Календарно-тематичне планування з української мови за підручником К. Пономарьова 2 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови за підручником К. Пономарьова 2 клас. Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни.
Перегляд файлу

Головоломки - Персональний сайт вчителя математики Літвінчук Тетяни  Миколаївни                                                                  Українська мова

                                                              (К. Пономарьова)

                                                                 ІІ семестр

                     

№п/п

 

Тема уроку

Дата

 

                                Досліджую прикметники

63.

Розпізнаю слова — назви ознак ( 1-9, с. 72-73).

 

 

64.

Добираю прикметники (1-11, с. 74-75).

 

 

65.

Утворюю прикметники ( 1-8, с. 76- 77).

 

 

66.

Розвиток зв’язного мовлення.

Добираю заголовок до тексту.

 

 

67.

Поєдную прикметники з іменниками (1-11, с. 78-79).

 

 

68.

Змінюю прикметники за числами ( 1-8, с. 79-80).

 

 

69.

Розпізнаю близькі за значенням прикметники ( 1-7, с. 80-81).

 

 

  70.

Пишу без помилок. Слова із дж, дз.

 

 

  71.

Добираю прикметники, протилежні за значенням  (1-8, с. 82-83).

 

 

72.

Розрізняю пряме і переносне значення прикметників ( 1-7, с. 83-84).

 

 

73.

Розвиток зв’язного мовлення.

Редагування тексту.

 

 

74.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую прикметники».

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Іменник. Прикметник».

 

 

   75.

Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

 

 

                                    Досліджую дієслово

76.

Розпізнаю слова — назви дій  ( 1-9, с. 85-86).

 

 

77.

Добираю дієслова ( 1-10, с. 87-88).

 

 

 

  78.

Пишу без помилок. Слова з буквою ґ.

 

 

  79.

Використовую дієслова в мовленні ( 1-7, с. 89-90).

 

 

80.

Змінюю дієслова за числами ( 1-7. с. 90-91).

 

 

81.

Розпізнаю близькі за значенням дієслова ( 1-8, с. 92-93).

 

 

82.

Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-9, с. 93-94).

 

 

83.

Розвиток зв’язного мовлення.

Поновлюю текст.

 

 

84.

Спостерігаю за багатозначними дієсловами (1-9, с.95-96).

 

 

85.

Розрізняю пряме і переносне значення дієслів ( 1-10, с. 96-97).

 

 

   86.

Пишу без помилок. Назви тварин.

 

 

87.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую дієслова»

Діагностична робота. Диктант.

 

 

   88.

 Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

 

 

                                     Досліджую числівники

89.

Розпізнаю слова — назви чисел  (1-9, с. 98-99).

 

 

   90.

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу про побачене на малюнку.

 

 

91.

Добираю числівники ( 1-11, с. 100-101).

 

 

92.

Утворюю числівники ( 1-12, с. 102-103).

 

 

93.

Поєдную числівники з іменниками  (1-8, с. 103-104).

 

 

94.

Пишу без помилок. Назви птахів.

 

 

95.

  Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сл  іджую числівники».

  Діагностична робота. Перевірка мовних знань та вмінь  «Дієслово. Числівник».

 

 

    96.

 Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками.

 

 

  97.

Розвиток зв’язного мовлення.

Навчаюся використовуват порівняння.

 

 

                            Досліджую службові слова

98.

Розпізнаємо службові слова ( 1-8, с. 105-106).

 

 

99.

Пишу службові слова окремо від інших ( 1-8, с. 106-107).

 

 

100.

Використовую службові слова ( 1-14, с. 108-109).

 

 

101.

Пишу без помилок. Слова, пов'язані з родиною.

 

 

 102-

 103.

Розрізняю частини мови за питаннями ( 1-12, с. 110-111).

 

 

 

 

 104.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую службові слова».

Діагностична робота. Списування.

 

 

 105.

Розвиток зв’язного мовлення.

Змальовую словами.

 

 

                              Досліджую речення

106.

Розпізнаю речення ( 1-10, с. 112-113).

 

 

107.

Досліджую розповідні речення (1—10. с. 114-115)

 

 

108.

Досліджую питальні речення (1-8, с. 115-116 )

 

 

 109.

Пишу без помилок. Слова, пов'язані з домом.

 

 

110.

Досліджую спонукальні речення (1-8, с. 117-118 )

 

 

111.

Розрізняю окличні і неокличні речення (1-7, с. 118-119)

 

 

112.

113.

Визначаю головні слова в реченні (1-6, с. 120)

Розвиток зв’язного мовлення.

Складання розповіді про птахів.

 

 

 

 

114.

Визначаю головні слова в реченні. (7-11, с. 121)

 

 

 115.

Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 )

 

 

116.

Пишу без помилок. Назви одягу і взуття.

 

 

117.

Складаю речення (1- 8, с. 123-124)

 

 

118.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую речення».

 

 

                                     Досліджую текст

119.

Розпізнаю текст. ( 1- 10, с. 125-126).

 

 

120.

Добираю заголовок тексту (1-10, с. 127-128).

 

 

121.

Досліджую будову тексту. ( 1-10, с. 129-130).

 

 

122.

Пишу без помилок. Назви чисел.

 

 

123.

Виявляю слова, які прикрашають текст. ( 1-11, с. 133-134).

 

 

124.

Прикрашаю текст. ( 1-11, с. 135-136).

 

 

125.

Удосконалюю текст. (1-Ю, с. 137-138).

 

 

126.

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «До­сліджую текст».

Діагностична робота. Діалог.

 

 

127.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складаю записку.

 

 

Повторення

128.

Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139).

 

 

 129.

Пишу без помилок. Слова, пов'язані з транспортом.

 

 

130.

Повторюю вивчене (впр. 8-15, с. 140).

 

 

131.

Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 141).

 

 

132.

Закріплюю вивчене (впр. 7-14, с. 142).

 

 

133.

Закріплюю вивчене про частини мови. Закріплюю вивчене про речення та текст

 

 

134.

Розвиток зв’язного мовлення.

Складаю побажання на канікули.

Підсумковий урок.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 січня 2021
Переглядів
3654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку