [и] - [і] після [ж],[ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів.

 

12.01

55

Тренувальні вправи.

 

13.01

56

Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків (практично). Чергування [г], [к], [х] - [ж],[ч], [ш] - [зʹ], [цʹ], [сʹ]

 

14.01

57

Тренувальні вправи.

 

15.01

58

Тренувальні вправи.

 

19.01

59

РЗМ №16. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови.

 

20.01

60

РЗМ. №17. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови. Підготовка до усного контрольного твору.

 

21.01

61

Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-).

 

22.01

62

Тренувальні вправи.

 

 

63

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

 

 

64

Сполучення ьо, йо.

 

 

65

Тренувальні вправи.

 

 

66

Правила вживання знака мякшення (повторення й поглиблення).

 

 

67

Тренувальні вправи.

 

 

68

Правила вживання апострофа.

 

 

69

Тренувальні вправи. Вимова та правопис слів з апострофом.

 

 

70

Контрольне аудіювання.

 

 

71

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

 

 

72

Контрольна робота №5 (тестові завдання). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія.

КР№5

 

73

Аналіз тематичної контрольної роботи. Узагальнення теми.

 

 

Відомості із синтаксису й пунктуації

74

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

 

 

75

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

 

76

Тренувальні вправи.

 

 

77

РМ № 18. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»).

 

 

78

РМ№ 19. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі.

 

 

79

Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Тренувальні вправи.

 

 

80

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).

 

 

81

Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні слова (повторення).

 

 

82

Аналіз письмового твору. Тренувальні вправи.

 

 

83

Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення).

 

 

84

 

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично).

 

 

85

Тренувальні вправи.

 

 

86

Другорядні члени речення: додаток.

 

 

87

Тренувальні вправи.

 

 

88

Другорядні члени речення: означення.

 

 

89

Тренувальні вправи.

 

 

90

Другорядні члени речення: обставина.

 

 

91

Тренувальні вправи.

 

 

92

Способи вираження означення , додатка й обставини різними частинами мови.

 

 

93

Контрольна робота №6 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (словосполучення, речення, головні та другорядні члени речення).

КР№6

 

94

 

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами.

 

 

95

Кома між однорідними членами. Тренувальні вправи.

 

 

96

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

 

 

97

Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. Тренувальні вправи.

 

 

98

РМ № 20. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

 

99

РМ № 21. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

 

100

 

Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення).

 

 

101

РМ № 22. Аналіз письмового переказу.

 

 

102

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

 

 

103

Тренувальні вправи.

 

 

104

Виділення вставних слів на письмі комами.

 

 

105

РМ № 23. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

 

 

106

РМ № 24. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

 

 

107

 

Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.

 

 

108

Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.

 

 

109

Контрольна робота № 7 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (речення з ОЧР, звертаннями та вставними словами).

КР№ 7

 

110

 

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 

 

111

Тренувальні вправи.

 

 

112

 

Діалог. Тире при діалозі.

 

 

113

Тренувальні вправи.

 

 

114

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Діалог. Тире при діалозі.

 

 

115

Тренувальні вправи. Читання вголос.

читання вголос

 

116

Тире при діалозі. Контрольний твір

контрольний усний твір

 

117

Тренувальні вправи. Повторення вивчених орфограм і пунктограм.

 

 

118

Контрольний диктант.

 

 

119

Аналіз диктанту. Тренувальні вправи.

 

 

120

 

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

 

 

121

Контрольна робота №8 (тестові завдання). Відомості із синтаксису й пунктуації (речення з прямою мовою. Діалог).

КР№8

 

122

Аналіз помилок, допущених у контрольній роботі.

 

 

Повторення й узагальнення в кінці року

123

Робота над помилками, допущеними в контрольному диктанті.

 

 

124

Лексикологія.

 

 

125

Будова слова й орфографія.

 

 

126

Фонетика й графіка.

 

 

127

Орфоепія й орфографія.

 

 

128

Синтаксис і пунктуація.

 

 

 

doc
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
5230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку