Календарно- тематичне планування стане в пригоді вчителям , які викладають у 9 класі уроки української мови 3 рази на тиждень . Планування відповідає чинним програмам
Календарно-тематичне планування
з української мови для 9 класу
Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми «Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804») за підручником В.В.Заболотного,О.В.Заболотного (Українська мова : підр. для 9кл.загальноосвіт.навч.закл./В.В.Заболотний,О.В.Заболотний.- Київ: Генеза,2017.-272с.)
105 годин, 3 години на тиждень
I семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
Примітки |
Вступ |
|||
1 |
|
Вступ. Розвиток української мови |
|
2 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Повторення відомостей про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне аудіювання. Навчальне читання мовчки |
|
Повторення вивченого у 8 класі |
|||
3 |
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення |
|
4
|
|
Розділові знаки при порівняльних зворотах, звертаннях, вставних словах, однорідних членах речення |
|
5 |
|
Розділові знаки в реченнях з відокремленими членами |
|
6 |
|
Основні правила правопису. Навчальний диктант |
|
7 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю за складним планом. Підготовка до усного контрольного переказу
|
Усний переказ |
8 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Резюме |
|
Пряма й непряма мова |
|||
9 10 |
|
Пряма мова Речення з непрямою мовою. Заміна прямої мови непрямою |
|
11 |
|
Цитата як засіб передачі чужого мовлення |
|
12 |
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
|
13 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації на запропоновані учнями актуальні й цікаві теми |
|
14 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Пряма й непряма мова» |
|
15 |
|
Контрольна робота. Повторення. Пряма і непряма мова |
К.Р №1 |
|
|||
Складне речення, його ознаки Складносурядне речення |
|||
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Складне речення та його ознаки |
|
17 |
|
Складносурядне речення та його ознаки |
|
18 |
|
Кома і крапка з комою між частинами складносурядного речення |
|
19 |
|
Тире між частинами складносурядного речення |
|
20 21 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
Письмовий переказ |
22 |
|
Аналіз контрольного переказу. Розділові знаки між частинами складносурядного речення |
|
23 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Створення власних висловлювань. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації, обговорення самостійно обраної теми, розігрування діалогу. Підготовка до контрольної здачі діалогу |
Діалог |
24 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Складне речення. Складносурядне речення» |
|
25 |
|
Контрольна робота. Складне речення. Складносурядне речення |
К.Р №2 |
|
|||
Складнопідрядне речення |
|||
26 |
|
Складнопідрядне речення та його ознаки |
|
27 |
|
Види складнопідрядних речень |
|
28 |
|
Розділові знаки в складнопідрядних реченнях |
|
29 |
|
Складнопідрядні речення з означальними підрядними частинами |
|
30 |
|
Складнопідрядні речення зі з’ясувальними підрядними частинами |
|
31 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами місця і часу |
|
32 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами способу дії й ступеня |
|
33 34 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний твір у публіцистичному стилі на суспільну тему |
Твір |
35 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними порівняння |
|
36 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз контрольного твору |
|
37 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними допустовими |
|
38 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними умови |
|
39 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними |
|
40 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними причини і мети |
|
41 |
|
Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими |
|
42 |
|
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами |
|
43 |
|
Розділові знаки в складнопідрядних реченнях з кількома підрядними частинами. |
|
44 |
|
Контрольний диктант |
Диктант |
45 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми |
|
46 |
|
Контрольна робота . Складнопідрядне речення. |
К.Р №3 |
47 |
|
Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-есе з використанням складнопідрядних речень |
|
48 |
|
Аналіз диктанту та контрольної роботи |
|
49 |
|
Узагальнення вивченого у І семестрі |
|