Українська мова
(К. Пономарьова)
ІІ семестр
№п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Досліджую прикметники |
|||
63. |
Розпізнаю слова — назви ознак ( 1-9, с. 72-73). |
|
|
64. |
Добираю прикметники (1-11, с. 74-75). |
|
|
65. |
Утворюю прикметники ( 1-8, с. 76- 77). |
|
|
66. |
Розвиток зв’язного мовлення. Добираю заголовок до тексту. |
|
|
67. |
Поєдную прикметники з іменниками (1-11, с. 78-79). |
|
|
68. |
Змінюю прикметники за числами ( 1-8, с. 79-80). |
|
|
69. |
Розпізнаю близькі за значенням прикметники ( 1-7, с. 80-81). |
|
|
70. |
Пишу без помилок. Слова із дж, дз. |
|
|
71. |
Добираю прикметники, протилежні за значенням (1-8, с. 82-83). |
|
|
72. |
Розрізняю пряме і переносне значення прикметників ( 1-7, с. 83-84). |
|
|
73. |
Розвиток зв’язного мовлення. Редагування тексту. |
|
|
74. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую прикметники». Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь «Іменник. Прикметник». |
|
|
75. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками. |
|
|
Досліджую дієслово |
|||
76. |
Розпізнаю слова — назви дій ( 1-9, с. 85-86). |
|
|
77. |
Добираю дієслова ( 1-10, с. 87-88).
|
|
|
78. |
Пишу без помилок. Слова з буквою ґ. |
|
|
79. |
Використовую дієслова в мовленні ( 1-7, с. 89-90). |
|
|
80. |
Змінюю дієслова за числами ( 1-7. с. 90-91). |
|
|
81. |
Розпізнаю близькі за значенням дієслова ( 1-8, с. 92-93). |
|
|
82. |
Розрізняю протилежні за значенням дієслова ( 1-9, с. 93-94). |
|
|
83. |
Розвиток зв’язного мовлення. Поновлюю текст. |
|
|
84. |
Спостерігаю за багатозначними дієсловами (1-9, с.95-96). |
|
|
85. |
Розрізняю пряме і переносне значення дієслів ( 1-10, с. 96-97). |
|
|
86. |
Пишу без помилок. Назви тварин. |
|
|
87. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую дієслова» Діагностична робота. Диктант. |
|
|
88. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками. |
|
|
Досліджую числівники |
|||
89. |
Розпізнаю слова — назви чисел (1-9, с. 98-99). |
|
|
90. |
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу про побачене на малюнку. |
|
|
91. |
Добираю числівники ( 1-11, с. 100-101). |
|
|
92. |
Утворюю числівники ( 1-12, с. 102-103). |
|
|
93. |
Поєдную числівники з іменниками (1-8, с. 103-104). |
|
|
94. |
Пишу без помилок. Назви птахів. |
|
|
95. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досл іджую числівники». Діагностична робота. Перевірка мовних знань та вмінь «Дієслово. Числівник». |
|
|
96. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками. |
|
|
97. |
Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюся використовуват порівняння. |
|
|
Досліджую службові слова |
|||
98. |
Розпізнаємо службові слова ( 1-8, с. 105-106). |
|
|
99. |
Пишу службові слова окремо від інших ( 1-8, с. 106-107). |
|
|
100. |
Використовую службові слова ( 1-14, с. 108-109). |
|
|
101. |
Пишу без помилок. Слова, пов'язані з родиною. |
|
|
102- 103. |
Розрізняю частини мови за питаннями ( 1-12, с. 110-111). |
|
|
|
|
||
104. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую службові слова». Діагностична робота. Списування. |
|
|
105. |
Розвиток зв’язного мовлення. Змальовую словами. |
|
|
Досліджую речення |
|||
106. |
Розпізнаю речення ( 1-10, с. 112-113). |
|
|
107. |
Досліджую розповідні речення (1—10. с. 114-115) |
|
|
108. |
Досліджую питальні речення (1-8, с. 115-116 ) |
|
|
109. |
Пишу без помилок. Слова, пов'язані з домом. |
|
|
110. |
Досліджую спонукальні речення (1-8, с. 117-118 ) |
|
|
111. |
Розрізняю окличні і неокличні речення (1-7, с. 118-119) |
|
|
112. 113. |
Визначаю головні слова в реченні (1-6, с. 120) Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про птахів. |
|
|
|
|
||
114. |
Визначаю головні слова в реченні. (7-11, с. 121) |
|
|
115. |
Поширюю речення за питаннями (1-10, с. 122-123 ) |
|
|
116. |
Пишу без помилок. Назви одягу і взуття. |
|
|
117. |
Складаю речення (1- 8, с. 123-124) |
|
|
118. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую речення». |
|
|
Досліджую текст |
|||
119. |
Розпізнаю текст. ( 1- 10, с. 125-126). |
|
|
120. |
Добираю заголовок тексту (1-10, с. 127-128). |
|
|
121. |
Досліджую будову тексту. ( 1-10, с. 129-130). |
|
|
122. |
Пишу без помилок. Назви чисел. |
|
|
123. |
Виявляю слова, які прикрашають текст. ( 1-11, с. 133-134). |
|
|
124. |
Прикрашаю текст. ( 1-11, с. 135-136). |
|
|
125. |
Удосконалюю текст. (1-Ю, с. 137-138). |
|
|
126. |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую текст». Діагностична робота. Діалог. |
|
|
127. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складаю записку. |
|
|
Повторення |
|||
128. |
Повторюю вивчене (впр. 1-7, с. 139). |
|
|
129. |
Пишу без помилок. Слова, пов'язані з транспортом. |
|
|
130. |
Повторюю вивчене (впр. 8-15, с. 140). |
|
|
131. |
Закріплюю вивчене (впр. 1-6, с. 141). |
|
|
132. |
Закріплюю вивчене (впр. 7-14, с. 142). |
|
|
133. |
Закріплюю вивчене про частини мови. Закріплюю вивчене про речення та текст |
|
|
134. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складаю побажання на канікули. Підсумковий урок. |
|
|