Календарно –тематичне планування уроків з української мови у 2 класі
2019 / 2020 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладівзагальноїсередньоїосвіти. 1-2 класи,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах)/ Л.Тимченко, І.Цепова.- Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-95с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407) Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання: до підручника Л.Тимченко, І.Цепової. У 2-х ч. Ч.2/Л.Тимченко.-Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-64с.:іл. |
ІІ семестр
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Погоджено |
||
Тема 4 Досліджуємо слово |
||||||
63 |
Визначаємо лексичне значення слів. впр.1-2 |
|
|
|
||
64 |
Які бувають словники |
|
|
|
||
65 |
Визначаємо тематичні групи слів. |
|
|
|
||
66 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
||
67 |
Визначаємо тематичні групи слів |
|
|
|
||
68 |
Правильно використовуємо слова у мовленні |
|
|
|
||
69 |
Редагування тексту |
|
|
|
||
70 |
Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова |
|
|
|
||
71 |
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні |
|
|
|
||
72 |
Омоніми |
|
|
|
||
73 |
Діагностична робота. Списування |
|
|
|
||
74 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
||
75 |
Досліджуємо слова, близькі за значенням |
|
|
|
||
76 |
Досліджуємо слова протилежні за значенням |
|
|
|
||
77 |
Слова, що означають предмети |
|
|
|
||
78 |
Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви |
|
|
|
||
79 |
Слова, що означають дії предметів |
|
|
|
||
80 |
Слова,що означають ознаки предметів |
|
|
|
||
81 |
Навчаємося створювати тексти-описи. Ліс узимку |
|
|
|
||
82 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
|
|
|
||
83 |
Слова, що означають кількість предметів |
|
|
|
||
84 |
Повторення і узагальнення вивченого |
|
|
|
||
85 |
Діагностична робота з мовних знань і вмінь |
|
|
|
||
Тема 5 Досліджуємо речення |
||||||
86 |
Для чого потрібні речення |
|
|
|
||
87 |
Розповідні речення |
|
|
|
||
88 |
Питальні речення |
|
|
|
||
89 |
Складаємо запитання і відповіді на них |
|
|
|
||
90 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення |
|
|
|
||
91 |
Складаємо запитання і відповіді на них |
|
|
|
||
92 |
Спонукальні речення |
|
|
|
||
93 |
Перебудовуємо речення. Закріплення знань про розповідне, питальне та спонукальне речення. |
|
|
|
||
94 |
Окличні й неокличні речення |
|
|
|
||
95 |
Складаємо і відновлюємо речення |
|
|
|
||
96 |
Складаємо і відновлюємо речення |
|
|
|
||
97 |
Складаємо речення за малюнками |
|
|
|
||
98 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося правильно інтонувати речення, різні за метою висловлювання й емоційним забарвленням. |
|
|
|
||
99 |
Повторення і узагальнення вивченого |
|
|
|
||
100 |
Діагностична робота. Диктант |
|
|
|
||
Тема 6 Досліджуємо текст |
||||||
101 |
Що називають текстом |
|
|
|
||
102 |
Що називають текстом |
|
|
|
||
103 |
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок |
|
|
|
||
104 |
Працюємо з опорними (ключовими словами) |
|
|
|
||
105 |
Працюємо з опорними (ключовими словами) |
|
|
|
||
106 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося слухати і розуміти зміст прослуханого |
|
|
|
||
107 |
Знаходимо в тексті основну думку |
|
|
|
||
108 |
Як будується текст |
|
|
|
||
109 |
Відновлюємо тексти |
|
|
|
||
110 |
Дізнаємося, якими бувають тексти |
|
|
|
||
111 |
Дізнаємося, якими бувають тексти |
|
|
|
||
112 |
Складання твору-опису за поданим планом |
|
|
|
||
113 |
Діагностична робота. Складання діалогу |
|
|
|
||
114 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлюємо тексти |
|
|
|
||
115 |
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом |
|
|
|
||
116 |
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом |
|
|
|
||
117 |
Складання твору на задану тему |
|
|
|
||
118 |
Навчаємося будувати тексти |
|
|
|
||
119 |
Навчаємося писати привітання |
|
|
|
||
120 |
Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення |
|
|
|
||
121 |
Навчаємося складати загадки |
|
|
|
||
122 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Ілюструємо твори |
|
|
|
||
123 |
Читаємо тексти. Навчаємося добирати до текстів заголовки(зошит) |
|
|
|
||
124 |
Навчаємося редагувати тексти (зошит) |
|
|
|
||
125 |
Діагностична робота з мовних знань і вмінь |
|
|
|
||
Тема 7 Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі |
||||||
126 |
Звуки і букви |
|
|
|
||
127 |
Лексичне значення слів |
|
|
|
||
128 |
Редагування тексту |
|
|
|
||
129 |
Речення |
|
|
|
||
130 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося створювати тексти розповіді і тексти-описи |
|
|
|
||
131 |
Слова,що означають назви предметів, ознаки предметів, дії предметів |
|
|
|
||
132 |
Навчаємося редагувати тексти( зошит) |
|
|
|
||
133 |
Повторення й узагальнення знань. Підсумковий урок за рік |
|
|
|
||
Календарно –тематичне планування уроків з української мови (читання) у 2 класі
2019 / 2020 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладівзагальноїсередньоїосвіти. 1-2 класи,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручники: Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2 частинах)/Л.Тимченко, І.Цепова.- Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-95с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 28.03.2019 №407) Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В.-Львів: Видавництво Старого Лева, 2016, - 160с. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 012.11.2016 №1304) Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання: до підручника Л.Тимченко, І.Цепової. У 2-х ч. Ч.2/Л.Тимченко.-Харків: Вид-во «Ранок»,2019.-64с.:іл.
|
ІІ семестр
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Погоджено |
Тема 4 Досліджуємо слово |
||||
63 |
Різдвяні свята. О.Коротюк «Різдвяні гостинці». (хрестоматія) |
|
|
|
64 |
Як святкують Різдво у твоїй родині. «Різдво» |
|
|
|
65 |
Робота над текстом за Г.Демченко |
|
|
|
66 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
67 |
Зимові свята. І.Андрусяк «Третій сніг» (хрестоматія) |
|
|
|
68 |
К.Єгорушкіна «Цятки і плямки» (хрестоматія) |
|
|
|
69 |
О.Лущевська «Шашки» (хрестоматія» |
|
|
|
70 |
Чудеса природи |
|
|
|
71 |
А.Костецький «Веселий сніг» |
|
|
|
72 |
З.Живка «Добре вдома» (хрестоматія) |
|
|
|
73 |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
74 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
75 |
Робота над текстом за А.Коваль |
|
|
|
76 |
Казка «День і ніч» за М.Малишевським |
|
|
|
77 |
Н.Кир’ян «Зимові слова» |
|
|
|
78 |
Які мультфільми ми любимо |
|
|
|
79 |
М.Підгірянка «Ліс» |
|
|
|
80 |
В.Верховець. «Кольорові міста» |
|
|
|
81 |
Т.Стус (Щербаченко) «Смугастик) |
|
|
|
82 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
83 |
Лічилки |
|
|
|
84 |
Прислів’я та приказки |
|
|
|
85 |
Ю. Бедрик. Вірші (хрестоматія) |
|
|
|
Тема 5 Досліджуємо речення |
||||
86 |
Т.Коломієць «Хліб» |
|
|
|
87 |
З.Мензатюк «Каша» (хрестоматія) |
|
|
|
88 |
В.Сухомлинський «Мишків велосипед» |
|
|
|
89 |
В.Васильчук «Подружилися» |
|
|
|
90 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
91 |
В.Сухомлинський «Весняний вітер» |
|
|
|
92 |
О.Буцень «Новий м’яч» |
|
|
|
93 |
А.Костецький «Про друга» |
|
|
|
94 |
О.Буцень «Як приходить весна» |
|
|
|
95 |
О.Сенатович «Березневий сніг» |
|
|
|
96 |
З.Мензатюк «Український прапор» (хрестоматія) |
|
|
|
97 |
К. Бабкіна. Вірші (хрестоматія) |
|
|
|
98 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
99 |
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
|
|
100 |
Г.Ткачук «Гойдалка під кленом» (хрестоматія) |
|
|
|
Тема 6 Досліджуємо текст |
||||
101 |
Розігруємо казку «Ріпка» |
|
|
|
102 |
Редагуємо тексти |
|
|
|
103 |
І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза» (хрестоматія) |
|
|
|
104 |
М.Зінчук «Цвіркун» |
|
|
|
105 |
Л.Відута. Вірші (хрестоматія) |
|
|
|
106 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
107 |
І.Кіпніс «Кошеня, яке забуло, як просити Їсти» |
|
|
|
108 |
Робота над текстом «Волошка синьоока» |
|
|
|
109 |
Відновлюємо тексти |
|
|
|
110 |
Дізнаємось, якими бувають тексти |
|
|
|
111 |
В.Сухомлинський «Райдуга в бурульці» |
|
|
|
112 |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
113 |
Н.Найдич В»Васидь Тимофійович мандрує (хрестоматія) |
|
|
|
114 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
115 |
Н.Малетич «Парасолька» (хрестоматія) |
|
|
|
116 |
Т.Мельник «Пінгвіни», «Пальчикові ігри-вірші» (хрестоматія) |
|
|
|
117 |
Навчаємося удосконалювати тексти |
|
|
|
118 |
Навчаємося будувати тексти |
|
|
|
119 |
Робота над текстом за Г.Бондаренком |
|
|
|
120 |
«Найкращий зоопарк» (уривок) за Е.Хоком |
|
|
|
121 |
Д.Родарі «Палац із морозива» |
|
|
|
122 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
123 |
Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом казки (зошит) |
|
|
|
124 |
Діагностична робота. Читання вголос |
|
|
|
125 |
Навчаємося переказувати тексти за планом і опорними словами (зошит) |
|
|
|
Тема 7 Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі |
||||
126 |
Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання (зошит) |
|
|
|
127 |
Читаємо тексти. Навчаємося ставити до них запитання. (зошит) |
|
|
|
128 |
Згадуємо казку за опорними словами (зошит) |
|
|
|
129 |
В.Сухомлинський «Деркач і кріт» |
|
|
|
130 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
131 |
Казка «Кому що любе» |
|
|
|
132 |
Доповнюємо текст однією з пропущених частин (зошит) |
|
|
|
133 |
Повторення й узагальнення знань. Підсумковий урок за рік |
|
|
|