Календарно-тематичне планування з української мови та читання 2 клас НУШ за підручником Л.Тимченко І.Цепова

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови та читання 2 клас НУШ, ІІ семестр за підручником для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах)/Л.Тимченко, І.Цепова.- Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-95с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407) Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В.-Львів: Видавництво Старого Лева, 2016, - 160с. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 012.11.2016 №1304) Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання: до підручника Л.Тимченко, І.Цепової. У 2-х ч. Ч.2/Л.Тимченко.-Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-64с.:іл. Типова освітня програма для закладівзагальної середньої освіти. 1-2 класи,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.
Перегляд файлу

Календарно –тематичне планування уроків з української мови у 2 класі

2019 / 2020 н. р.

Програма: Типова освітня програма для закладівзагальноїсередньоїосвіти. 1-2 класи,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах)/ Л.Тимченко, І.Цепова.- Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-95с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407)

Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання: до підручника Л.Тимченко, І.Цепової. У 2-х ч. Ч.2/Л.Тимченко.-Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-64с.:іл.

ІІ семестр

(4 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Корекція

Погоджено

Тема 4

Досліджуємо слово

63

Визначаємо лексичне значення слів. впр.1-2

 

 

 

64

Які бувають словники

 

 

 

65

Визначаємо тематичні групи слів.

 

 

 

66

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

67

Визначаємо тематичні групи слів

 

 

 

68

Правильно використовуємо слова у мовленні

 

 

 

69

Редагування тексту

 

 

 

70

Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова

 

 

 

71

Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні

 

 

 

72

Омоніми

 

 

 

73

Діагностична робота. Списування

 

 

 

74

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

75

Досліджуємо слова, близькі за значенням

 

 

 

76

Досліджуємо слова протилежні за значенням

 

 

 

77

Слова, що означають предмети

 

 

 

78

Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви

 

 

 

79

Слова, що означають дії предметів

 

 

 

80

Слова,що означають ознаки предметів

 

 

 

81

Навчаємося створювати тексти-описи. Ліс узимку

 

 

 

82

Урок розвитку зв’язного мовлення

 

 

 

83

Слова, що означають кількість предметів

 

 

 

84

Повторення і узагальнення вивченого

 

 

 

85

Діагностична робота з мовних знань і вмінь

 

 

 

Тема 5

Досліджуємо речення

86

Для чого потрібні речення

 

 

 

87

Розповідні речення

 

 

 

88

Питальні речення

 

 

 

89

Складаємо запитання і відповіді на них

 

 

 

90

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення

 

 

 

91

Складаємо запитання і відповіді на них

 

 

 

92

Спонукальні речення

 

 

 

93

Перебудовуємо речення. Закріплення знань про розповідне, питальне та спонукальне речення.

 

 

 

94

Окличні й неокличні речення

 

 

 

95

Складаємо і відновлюємо речення

 

 

 

96

Складаємо і відновлюємо речення

 

 

 

97

Складаємо речення за малюнками

 

 

 

98

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося правильно інтонувати речення, різні за метою висловлювання й емоційним забарвленням.

 

 

 

99

Повторення і узагальнення вивченого

 

 

 

100

Діагностична робота. Диктант

 

 

 

Тема 6

Досліджуємо текст

101

Що називають текстом

 

 

 

102

Що називають текстом

 

 

 

103

Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок

 

 

 

104

Працюємо з опорними (ключовими словами)

 

 

 

105

Працюємо з опорними (ключовими словами)

 

 

 

106

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося слухати і розуміти зміст прослуханого

 

 

 

107

Знаходимо в тексті основну думку

 

 

 

108

Як будується текст

 

 

 

109

Відновлюємо тексти

 

 

 

110

Дізнаємося, якими бувають тексти

 

 

 

111

Дізнаємося, якими бувають тексти

 

 

 

112

Складання твору-опису за поданим планом

 

 

 

113

Діагностична робота. Складання діалогу

 

 

 

114

Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлюємо тексти

 

 

 

115

Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом

 

 

 

116

Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом

 

 

 

117

Складання твору на задану тему

 

 

 

118

Навчаємося будувати тексти

 

 

 

119

Навчаємося писати привітання

 

 

 

120

Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення

 

 

 

121

Навчаємося складати загадки

 

 

 

122

Урок розвитку зв’язного мовлення. Ілюструємо твори

 

 

 

123

Читаємо тексти. Навчаємося добирати до текстів заголовки(зошит)

 

 

 

124

Навчаємося редагувати тексти (зошит)

 

 

 

125

Діагностична робота з мовних знань і вмінь

 

 

 

Тема 7

Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі

126

Звуки і букви

 

 

 

127

Лексичне значення слів

 

 

 

128

Редагування тексту

 

 

 

129

Речення

 

 

 

130

 Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося створювати тексти розповіді і тексти-описи

 

 

 

131

Слова,що означають назви предметів, ознаки предметів, дії предметів

 

 

 

132

Навчаємося редагувати тексти( зошит)

 

 

 

133

Повторення й узагальнення знань. Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно –тематичне планування уроків з української мови (читання) у 2 класі

2019 / 2020 н. р.

Програма: Типова освітня програма для закладівзагальноїсередньоїосвіти. 1-2 класи,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручники: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах)/Л.Тимченко, І.Цепова.- Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-95с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407)

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В.-Львів: Видавництво Старого Лева, 2016, - 160с. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 012.11.2016 №1304)

Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання: до підручника Л.Тимченко, І.Цепової. У 2-х ч. Ч.2/Л.Тимченко.-Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-64с.:іл.

 

ІІ семестр

(4 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Корекція

Погоджено

Тема 4

Досліджуємо слово

63

Різдвяні свята. О.Коротюк  «Різдвяні гостинці». (хрестоматія)

 

 

 

64

Як святкують Різдво у твоїй родині. «Різдво»

 

 

 

65

Робота над текстом за Г.Демченко

 

 

 

66

Урок позакласного читання

 

 

 

67

Зимові свята. І.Андрусяк «Третій сніг» (хрестоматія)

 

 

 

68

К.Єгорушкіна «Цятки і плямки» (хрестоматія)

 

 

 

69

О.Лущевська «Шашки» (хрестоматія»

 

 

 

70

Чудеса природи

 

 

 

71

А.Костецький «Веселий сніг»

 

 

 

72

З.Живка «Добре вдома» (хрестоматія)

 

 

 

73

Діагностична робота. Аудіювання

 

 

 

74

Урок позакласного читання

 

 

 

75

Робота над текстом за А.Коваль

 

 

 

76

Казка «День і ніч» за М.Малишевським

 

 

 

77

Н.Кир’ян «Зимові слова»

 

 

 

78

Які мультфільми ми любимо

 

 

 

79

М.Підгірянка «Ліс»

 

 

 

80

В.Верховець. «Кольорові міста»

 

 

 

81

Т.Стус (Щербаченко) «Смугастик)

 

 

 

82

Урок позакласного читання

 

 

 

83

Лічилки

 

 

 

84

Прислів’я та приказки

 

 

 

85

Ю. Бедрик. Вірші (хрестоматія)

 

 

 

Тема 5

Досліджуємо речення

86

Т.Коломієць «Хліб»

 

 

 

87

З.Мензатюк «Каша» (хрестоматія)

 

 

 

88

В.Сухомлинський «Мишків велосипед»

 

 

 

89

В.Васильчук «Подружилися»

 

 

 

90

Урок позакласного читання

 

 

 

91

В.Сухомлинський «Весняний вітер»

 

 

 

92

О.Буцень «Новий м’яч»

 

 

 

93

А.Костецький «Про друга»

 

 

 

94

О.Буцень «Як приходить весна»

 

 

 

95

О.Сенатович «Березневий сніг»

 

 

 

96

З.Мензатюк «Український прапор» (хрестоматія)

 

 

 

97

К. Бабкіна. Вірші (хрестоматія)

 

 

 

98

Урок позакласного читання

 

 

 

99

Діагностична робота. Робота з літературним твором

 

 

 

100

Г.Ткачук «Гойдалка під кленом» (хрестоматія)

 

 

 

Тема 6

Досліджуємо текст

101

Розігруємо казку «Ріпка»

 

 

 

102

Редагуємо тексти

 

 

 

103

І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза» (хрестоматія)

 

 

 

104

М.Зінчук «Цвіркун»

 

 

 

105

Л.Відута. Вірші (хрестоматія)

 

 

 

106

Урок позакласного читання

 

 

 

107

І.Кіпніс «Кошеня, яке забуло, як просити Їсти»

 

 

 

108

Робота над текстом «Волошка синьоока»

 

 

 

109

Відновлюємо тексти

 

 

 

110

Дізнаємось, якими бувають тексти

 

 

 

111

В.Сухомлинський «Райдуга в бурульці»

 

 

 

112

Діагностична робота. Аудіювання

 

 

 

113

Н.Найдич В»Васидь Тимофійович мандрує (хрестоматія)

 

 

 

114

Урок позакласного читання

 

 

 

115

Н.Малетич «Парасолька» (хрестоматія)

 

 

 

116

Т.Мельник «Пінгвіни», «Пальчикові ігри-вірші» (хрестоматія)

 

 

 

117

Навчаємося удосконалювати тексти

 

 

 

118

Навчаємося будувати тексти

 

 

 

119

Робота над текстом за Г.Бондаренком

 

 

 

120

«Найкращий зоопарк» (уривок) за Е.Хоком

 

 

 

121

Д.Родарі «Палац із морозива»

 

 

 

122

Урок позакласного читання

 

 

 

123

Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом казки (зошит)

 

 

 

124

Діагностична робота. Читання вголос

 

 

 

125

Навчаємося переказувати тексти за планом і опорними словами (зошит)

 

 

 

Тема 7

Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі

126

Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання (зошит)

 

 

 

127

Читаємо тексти. Навчаємося ставити до них запитання. (зошит)

 

 

 

128

Згадуємо казку за опорними словами (зошит)

 

 

 

129

В.Сухомлинський «Деркач і кріт»

 

 

 

130

Урок позакласного читання

 

 

 

131

Казка «Кому що любе»

 

 

 

132

Доповнюємо текст однією з пропущених частин (зошит)

 

 

 

133

Повторення й узагальнення знань. Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Утєшева Марина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
4 січня 2020
Переглядів
9722
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку