Календарно-тематичне планування
з української мови 5 клас НУШ
ІІ семестр
№ |
Зміст уроку |
дата |
Факт.пров |
прим |
86 |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Уживання м’якого знака (повторення і поглиблення). |
20.01 |
|
|
87 |
Тренувальні вправи |
21.01 |
|
|
88 |
Уживання м’якого знака |
22.01 |
|
|
89 |
Сполучення букв йо, ьо. |
23.01 |
|
|
90 |
Будова елементарного роздуму. |
24.01 |
|
|
91 |
ГР 1 УВ. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму (за планом). |
27.01 |
|
|
92 |
Апостроф (повторення і поглиблення). |
28.01 |
|
|
93 |
Правила вживання апострофа. Тренувальні вправи |
29.01 |
|
|
94 |
ГР 2 ПТ. Урок творчості. Візуалізація текстової інформації, переведення текстової інформації в графічну (схема, плакат, постер, малюнок, фотоколаж, хмара слів). |
30.01 |
|
|
95 |
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. Тренувальні вправи. |
31.01 |
|
|
96 |
ГР 3 ПВ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом). |
03.02 |
|
|
97 |
ГР 3 ПВ. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів,у художньому стилі (за колективно складеним планом). |
04.02 |
|
|
98 |
Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних. Тренувальні вправи. |
05.02 |
|
|
99 |
Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних. |
06.02 |
|
|
100 |
Тренувальні вправи. |
07.02 |
|
|
101 |
Нетрадиційний урок. Аукціон знань «Орфографія.Орфепія» |
10.02 |
|
|
102 |
Узагальнення вивченого з розділу «Фонетика.Графіка. Орфоепія. Орфографія». |
11.02 |
|
|
103 |
Діагностувальна робота. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (тестові завдання). ГР 4 ДМ |
12.02 |
|
|
104 |
ГР 3 ПВ. Навчальний диктант.
|
13.02 |
|
|
105 |
ВІДОМОСТІ ІЗ СИНТАКСИСУ ТА ПУНКТУАЦІЇ Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. |
14.02 |
|
|
106 |
Головне й залежне слово в словосполученні. |
17.02 |
|
|
107 |
Граматична помилка в словосполученнях |
18.02 |
|
|
108 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
19.02 |
|
|
109 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). |
20.02 |
|
|
110 |
Речення з одним головним членом |
21.02 |
|
|
111 |
Тренувальні вправи. |
24.02 |
|
|
112 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. |
25.02 |
|
|
113 |
Види речень за емоційним забарвленням:окличні і неокличні |
26.02 |
|
|
114 |
Пунктуаційна помилка. |
27.02 |
|
|
115 |
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). |
28.02 |
|
|
116 |
ГР1 УВ. Усний переказ повідомлення ЗМІ з визначенням актуальності й несуперечливості інформації. |
03.03 |
|
|
117 |
ГР3 ПВ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі (за колективно складеним планом). |
04.03 |
|
|
118 |
ГР3 ПВ. Письмовий твір-роздум у художньому стилі (за колективно складеним планом). |
05.03 |
|
|
119 |
Аналіз твору-роздуму |
06.03 |
|
|
120 |
Другорядні члени речення. Додаток як другорядний член речення |
07.03 |
|
|
121 |
Означення як другорядний член речення. |
10.03 |
|
|
122 |
Тренувальні вправи. |
11.03 |
|
|
123 |
Обставина як другорядний член речення |
12.03 |
|
|
124 |
Тренувальні вправи. |
13.03 |
|
|
125 |
Синтаксичний розбір простого речення |
14.03 |
|
|
126 |
Синтаксичний розбір простого речення |
17.03 |
|
|
127 |
Узагальнення й систематизація знань |
18.03 |
|
|
128 |
Діагностувальна робота. Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення ГР2 ПТ |
19.03 |
|
|
129 |
Діагностувальна робота ГР4 ДМ |
20.03 |
|
|
130 |
Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, наголошування слів. |
21.03 |
|
|
131 |
Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова та сполучення слів. Складне речення. Пряма мова. Діалог Речення з однорідними членами (без сполучників і з найбільш уживаними сполучниками). |
31.03 |
|
|
132 |
Кома між однорідними членами речення. |
01.04 |
|
|
133 |
Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами |
02.04 |
|
|
134 |
Двокрапка перед однорідними членами речення після узагальнювального слова. |
03.04 |
|
|
135 |
Тире перед узагальнювальним словом. |
04.04 |
|
|
136 |
Тренувальні вправи |
07.04 |
|
|
137 |
Звертання. Поширені і непоширені звертання |
08.04 |
|
|
138 |
ГР3 ПВ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
09.04 |
|
|
139 |
ГР3 ПВ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
10.04 |
|
|
140 |
Аналіз письмового переказу. |
11.04 |
|
|
141 |
Розділові знаки для виділення звертань (повторення). Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). |
14.04 |
|
|
142 |
Найбільш уживані вставні слова та сполучення слів (практично). |
15.04 |
|
|
143 |
Виділення вставних слів на письмі комами. Тренувальні вправи |
16.04 |
|
|
144 |
ГР 3 ПВ. Лист до рідної людини з використанням звертань і вставних слів. |
17.04 |
|
|
145 |
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком |
18.04 |
|
|
146 |
Кома між частинами складного речення |
21.04 |
|
|
147 |
Тренувальні вправи |
22.04 |
|
|
148 |
Пряма мова. Розділові знаки для оформлення прямої мови |
23.04 |
|
|
149 |
Тренувальні вправи. Відмінність між прямою та непрямою мовою. |
24.04 |
|
|
150 |
ГР2 ПТ. Відмінність між прямою та непрямою мовою. Робота з текстом |
25.04 |
|
|
151 |
Діалог. Розділові знаки для оформлення діалогу. |
28.04 |
|
|
152 |
Розділові знаки в реченнях при діалозі. |
29.04 |
|
|
153 |
ГР1 УВ. Створення усного повідомлення за визначеними характеристиками на основі певної графічної інформації (діаграми, графіка тощо) |
30.04 |
|
|
154 |
Нетрадиційний урок-аукціон знань. |
01.05 |
|
|
155 |
ГР2 ПТ. Аудіювання тексту публіцистичного стилю |
02.05 |
|
|
156 |
Узагальнення вивченого з розділу «Відомості із синтаксису та пунктуації». |
05.05 |
|
|
157 |
Діагностувальна робота ГР 4 ДМ |
06.05 |
|
|
158 |
ГР3 ПВ. Диктант за ІІ семестр |
07.05 |
|
|
159 |
ГР2 ПТ. Читання мовчки |
08.05 |
|
|
160 |
ГР2 ПТ. Створення презентації за науковим текстом |
09.05 |
|
|
161 |
Нетрадиційний урок. Вебквест |
12.05 |
|
|
162 |
ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5 КЛАСІ Лексикологія. |
13.05 |
|
|
163 |
ГР2 ПТ. Робота з фразеологізмами. Складання невеликої розповіді з фразеологізмами |
14.05 |
|
|
164 |
ГР1 УВ. Створення усного висловлювання, використовуючи синоніми, омоніми |
15.05 |
|
|
165 |
Урок культури мовлення. Уживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, наголошування слів, точність і логічність мовлення |
16.05 |
|
|
166 |
Будова слова й орфографія (повторення) |
19.05 |
|
|
167 |
Урок-вебквест «Будова слова» |
20.05 |
|
|
168 |
ГР2 ПТ. Редагування тексту, що містить орфографічні помилки |
21.05 |
|
|
169 |
Фонетика (повторення). Створення інтерактивної вправи |
22.05 |
|
|
170 |
Фонетика (повторення). Вебквест |
23.05 |
|
|
171 |
Синтаксис (повторення). ГР 1 УВ. Складання поширених словосполучень за поданими словами |
26.05 |
|
|
172 |
Синтаксис (повторення). ГР3 ПВ. Складання електронного листа улюбленому літературному персонажу, використовуючи звертання та ОДЧ |
27.05 |
|
|
173 |
Синтаксис (повторення). ГР 2 ПТ. Редагування тексту з пунктуаційними помилками |
28.05 |
|
|
174 |
Нетрадиційний урок-вікторина за темою «Синтаксис» |
29.05 |
|
|
175 |
Підсумковий урок |
30.05 |
|
|