Календарно-тематичне планування з української мови (українська мова і читання) на I семестр до підручника Г.Сапун, О.Придаток з очікуваними результатами

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови (українська мова і читання) на I семестр за підручником "Українська мова та читання: підручник для 2класу закладів загальної середньої освіти" автори Г.Сапун, О.Придаток з очікуваними результатами навчання

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ    (УКРАЇНСЬКА МОВА І ЧИТАННЯ) НА І СЕМЕСТР

за підручником «Українська мова та читання: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти»

автори: Г. Сапун, О. Придаток

 

уроку

Тема уроку

 Очікувані результати

 Дата

1

Ознайомлення з підручником. Повторення вивченого у 1 класі. Звуки і букви.

Звуки слова. Школа наш дім. За М. Сингаївським «Учися, другокласнику». (С. 4-6).

- пояснює, з яких елементів складається книжка і яку  інформацію вона передає [2 МОВ 2-2.5-2];

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

- визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]

 

2

Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків (букв) слова так, щоб вийшло інше

слово. Мовне дослідження. Л. Відута «Що може буква». (С. 6-7).

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

- визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) [2 МОВ 5-4.2-1]

 

3

Український алфавіт. Вимова і написання слова алфавіт. Веселе місто Алфа-

віт. Т. Коломієць «Веселе місто Алфавіт». (С. 8-9).

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

- визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

4

Розташування слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру. О. Тоцька «Рослини України». С. Бондаренко «Абетка». (С. 10-11).

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) [2 МОВ 5-4.2-1];

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші)  [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

5

Розташування слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру. Корисні справи

твоїх ровесників. Д. Герасимчук «Горіхи». Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб. (С. 11-13).

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (оповідання) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та  власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

- читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

6

Уміння користуватися алфавітом у роботі з навчальним словником. Словники

наші помічники. Словники. (С. 13-15).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (інформаційні тексти) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

- знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане [2 МОВ 5-4.1-8];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

7

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за ілюстрацією і запитаннями.

У бібліотеці. За О. Моторним «Монолог книжки» (С. 15-17).

- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення [2 МОВ 1-1.6-1];

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

 

8

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Позначення їх буквами. Н. Красоткіна «Хто

багато книг читає…» (С. 17-18).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого  та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1];

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

9

Букви я, ю, є, ї. Їх звукове значення. В. Сухомлинський «Спляча книга». (С. 18-

19).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (казки) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого  та побаченого [2 МОВ 1-1.8-1];

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]

 

10

Склад. Поділ слів на склади Лічилки. Г. Чубай «Лічилка». (С. 20-21).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

11

Перенос слів з рядка в рядок складами. Вимова і написання слова вересень. Вже осінь на порозі. За В. Пархоменком В. Осінні квіти. Вибіркове читання. (С. 21-

23).

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (оповідання) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

12

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Загадки з

осінньої грядки. Л. Вознюк «Загадки». (С. 23-25).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

13

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Народні загад-

ки. В. Шаройко «Хто ж розплутає слова?». (С. 25-26).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (загадки) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

 -аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1]

 

14

Правила переносу слова з літерами й та ь у середині слів. Осінні турботи пернатих. За В. Титаренком «Сойчині жолуді». Усний переказ прочитаного. (С. 27-29).

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (оповідання) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння [2 МОВ 2-2.1-3];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

15

Узагальнення вивченого про перенос слів з рядка в рядок. Чухліб В. «Чи далеко до осені?». Тестова перевірка розуміння прочитаного тексту. (С. 29-31).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (казки) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

-розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

-словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

16

Наголос. Наголос у загальновживаних словах. У гості до казки. Українська народна казка «Рукавичка». Відтворення діалогів казки. (С. 31-33).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (казки) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

-словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних

пісень тощо [2 МОВ 6-2.7-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

17

Вправляння у правильному вимовлянні слів. Вимова і написання слова завдання. Українська народна казка «Сніг і заєць». Спостереження за зміною настрою дійової особи. (С. 33-34).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (казки) [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

-словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів [2 МОВ 2-2.2-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

18

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за опорними висловами. Мультфільм «Струмочок». (С. 34-35).

-обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

[2 МОВ 4-1.4-4];

-визначає тему і головну думку простих візуальних ме діатекстів [2 МОВ 4-1.4-7];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

 -створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

 

19

Українська народна казка «Сім лозин». Добір інших заголовків до казки. Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб. (С. 35-36).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (народні і літературні казки)  [2 МОВ 2- 2.1- 2];

- визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

-розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

- пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

20

Експерименти з наголосом: порівняння і пояснення значення слів, які відрізняються лише наголосом. (С. 37).

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на  письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4];

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) [2 МОВ 5-4.2-1]

 

21

Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Вимова і написання слова герой. Українська народна казка «Котигорошко». Вибіркове читання казки. (С. 38-39).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (народні і літературні казки)  [2 МОВ 2- 2.1- 2];

- визначає послідовність подій у художньому тексті [2 МОВ 2-2.2-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 


22

Авторська казка. М. Солтис-Смирнова «Казка про ґудзик». Визначення головної думки твору. (С. 39-40).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (народні і літературні казки)  [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8];

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

23

Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе». (С. 41).

 -записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

24

Звук [ф]. Позначення його буквою «еф». Цікавинки для дитинки. Скільки років фломастеру? (С. 41-42).

-обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

[2 МОВ 4-1.4-4];

- визначає тему і головну думку простих візуальних    медіатекстів [2 МОВ 4-1.4-7];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

25

Буква «ща». Позначення нею буквосполучення [шч]. Вимова і написання слова Батьківщина. Україна наша Батьківщина. А. Камінчук «Це моя Україна» (С. 42-44)

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

26

У труді зростаємо. Л. Гроха «Наш сад». Частини тексту-розповіді. Звуки [дж], [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученнями «дж», «дз». (С. 44-46).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розрізняє головне і другорядне в тексті [2 МОВ 2-2.2-5];

-пояснює зв’язок між окремими повідомленнями в тексті [2 МОВ 2-2.2-6];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

27

Правила переносу слів з буквосполученнями дж, дз. Легенди нашого краю. За Є. Колодійчуком «Стодзвонні джерела». Вибіркове читання тексту. (С. 46-47).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3]

 

28

Тверді та м’які приголосні звуки. Легенда Наддніпрянщини «За добро добром». Порівняння заголовка та кінцівки легенди. (С. 47-49).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2]

 

29

Розвиток зв’язного мовлення. «Чорнобривці символ України». Опис квітки.

(С. 49-50).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2];

удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3- 3.3-3]

 

30

Позначення м’якості приголосних перед буквою «о». Невідоме про знайомі речі.

«З історії світлофора». Передбачення змісту тексту за заголовком. (С. 51-52).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених  приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

31

Ю. Колесниченко, Г. Філановський «Паперова історія». (С. 53-54).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

-знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2- 2.1-5]

 

32

Правила переносу слів із буквосполученнями ьо, йо. (С. 54).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених  приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

32

За Л. Сердунич «Дні тижня». (С. 55).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

 

33

Закріплення вивченого про правила переносу слів. Вимова і написання слів календар, понеділок, середа, четвер, неділя. (С. 55-56).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3];

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2]

 

34

Подовжені м’які приголосні звуки, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Золота осінь. За О. Копиленком «Жовкне листя». Поняття про текст-опис. (С. 56-58).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених  приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

35

Життя і справи твоїх ровесників. За О. Кротюк «Несправжня вулиця». Висловлювання свого ставлення до вчинків дійових осіб. (С. 58-59).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

- розповідає про вчинки улюблених персонажів [2 МОВ 2- 2.3- 2];

-пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду [2 МОВ 2-2.2-4]

 

36

Перенос слів із подовженими приголосними звуками. (С. 59-60).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених  приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

37

Перенос слів із подовженими приголосними звуками. В. Верховень «До побачення» (уривок). (С. 60-62).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених  приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

38

Розвиток зв’язного мовлення. Складання sms-повідомлень. Вчимося спілкуватися. «Телефон — потрібна річ». (С. 62-63).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих

/переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5];

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

 

39

Сімейна злагода всього дорожче. За Б. Харчуком «Тихий вечір». Усний переказ тексту. (С. 64-65).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1]

 

40

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. (С. 65-66).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи     правила позначення твердості м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених  приголосних звуків [2 МОВ 5-4.1-3];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

41

Правильна вимова дзвінких приголосних у кінці складу, слова. Г. Демченко «Спасибі лісникові». Стислий переказ прочитаного. (С. 66-67).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

42

О. Журлива «Ластівки». (С. 67-68).

-обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

[2 МОВ 4-1.4-4];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

43

Правильна вимова й написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. (С. 68).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

44

Звуко-буквений аналіз слів. Народні ігри та розваги. Гра «Будь ласка». (С. 68-70).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

45

Звуко-буквений аналіз слів. Народна забавлянка «Ладки, ладоньки, ладусі». Діа лог. (С. 70-71).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-відновлює деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1];

-перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх [2 МОВ 3-3.3-2]

 

46

Складання «стіни слів» на задану тему. Народна гра «Земля, повітря, вода, вогонь». (С. 71-72).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова) [2 МОВ 5-4.2-1];

 

47

Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Вимова і написання слова п’ятниця. У колі дружної родини. Н. Красоткіна «В п’ятницю, у надвечір’я». Висловлювання власної думки за змістом вірша. (С. 72-73).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

48

Правильна вимова і запис слів з апострофом. С. Олійник «Наші мами». Виразне читання вірша. (С. 74).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) з [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх

 


49

Перенос слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. Л. Компанієць «Татова порада». Висловлювання власної думки за змістом вірша. (С. 75-76).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2;

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

 

50

В. Сенцовський «Знахідка». Виразне читання діалогів. Складання оголошення про згубу чи знахідку. (С. 76-77).

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

-удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова) [2 МОВ 3- 3.3-3]

 

51

Закріплення правила переносу слів з апострофом. (С. 77-78).

-аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки) [2 МОВ 5-4.1-1];

-обмінюється елементарними письмовими повідомлення (записка, лист, вітальна листівка) [2 МОВ 3-3.1-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

52

Вправи на закріплення знань про приголосні звуки. В. Сухомлинський «Щоб ти став кращим». Визначення емоційного настрою після читання твору. (С. 78-79).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає про свої враження (почуття та емоції) від  змісту прочитаного художнього тексту [2 МОВ 2-2.3-1];

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3]

 

53

Слово. Значення слова. Спостереження за лексичним значенням слова. Ліс — це диво, ліс це казка. М. Стельмах «Дятел». (С. 79-80).

-обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

[2 МОВ 4-1.4-4];

-висловлює власні думки і почуття з приводу прочитаних    простих медіатекстів (комікси, дитячі журнали, реклама тощо) [2 МОВ 4-1.5-6]

 

54

Слово. Значення слова. Спостереження за лексичним значенням слова. Вимова і  написання слова дятел. (С. 80-81).

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

-уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і  несловесні засоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1-1.7-2]

 

55

Спостереження за лексичним значенням слова. Вимова і написання слова заєць.

Білоруська народна казка «Зайчики». Читання в особах. (С. 81-83).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-обговорює зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм), виявляє (з допомогою вчителя / вчительки) очевидні ідеї у простих медіатекстах

[2 МОВ 4-1.4-4];

-створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; записує їх розбірливо, рукописними буквами [2 МОВ 3-3.1-3

 

56

Тематичні групи слів. Доповнення кожної групи словами за смисловою ознакою. Вимова і написання слова ведмідь. Н. Красоткіна «Ліс це диво…». Добір матеріалів для створення лепбука «Ліс це диво…» (С. 83-84).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) з допомогою вчителя / вчительки, зважає на мету й аудиторію [2 МОВ 4- 1.7-6]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

57

Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова диван. В. Паронова «Козенятко». (С. 84-85).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

58

Ю. Ярмиш «Лісові балакуни». Театралізація казки. (С. 85-87).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями [2 МОВ 2-2.1-1];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

-знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2- 2.1-5];

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо [2 МОВ

6- 2.3-3]

 

59

Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту. (С. 87)

-відновлює деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

60

За Г. Демченко «Горобина». Розвиток зв’язного мовлення. Складання продовження казки. (С. 87-88).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів [2 МОВ 2-2.7-1];

-використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо [2 МОВ

6- 2.3-3

 

61

Добір слів для доповнення речення. Доповнення тематичних груп слів. (С. 89).

-висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих

/ переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4

 

62

Тематичні групи слів. Робота з «Тематичним словником школяра». І. Величко «У зимовий час». (С. 89-90).

-висловлює власні думки і почуття з приводу прослуханих

/переглянутих простих медіатекстів (світлини, мультфільми, комп’ютерні ігри, реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-5];

-творить власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих [2 МОВ 5-4.2- 2]

 

63

Цікавинки для чомусиків. За А. Григоруком «Історія бджолиного вулика».

(С. 90-92).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4];

-знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту [2 МОВ 2- 2.1-5]

 

64

Практична робота зі словниками. Дослідження значення слів. (С. 92).

-відновлює деформований текст [2 МОВ 3-3.3-1];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

65

Слова, близькі за значенням. І. Складаний «Скільки родичів у вітру?» (С. 93-94)

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

 

66

Дослідження мовних явищ. (С. 94).

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

67

Вправи на вживання слів, близьких за значенням. О. Владимиров, М. Гумілевська

«Як народжуються дощ та сніг». (С. 94-96).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

68

Вправи на вживання слів, близьких за значенням. Н. Красоткіна «Дощ». (С. 96-97).

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

69

Слова, протилежні за значенням. Дослідження мовних явищ. В. Бутрім «В будинку мешкали слова…» (С. 97-98).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

 

70

Вправи на вживання слів, протилежних за значенням. Вимова і написання слова чернетка. Цікавинки про папір. (С. 98-99).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

71

Вправи на вживання слів, протилежних за значенням. (С. 99).

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

72

Багатозначні слова. За Г. Хімічем «Як журавель став криничним». (С. 100-101).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

-визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8]

 

73

Багатозначні слова. Дослідження мовних явищ. (С. 101-102).

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

74

Багатозначні слова. Вимова і написання слова театр. За В. Тарасюком «Найдавніший ляльковий театр України». Складання правил поведінки у театрі. (С. 102-103).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

75

Багатозначні слова. (С. 103-104).

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

76

Пряме й переносне значення слів. Дослідження мовних явищ. Зима вже в гості

завітала. В. Сухомлинський «Кмітливий скляр». Читання в особах. (С. 104-105).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-читає за ролями фрагменти літературного твору [2 МОВ 2- 2.7-2]

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

77

Будова слова. Споріднені слова. О. Зубер «Зима» (С. 105-106).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

78

В. Струтинський «Чому рипить сніжок». (С. 106-108).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного [2 МОВ 2-2.1-4]

-визначає тему і головну думку в тексті [2 МОВ 2-2.2-8]

 

79

Основа та закінчення слова. (С. 108-109).

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

-записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються [2 МОВ 3-3.1-4]

 

80

Добір спільнокореневих слів. Визначення кореня у словах. А. Качан «Крихта хліба». (С. 109-110).

-читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання [2 МОВ 2- 2.1- 2];

-знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів [2 МОВ 5- 4.1-4]

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сокольвяк Свiтлана Іванівна
    Дякую за гарний план. а на 2 семестр є???
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
23 серпня 2024
Переглядів
916
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку